abonnement Unibet Coolblue
pi_194065025
En weer verder hier *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194065134
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:03 schreef SonicVolcano het volgende:

Net als dat veel vrouwen erin zetten 'geen ONS'. Zeg gewoon dat je wat serieus zoekt. Dat staat al heel anders. Meteen dingen zo negatief en zwart-wit in je profiel zetten is voor mij een echte afknapper.
Mwa, kan me wel voorstellen dat je dat als vrouw wilt voorkomen. Jij hebt vast ook weleens bij een vrouw die alles een beetje in het midden liet gedacht: Misschien wel leuk om mee te scharrelen.

Mannen zijn 9 van de 10 keer wel bereid tot een "als het geen relatie wordt, dan maar seks" en daar hebben veel vrouwen niet zoveel zin in. Dus dan verstandig om dat soort vragen te voorkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2020 09:34:38 ]
  maandag 13 juli 2020 @ 09:41:03 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194065176
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa, kan me wel voorstellen dat je dat als vrouw wilt voorkomen. Jij hebt vast ook weleens bij een vrouw die alles een beetje in het midden liet gedacht: Misschien wel leuk om mee te scharrelen.

Mannen zijn 9 van de 10 keer wel bereid tot een "als het geen relatie wordt, dan maar seks" en daar hebben veel vrouwen niet zoveel zin in. Dus dan verstandig om dat soort vragen te voorkomen.
El_thijs zegt ook niet dat je het niet zou kunnen aangeven. Hij zegt enkel dat je het positief moet verwoorden
Dus niet "geen ons", maar eerder "enkel serieuze intenties" of iets in die geest.
pi_194065189
quote:
6s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

El_thijs zegt ook niet dat je het niet zou kunnen aangeven. Hij zegt enkel dat je het positief moet verwoorden
Dus niet "geen ons", maar eerder "enkel serieuze intenties" of iets in die geest.
Kan iets positiever overkomen maar bij mij maakt "geen ons" wel net iets meer indruk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2020 09:42:18 ]
  maandag 13 juli 2020 @ 09:47:22 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194065224
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:42 schreef Generationalpha het volgende:

Kan iets positiever overkomen maar bij mij maakt "geen ons" wel net iets meer indruk.
Dat kan natuurlijk.
pi_194065441
quote:
6s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

El_thijs zegt ook niet dat je het niet zou kunnen aangeven. Hij zegt enkel dat je het positief moet verwoorden
Dus niet "geen ons", maar eerder "enkel serieuze intenties" of iets in die geest.
Zei ik dat? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 13 juli 2020 @ 10:14:10 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194065481
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:09 schreef El_Thijs het volgende:

Zei ik dat? :P
Sorry Sonic zei dat.
pi_194065557
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kan iets positiever overkomen maar bij mij maakt "geen ons" wel net iets meer indruk.
Bij mij staat het in elk geval rechtuit in mijn profiel, gewoon lekker duidelijk :)
  maandag 13 juli 2020 @ 10:33:12 #9
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194065673
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa, kan me wel voorstellen dat je dat als vrouw wilt voorkomen. Jij hebt vast ook weleens bij een vrouw die alles een beetje in het midden liet gedacht: Misschien wel leuk om mee te scharrelen.

Mannen zijn 9 van de 10 keer wel bereid tot een "als het geen relatie wordt, dan maar seks" en daar hebben veel vrouwen niet zoveel zin in. Dus dan verstandig om dat soort vragen te voorkomen.
Was maar een voorbeeld. Het gaat er mij meer om dat negatieve profielen voor mij een afknapper zijn. Ik hoef geen zeikwijf (even heel direct en veel te kort door de bocht, maar je snapt me vast wel)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194066156
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:33 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Was maar een voorbeeld. Het gaat er mij meer om dat negatieve profielen voor mij een afknapper zijn. Ik hoef geen zeikwijf (even heel direct en veel te kort door de bocht, maar je snapt me vast wel)
Ik heb dat ook wel, gelijk roepen wat ze allemaal eigenlijk liever niet willen. Nee dankje, per direct naar links.
pi_194066306
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:33 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Was maar een voorbeeld. Het gaat er mij meer om dat negatieve profielen voor mij een afknapper zijn. Ik hoef geen zeikwijf (even heel direct en veel te kort door de bocht, maar je snapt me vast wel)
Haha, inderdaad zeg, allemaal gure tekst en dingen eisen, wat denk je dan wel niet?
Maar ze vinden vast wel ergens een voetveeg ofzo, als die dan ook nog eens veel naar tafel kan brengen zal het wel goed zijn ofzo.

Ik vertrouw dit soort egoïstische personen niet, het is meer dan een afknapper.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194066317
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Net als dat veel vrouwen erin zetten 'geen ONS'. Zeg gewoon dat je wat serieus zoekt. Dat staat al heel anders. Meteen dingen zo negatief en zwart-wit in je profiel zetten is voor mij een echte afknapper.
Maar die twee dingen zijn niet hetzelfde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 13 juli 2020 @ 11:34:07 #13
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194066409
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar die twee dingen zijn niet hetzelfde.
Ook weer waar. Verwoord het dan anders en wat positiever. Is toch veel leuker om te lezen?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194066423
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ook weer waar. Verwoord het dan anders en wat positiever. Is toch veel leuker om te lezen?
Maar dan is een vrouw een slet als ze zegt open te staan voor FwB en serieus.
Kleine disclaimer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 13 juli 2020 @ 11:36:00 #15
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194066438
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar dan is een vrouw een slet als ze zegt open te staan voor FwB en serieus.
Gelukkig is niet iedereen zo bekrompen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194066447
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:36 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gelukkig is niet iedereen zo bekrompen.
Heb je het puur over de man? Of gaat de vrouw het juist uit de weg om gekwetst te worden o.i.d.?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 13 juli 2020 @ 11:39:01 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194066494
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb je het puur over de man? Of gaat de vrouw het juist uit de weg om gekwetst te worden o.i.d.?
Meer in het algemeen eigenlijk. Labels plakken is een beetje triest. Zeker als je die persoon niet eens kent.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194066520
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Meer in het algemeen eigenlijk. Labels plakken is een beetje triest. Zeker als je die persoon niet eens kent.
Ik vind het een beetje vrouw eigen in de huidige samenleving om het erg te ontwijken dat ze er "slechts is voor de seks"

En dat wordt vrij gevoelig geïnterpreteerd.... FwB is gevoelsmatig gelijk gebruikt worden - komt het op mij over -

Zo liberaal vind ik het gemiddeld helemaal niet qua seks in NL / grote delen van de wereld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 13 juli 2020 @ 11:48:03 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194066648
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vrouw eigen in de huidige samenleving om het erg te ontwijken dat ze er "slechts is voor de seks"

En dat wordt vrij gevoelig geïnterpreteerd.... FwB is gevoelsmatig gelijk gebruikt worden - komt het op mij over -

Zo liberaal vind ik het gemiddeld helemaal niet qua seks in NL / grote delen van de wereld.
Ik snap wat je zegt.

FWB is toch wel meer dan seks alleen. Vind ik. De F staat er niet voor niks.

Het is jammer dat het anno 2020 blijkbaar nog zo gevoelig ligt allemaal.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194066655
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar dan is een vrouw een slet als ze zegt open te staan voor FwB en serieus.
Kleine disclaimer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie hier die slettenbeschuldigingen eigenlijk nooit voorbij komen door mannen nu je het zo zegt. :D Alleen vrouwen roepen hier regelmatig "Ja en als ze dan te makkelijk is, is ze een slet! Wat wil je nou?"
pi_194066758
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik zie hier die slettenbeschuldigingen eigenlijk nooit voorbij komen door mannen nu je het zo zegt. :D Alleen vrouwen roepen hier regelmatig "Ja en als ze dan te makkelijk is, is ze een slet! Wat wil je nou?"
Het feminisme kan zich veel beter tegen antiliberale vrouwen richten dan tegen "het patriarchaat" in die zin. Maarja het gaat dan ook niet om gelijke rechten, maar vooral om anti-man zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194066788
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vrouw eigen in de huidige samenleving om het erg te ontwijken dat ze er "slechts is voor de seks"

En dat wordt vrij gevoelig geïnterpreteerd.... FwB is gevoelsmatig gelijk gebruikt worden - komt het op mij over -

Zo liberaal vind ik het gemiddeld helemaal niet qua seks in NL / grote delen van de wereld.
Het is een beetje de totale samenleving inderdaad. De leukste FWB's die ik hebben gehad waren zeer open meiden die overal over konden praten en enorm genoten van seks. Als alles zo lekker open is en je er gewoon over kunt praten dan maak je het zoveel makkelijker voor elkaar.

Als vrouwen meer gesloten zijn dan wordt het allemaal een ingewikkeld verhaal. Tegelijkertijd moeten we als mannen ook wel toegeven dat veel mannen botte harken zijn die echt niet open en leuk kunnen communiceren en echt puur alleen willen neuken. Dat maakt die gesloten houden rondom dit thema voor vrouwen ook wel weer logisch.

Geen idee hoe we dat als samenleving kunnen veranderen want ben ervan overtuigd dat veel single mensen (lees: ook vrouwen) zouden opknappen van een leuke FWB.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2020 11:55:17 ]
pi_194066845
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is een beetje de totale samenleving inderdaad. De leukste FWB's die ik hebben gehad waren zeer open meiden die overal over konden praten en enorm genoten van seks. Als alles zo lekker open is en je er gewoon over kunt praten dan maak je het zoveel makkelijker voor elkaar.

Als vrouwen meer gesloten zijn dan wordt het allemaal een ingewikkeld verhaal. Tegelijkertijd moeten we als mannen ook wel toegeven dat veel mannen botte harken zijn die echt niet open en leuk kunnen communiceren en echt puur alleen willen neuken. Dat maakt die gesloten houden rondom dit thema voor vrouwen ook wel weer logisch.

Geen idee hoe we dat als samenleving kunnen veranderen want ben ervan overtuigd dat veel single mensen (lees: ook vrouwen) zouden opknappen van een leuke FWB.
Dan doen vrouwen zó hun best om een goede man te selecteren, hoe komen ze dan nog steeds met lompe horken in bed? :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194066873
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan doen vrouwen zó hun best om een goede man te selecteren, hoe komen ze dan nog steeds met lompe horken in bed? :)
Deels biologie. Heb ook weleens dates gehad met vrouwen die mij niet mannelijk genoeg vonden overkomen op een eerste date. Die laten zich liever als voetveeg behandelen dan dat iemand lekker open kan communiceren over alles.

Prima, kiezen ze zelf voor. Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars en dat zal voorlopig wel zo blijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2020 12:00:13 ]
pi_194066975
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Deels biologie. Heb ook weleens dates gehad met vrouwen die mij niet mannelijk genoeg vonden overkomen op een eerste date. Die laten zich liever als voetveeg behandelen dan dat iemand lekker open kan communiceren over alles.

Prima, kiezen ze zelf voor. Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars en dat zal voorlopig wel zo blijven.
Naww, waarom ben jij niet mannelijk genoeg dan? *)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194067022
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naww, waarom ben jij niet mannelijk genoeg dan? *)
Zit meestal wel goed hoor. :) Maar ik ben gewoon iemand die veel en makkelijk praat, sommige vrouwen vinden dat te soft.
pi_194067060
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zit meestal wel goed hoor. :) Maar ik ben gewoon iemand die veel en makkelijk praat, sommige vrouwen vinden dat te soft.
Schatje. O+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194067080
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zit meestal wel goed hoor. :) Maar ik ben gewoon iemand die veel en makkelijk praat, sommige vrouwen vinden dat te soft.
ik hebdaar weleens over gelezen...
vrouwen (en mannen dus ook) zoeken vaak een relatie die lijkt op de relatie zoals hun ouders die hadden.

dus als ze vroegah..een gezin hadden waarin meningsverschillen op vol volume werden uitgevochten... zoeken ze dat in hun eigen relatie vaak ook

dat heeft niks te maken met jou... maar met hun eigen onbewuste ideeen en gevoelens.
voor hen is het normaal als een man zo doet.
pi_194067106
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:15 schreef Uhmmpie het volgende:
ik hebdaar weleens over gelezen...
vrouwen (en mannen dus ook) zoeken vaak een relatie die lijkt op de relatie zoals hun ouders die hadden.
Ik heb veel meer liefde dan mijn paps en mams naar elkaar.

quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:15 schreef Uhmmpie het volgende:
dus als ze vroegah..een gezin hadden waarin meningsverschillen op vol volume werden uitgevochten... zoeken ze dat in hun eigen relatie vaak ook
Nahhh

quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:15 schreef Uhmmpie het volgende:
dat heeft niks te maken met jou... maar met hun eigen onbewuste ideeen en gevoelens.
voor hen is het normaal als een man zo doet.
Rare wijven ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194067113
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik hebdaar weleens over gelezen...
vrouwen (en mannen dus ook) zoeken vaak een relatie die lijkt op de relatie zoals hun ouders die hadden.

dus als ze vroegah..een gezin hadden waarin meningsverschillen op vol volume werden uitgevochten... zoeken ze dat in hun eigen relatie vaak ook

dat heeft niks te maken met jou... maar met hun eigen onbewuste ideeen en gevoelens.
voor hen is het normaal als een man zo doet.
Haha dat is de theorie dat mannen een vrouw zoeken die op hun moeder lijkt en andersom toch? Ik weet dat niet zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2020 12:19:16 ]
pi_194067149
quote:
11s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Schatje. O+
Niet herkenbaar?
pi_194067151
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha dat is de theorie dat mannen een vrouw zoeken die op hun moeder lijkt en andersom toch? Ik weet dat niet zo.
nou niet perse mannen hun moeder.. en vrouwen hun vader

maar de relatie die je ouders hebben.. is waar je je in thuis voelt dus zoek je iets soortgelijks...
(uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)
kennelijk blijft dat gevoel onbewust hangen..ook als je dus helemaal niet zo'n fijne thuishaven had.
pi_194067161
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niet herkenbaar?
Nee ik heb geen social skills.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194067167
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nou niet perse mannen hun moeder.. en vrouwen hun vader

maar de relatie die je ouders hebben.. is waar je je in thuis voelt dus zoek je iets soortgelijks...
(uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)
kennelijk blijft dat gevoel onbewust hangen..ook als je dus helemaal niet zo'n fijne thuishaven had.
Zou kunnen hoor. Maar als ik even wat voorbeelden uit mijn directe omgeving erbij pak klopt er ook wel weer weinig van, haha.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2020 12:23:09 ]
pi_194067177
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zou kunnen hoor. Maar als ik even wat voorbeelden uit mijn directe omgeving erbij pak klopt er ook wel weer weinig van, haha.
van meeste van mijn vrienden.. weet ik niet hoe de situatie was achter gesloten deuren.
dus mij zul je er geen oordeel over horen hebben :)
pi_194067184
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

van meeste van mijn vrienden.. weet ik niet hoe de situatie was achter gesloten deuren.
dus mij zul je er geen oordeel over horen hebben :)
Dat is ook weer zo. :) Uiteindelijk is een klik met iemand ook niet altijd rationeel te omschrijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2020 12:23:29 ]
pi_194070100
Ik had ook lang 'geen ONS' maar ze lezen het toch niet. Ik heb nu alleen no tourists, tijdverspilling vind ik dat. Verder wat foto's waarop ik wat leuks doe en een korte tekst.

Wat ik irritant vind is dat ik elke keer domme vragen krijg die ik al lang en breed in mijn profiel heb uitgelegd: woonplaats, werk etc. Ik ben van de oude stempel, ik wil dat de man moeite doet en dus naar mijn stad komt.
pi_194072018
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 16:03 schreef AgentS het volgende:
Ik had ook lang 'geen ONS' maar ze lezen het toch niet. Ik heb nu alleen no tourists, tijdverspilling vind ik dat. Verder wat foto's waarop ik wat leuks doe en een korte tekst.

Wat ik irritant vind is dat ik elke keer domme vragen krijg die ik al lang en breed in mijn profiel heb uitgelegd: woonplaats, werk etc. Ik ben van de oude stempel, ik wil dat de man moeite doet en dus naar mijn stad komt.
Dat laatste is inderdaad wel stom. Als het er gewoon in staat maar ze er overheen lezen...kijken meer eigenlijk. Die kijken enkel dus plaatjes.
pi_194073116
Blijft grappig (en soms ongemakkelijk): bekenden tegenkomen op datingapps. :D
Ben verder helemaal niet meer actief, denk dat ik me maar afmeld.
pi_194073342
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:17 schreef Womanly het volgende:
Blijft grappig (en soms ongemakkelijk): bekenden tegenkomen op datingapps. :D
Ben verder helemaal niet meer actief, denk dat ik me maar afmeld.
Ben ooit eens een pestkop tegengekomen. Ze wist zich geen houding te geven, en had me ook snel geblokt _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194073468
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:17 schreef Womanly het volgende:
Blijft grappig (en soms ongemakkelijk): bekenden tegenkomen op datingapps. :D
Ben verder helemaal niet meer actief, denk dat ik me maar afmeld.
Ja kan leuk zijn. Kwam een buurvrouw van een paar huizen verder en ook al zijn we gewoon vrienden toch liken. Vond het dan toch niet tof om dan weg te swipen :P
pi_194073599
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 16:03 schreef AgentS het volgende:
Ik had ook lang 'geen ONS' maar ze lezen het toch niet. Ik heb nu alleen no tourists, tijdverspilling vind ik dat. Verder wat foto's waarop ik wat leuks doe en een korte tekst.

Wat ik irritant vind is dat ik elke keer domme vragen krijg die ik al lang en breed in mijn profiel heb uitgelegd: woonplaats, werk etc. Ik ben van de oude stempel, ik wil dat de man moeite doet en dus naar mijn stad komt.
En dan zeg ik, je komt maar lekker hierheen.
pi_194074731
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:42 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

En dan zeg ik, je komt maar lekker hierheen.
Dit kan een fok! date worden, ik voel het :P
pi_194074858
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:42 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

En dan zeg ik, je komt maar lekker hierheen.
De tweede date graag. Als ik de eerste date al naar hem toe ga, denkt hij'makkelijk'.
pi_194074899
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:03 schreef AgentS het volgende:

[..]

De tweede date graag. Als ik de eerste date al naar hem toe ga, denkt hij'makkelijk'.
Misschien denkt hij andersom ook wel: zozo, mag al meteen die kant op. Makkelijk dit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194074925
Het zijn toch veelal dezelfde soort discussies in dit topic. Verschil in man/vrouw perspectief.
pi_194074956
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:03 schreef AgentS het volgende:

[..]

De tweede date graag. Als ik de eerste date al naar hem toe ga, denkt hij'makkelijk'.
Alsof de kans kleiner is dat we seks zouden hebben in jouw huis. Dat maakt voor mij echt geen verschil verder.
pi_194074990
- laat dit soort niets toevoegende posts achterwege -

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 13-07-2020 22:48:27 ]
pi_194075261
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:35 schreef xFriendx het volgende:
Ja kan leuk zijn. Kwam een buurvrouw van een paar huizen verder en ook al zijn we gewoon vrienden toch liken. Vond het dan toch niet tof om dan weg te swipen :P
Dat vind ik aardig van je. Velen boeit zoiets niks.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194075854
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:12 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen :')

Mannen _O_
Zo kan je idd ook een nieuw blik potentiële kandidaten openen :+
pi_194076216
quote:
10s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien denkt hij andersom ook wel: zozo, mag al meteen die kant op. Makkelijk dit.
Ik spreek de eerste 2 dates altijd in het openbaar afm
pi_194078041
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:12 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen :')

Mannen _O_
Hier moest ik op een of andere manier heel hard om lachen. _O-
pi_194079103
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 21:19 schreef AgentS het volgende:
Ik doe niet aan yoga, heb een hekel aan dooddoeners en festivals zijn niet mijn ding. Gek genoeg niet elke man een match, blijkbaar vallen jullie toch op die types.😉
Als je nu ook nog een hekel aan de sauna hebt.......... O+
Het is wat.......
  dinsdag 14 juli 2020 @ 08:42:59 #54
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194079499
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hier moest ik op een of andere manier heel hard om lachen. _O-
Ik kreeg een beetje Hans Teeuwen vibes bij die post van Faxie.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194079772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 08:42 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik kreeg een beetje Hans Teeuwen vibes bij die post van Faxie.
Prima humor.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 09:11:39 #56
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194079806
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Prima humor.
Zeker, alleen Paiq matches zijn hilarischer :+
Hoog vermakelijk gehalte in ieder geval wat ze tentoonstellen. Ten koste van zichzelf.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194080727
Ben gisteren gescamd door een match waarbij ik me te snel liet verleiden tot het geven van mijn nummer en vervolgens op mijn nummer een link naar een of andere sexsite kreeg.

Hoe gevaarlijk is dit?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2020 10:16:30 ]
  dinsdag 14 juli 2020 @ 11:05:31 #58
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194081539
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:16 schreef Generationalpha het volgende:
Ben gisteren gescamd door een match waarbij ik me te snel liet verleiden tot het geven van mijn nummer en vervolgens op mijn nummer een link naar een of andere sexsite kreeg.

Hoe gevaarlijk is dit?
Niet. Is schering en inslag op date-apps en sites.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 14 juli 2020 @ 11:23:57 #59
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194081837
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:16 schreef Generationalpha het volgende:
Ben gisteren gescamd door een match waarbij ik me te snel liet verleiden tot het geven van mijn nummer en vervolgens op mijn nummer een link naar een of andere sexsite kreeg.

Hoe gevaarlijk is dit?
Het is vrij gevaarlijk nu je blijkbaar hier makkelijk voor valt. :+
AZ
ALKMAAR
  dinsdag 14 juli 2020 @ 11:30:50 #60
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_194081940
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Zeker, alleen Paiq matches zijn hilarischer :+
Hoog vermakelijk gehalte in ieder geval wat ze tentoonstellen. Ten koste van zichzelf.
Heb je voorbeelden? Misschien leer ik er nog wat van :)
net eens paiq geïnstalleerd ipv Tinder. Leek me wel leuk om eerst eens te chatten voor je de foto's ziet (minder oppervlakkig :)), maar heb wel door dat de meesten toch gelijk de foto's zien en moet toegeven dat ik zelf toch ook wel graag foto's zie. Maar de quizzen zijn soms wel leuk :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  dinsdag 14 juli 2020 @ 12:51:33 #61
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194083084
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden? Misschien leer ik er nog wat van :)
net eens paiq geïnstalleerd ipv Tinder. Leek me wel leuk om eerst eens te chatten voor je de foto's ziet (minder oppervlakkig :)), maar heb wel door dat de meesten toch gelijk de foto's zien en moet toegeven dat ik zelf toch ook wel graag foto's zie. Maar de quizzen zijn soms wel leuk :)
Ik doelde meer op dat het gros van de vrouwen zichzelf hopeloos voor schut zet. Dus als ik een tip voor je heb, is het wel wees gewoon jezelf.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:24:05 #62
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_194083479
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:51 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik doelde meer op dat het gros van de vrouwen zichzelf hopeloos voor schut zet. Dus als ik een tip voor je heb, is het wel wees gewoon jezelf.
Ah zo, dat komt wel goed, lijkt me erg vermoeiend om me anders voor te doen en win je uiteindelijk ook niets mee (Ik heb zelfs geen hippe filters over mn foto's).
Tenzij ik mezelf juist voor schut zet als ik mezelf ben, dan kan ik me misschien beter anders voordoen ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_194083898
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 11:05 schreef M1stral het volgende:

[..]

Niet. Is schering en inslag op date-apps en sites.
Gaat me er vooral om of ze iets met mijn nummer kunnen. Heb verder geen gegevens verstrekt.
pi_194085154
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Gaat me er vooral om of ze iets met mijn nummer kunnen. Heb verder geen gegevens verstrekt.
spammen, meer niet.
pi_194089743
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden? Misschien leer ik er nog wat van :)
net eens paiq geïnstalleerd ipv Tinder. Leek me wel leuk om eerst eens te chatten voor je de foto's ziet (minder oppervlakkig :)), maar heb wel door dat de meesten toch gelijk de foto's zien en moet toegeven dat ik zelf toch ook wel graag foto's zie. Maar de quizzen zijn soms wel leuk :)
Zo werkt het voor iedereen eigenlijk. Ik snap niet dat Paiq nog wordt gebruikt. :{
  woensdag 15 juli 2020 @ 00:13:04 #66
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_194093575
Meer mensen die nog videobellen voor een date?
Vind dat toch wel fijn, je hebt dan een wat beter beeld bij de foto’s, maakt de date (mocht die er komen) ook wat minder ongemakkelijk (mocht dat gebeuren). Je kan een klik al een beetje aanvoelen heb ik het idee.
Toevallig net eentje gehad, gesprekken waren leuk maar het videobellen vond ik tegenvallen maar.. Ben dan wel blij dat ik niet direct heb afgesproken.
pi_194094295
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 00:13 schreef warp995 het volgende:
Meer mensen die nog videobellen voor een date?
Vind dat toch wel fijn, je hebt dan een wat beter beeld bij de foto’s, maakt de date (mocht die er komen) ook wat minder ongemakkelijk (mocht dat gebeuren). Je kan een klik al een beetje aanvoelen heb ik het idee.
Toevallig net eentje gehad, gesprekken waren leuk maar het videobellen vond ik tegenvallen maar.. Ben dan wel blij dat ik niet direct heb afgesproken.
Altijd. Zo weet ik zeker dat het geen halfkale 40er is die zegt dat hij in de 30 is (echt gehad).
pi_194094298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zo werkt het voor iedereen eigenlijk. Ik snap niet dat Paiq nog wordt gebruikt. :{
Ik vind uiterlijk echt wel belangrijk. Ik val heus niet alleen op modellen, maar het hoofd moet me aanspreken.
pi_194094319
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 02:43 schreef AgentS het volgende:

[..]

Altijd. Zo weet ik zeker dat het geen halfkale 40er is die zegt dat hij in de 30 is (echt gehad).
Ik ben 37 hoor :{w
pi_194094607
Waarom gebruiken jullie geen kik?

Kun je hetzelfde als met whatsapp alleen zonder je telefoonnummer te geven.
pi_194094651
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 00:13 schreef warp995 het volgende:
Meer mensen die nog videobellen voor een date?
Vind dat toch wel fijn, je hebt dan een wat beter beeld bij de foto’s, maakt de date (mocht die er komen) ook wat minder ongemakkelijk (mocht dat gebeuren). Je kan een klik al een beetje aanvoelen heb ik het idee.
Toevallig net eentje gehad, gesprekken waren leuk maar het videobellen vond ik tegenvallen maar.. Ben dan wel blij dat ik niet direct heb afgesproken.
Verschilt heel erg. Wel zijn er vaak al foto's uitgewisseld via wa die niet te faken zijn (ik weet dat je met photoshop als het goed is bijna alles kan dus ja 100 pct safe is het niet). Vaak combinatie van dingen die aan bod zijn geweest in een gesprek die je dan terug ziet op een foto. Videobellen eigenlijk nog nooit gedaan voor een date :@
pi_194095024
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 06:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Waarom gebruiken jullie geen kik?

Kun je hetzelfde als met whatsapp alleen zonder je telefoonnummer te geven.
Alleen zit er wel altijd een stout randje om Kik heen vindt ik. Wordt ook vaak gebruikt in de swingerswereld
Het is wat.......
pi_194096186
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:13 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Alleen zit er wel altijd een stout randje om Kik heen vindt ik. Wordt ook vaak gebruikt in de swingerswereld
Dat heb je zelf in de hand toch?
pi_194096257
Had net even kik geïnstalleerd maar vind het wat onoverzichtelijk en chaotisch. Dat is niet voor mij. Doe mij dan toch naar paar foto's kijken en een tekstje lezen. Nummers uitwisselen doe ik vaak toch pas na een tijdje op de app getekst te hebben.
pi_194096284
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat heb je zelf in de hand toch?
klopt, maar ik bedoel er mee te zeggen dat het volgens mij niet bij iedereen bekend is en bij degene bij wie het bekend is er een assosciatie gelegd wordt met de swingerswereld, wat ze als ongewenst beschouwen
Het is wat.......
pi_194096358
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2020 03:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben 37 hoor :{w
Oudje, 5 jaar geleden was je nog 32.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194096861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 10:05 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

klopt, maar ik bedoel er mee te zeggen dat het volgens mij niet bij iedereen bekend is en bij degene bij wie het bekend is er een assosciatie gelegd wordt met de swingerswereld, wat ze als ongewenst beschouwen
Nou die associatie had ik niet perse.
En de mensen die ik op kik had dus doorgaans ook niet dusdanig dat ik daar wat van gemerkt heb.
En het bleek ook geen uitnodiging om ongevraagde plaatjes te sturen.

Nou is de swingerswereld doorgaans een stuk netter dan de gemiddelde datingsite... dus wat dat betreft zou het geen drama’s moeten opleveren als iemand dat wel zo zou zien.
Ongevraagde foto’s zijn bijv absoluut not done bij swingers onder elkaar.
Helaas al via datingsites al diverse mensen geblockt die dachten dat een telefoonnr geven betekende dat je random op de dag dickpics wilde.
pi_194097351
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 10:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou die associatie had ik niet perse.
En de mensen die ik op kik had dus doorgaans ook niet dusdanig dat ik daar wat van gemerkt heb.
En het bleek ook geen uitnodiging om ongevraagde plaatjes te sturen.

Nou is de swingerswereld doorgaans een stuk netter dan de gemiddelde datingsite... dus wat dat betreft zou het geen drama’s moeten opleveren als iemand dat wel zo zou zien.
Ongevraagde foto’s zijn bijv absoluut not done bij swingers onder elkaar.
Helaas al via datingsites al diverse mensen geblockt die dachten dat een telefoonnr geven betekende dat je random op de dag dickpics wilde.
MIsschien leg ik dan alleen die associatie. Komt waarschijnlijk door de groepen met de naam Limburg op Kik die alleen maar over sex gaan
Het is wat.......
pi_194098653
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:14 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

MIsschien leg ik dan alleen die associatie. Komt waarschijnlijk door de groepen met de naam Limburg op Kik die alleen maar over sex gaan
Die ben ik nooit tegen gekomen.. misschien onbewust toch op zoek _O-

Maar belangrijker.. ik ben die groepen gewoon niet gejoind.. meer als vervanging voor whatsapp dus.
  woensdag 15 juli 2020 @ 13:34:45 #80
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_194099694
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 07:02 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Verschilt heel erg. Wel zijn er vaak al foto's uitgewisseld via wa die niet te faken zijn (ik weet dat je met photoshop als het goed is bijna alles kan dus ja 100 pct safe is het niet). Vaak combinatie van dingen die aan bod zijn geweest in een gesprek die je dan terug ziet op een foto. Videobellen eigenlijk nog nooit gedaan voor een date :@
Ah dat is ook handig inderdaad. Alhoewel ik dan minder graag foto’s van me stuur, heb er weinig en vind mezelf niet ultra fotogeniek haha, doe dan liever videobellen.
  woensdag 15 juli 2020 @ 16:41:44 #81
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_194102250
Ook maar dat dat Paiq gedownload. Best geinig eigenlijk (vooral die quiz), wel veel oudere vrouwen erop, inderdaad minder oppervlakkig maar toch een beetje huiverig als het om niet zichtbare foto’s gaat. En interface werkt beetje stroef nog.
pi_194105233
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 02:44 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ik vind uiterlijk echt wel belangrijk. Ik val heus niet alleen op modellen, maar het hoofd moet me aanspreken.
Daarom is het hele idee van Paiq achterhaald.
pi_194105298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 20:46 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Daarom is het hele idee van Paiq achterhaald.
Toch is het niet erg om dar dan niet je enige oordeel op te baseren :)
pi_194105369
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 20:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch is het niet erg om dar dan niet je enige oordeel op te baseren :)
Het mooie is wel dat je foto's cijfers krijgen. De vraag is wel hoeveel waarde je daaraan moet hechten. Want iemand hier zei eerder ook al eens dat de foto's het goed deden op Paiq maar slecht op Tinder.
pi_194105421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 20:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het mooie is wel dat je foto's cijfers krijgen. De vraag is wel hoeveel waarde je daaraan moet hechten. Want iemand hier zei eerder ook al eens dat de foto's het goed deden op Paiq maar slecht op Tinder.
Sowieso blijft het een persoonlijk oordeel.
Andere mensen.. ander oordeel.

En gezien tinder veel harder beoordeeld op uiterlijk... lijkt me dat niet enorm raar.
Bij paiq heb je soms net even het voordeel van de twijfel als je al begon met een leuk gesprek of gedeelde interesses voor de foto’s zichtbaar werden.
Bij tinder is het puur foto en swipe.

En in theorie zouden op paiq de mensen moeten zitten die er net even minder waarde aan hechten hoe iemand op de foto staat.
pi_194105563
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 20:46 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Daarom is het hele idee van Paiq achterhaald.
Inderdaad. 't Is altijd al achterhaald geweest. Het idee erachter is nobel, maar smaak is dat niet. Iemand gaat niet je type worden omdat hij/zij in een chat eventueel leuk overkomt.
pi_194106052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 21:03 schreef Cockwhale het volgende:
Inderdaad. 't Is altijd al achterhaald geweest. Het idee erachter is nobel, maar smaak is dat niet. Iemand gaat niet je type worden omdat hij/zij in een chat eventueel leuk overkomt.
Nee, maar je kan er zo wel achter komen of iemand je type is qua innerlijk, buiten het oordeel over het uiterlijk om.
Wat je daar vervolgens mee doet is iets anders. Maar voor wat je te weten komt over elkaar maakt het soort datingsite wel degelijk uit. Dat paiq ‘verpest’ is waarschijnlijk door commercie omdat geen hond wil betalen voor een datingsite die echt gebaseerd is op het innerlijk is een ander verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 15-07-2020 21:33:51 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194106434
Dus dan steek je al die tijd in innerlijk, om vervolgens op basis van het uiterlijk toch tot de conclusie te komen dat iemand niet je type is? Dan liever andersom. Scheelt tijd.
pi_194106460
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 21:53 schreef Cockwhale het volgende:
Dus dan steek je al die tijd in innerlijk, om vervolgens op basis van het uiterlijk toch tot de conclusie te komen dat iemand niet je type is? Dan liever andersom. Scheelt tijd.
Of je kiest iemand uit op uiterlijk, om vervolgens op basis van het innerlijk toch tot de conclusie te komen dat iemand niet je type is. Ik zie niet in waarom dat tijd zou schelen eerlijk gezegd. Ik vind het ook oppervlakkiger en als je eerst liefde in potentie veinst, erop los neukt terwijl je toch al weet het wordt niks en dan “oh foutje we passen toch niet bij elkaar doei” en dan opscheppen bij je vrienden welke vrouwen je gehad hebt (want daarin is nog steeds de ongelijkheid voor mannen is het stoer maar een vrouw is afgelikte boterham) vind ik het zelfs ronduit asociaal.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194106491
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 21:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Of je kiest iemand uit op uiterlijk, om vervolgens op basis van het innerlijk toch tot de conclusie te komen dat iemand niet je type is. Ik zie niet in waarom dat tijd zou schelen eerlijk gezegd.
Omdat het echt leren kennen van innerlijk tijdrovender is dan een oordeel vellen over de aantrekkelijkheid van iemands uiterlijk. Dat laatste schijn je in een fractie van een seconde automatisch al te doen.
pi_194106661
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2020 21:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Omdat het echt leren kennen van innerlijk tijdrovender is dan een oordeel vellen over de aantrekkelijkheid van iemands uiterlijk. Dat laatste schijn je in een fractie van een seconde automatisch al te doen.
Wanneer je echt de juiste vragen stelt en een ander gewoon open is in plaats van idioot defensief is dat ook maar een kwestie van minuten. Nou woohoo wat tijdrovend. Heeft eerder te maken met de mentaliteit van mensen die niet meewerken en zich niet echt willen laten leren kennen en liegen om zich zogenaamd beter voor te doen dan dat ze zijn als het tijdrovend wordt gevonden.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194106726
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 22:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wanneer je echt de juiste vragen stelt en een ander gewoon open is in plaats van idioot defensief is dat ook maar een kwestie van minuten. Nou woohoo wat tijdrovend. Heeft eerder te maken met de mentaliteit van mensen die niet meewerken en zich niet willen laten leren kennen als het tijdrovend wordt gevonden.
Dan ben ik heel benieuwd wat die juiste vragen dan zouden zijn waarmee je binnen enkele minuten zou kunnen weten of iemands innerlijk je ligt of niet.
pi_194106776
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 21:53 schreef Cockwhale het volgende:
Dus dan steek je al die tijd in innerlijk, om vervolgens op basis van het uiterlijk toch tot de conclusie te komen dat iemand niet je type is? Dan liever andersom. Scheelt tijd.
Al die tijd? Toen ik Paiq gebruikte, jaren geleden, had je aan vijf minuten chatten (of een betaald abonnement) voldoende om de foto te zien. Ik vind het juist een meerwaarde hebben dat je iemand niet alleen beoordeelt op basis van een foto maar óók op basis van het contact dat je met iemand hebt gehad.
pi_194106855
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2020 22:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Dan ben ik heel benieuwd wat die juiste vragen dan zouden zijn waarmee je binnen enkele minuten zou kunnen weten of iemands innerlijk je ligt of niet.
Simpel, dat hangt er van af wat jij zoekt in een relatie. Wil jij snel een gezin beginnen, dan vraag je dus: binnen hoeveel maanden denk jij aan kinderen te willen beginnen. Het is geen rocket science.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194106880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 22:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Simpel, dat hangt er van af wat jij zoekt in een relatie. Wil jij snel een gezin beginnen, dan vraag je dus: binnen hoeveel maanden denk jij aan kinderen te willen beginnen. Het is geen rocket science.
_O- oke
pi_194107964
Valt me opnieuw op dat buitenlandse dames zo veel meer interesse tonen op de apps dan Nederlandse hoogopgeleide dames.

Waarom is dat toch?
pi_194108012
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 23:43 schreef Generationalpha het volgende:
Valt me opnieuw op dat buitenlandse dames zo veel meer interesse tonen op de apps dan Nederlandse hoogopgeleide dames.

Waarom is dat toch?
Geen idee. Dit klinkt totaal onherkenbaar.
pi_194108427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 23:43 schreef Generationalpha het volgende:
Valt me opnieuw op dat buitenlandse dames zo veel meer interesse tonen op de apps dan Nederlandse hoogopgeleide dames.

Waarom is dat toch?
Hier geboren en/of opgegroeid; is hetzelfde als mensen van hier. Als je hier woont, is de meerderheid Nederlanders. Logisch dat ze denken dat hun man Nederlander gaat zijn, want Nederlanders komen ze ook het vaakst tegen.

Alleen andersom is dit niet het geval; andere landers in welk generatie dan ook zijn in de minderheid. Nederlanders komen er niet zo mee in contact; kennen het niet. Zien niet in dat andere landers eigenlijk best vergelijkbaar zijn. Medelanders kennen ze beter, omdat het tot de grote meerderheid is. Deze komen ze vaker tegen. Hierdoor clusteren Nederlanders ook heel erg. Als andere lander is heel moeilijk erin te komen.

Heel veel andere landers in welk generatie dan ook zijn tot hoge leeftijd lang single. Ze weten dat ze hard moeten werken voor enig contact; dat zonder pro-actief te zijn 100% niks wordt. Want ze weten ook best wel dat er stigma is op andere landers, in media ook veel negativiteit over andere landen. Maar ze proberen het gewoon in de hoop dat een man kan doorzien dat ze ook een mens zijn. Dat Cupedo raak komt schieten.
pi_194109276
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 01:18 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Hier geboren en/of opgegroeid; is hetzelfde als mensen van hier. Als je hier woont, is de meerderheid Nederlanders. Logisch dat ze denken dat hun man Nederlander gaat zijn, want Nederlanders komen ze ook het vaakst tegen.

Alleen andersom is dit niet het geval; andere landers in welk generatie dan ook zijn in de minderheid. Nederlanders komen er niet zo mee in contact; kennen het niet. Zien niet in dat andere landers eigenlijk best vergelijkbaar zijn. Medelanders kennen ze beter, omdat het tot de grote meerderheid is. Deze komen ze vaker tegen. Hierdoor clusteren Nederlanders ook heel erg. Als andere lander is heel moeilijk erin te komen.

Heel veel andere landers in welk generatie dan ook zijn tot hoge leeftijd lang single. Ze weten dat ze hard moeten werken voor enig contact; dat zonder pro-actief te zijn 100% niks wordt. Want ze weten ook best wel dat er stigma is op andere landers, in media ook veel negativiteit over andere landen. Maar ze proberen het gewoon in de hoop dat een man kan doorzien dat ze ook een mens zijn. Dat Cupedo raak komt schieten.
Weet niet helemaal of dat de verklaring is maar zou kunnen. Ik denk dat het ook gewoon cultuur is.
pi_194109320
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 01:18 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Hier geboren en/of opgegroeid; is hetzelfde als mensen van hier. Als je hier woont, is de meerderheid Nederlanders. Logisch dat ze denken dat hun man Nederlander gaat zijn, want Nederlanders komen ze ook het vaakst tegen.

Alleen andersom is dit niet het geval; andere landers in welk generatie dan ook zijn in de minderheid. Nederlanders komen er niet zo mee in contact; kennen het niet. Zien niet in dat andere landers eigenlijk best vergelijkbaar zijn. Medelanders kennen ze beter, omdat het tot de grote meerderheid is. Deze komen ze vaker tegen. Hierdoor clusteren Nederlanders ook heel erg. Als andere lander is heel moeilijk erin te komen.

Heel veel andere landers in welk generatie dan ook zijn tot hoge leeftijd lang single. Ze weten dat ze hard moeten werken voor enig contact; dat zonder pro-actief te zijn 100% niks wordt. Want ze weten ook best wel dat er stigma is op andere landers, in media ook veel negativiteit over andere landen. Maar ze proberen het gewoon in de hoop dat een man kan doorzien dat ze ook een mens zijn. Dat Cupedo raak komt schieten.
Ach kom...

Je doet nu net alsof de Nederlander hen uitsluit ipv andersom.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194109350
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 20:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Sowieso blijft het een persoonlijk oordeel.
Andere mensen.. ander oordeel.

En gezien tinder veel harder beoordeeld op uiterlijk... lijkt me dat niet enorm raar.
Bij paiq heb je soms net even het voordeel van de twijfel als je al begon met een leuk gesprek of gedeelde interesses voor de foto’s zichtbaar werden.
Bij tinder is het puur foto en swipe.

En in theorie zouden op paiq de mensen moeten zitten die er net even minder waarde aan hechten hoe iemand op de foto staat.
Maybe, maar je hebt dan ook gewoon een stukje meer om op te oordelen. En vrouwen oordelen nogal conservatief initieel (of iemand leuk is).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194109396
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maybe, maar je hebt dan ook gewoon een stukje meer om op te oordelen. En vrouwen oordelen nogal conservatief initieel (of iemand leuk is).
Hoe bedoel je conservatief?
pi_194109407
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe bedoel je conservatief?
Veeleisend, skeptisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194109588
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Veeleisend, skeptisch.
Heb vooral het idee dat de teneur tot de tijd voor kinderen aanbreekt (oei, gevoelig thema) erg vrijblijvend is. Nog even dit, nog even dat, alleen binden als iemand helemaal perfect is.

In dat opzicht dus wel mee eens. Daarom stikt het ook van de vrijgezelle hoogopgeleide twintigers.
pi_194109633
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb vooral het idee dat de teneur tot de tijd voor kinderen aanbreekt (oei, gevoelig thema) erg vrijblijvend is. Nog even dit, nog even dat, alleen binden als iemand helemaal perfect is.

In dat opzicht dus wel mee eens. Daarom stikt het ook van de vrijgezelle hoogopgeleide twintigers.
Ik baseer dit meer op initieel met Tinder.

Als je het hebt over in het echte leven valt het wel mee maar daar wordt dan weer nooit de eerste stap gezet. Dussz maar dat is twee kanten op.

Denk dat er meer mensen geschikt voor elkaar zijn dan dat ze elkaar tegenkomen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194111620
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maybe, maar je hebt dan ook gewoon een stukje meer om op te oordelen. En vrouwen oordelen nogal conservatief initieel (of iemand leuk is).
En waaom denk je dat dat is? :)

Mannen gedragen zich als mongolen. Dan word je als vrouw vanzelf zo. Ik hoor vaak genoeg dat het al een prestatie is om een normaal persoon te vinden.
pi_194111654
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 11:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

En waaom denk je dat dat is? :)

Mannen gedragen zich als mongolen. Dan word je als vrouw vanzelf zo. Ik hoor vaak genoeg dat het al een prestatie is om een normaal persoon te vinden.
Ik heb die opmerking wel eens gehad ja :D

"Weet je, jij bent een van de meest normale mensen met wie ik gematcht ben."

Helaas werd ik geblokt toen ik vertelde dat ik in de IT werk :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194111666
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb die opmerking wel eens gehad ja :D

"Weet je, jij bent een van de meest normale mensen met wie ik gematcht ben."

Helaas werd ik geblokt toen ik vertelde dat ik in de IT werk :')
Keep it vaag
pi_194111724
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb die opmerking wel eens gehad ja :D

"Weet je, jij bent een van de meest normale mensen met wie ik gematcht ben."

Helaas werd ik geblokt toen ik vertelde dat ik in de IT werk :')
Ergens is het soms ook wel verontrustend om te horen dat ze eindelijk bij mij een normaal persoon zijn tegengekomen. Ik doe dan echt niets bijzonders, heb gewoon normale zinnen, normale onderwerpen en als dat dan al bijzonder is, dan moet het gros van de andere mannen er wel echt een gigantische puinhoop van maken.
pi_194111794
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:49 schreef Generationalpha het volgende:
Heb vooral het idee dat de teneur tot de tijd voor kinderen aanbreekt (oei, gevoelig thema) erg vrijblijvend is. Nog even dit, nog even dat, alleen binden als iemand helemaal perfect is.

In dat opzicht dus wel mee eens. Daarom stikt het ook van de vrijgezelle hoogopgeleide twintigers.
Hoe vaak heb jij je zelf gebonden aan een imperfect persoon? Graag opsomming van alle imperfecties.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 11:58 schreef Duiveltja het volgende:
En waaom denk je dat dat is? :)

Mannen gedragen zich als mongolen. Dan word je als vrouw vanzelf zo. Ik hoor vaak genoeg dat het al een prestatie is om een normaal persoon te vinden.
O+ heb je ook een tip voor mannen hoe ze zich minder als mongolen kunnen gedragen of blijft het hierbij?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194111795
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:06 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ergens is het soms ook wel verontrustend om te horen dat ze eindelijk bij mij een normaal persoon zijn tegengekomen. Ik doe dan echt niets bijzonders, heb gewoon normale zinnen, normale onderwerpen en als dat dan al bijzonder is, dan moet het gros van de andere mannen er wel echt een gigantische puinhoop van maken.
Het is een kwestie van waarschijnlijk sociaal ook niet meekunnen met de maatschappij. Of gewoonweg dommigheid.
pi_194111814
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
O+ heb je ook een tip voor mannen hoe ze zich minder als mongolen kunnen gedragen of blijft het hierbij?
Nee. Minder concurrentie. O+
pi_194111843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 11:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

En waaom denk je dat dat is? :)

Mannen gedragen zich als mongolen. Dan word je als vrouw vanzelf zo. Ik hoor vaak genoeg dat het al een prestatie is om een normaal persoon te vinden.
Ik vind veel ("veel") vrouwen initieel soms overdreven negatief uiten over mensen.

Blijkt ook dat vrouwen, 80% van de mannen ondergemiddeld aantrekkelijk vinden (wetenschappelijk onderzocht). Dat kan helemaal niet, dan is je perceptie van hoe knap de gemiddelde man is helemaal fout.

[ Bericht 1% gewijzigd door ludovico op 16-07-2020 13:01:31 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194111847
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:12 schreef Duiveltja het volgende:
Het is een kwestie van waarschijnlijk sociaal ook niet meekunnen met de maatschappij. Of gewoonweg dommigheid.
Dat laatste lijkt mij niet, want mannen zijn volgens het CBS gemiddeld ongeveer even hoog opgeleid als vrouwen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:14 schreef Duiveltja het volgende:
Nee. Minder concurrentie. O+
Dan heb ik nog wel een tip, mannen moeten gewoon kritischer worden. Vergelijk het met zoekwoorden. Men zegt: je moet een niche zoekwoord kiezen, omdat de concurrentie anders te groot wordt. Dat geldt toch ook zo met daten. Je moet je als man duidelijk profileren als jezelf en ook niet iedereen willen pleasen. Maar mannen willen “het geheime advies” om bij zoveel mogelijk vrouwen aantrekkelijk te zijn. Ja, dat werkt niet. Als je gaat solliciteren heb je ook geen succes als je aan een jobcoach vraagt: hoe kan ik succes hebben bij zoveel mogelijk werkgevers? Dan zegt de jobcoach: kleed je goed, maak oogcontact, heb je cv op orde. Maar dat maakt niet veel uit als je motivatie alsnog is: “ik zoek een baan omdat ik het thuizitten zat ben. Waarom dit bedrijf? Omdat ik werk wil.” Zelfs als je solliciteert voor putjesschepper nemen ze daar denk ik nog geen genoegen mee. Niemand hoor ik daarover zeuren. Waarom dan wel op relatiegebied?

[ Bericht 54% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 16-07-2020 12:26:04 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194111878
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt mij niet, want mannen zijn volgens het CBS gemiddeld ongeveer even hoog opgeleid als vrouwen.
Er studeren minder mannen af op hoger niveau, maarrr, vrouwen doen ogenschijnlijk de makkelijkere studies.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 16 juli 2020 @ 12:21:27 #116
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_194111916
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb die opmerking wel eens gehad ja :D

"Weet je, jij bent een van de meest normale mensen met wie ik gematcht ben."

Helaas werd ik geblokt toen ik vertelde dat ik in de IT werk :')
Ik vraag me wel af wat voor vrouwen iemand blokken omdat hij in de IT werkt. Kan me daar niets bij voorstellen, maar komt misschien omdat ik zelf ook technische universiteit heb gedaan. Maar wat voor baan moet je dan hebben?

Ik zeg inderdaad ook wel eens tegen een man dat het een verademing is dat hij een normaal gesprek gaande kan houden. Heb wel het idee dat ik op paiq meer normale gesprekken kan voeren dan op tinder, maar kan ook gewoon toeval zijn.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_194112032
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:18 schreef ludovico het volgende:
Er studeren minder mannen af op hoger niveau, maarrr, vrouwen doen ogenschijnlijk de makkelijkere studies.
Ach kom.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)et-hbo-of-wo-diploma
Respect voor MizzesAmy dat ze zo’n moeilijks studie heeft afgerond. Maar zij is natuurlijk een uitzondering, he? :|
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194112122
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:06 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ergens is het soms ook wel verontrustend om te horen dat ze eindelijk bij mij een normaal persoon zijn tegengekomen. Ik doe dan echt niets bijzonders, heb gewoon normale zinnen, normale onderwerpen en als dat dan al bijzonder is, dan moet het gros van de andere mannen er wel echt een gigantische puinhoop van maken.
"Hey."

"Hoi. Wat is je cupmaat?"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194112154
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:21 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af wat voor vrouwen iemand blokken omdat hij in de IT werkt. Kan me daar niets bij voorstellen, maar komt misschien omdat ik zelf ook technische universiteit heb gedaan. Maar wat voor baan moet je dan hebben?

Ik zeg inderdaad ook wel eens tegen een man dat het een verademing is dat hij een normaal gesprek gaande kan houden. Heb wel het idee dat ik op paiq meer normale gesprekken kan voeren dan op tinder, maar kan ook gewoon toeval zijn.
Ik ben ambtenaar bij de gemeente en zeg dat ook altijd maar blijkbaar is dat op Tinder geen afknapper *O* Maar hoor toch nog vaak van de dames die ik er spreek dat veel mannen toch binnen 3 zinnen het over seks hebben of wat ze aan hebben of andere toespelingen. Hoewel ik ook wel eens vergeet dat Tinder volgens mij ook was voor de snelle wip, weet niet of mensen nog steeds met dat idee het gebruiken. Voor mij is het een makkelijke toegankelijke manier van contact leggen en van daaruit verder zien hoe het loopt, liefst met gezelligheid en/of relatie tot gevolg. Maar niet zozeer voor een seksdate. Dus zal ook wel schelen met welke intentie je er op zit. Wil een dame snel seks zal ze mijn tekstjes waarschijnlijk slaapverwekkend vinden.
pi_194112156
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:21 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af wat voor vrouwen iemand blokken omdat hij in de IT werkt. Kan me daar niets bij voorstellen, maar komt misschien omdat ik zelf ook technische universiteit heb gedaan. Maar wat voor baan moet je dan hebben?

Ik zeg inderdaad ook wel eens tegen een man dat het een verademing is dat hij een normaal gesprek gaande kan houden. Heb wel het idee dat ik op paiq meer normale gesprekken kan voeren dan op tinder, maar kan ook gewoon toeval zijn.
Tinder heeft nog steeds een beetje de vibe van snelle hookup. Paiq heeft dat veel minder.

En ach, ik ben inmiddels 5 jaar voorzien zowat. Toen vond ik het sneu dat ik geblokt werd, nu zou ik erom lachen denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194112157
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
"Hey."

"Hoi. Wat is je cupmaat?"
75F, aantal cm van jouw *** aub? Ik hanteer een ondergrens
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194112198
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

75F, aantal cm van jouw *** aub? Ik hanteer een ondergrens
17cm. Doe je moeite, dan 20.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194112227
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:38 schreef El_Thijs het volgende:
17cm. Doe je moeite, dan 20.
Lol, ben blij dat ik niet op Tinder zit. Je zou maar zulke echte chatgesprekken voeren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194112268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Lol, ben blij dat ik niet op Tinder zit. Je zou maar zulke echte chatgesprekken voeren.
:D

Tinder heeft voor mij ook nooit gewerkt. Paiq heeft me het meeste succes opgeleverd, van dates, ONS's, tot een relatie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194112324
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D

Tinder heeft voor mij ook nooit gewerkt. Paiq heeft me het meeste succes opgeleverd, van dates, ONS's, tot een relatie.
Tinder werkt bij mij juist geweldig. Elke week dates als ik er wat tijd in steek, maar dat gaat op een gegeven moment wel vervelen.
pi_194112361
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]

Maar mannen willen “het geheime advies” om bij zoveel mogelijk vrouwen aantrekkelijk te zijn.
Het is vrij simpel. Als je knap bent, sportief, intelligent, humorvol en een goed leven hebt ben je aantrekkelijk. Is dat niet het geval, dan ben je niet aantrekkelijk.
pi_194112383
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het is vrij simpel. Als je knap bent, sportief, intelligent, humorvol en een goed leven hebt ben je aantrekkelijk. Is dat niet het geval, dan ben je niet aantrekkelijk.
Ik ben alles van dat, behalve knap :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194112420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben alles van dat, behalve knap :P
knap lelijk is in principe ook een vorm van knap :P
pi_194112497
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

knap lelijk is in principe ook een vorm van knap :P
True :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194112545
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ach kom.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)et-hbo-of-wo-diploma
Respect voor MizzesAmy dat ze zo’n moeilijks studie heeft afgerond. Maar zij is natuurlijk een uitzondering, he? :|
Jongste generaties vrouwen vaker hoogopgeleid dan mannen
Vrouwen zowel in het hbo als op de universiteit in de meerderheid

En waarom begin je met anekdotisch bewijs als ik met statistieken kom?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 16 juli 2020 @ 13:26:16 #131
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_194112819
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het is vrij simpel. Als je knap bent, sportief, intelligent, humorvol en een goed leven hebt ben je aantrekkelijk. Is dat niet het geval, dan ben je niet aantrekkelijk.
En niet stinkt! 🙈
Knap is ook wel voor iedereen anders natuurlijk.
Bovenstaand lijstje geldt trouwens voor zowel mannen als vrouwen (als overig). Al vervang ik sportief liever voor actief, ik ben zelf ook niet heel sportief en een man hoeft dat ook niet te zijn, maar wel actief, elke avond op de bank zitten wordt ook wat saai op den duur. (Bij sportief denk ik echt aan van die sportschool types, niet mijn smaak)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_194113164
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

En niet stinkt! 🙈
Knap is ook wel voor iedereen anders natuurlijk.
Bovenstaand lijstje geldt trouwens voor zowel mannen als vrouwen (als overig). Al vervang ik sportief liever voor actief, ik ben zelf ook niet heel sportief en een man hoeft dat ook niet te zijn, maar wel actief, elke avond op de bank zitten wordt ook wat saai op den duur. (Bij sportief denk ik echt aan van die sportschool types, niet mijn smaak)
Eens voor vrouwen. Ze hoeft niet perse sportief te zijn, maar wel slank. Ik vind een pens niet zo aantrekkelijk.
pi_194113499
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind veel ("veel") vrouwen initieel soms overdreven negatief uiten over mensen.

Blijkt ook dat vrouwen, 80% van de mannen ondergemiddeld aantrekkelijk vinden (wetenschappelijk onderzocht). Dat kan helemaal niet, dan is je perceptie van hoe knap de gemiddelde man is helemaal fout.
Ik weet niet of deze stelling in Nederland is onderzocht, maar ik merk wel dat in het buitenland het aantal matches vele malen hoger ligt dan in Nederland. :)
pi_194113568
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:19 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik weet niet of deze stelling in Nederland is onderzocht, maar ik merk wel dat in het buitenland het aantal matches vele malen hoger ligt dan in Nederland. :)
Wss USA.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194113627
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Veeleisend, skeptisch.
Dat is niet perse conservatief.

En tja.. redelijk het gevolg van dat mannen dat niet zijn denk ik.
Mannen raken toch wat gemakkelijker opgewonden wat dat betreft heb ik het idee :)
pi_194113687
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mannen raken toch wat gemakkelijker opgewonden wat dat betreft heb ik het idee :)
Mannen zijn wat directer om dat te laten zien.

Vrouwen worden evengoed opgewonden, maar zijn daar wellicht wat subtieler in.
pi_194113704
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is niet perse conservatief.

En tja.. redelijk het gevolg van dat mannen dat niet zijn denk ik.
Mannen raken toch wat gemakkelijker opgewonden wat dat betreft heb ik het idee :)
Naja.... Behoudend... Tikje argwanend.. Moet overtuigd worden.... Houdt de boot initieel een beetje meer af....

Mannen zijn er wat meer bedreven in ja, maar moeten ook wel, want vrouwen nemen wat minder initiatief.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194113813
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:29 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Mannen zijn wat directer om dat te laten zien.

Vrouwen worden evengoed opgewonden, maar zijn daar wellicht wat subtieler in.
Je bedoelt dat ze wat sneller op heuphoogte denken en gewoon er wat andere prioriteiten op na houden :)
pi_194113828
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja.... Behoudend... Tikje argwanend.. Moet overtuigd worden.... Houdt de boot initieel een beetje meer af....

Mannen zijn er wat meer bedreven in ja, maar moeten ook wel, want vrouwen nemen wat minder initiatief.
Uhu.. denk het ook
Vraag en aanbod.. en ontmoet elkaar dan precies naast het midden.
pi_194113874
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze wat sneller op heuphoogte denken en gewoon er wat andere prioriteiten op na houden :)
Nee, de man moet gewoon écht een beetje zijn best doen en een soort van overtuigen zou ik haast zeggen, initiatief nemen.

Uiteindelijk ook bij de vrouw belangrijk hoor daar niet van, maar een man moet gewoon stappen zetten want valt anders niet op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194113887
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Uhu.. denk het ook
Vraag en aanbod.. en ontmoet elkaar dan precies naast het midden.
Dan zou je in landen met vrouwenoverschot gekke dingen moeten zien gebeuren. :7
Of in Utrecht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194113969
}:|

Nou, ik heb uitgesproken dat ik de date niet zie zitten, uitgelegd waarom en nu probeert hij het toch door te laten gaan. -O-

Zo van 'Ja maar als je mij verder een aardige gast vind, dan kunnen we toch op z'n minst een gezellige avond ervan maken, no pressure'
Wat moet ik hier nu mee?
pi_194114002
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:48 schreef Brybry het volgende:
}:|

Nou, ik heb uitgesproken dat ik de date niet zie zitten, uitgelegd waarom en nu probeert hij het toch door te laten gaan. -O-

Zo van 'Ja maar als je mij verder een aardige gast vind, dan kunnen we toch op z'n minst een gezellige avond ervan maken, no pressure'
Wat moet ik hier nu mee?
Wat jij wilt... :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194114003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan zou je in landen met vrouwenoverschot gekke dingen moeten zien gebeuren. :7
Of in Utrecht.
Behalve dat die vrouwen nog steeds dezelfde semi-afwachtende houding hebben.
pi_194114009
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Behalve dat die vrouwen nog steeds dezelfde semi-afwachtende houding hebben.
Ow ;(
Nouja het viel mij op in Israël dat er wat meer oogcontact werd gezocht, dat scheelt ook 90% om iemand aan te gaan spreken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:52:39 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194114018
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:48 schreef Brybry het volgende:

Wat moet ik hier nu mee?
Als je geen zin hebt aangeven dat je niet zit te wachten op vriendschap, dus dat ook niet ziet zitten.
Of je moet er wel zin in hebben :+
pi_194114020
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:48 schreef Brybry het volgende:
}:|

Nou, ik heb uitgesproken dat ik de date niet zie zitten, uitgelegd waarom en nu probeert hij het toch door te laten gaan. -O-

Zo van 'Ja maar als je mij verder een aardige gast vind, dan kunnen we toch op z'n minst een gezellige avond ervan maken, no pressure'
Wat moet ik hier nu mee?
So far no pressure dus.
Want dat doet ie dus nu wel.

Plus dat je je kunt afvragen wat hij verstaat onder een gezellige avond.
pi_194114030
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je geen zin hebt aangeven dat je niet zit te wachten op vriendschap, dus dat ook niet ziet zitten.
Of je moet er wel zin in hebben :+
Mja of wil ie wat anders dan vriendschap :)
pi_194114047
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ow ;(
Nouja het viel mij op in Israël dat er wat meer oogcontact werd gezocht, dat scheelt ook 90% om iemand aan te gaan spreken.
Dat scheelt een berg ja.
Dat eerste aanspreken vind ik ook altijd een ding :)

Maar goed.. missie geslaagd inmiddels hier.

Hoe zit het met jouw amerikaanse trouwens?
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:56:35 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194114081
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:53 schreef Uhmmpie het volgende:

Mja of wil ie wat anders dan vriendschap :)
Dat kan ook. Maarja het belangrijkste is wat Brybry wil. Daarna pas verder denken over mogelijke intenties vanuit hem.
pi_194114085
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat scheelt een berg ja.
Dat eerste aanspreken vind ik ook altijd een ding :)

Maar goed.. missie geslaagd inmiddels hier.

Hoe zit het met jouw amerikaanse trouwens?
In huis. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:56:52 #152
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194114086
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:48 schreef Brybry het volgende:
}:|

Nou, ik heb uitgesproken dat ik de date niet zie zitten, uitgelegd waarom en nu probeert hij het toch door te laten gaan. -O-

Zo van 'Ja maar als je mij verder een aardige gast vind, dan kunnen we toch op z'n minst een gezellige avond ervan maken, no pressure'
Wat moet ik hier nu mee?
Ben je zo onzeker?
Geen aandacht meer aan besteden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 16 juli 2020 @ 15:11:58 #153
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194114273
Zo, inmiddels ook eens voorzichtig begonnen met Badoo, maar qua matches lijkt er nog niet veel te gebeuren. En heb je een leuke match, praat ze niet terug en verwijdert ze de like of het hele profiel :P

Mensen nog tips voor foto's? :7
Don't let my username fool you...
pi_194114299
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ben je zo onzeker?
Geen aandacht meer aan besteden.
Ja/nee, hij blijft appen en lijkt de boodschap niet te begrijpen. Zal hem blokkeren want dit begint irritant te worden.

Mochten er nog dames interesse hebben in een needy Griekse man, stuur maar dm _O-
pi_194114308
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:14 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja/nee, hij blijft appen en lijkt de boodschap niet te begrijpen. Zal hem blokkeren want dit begint irritant te worden.

Mochten er nog dames interesse hebben in een beest Griekse man, stuur maar dm _O-
Wat een jankerd. :{

Je hebt een goede keus gemaakt. Blokkeren die handel.
pi_194114333
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Wat een jankerd. :{

Je hebt een goede keus gemaakt. Blokkeren die handel.
Hij stuurde als laatst dat hij op zoveel dates was geweest en dat normaal is als het op niets uitloopt dus ik moest vooral niet te druk maken en gewoon gezellig met hem op date gaan
  donderdag 16 juli 2020 @ 15:28:29 #157
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194114508
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:18 schreef Brybry het volgende:

[..]

Hij stuurde als laatst dat hij op zoveel dates was geweest en dat normaal is als het op niets uitloopt dus ik moest vooral niet te druk maken en gewoon gezellig met hem op date gaan
Je wil niet met hem op date. Punt uit. Zou hem dat nog appen (als je dat niet al eerder had gedaan) en dan idd blokkeren.

Eergisteren nog een gast verwijderd op tinder. Ik had hem geliked omdat hij er op foto’s leuk uitzag, maar merkte al snel in het gesprek dat hij m’n type niet is.
Hij bleef maar appen om af te spreken, en ik ben dan lui en reageer niet meer. Op een gegeven moment vond ie het nodig me een ‘vieze kankerhoer’ te noemen en zo nog wat gefrustreerde appjes. Schijnbaar denken sommige gasten bij een match dat je op date moet met elkaar. Dacht het dus ff niet.
Ook maar de match verwijderd en gerapporteerd.
Mafketel.

Dat gebeurd op tinder toch wel vaker, dat er echt complete idioten op zitten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194114553
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je wil niet met hem op date. Punt uit. Zou hem dat nog appen (als je dat niet al eerder had gedaan) en dan idd blokkeren.

Eergisteren nog een gast verwijderd op tinder. Ik had hem geliked omdat hij er op foto’s leuk uitzag, maar merkte al snel in het gesprek dat hij m’n type niet is.
Hij bleef maar appen om af te spreken, en ik ben dan lui en reageer niet meer. Op een gegeven moment vond ie het nodig me een ‘vieze kankerhoer’ te noemen en zo nog wat gefrustreerde appjes. Schijnbaar denken sommige gasten bij een match dat je op date moet met elkaar. Dacht het dus ff niet.
Ook maar de match verwijderd en gerapporteerd.
Mafketel.

Dat gebeurd op tinder toch wel vaker, dat er echt complete idioten op zitten.
What.the.actual.fuck :o
Helemaal gestoord die gast. :(
Nou, deze heb ik van Bumble en dat lijkt niet veel beter.
pi_194114928
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je wil niet met hem op date. Punt uit. Zou hem dat nog appen (als je dat niet al eerder had gedaan) en dan idd blokkeren.

Eergisteren nog een gast verwijderd op tinder. Ik had hem geliked omdat hij er op foto’s leuk uitzag, maar merkte al snel in het gesprek dat hij m’n type niet is.
Hij bleef maar appen om af te spreken, en ik ben dan lui en reageer niet meer. Op een gegeven moment vond ie het nodig me een ‘vieze kankerhoer’ te noemen en zo nog wat gefrustreerde appjes. Schijnbaar denken sommige gasten bij een match dat je op date moet met elkaar. Dacht het dus ff niet.
Ook maar de match verwijderd en gerapporteerd.
Mafketel.

Dat gebeurd op tinder toch wel vaker, dat er echt complete idioten op zitten.
Hehe had er ooit eentje... die heeft het 3 dagen lang volgehouden om met af ent oe een uurtje pauze... helemaal verrot te schelden.

Had ik toch goed gedacht dat ie waarschijnlijk niet mijn type was denk ik zo _O-
pi_194114942
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je wil niet met hem op date. Punt uit. Zou hem dat nog appen (als je dat niet al eerder had gedaan) en dan idd blokkeren.

Eergisteren nog een gast verwijderd op tinder. Ik had hem geliked omdat hij er op foto’s leuk uitzag, maar merkte al snel in het gesprek dat hij m’n type niet is.
Hij bleef maar appen om af te spreken, en ik ben dan lui en reageer niet meer. Op een gegeven moment vond ie het nodig me een ‘vieze kankerhoer’ te noemen en zo nog wat gefrustreerde appjes. Schijnbaar denken sommige gasten bij een match dat je op date moet met elkaar. Dacht het dus ff niet.
Ook maar de match verwijderd en gerapporteerd.
Mafketel.

Dat gebeurd op tinder toch wel vaker, dat er echt complete idioten op zitten.
Tere ego's. Aan een dood paard moet je nooit trekken. Als iemand mute blijft dan gooi ik iemand eraf. Shit happens is niks persoonlijks van beide kanten.
pi_194114953
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:30 schreef Brybry het volgende:

[..]

What.the.actual.fuck :o
Helemaal gestoord die gast. :(
Nou, deze heb ik van Bumble en dat lijkt niet veel beter.
Een idee om geen nummers uit te wisselen to na een succesvolle date?
pi_194114974
200628_1_funsat8_16.jpg
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194115088
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je wil niet met hem op date. Punt uit. Zou hem dat nog appen (als je dat niet al eerder had gedaan) en dan idd blokkeren.

Eergisteren nog een gast verwijderd op tinder. Ik had hem geliked omdat hij er op foto’s leuk uitzag, maar merkte al snel in het gesprek dat hij m’n type niet is.
Hij bleef maar appen om af te spreken, en ik ben dan lui en reageer niet meer. Op een gegeven moment vond ie het nodig me een ‘vieze kankerhoer’ te noemen en zo nog wat gefrustreerde appjes. Schijnbaar denken sommige gasten bij een match dat je op date moet met elkaar. Dacht het dus ff niet.
Ook maar de match verwijderd en gerapporteerd.
Mafketel.

Dat gebeurd op tinder toch wel vaker, dat er echt complete idioten op zitten.
Als man heb ik dat nog niet echt meegemaakt van een vrouw, maar hoor de verhalen wel vaker ja. Dat zo'n gast ook niet snapt dat hij je beter met rust kan laten en die tijd dat hij je zit uit te schelden beter kan besteden aan iemand waar het wellicht wel mee matched.

Vraag mij wel af hoeveel mensen denken bij een match dat er inderdaad dus ook gedate moet worden. Het is toch meer een 'jij lijkt mij mogelijk interessant' bevestiging en van daaruit dan nog bepalen of een date de moeite is.
pi_194115120
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:55 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Een idee om geen nummers uit te wisselen to na een succesvolle date?
Ja, die les heb ik inmiddels geleerd :D
pi_194115155
Even on-topic.

Waarom, als je geen zin meer hebt om te praten / daten..
Waarom dan de match niet gelijk opheffen? Je laat nu iemand die eventueel iets zou willen een beetje in limbo hangen.. Niet flex, zoals hierboven te lezen gaan sommige mannen daar gigantisch slecht op en beginnen ze met hoer enzo te schelden. Maar het irritante gevoel dat het eventueel oproept is wel universeel denk ik bij mannen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194115157
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:57 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
Funny but true.

Ik denk dat veel mannen al heel snel denken dat een vrouw geinteresseerd is als ze gewoon aardig is.
Dat zal in de gevallen waar het een mooie vrouw betreft ook voor zorgen denk ik dat ze in het algemeen wat terughoudender is tov mannen (denk ik). Wat natuurlijk de omgekeerde wereld is.
pi_194115190
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:10 schreef ludovico het volgende:

Waarom dan de match niet gelijk opheffen? Je laat nu iemand die eventueel iets zou willen een beetje in limbo hangen.. Niet flex, zoals hierboven te lezen gaan sommige mannen daar gigantisch slecht op en beginnen ze met hoer enzo te schelden. Maar het irritante gevoel dat het eventueel oproept is wel universeel denk ik bij mannen.
Dat ze er slecht op gaan is het probleem van de man en niet de vrouw in dit geval. De vrouw heeft aangegeven "not gonna happen", dat je dan als man crybaby gaat doen is alleen maar meer bevestiging dat het een goede beslissing was.
pi_194115192
Ik heb nu 2 mannen waar ik mee chat die ik binnenkort wil ontmoeten, nu vraagt een derde me uit maar ik heb nu echt geen zin in een soort carousel. Ik laat het maar doodbloeden.
pi_194115195
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:10 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Funny but true.

Ik denk dat veel mannen al heel snel denken dat een vrouw geinteresseerd is als ze gewoon aardig is.
Dat zal in de gevallen waar het een mooie vrouw betreft ook voor zorgen denk ik dat ze in het algemeen wat terughoudender is tov mannen (denk ik). Wat natuurlijk de omgekeerde wereld is.
Het klopt ook wel dat vrouwen die geïnteresseerd doen, geïnteresseerd zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194115197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:12 schreef AgentS het volgende:
Ik heb nu 2 mannen waar ik mee chat die ik binnenkort wil ontmoeten, nu vraagt een derde me uit maar ik heb nu echt geen zin in een soort carousel. Ik laat het maar doodbloeden.
Vinden zij het ook leuk om op een triple date te gaan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194115201
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat ze er slecht op gaan is het probleem van de man en niet de vrouw in dit geval. De vrouw heeft aangegeven "not gonna happen", dat je dan als man crybaby gaat doen is alleen maar meer bevestiging dat het een goede beslissing was.
Methode beetje negeren komt meer voor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194115203
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het klopt ook wel dat vrouwen die geïnteresseerd doen, geïnteresseerd zijn.
Vast, maar niet perse dat ze je hijgend boven haar wilt hebben.
  donderdag 16 juli 2020 @ 16:13:42 #173
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194115206
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:10 schreef ludovico het volgende:
Even on-topic.

Waarom, als je geen zin meer hebt om te praten / daten..
Waarom dan de match niet gelijk opheffen? Je laat nu iemand die eventueel iets zou willen een beetje in limbo hangen.. Niet flex, zoals hierboven te lezen gaan sommige mannen daar gigantisch slecht op en beginnen ze met hoer enzo te schelden. Maar het irritante gevoel dat het eventueel oproept is wel universeel denk ik bij mannen.
Ach, het is niks persoonlijks.
Ik heb zoveel doodgebloede gesprekken staan in tinder... En m’n mailbox is ook een zooitje dus het ligt meer aan m’n chaotische ‘ik’. :P
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 16 juli 2020 @ 16:14:01 #174
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_194115209
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:12 schreef AgentS het volgende:
Ik heb nu 2 mannen waar ik mee chat die ik binnenkort wil ontmoeten, nu vraagt een derde me uit maar ik heb nu echt geen zin in een soort carousel. Ik laat het maar doodbloeden.
Gangbang incoming.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194115215
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Vast, maar niet perse dat ze je hijgend boven haar wilt hebben.
Kost wat meer opbouw vaak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194115223
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:12 schreef AgentS het volgende:
Ik heb nu 2 mannen waar ik mee chat die ik binnenkort wil ontmoeten, nu vraagt een derde me uit maar ik heb nu echt geen zin in een soort carousel. Ik laat het maar doodbloeden.
player
pi_194115224
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:14 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Gangbang incoming.
~O>
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194115251
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vinden zij het ook leuk om op een triple date te gaan?
Nouja, de een is relatiemateriaal maar die komt pas rond augustus terug, de ander meer voor de fun.
pi_194115262
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:16 schreef AgentS het volgende:
pas rond augustus
Haha, gezonde libido wel, denk ik.
Ik heb hele maanden droog gestaan altijd. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194115266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:42 schreef El_Thijs het volgende:
:D

Tinder heeft voor mij ook nooit gewerkt. Paiq heeft me het meeste succes opgeleverd, van dates, ONS's, tot een relatie.
Mooi om te lezen 👍misschien moeten meer mannen hier overstappen op paiq.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
Het is vrij simpel. Als je knap bent, sportief, intelligent, humorvol en een goed leven hebt ben je aantrekkelijk. Is dat niet het geval, dan ben je niet aantrekkelijk.
Nou nee zo simpel is het dus niet, want het hangt er ook bijvoorbeeld maar van af wat je directe concurrenten zijn en hoe knap, sportief, intelligent, humorvol en gelukkig je in vergelijking tot hen bent bijv, iedereen hanteert weer andere standaarden voor die definities, en daarnaast lijkt een match in bijvoorbeeld levensvisie/hobbies me ook heel belangrijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 13:02 schreef ludovico het volgende:
Jongste generaties vrouwen vaker hoogopgeleid dan mannen
Vrouwen zowel in het hbo als op de universiteit in de meerderheid

En waarom begin je met anekdotisch bewijs als ik met statistieken kom?
Het is vrijwel hetzelfde, maar jij leest echt wat je wilt lezen... jij kwam zelf helemaal nergens mee. Maar wat voor conclusie trek je hieruit dan? Mannen kunnen er niets aan doen dat ze zich als mongolen gedragen of?

quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:18 schreef Brybry het volgende:
Hij stuurde als laatst dat hij op zoveel dates was geweest en dat normaal is als het op niets uitloopt dus ik moest vooral niet te druk maken en gewoon gezellig met hem op date gaan
Maar hoe ben je uberhaupt met hem in contact gekomen? Waar ben je op afgeknapt?
Zou hem de profielen van wat gay mannen met mannelijk lichaam sturen en schrijven dat je weet dat hij zich bij hen niet druk hoeft te maken omdat het normaal is als het op niets uitloopt en ze heel gezellig zijn.

[ Bericht 58% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 16-07-2020 16:36:23 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194115270
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Haha, gezonde libido wel, denk ik.
Ik heb hele maanden droog gestaan altijd. :')
Niks mis mee
pi_194115277
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:16 schreef AgentS het volgende:

[..]

Niks mis mee
Welk onderdeel? :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194115459
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:06 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als man heb ik dat nog niet echt meegemaakt van een vrouw, maar hoor de verhalen wel vaker ja. Dat zo'n gast ook niet snapt dat hij je beter met rust kan laten en die tijd dat hij je zit uit te schelden beter kan besteden aan iemand waar het wellicht wel mee matched.

Vraag mij wel af hoeveel mensen denken bij een match dat er inderdaad dus ook gedate moet worden. Het is toch meer een 'jij lijkt mij mogelijk interessant' bevestiging en van daaruit dan nog bepalen of een date de moeite is.
Ik vraag me bovenal ook altijd af.. zouden ze dat nou ook doen als hun vriendin niet gehoorzaam genoeg is...

Moet er niet aan denken zo’n vent
pi_194115573
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik vraag me bovenal ook altijd af.. zouden ze dat nou ook doen als hun vriendin niet gehoorzaam genoeg is...
Wat doen? Uitschelden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194115619
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat doen? Uitschelden?
Uhu... net zolang schelden en schreeuwen tot ze het toch doet ofzo?
pi_194115637
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik vraag me bovenal ook altijd af.. zouden ze dat nou ook doen als hun vriendin niet gehoorzaam genoeg is...

Moet er niet aan denken zo’n vent
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het geen leven is , m'n ex was/is zo en daarom is het ook m'n ex :D
pi_194115736
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:42 schreef Brybry het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik je vertellen dat het geen leven is , m'n ex was/is zo en daarom is het ook m'n ex :D
Toch was het eerst je vriend.. dus kennelijk kon ie ook wel leuker zijn :)
(Lang leve de roze bril wellicht ook)

Maar bij deze meneer had ik die indruk toch niet echt _O-
pi_194115773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Uhu... net zolang schelden en schreeuwen tot ze het toch doet ofzo?
Dat werkt denk ik niet op NL vrouwen.

Dit zou eerder in NL gebeuren denk ik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door ludovico op 16-07-2020 16:59:53 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194115911
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat werkt denk ik niet op NL vrouwen.

Dit zou eerder in NL gebeuren denk ik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeNk dat ie toch de illusie had dat de wereld wel zo in elkaar stak.
Het lag namelijk aan mij en mijn prioriteiten.

Maar buiten dat ik niet zo hou van uitgescholden worden.. heeft ie het ook nadat ik gestopt was met terugpraten... gewoon nog 3 dagen volgehouden om elke keer weer urenlange tirades af te steken via whatsapp.

Ik vraag me dan af... moet je niet wat nuttigers doen met die tijd? Werken.. of iemand zoeken die dit wel normaal vind enzo..
pi_194115943
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

DeNk dat ie toch de illusie had dat de wereld wel zo in elkaar stak.
Het lag namelijk aan mij en mijn prioriteiten.

Maar buiten dat ik niet zo hou van uitgescholden worden.. heeft ie het ook nadat ik gestopt was met terugpraten... gewoon nog 3 dagen volgehouden om elke keer weer urenlange tirades af te steken via whatsapp.

Ik vraag me dan af... moet je niet wat nuttigers doen met die tijd? Werken.. of iemand zoeken die dit wel normaal vind enzo..
Ik begrijp niet waarom vrouwen dit soort mannen zoveel aandacht schenken.
En mannen die niet interessant zijn worden ook weer niet van zo een datingplatform verwijderd, das ook niet helemaal flex voor die personen.

Maar, laat ik het balletje terugkaatsen naar jou.
Heb jij niet wat nuttigers te doen met je tijd dan die berichten van persoon X lezen? Kan je hem niet beter verwijderen en lekker vergeten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194116042
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:10 schreef ludovico het volgende:
Even on-topic.

Waarom, als je geen zin meer hebt om te praten / daten..
Waarom dan de match niet gelijk opheffen? Je laat nu iemand die eventueel iets zou willen een beetje in limbo hangen.. Niet flex, zoals hierboven te lezen gaan sommige mannen daar gigantisch slecht op en beginnen ze met hoer enzo te schelden. Maar het irritante gevoel dat het eventueel oproept is wel universeel denk ik bij mannen.
Prima tip voor de dames hoor. Dus dames, als je weer eens klaar bent met een match ontmatch ons dan lekker.

Dan weten we waar we aan toe zijn.
pi_194116662
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom vrouwen dit soort mannen zoveel aandacht schenken.
En mannen die niet interessant zijn worden ook weer niet van zo een datingplatform verwijderd, das ook niet helemaal flex voor die personen.

Maar, laat ik het balletje terugkaatsen naar jou.
Heb jij niet wat nuttigers te doen met je tijd dan die berichten van persoon X lezen? Kan je hem niet beter verwijderen en lekker vergeten?
Ik had hem vooral niet geblockt wn niet meer gereageerd.

En me daarna verbaasd over de beeg berichtjes ik nog kreeg. Met steeds verder stijgende verbazing zoals je begrijpt.
Maareh.. ik heb ze niet allemaal gelezen verder.
Dus mij kostte het niet zo veel tijd.

Het is een beetje zoals toen je vroeger pre-mobiele telefoon je een hijger aan de telefoon had..
Opnemen en de telefoon buiten gehoor leggen.
Ergens moet de interesse er toch af gaan.
pi_194116811
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom vrouwen dit soort mannen zoveel aandacht schenken.
En mannen die niet interessant zijn worden ook weer niet van zo een datingplatform verwijderd, das ook niet helemaal flex voor die personen.

Maar, laat ik het balletje terugkaatsen naar jou.
Heb jij niet wat nuttigers te doen met je tijd dan die berichten van persoon X lezen? Kan je hem niet beter verwijderen en lekker vergeten?
Heb zo nog 30 openstaande matches met normale gesprekken waarbij vrouwen er na een doodnormale vraag ineens mee gekapt zijn. Denk dat elke man dit wel herkent.
  donderdag 16 juli 2020 @ 18:28:20 #194
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194117039
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 18:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb zo nog 30 openstaande matches met normale gesprekken waarbij vrouwen er na een doodnormale vraag ineens mee gekapt zijn. Denk dat elke man dit wel herkent.
Andersom gebeurd het ook. Dat een man midden in een gesprek ineens stil wordt.
Ik ben er verder alleen niet zo mee bezig. Graag of niet, denk ik dan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194117104
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 18:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb zo nog 30 openstaande matches met normale gesprekken waarbij vrouwen er na een doodnormale vraag ineens mee gekapt zijn. Denk dat elke man dit wel herkent.
Jep. Laatste 2 berichten zijn niet eens gelezen. Maar meer dan een normale babbel, ook geen echte klik of zo, was het toch al niet dus als het dan stopt voelt dat ook niet als een verlies. Ik ben dan alleen te lui die gesprekken te wissen :+
pi_194117134
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 18:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb zo nog 30 openstaande matches met normale gesprekken waarbij vrouwen er na een doodnormale vraag ineens mee gekapt zijn. Denk dat elke man dit wel herkent.
Heb ook weleens dat als je een saaie vraag stelt dat het gelijk exit is.
Maareh, alle verantwoording voor entertainment lijkt dus in mijn schoenen te liggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 16 juli 2020 @ 19:11:26 #197
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194117717
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 18:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb ook weleens dat als je een saaie vraag stelt dat het gelijk exit is.
Maareh, alle verantwoording voor entertainment lijkt dus in mijn schoenen te liggen.
Geen leuke vrouw dus. Of ze staat er sowieso niet voor open.
Zou me er niet druk om maken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194117737
Er blijven niet veel leuke vrouwen over zo
  donderdag 16 juli 2020 @ 19:17:45 #199
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194117837
Zullen we er niet weer een vrouwen-bash topic van maken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194117857
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Zullen we er niet weer een vrouwen-bash topic van maken.
Jij zegt dat ze niet leuk zijn :{w
  donderdag 16 juli 2020 @ 19:20:31 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194117879
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:12 schreef AgentS het volgende:
Ik heb nu 2 mannen waar ik mee chat die ik binnenkort wil ontmoeten, nu vraagt een derde me uit maar ik heb nu echt geen zin in een soort carousel. Ik laat het maar doodbloeden.
Of je zegt gewoon geen interesse te hebben. Waarom altijd dit soort spelletjes?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194117954
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Zullen we er niet weer een vrouwen-bash topic van maken.
Als jij kritiek wilt leveren op mannen mag dat ook gewoon maar dit is gewoon iets dat elke man zal herkennen. Verklaarbaar door het overschot aan wanhopige mannen, dat wel, maar dan nog kun je als vrouw een normaal gesprek fatsoenlijk afkappen door gewoon te onmatchen of te zeggen dat je er geen zin meer in hebt.

Ik snap dat doodbloeden gewoon nooit.
pi_194117974
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 18:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb ook weleens dat als je een saaie vraag stelt dat het gelijk exit is.
Maareh, alle verantwoording voor entertainment lijkt dus in mijn schoenen te liggen.
Nouja dat. Even 5 saaie zinnen over werk ofzo en het is alweer klaar.
pi_194117992
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Geen leuke vrouw dus. Of ze staat er sowieso niet voor open.
Zou me er niet druk om maken.
Naja goed gebeurt wel veel daar bij Tinder. Denk dat het aan mijn uiterlijk / foto's ligt. Eigenlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194118009
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als jij kritiek wilt leveren op mannen mag dat ook gewoon maar dit is gewoon iets dat elke man zal herkennen. Verklaarbaar door het overschot aan wanhopige mannen, dat wel, maar dan nog kun je als vrouw een normaal gesprek fatsoenlijk afkappen door gewoon te onmatchen of te zeggen dat je er geen zin meer in hebt.

Ik snap dat doodbloeden gewoon nooit.
Zien ze niet, zij hebben hun aandacht op die lekkerdere hunk die spannende berichten stuurt.

Tmoet wel een behoorlijke aandacht overschot opleveren dat Tinder zou je zeggen.

Maareh, mannen op Tinder hebben gemiddeld een slecht zelfvertrouwen, dat is wel goed om te weten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 16 juli 2020 @ 19:31:09 #206
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194118051
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij zegt dat ze niet leuk zijn :{w
Nee, ik doelde op een specifiek geval waar iemand het over had?
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 16 juli 2020 @ 19:31:53 #207
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194118064
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja goed gebeurt wel veel daar bij Tinder. Denk dat het aan mijn uiterlijk / foto's ligt. Eigenlijk.
Zeker op tinder, kijken of daar iets aan te verbeteren valt dan?
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 16 juli 2020 @ 19:33:58 #208
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194118096
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als jij kritiek wilt leveren op mannen mag dat ook gewoon maar dit is gewoon iets dat elke man zal herkennen. Verklaarbaar door het overschot aan wanhopige mannen, dat wel, maar dan nog kun je als vrouw een normaal gesprek fatsoenlijk afkappen door gewoon te onmatchen of te zeggen dat je er geen zin meer in hebt.

Ik snap dat doodbloeden gewoon nooit.
Ik denk dat je er niet te veel over moet gaan malen en er je schouders over moet ophalen.
Vrouwen hebben nu eenmaal meer matches.
Geen reactie meer is geen interesse. Graag of niet. Ook jij hebt dan de vrijheid door te gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194118101
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zeker op tinder, kijken of daar iets aan te verbeteren valt dan?
Ik vraag Dr Schumacher,

Maareh, ik vind Faxie een leuk uiterlijk hebben, en mezelf ook wel, en mensen in het echte leven vinden mij ook vaak aantrekkelijk.

Dus kvind het vrij bijzonder, maar allicht goed te verklaren met de scheve machtsverhoudingen aldaar op den Tindert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194118122
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik denk dat je er niet te veel over moet gaan malen en er je schouders over moet ophalen.
Vrouwen hebben nu eenmaal meer matches.
Geen reactie meer is geen interesse. Graag of niet. Ook jij hebt dan de vrijheid door te gaan.
Denk dat het sowieso handig is om even concreet te hebben wat je er van wilt en of je er wel genoeg uitkrijgt voor je investering.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194118129
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik denk dat je er niet te veel over moet gaan malen en er je schouders over moet ophalen.
Vrouwen hebben nu eenmaal meer matches.
Geen reactie meer is geen interesse. Graag of niet. Ook jij hebt dan de vrijheid door te gaan.
Is ook waar. Maar dan mogen vrouwen ook niet meer miepen over seksueel getinte berichten etc. op dat soort apps. Part of the game.
pi_194118165
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is ook waar. Maar dan mogen vrouwen ook niet meer miepen over seksueel getinte berichten etc. op dat soort apps. Part of the game.
We gaan allemaal niet de wereld kunnen veranderen, dusseh, doe lekker waar je zelf achter kunt staan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194118204
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zien ze niet, zij hebben hun aandacht op die lekkerdere hunk die spannende berichten stuurt.

Tmoet wel een behoorlijke aandacht overschot opleveren dat Tinder zou je zeggen.

Maareh, mannen op Tinder hebben gemiddeld een slecht zelfvertrouwen, dat is wel goed om te weten.
Tinder is een kutapp maar zo af en toe zit er een voltreffer tussen. :)
pi_194118217
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee, ik doelde op een specifiek geval waar iemand het over had?
Nee
pi_194118226
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vraag Dr Schumacher,

Maareh, ik vind Faxie een leuk uiterlijk hebben, en mezelf ook wel, en mensen in het echte leven vinden mij ook vaak aantrekkelijk.

Dus kvind het vrij bijzonder, maar allicht goed te verklaren met de scheve machtsverhoudingen aldaar op den Tindert.
Lekker ding :*
pi_194118263
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lekker ding :*
:@
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 16 juli 2020 @ 19:44:53 #217
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194118287
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee
Jawel.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 16 juli 2020 @ 19:46:06 #218
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194118311
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is ook waar. Maar dan mogen vrouwen ook niet meer miepen over seksueel getinte berichten etc. op dat soort apps. Part of the game.
Maak jij altijd je eigen regeltjes?

Seksueel getinte berichten, uitschelden, dreigen enz is niet eens toegestaan bij die apps en daar kun je een melding van maken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194118350
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jawel.
Nietes.

quote:
Naja goed gebeurt wel veel daar bij Tinder.
pi_194118355
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Maak jij altijd je eigen regeltjes?

Seksueel getinte berichten, uitschelden, dreigen enz is niet eens toegestaan bij die apps en daar kun je een melding van maken.
Je punt?
  donderdag 16 juli 2020 @ 19:51:05 #221
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194118400
quote:
16s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nietes.
[..]

Dat heb ik niet getypt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 16 juli 2020 @ 19:51:53 #222
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194118415
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je punt?
Dat je jezelf heel zielig vindt, dat de gesprekken zo vaak doodbloeden.
Dat is wel duidelijk. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194118426
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat heb ik niet getypt.
Hij wel
pi_194118460
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat je jezelf heel zielig vindt, dat de gesprekken zo vaak doodbloeden.
Dat is wel duidelijk. :D
Dat is totaal niet wat ik vind.
pi_194118516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:55 schreef Generationalpha het volgende:
Dat is totaal niet wat ik vind.
Dood laten bloeden is onbeschoft. Schelden en seksueel getinte opmerkingen ook. Of het is allebei niet onbeschoft en moet kunnen.
En nu?
Zonder jouw chatgeschieddnis kan niemand jou een exacte oorzaak geven. Zeker niet omdat men op dit topic niet in het hoofd kan kijken van degene waar jij mee chat. Doe je voor als een ander en vraag het aan henzelf.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194118528
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dood laten bloeden is onbeschoft. Schelden en seksueel getinte opmerkingen ook. Of het is allebei niet onbeschoft en moet kunnen.
En nu?
Zonder jouw chatgeschieddnis kan niemand jou een exacte oorzaak geven. Zeker niet omdat men op dit topic niet in het hoofd kan kijken van degene waar jij mee chat. Doe je voor als een ander en vraag het aan henzelf.
Ik gaf aan dat het doodnormale gesprekken waren zonder seksuele toespelingen.
pi_194118557
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 20:00 schreef Generationalpha het volgende:
Ik gaf aan dat het doodnormale gesprekken waren zonder seksuele toespelingen.
Oh ja, duidelijk. Weet nu precies waar ze over gingen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194118596
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Zonder jouw chatgeschieddnis kan niemand jou een exacte oorzaak geven. Zeker niet omdat men op dit topic niet in het hoofd kan kijken van degene waar jij mee chat. Doe je voor als een ander en vraag het aan henzelf.
???

Het gaat echt totaal niet over de berichtjes, tenzij je ze te "saai" zou vinden opeens o.i.d. weet ik veel.
Het enthousiasme om een leuk gesprek te creëren lijkt van één kant te komen vaak.

Anyhow, de noodzaak om gesprekken hier te delen om dit punt te maken zie ik niet echt in?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194118614
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 20:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

???

Het gaat echt totaal niet over de berichtjes, tenzij je ze te "saai" zou vinden opeens o.i.d. weet ik veel.
Het enthousiasme om een leuk gesprek te creëren lijkt van één kant te komen vaak.

Anyhow, de noodzaak om gesprekken hier te delen om dit punt te maken zie ik niet echt in?
Dit ja.
pi_194120134
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 20:04 schreef ludovico het volgende:
???

Het gaat echt totaal niet over de berichtjes, tenzij je ze te "saai" zou vinden opeens o.i.d. weet ik veel.
Het enthousiasme om een leuk gesprek te creëren lijkt van één kant te komen vaak.

Anyhow, de noodzaak om gesprekken hier te delen om dit punt te maken zie ik niet echt in?
Je weet niet waarom vrouwen op apps of datingsites of whatever jou zomaar ghosten en vraagt het aan de vrouwen hier, maar het ligt niet aan de berichten hoor dat kun je wel alvast invullen! Vul de oorzaak dan ook lekker zelf in als je het zo goed weet, hoef je het ook niet hier te vragen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194121199
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 21:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Je weet niet waarom vrouwen op apps of datingsites of whatever jou zomaar ghosten en vraagt het aan de vrouwen hier, maar het ligt niet aan de berichten hoor dat kun je wel alvast invullen! Vul de oorzaak dan ook lekker zelf in als je het zo goed weet, hoef je het ook niet hier te vragen.
????
Al je het saaie berichtjes zou vinden dan is dat alleen maar bevestigen van wat ik zeg. Maar okay
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194121776
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Zullen we er niet weer een vrouwen-bash topic van maken.
Tsjah, dan moeten ze het er ook niet naar maken :{w
pi_194122187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als jij kritiek wilt leveren op mannen mag dat ook gewoon maar dit is gewoon iets dat elke man zal herkennen. Verklaarbaar door het overschot aan wanhopige mannen, dat wel, maar dan nog kun je als vrouw een normaal gesprek fatsoenlijk afkappen door gewoon te onmatchen of te zeggen dat je er geen zin meer in hebt.

Ik snap dat doodbloeden gewoon nooit.
Plotseling unmatchen is respectvoller? Ik heb liever dat iemand gewoon zijn/haar oprechte gedachten/gevoelens uitspreekt. Maar stenen zijn nog respectvoller dan mensen (online), dus ik verwacht er niks meer van op dating apps.
pi_194122211
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is ook waar. Maar dan mogen vrouwen ook niet meer miepen over seksueel getinte berichten etc. op dat soort apps. Part of the game.
Nee, alleen vrouwen mogen klagen.
pi_194122385
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Zullen we er niet weer een vrouwen-bash topic van maken.
Stomme vrouwen die niet gelijk hun benen voor me willen spreiden.
pi_194124456
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:12 schreef AgentS het volgende:
Ik heb nu 2 mannen waar ik mee chat die ik binnenkort wil ontmoeten, nu vraagt een derde me uit maar ik heb nu echt geen zin in een soort carousel. Ik laat het maar doodbloeden.
Waarom niet gewoon melden dat je er geen zin hebt ipv laten doodbloeden? Ik vindt dat eigenlijk gewoon onbeschoft (maar blijkbaar heel normaal in online dating land).
Het is maar een kleine moeite en iedereen weet waar ie aan toe is
Het is wat.......
  vrijdag 17 juli 2020 @ 09:11:51 #237
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194124710
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 23:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee, alleen vrouwen mogen klagen.
Tuurlijk mogen mannen wel klagen.
Verschil is, dat het topic dan al snel in een neerwaartse spiraal gaat waarbij alle vrouwen het moeten ontgelden.
Dat zie ik andersom niet zo gebeuren.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194124938
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als jij kritiek wilt leveren op mannen mag dat ook gewoon maar dit is gewoon iets dat elke man zal herkennen. Verklaarbaar door het overschot aan wanhopige mannen, dat wel, maar dan nog kun je als vrouw een normaal gesprek fatsoenlijk afkappen door gewoon te onmatchen of te zeggen dat je er geen zin meer in hebt.

Ik snap dat doodbloeden gewoon nooit.
Heel simpel. De vrouw in kwestie is dan niet genoeg in je geinteresseerd om te reageren.
pi_194124966
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 09:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Tuurlijk mogen mannen wel klagen.
Verschil is, dat het topic dan al snel in een neerwaartse spiraal gaat waarbij alle vrouwen het moeten ontgelden.
Dat zie ik andersom niet zo gebeuren.
Dat is meer frustratie omdat het elke keer niet lukt bij een vrouw, dan dat het echt aan de vrouw ligt. Je moet als man gewoon wat beter je best doen. :)

De vrouwen in de datingmarkt bepalen uiteindelijk. Tenzij je exceptioneel knap/aantrekkelijk bent als man. :)
  vrijdag 17 juli 2020 @ 09:46:14 #240
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194125051
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 09:36 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is meer frustratie omdat het elke keer niet lukt bij een vrouw, dan dat het echt aan de vrouw ligt. Je moet als man gewoon wat beter je best doen. :)

De vrouwen in de datingmarkt bepalen uiteindelijk. Tenzij je exceptioneel knap/aantrekkelijk bent als man. :)
Ik weet niet of het zo werkt voor extreem aantrekkelijke mannen.
Wat ik zelf merk, en ook bij vriendinnen, is dat we een extreem knappe man niet zo nodig hoeven.
We kijken echt wel verder dan alleen het uiterlijk. We zijn geen mannen hè.

Leuk, een mooi uiterlijk. Maar belangrijker is of hij humor heeft, een positieve levenshouding heeft, en een beetje intelligentie is ook belangrijk.
Het totaalplaatje moet kloppen en erg knap zijn is daarbij echt niet belangrijk. Het gaat vaak ook om uitstraling, wat op een foto echt niet is te zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 17 juli 2020 @ 10:14:19 #241
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_194125276
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 09:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zo werkt voor extreem aantrekkelijke mannen.
Wat ik zelf merk, en ook bij vriendinnen, is dat we een extreem knappe man niet zo nodig hoeven.
We kijken echt wel verder dan alleen het uiterlijk. We zijn geen mannen hè.

Leuk, een mooi uiterlijk. Maar belangrijker is of hij humor heeft, een positieve levenshouding heeft, en een beetje intelligentie is ook belangrijk.
Het totaalplaatje moet kloppen en erg knap zijn is daarbij echt niet belangrijk. Het gaat vaak ook om uitstraling, wat op een foto echt niet is te zien.
Ja want mannen kijken nooit verder dan het uiterlijk :P

Verzorgd is iets waar uiteraard wel naar gekeken word maar bloedmooi is eerder een afschrikker dan aantrekkelijk.
pi_194125312
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:14 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ja want mannen kijken nooit verder dan het uiterlijk :P

Verzorgd is iets waar uiteraard wel naar gekeken word maar bloedmooi is eerder een afschrikker dan aantrekkelijk.
Op datingsites las ik altijd de profielen door en keek ik uiteraard ook naar de foto's. Op basis daarvan probeerde ik een beeld te vormen of de vrouw in kwestie de moeite waard was om een bericht te sturen.

Maar ja, soms zie je zulke leuke foto's, en dan denk je 'ja, dit is wel wat', en dan lees je het profiel en staan daar zoveel spelfouten in dat de zin meteen over is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 17 juli 2020 @ 10:22:14 #243
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_194125346
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Op datingsites las ik altijd de profielen door en keek ik uiteraard ook naar de foto's. Op basis daarvan probeerde ik een beeld te vormen of de vrouw in kwestie de moeite waard was om een bericht te sturen.

Maar ja, soms zie je zulke leuke foto's, en dan denk je 'ja, dit is wel wat', en dan lees je het profiel en staan daar zoveel spelfouten in dat de zin meteen over is.
Oke bij een foto moet je niet denken "gatverdamme" maar verder keek ik vooral naar aansluitpunten van mijzelf opde beschrijving, als die er niet waren dan hoefde ik ook niets te sturen.
pi_194125382
Ik heb er ook vaak een foto bij van mezelf aan het hardlopen. Ik meld ook in mijnn profieltekst dat ik graag sport. Dat is en te zien plus dan zien ze mij ook in een gewoon hardloopkloffie met haar door de war en onder het zweet. Ook de andere kant van net uit de douche en alles verzorgd en wel qua haar, kleding tiptop etc.
pi_194125410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:22 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Oke bij een foto moet je niet denken "gatverdamme" maar verder keek ik vooral naar aansluitpunten van mijzelf opde beschrijving, als die er niet waren dan hoefde ik ook niets te sturen.
Dat, maar het ergste wat ik ooit eens tegen ben gekomen was een vrouw van rond de 30 die in haar profiel had gezet dat ze universitair was opgeleid, en iemand zocht die minstens HBO had gestudeerd. Prima, dat kan. Maar de profieltekst sloeg echt alles. Geen hoofdletters, geen punctuatie, geen leestekens, en vol met spelfouten (wat ik me nog herinner is woorden als 'vakansie', 'leker ete', en 'wandele met me hondje'). Ik wilde bijna een bericht sturen met constructieve kritiek, maar dat zou verspilde moeite zijn geweest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194125424
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:25 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb er ook vaak een foto bij van mezelf aan het hardlopen. Ik meld ook in mijnn profieltekst dat ik graag sport. Dat is en te zien plus dan zien ze mij ook in een gewoon hardloopkloffie met haar door de war en onder het zweet. Ook de andere kant van net uit de douche en alles verzorgd en wel qua haar, kleding tiptop etc.
Ik rijd graag motor, en heb ook foto's van mij in motorkleding en op de motor gebruikt als foto's op een datingsite. Viel toch tegen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194125443
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik rijd graag motor, en heb ook foto's van mij in motorkleding en op de motor gebruikt als foto's op een datingsite. Viel toch tegen :P
En toch zie ik ze regelmatig, dames die melden dat ze of zelf graag rijden of het leuk vinden als 'jij' dat ook doet (ik heb alleen geen motor). Uiteraard moet je niet alleen die foto doen, maar als je zo'n foto er bij plaatst (de dames hebben vaak ook foto's van hun motor of zichzelf op de motor) het zeker wel een toevoeging kan zijn.
pi_194125542
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:29 schreef xFriendx het volgende:

[..]

En toch zie ik ze regelmatig, dames die melden dat ze of zelf graag rijden of het leuk vinden als 'jij' dat ook doet (ik heb alleen geen motor). Uiteraard moet je niet alleen die foto doen, maar als je zo'n foto er bij plaatst (de dames hebben vaak ook foto's van hun motor of zichzelf op de motor) het zeker wel een toevoeging kan zijn.
Nee uiteraard niet alleen maar motorfoto's, dat schrikt af :D Ik had altijd een redelijke collectie van verschillende foto's. En ik reageerde vrijwel altijd op dames die zelf ook reden.

Wel eens een discussie gehad met een dame op Paiq. Gesprek ging goed, foto's zichtbaar, alles wel. Totdat ik zei dat ik motor reed, toen sloeg ze meteen om. Ze vond het maar gevaarlijk, ze zou nooit achterop gaan, en het mooiste: een motor is ontzettend vervuilend. Toen ik tegen haar zei dat haar Eend een stuk smeriger was, werd ik geblokt :D :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 17 juli 2020 @ 10:40:33 #249
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194125598
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat, maar het ergste wat ik ooit eens tegen ben gekomen was een vrouw van rond de 30 die in haar profiel had gezet dat ze universitair was opgeleid, en iemand zocht die minstens HBO had gestudeerd. Prima, dat kan. Maar de profieltekst sloeg echt alles. Geen hoofdletters, geen punctuatie, geen leestekens, en vol met spelfouten (wat ik me nog herinner is woorden als 'vakansie', 'leker ete', en 'wandele met me hondje'). Ik wilde bijna een bericht sturen met constructieve kritiek, maar dat zou verspilde moeite zijn geweest.
Dat moet een grap zijn geweest.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194125631
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat moet een grap zijn geweest.
Ik hoop het, want dit was gewoon abominabel in het kwadraat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194125695
Hmm qua motorfoto’s.. zolang het maar enigzins een gevarieerd beeld geeft denk ik dan.

Leukste foto van mijn lief die ik nu heb... is stiekem in zn skikleding.
Ook niet echt het meest sexy verhaal dus.
Maar het ziet er gewoon relaxt en ontspannen en goed in zn vel uit.
Niet geposeerd ook... dat zal schelen :)
pi_194125702
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee uiteraard niet alleen maar motorfoto's, dat schrikt af :D Ik had altijd een redelijke collectie van verschillende foto's. En ik reageerde vrijwel altijd op dames die zelf ook reden.

Wel eens een discussie gehad met een dame op Paiq. Gesprek ging goed, foto's zichtbaar, alles wel. Totdat ik zei dat ik motor reed, toen sloeg ze meteen om. Ze vond het maar gevaarlijk, ze zou nooit achterop gaan, en het mooiste: een motor is ontzettend vervuilend. Toen ik tegen haar zei dat haar Eend een stuk smeriger was, werd ik geblokt :D :')
Nou ja, voordeel, je weet meteen waar je aan toe bent. Blokken is dan wederzijds en door naar de volgende.
pi_194125708
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm qua motorfoto’s.. zolang het maar enigzins een gevarieerd beeld geeft denk ik dan.

Leukste foto van mijn lief die ik nu heb... is stiekem in zn skikleding.
Ook niet echt het meest sexy verhaal dus.
Maar het ziet er gewoon relaxt en ontspannen en goed in zn vel uit.
Niet geposeerd ook... dat zal schelen :)
Natuurlijke foto's zijn leuker dan geposeerde foto's vind ik. Maar met de selfie-cultuur van tegenwoordig... ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194125715
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:49 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nou ja, voordeel, je weet meteen waar je aan toe bent. Blokken is dan wederzijds en door naar de volgende.
Ja dat, maar dat ze zó om kon slaan had ik nog niet eerder meegemaakt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194126914
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nouja dat. Even 5 saaie zinnen over werk ofzo en het is alweer klaar.
Dit inderdaad, werkelijk waar, bijna geen enkele match kan een conversatie levendig houden.
pi_194126937
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 09:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zo werkt voor extreem aantrekkelijke mannen.
Wat ik zelf merk, en ook bij vriendinnen, is dat we een extreem knappe man niet zo nodig hoeven.
We kijken echt wel verder dan alleen het uiterlijk. We zijn geen mannen hè.

Leuk, een mooi uiterlijk. Maar belangrijker is of hij humor heeft, een positieve levenshouding heeft, en een beetje intelligentie is ook belangrijk.
Het totaalplaatje moet kloppen en erg knap zijn is daarbij echt niet belangrijk. Het gaat vaak ook om uitstraling, wat op een foto echt niet is te zien.
:') x3000

Blijkbaar gedragen alle FoK vrouwen zich anders dan de rest.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cockwhale op 17-07-2020 12:17:01 ]
pi_194127026
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 09:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zo werkt voor extreem aantrekkelijke mannen.
Wat ik zelf merk, en ook bij vriendinnen, is dat we een extreem knappe man niet zo nodig hoeven.
We kijken echt wel verder dan alleen het uiterlijk. We zijn geen mannen hè.

Leuk, een mooi uiterlijk. Maar belangrijker is of hij humor heeft, een positieve levenshouding heeft, en een beetje intelligentie is ook belangrijk.
Het totaalplaatje moet kloppen en erg knap zijn is daarbij echt niet belangrijk. Het gaat vaak ook om uitstraling, wat op een foto echt niet is te zien.
Ik merk hier echt helemaal niets van in mijn omgeving en in datingland.

Zou kunnen dat ik teveel op die apps zit maar ik vind je nu ook wel wat naïef (en misschien wel wat schijnheilig) overkomen.

In mijn ervaring denken mannen en vrouwen in de moderne tijd juist allebei heel erg aan uiterlijk. Ikzelf ben er ook wel mee bezig, maar loop er niet voor weg.
pi_194127039
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:') x3000

Blijkbaar gedragen alle FoK vrouwen zich anders dan de rest.
Ja, hier zit louter het neusje van de zalm natuurlijk.
pi_194127129
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik merk hier echt helemaal niets van in mijn omgeving en in datingland.

Zou kunnen dat ik teveel op die apps zit maar ik vind je nu ook wel wat naïef (en misschien wel wat schijnheilig) overkomen.

In mijn ervaring denken mannen en vrouwen in de moderne tijd juist allebei heel erg aan uiterlijk. Ikzelf ben er ook wel mee bezig, maar loop er niet voor weg.
Het is ook gewoon bullshit. Mannen die knap zijn hebben standaard een leuker karakter, wanneer ze hetzelfde gedrag vertonen. En dat heeft niets met 'het pikken' te maken (wat mannen bij knappe vrouwen doen), maar met interpretatie, en dat is bij online gedrag nog sterker aanwezig.

Maar de vrouwen op FoK zijn niet zo, alleen 90% van de vrouwen buiten FoK. En nu ophouden met vrouwen bashen.
pi_194127229
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ja, hier zit louter het neusje van de zalm natuurlijk.
Natuurlijk. Moet ook wel om kans te maken op 30cm peners van FoK-mannen.
pi_194127331
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:') x3000

Blijkbaar gedragen alle FoK vrouwen zich anders dan de rest.
Het kan te maken hebben met wat voor vrouwen het zijn. Hebben we het over kort pittig, laagopgeleid en wat ouder of jong, hoogopgeleid en (zeer) aantrekkelijk.
pi_194127391
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dit inderdaad, werkelijk waar, bijna geen enkele match kan een conversatie levendig houden.
Na 400x ongeveer hetzelfde gesprek gaat dat natuurlijk vervelen :)
pi_194127418
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:39 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het kan te maken hebben met wat voor vrouwen het zijn. Hebben we het over kort pittig, laagopgeleid en wat ouder of jong, hoogopgeleid en (zeer) aantrekkelijk.
Laagopgeleid en wat ouder
Of
Hoogopgeleid en (zeer) aantrekkelijk.

Mag hopen dat veel vrouwen niet onder 1 van die 2 categorieën vallen.
pi_194127428
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Na 400x ongeveer hetzelfde gesprek gaat dat natuurlijk vervelen :)
Haha, misschien moet je je dan afvragen of je überhaupt nog wel gemotiveerd bent om te daten.
pi_194127445
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Na 400x ongeveer hetzelfde gesprek gaat dat natuurlijk vervelen :)
"Hee!"

"Hoi"

"Lekker weekend?"

"Ja"

"Doe je nog wat leuks?"

"Nee"

:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194127474
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Haha, misschien moet je je dan afvragen of je überhaupt nog wel gemotiveerd bent om te daten.
Nou ik date sowieso niet meer.
Maar weet wel dat me dat na een tijdje aardig tegenstond.

Van die mensen die dan een waslijst vragen afvuren... maar kennelijk na een antwoord niet door kunnen praten maar gewoon een nieuwe random vraag afschieten.

Of het standaardbiepje:
Hoe was jouw dag?
Ja leuk, die van jou?
Ja ook leuk.
Ik deed bla
Oh ik deed andere bla.
Wat ga je straks doen? Ik ga straks even bla.
Ah leuk voor je. Ik ga straks eerst maar even bla en dan daarna maar bla.

En dan de volgende dag gewoon weer hetzelfde.
pi_194127610
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou ik date sowieso niet meer.
Maar weet wel dat me dat na een tijdje aardig tegenstond.

Van die mensen die dan een waslijst vragen afvuren... maar kennelijk na een antwoord niet door kunnen praten maar gewoon een nieuwe random vraag afschieten.

Of het standaardbiepje:
Hoe was jouw dag?
Ja leuk, die van jou?
Ja ook leuk.
Ik deed bla
Oh ik deed andere bla.
Wat ga je straks doen? Ik ga straks even bla.
Ah leuk voor je. Ik ga straks eerst maar even bla en dan daarna maar bla.

En dan de volgende dag gewoon weer hetzelfde.
Ja, met dit prietpraat kom je ook zeker niet tot een kopje koffie. Ik stel meestal wel vragen waar over nagedacht moet worden en waar een nee of ja eigenlijk niet volstaat.
Ik ben dan ook meer geïnteresseerd naar iemands mindset en hoe deze persoon in het leven staat.
pi_194127728
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 01:18 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Hier geboren en/of opgegroeid; is hetzelfde als mensen van hier. Als je hier woont, is de meerderheid Nederlanders. Logisch dat ze denken dat hun man Nederlander gaat zijn, want Nederlanders komen ze ook het vaakst tegen.

Alleen andersom is dit niet het geval; andere landers in welk generatie dan ook zijn in de minderheid. Nederlanders komen er niet zo mee in contact; kennen het niet. Zien niet in dat andere landers eigenlijk best vergelijkbaar zijn. Medelanders kennen ze beter, omdat het tot de grote meerderheid is. Deze komen ze vaker tegen. Hierdoor clusteren Nederlanders ook heel erg. Als andere lander is heel moeilijk erin te komen.

Heel veel andere landers in welk generatie dan ook zijn tot hoge leeftijd lang single. Ze weten dat ze hard moeten werken voor enig contact; dat zonder pro-actief te zijn 100% niks wordt. Want ze weten ook best wel dat er stigma is op andere landers, in media ook veel negativiteit over andere landen. Maar ze proberen het gewoon in de hoop dat een man kan doorzien dat ze ook een mens zijn. Dat Cupedo raak komt schieten.
Ik denk dat er heel veel mensen niet blij zullen zijn als Cupedo raak komt schieten. _O-
pi_194127796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ja, met dit prietpraat kom je ook zeker niet tot een kopje koffie. Ik stel meestal wel vragen waar over nagedacht moet worden en waar een nee of ja eigenlijk niet volstaat.
Ik ben dan ook meer geïnteresseerd naar iemands mindset en hoe deze persoon in het leven staat.

Mja en als je dan toch vragen stelt... reageer dan op het antwoord.

En maak het een persoonlijk gesprek.

Maar kennelijk is dat voor veel mensen toch wat te lastig
Ik heb best wat conversatieskills en ben handig met open vragen stellen en ook met ze dusdanig beantwoorden dat er op gereageerd kan worden.
Maar als de ander alleen maar tekst ligt te sponzen en niet verder komt dan zn standaardpraatje van de koffieautomaat... houdt het een keer op :)
pi_194127922
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:') x3000

Blijkbaar gedragen alle FoK vrouwen zich anders dan de rest.
Ik denk dat ze meer bedoeld dat vrouwen flexibel zijn als het gaat om mannen met een uiterlijk tussen de 7 en een 10. Een 8 zou het op karakter kunnen winnen van een 10 maar een 6 niet.

Alles onder een 7 is gewoon gedoemd 😂
pi_194127994
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:26 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Het is ook gewoon bullshit. Mannen die knap zijn hebben standaard een leuker karakter, wanneer ze hetzelfde gedrag vertonen. En dat heeft niets met 'het pikken' te maken (wat mannen bij knappe vrouwen doen), maar met interpretatie, en dat is bij online gedrag nog sterker aanwezig.

Maar de vrouwen op FoK zijn niet zo, alleen 90% van de vrouwen buiten FoK. En nu ophouden met vrouwen bashen.
Ik stop al. 😳 Maar eens met je post.
pi_194128070
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou ik date sowieso niet meer.
Maar weet wel dat me dat na een tijdje aardig tegenstond.

Van die mensen die dan een waslijst vragen afvuren... maar kennelijk na een antwoord niet door kunnen praten maar gewoon een nieuwe random vraag afschieten.

Of het standaardbiepje:
Hoe was jouw dag?
Ja leuk, die van jou?
Ja ook leuk.
Ik deed bla
Oh ik deed andere bla.
Wat ga je straks doen? Ik ga straks even bla.
Ah leuk voor je. Ik ga straks eerst maar even bla en dan daarna maar bla.

En dan de volgende dag gewoon weer hetzelfde.
Dat is niks. Comment dan op iets in je bio of foto's.
pi_194128126
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is niks. Comment dan op iets in je bio of foto's.
Nahja weet je wel waar je aan toe bent...
Maar een date worden zulke gesprekken nooit nee.
pi_194128230
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is niks. Comment dan op iets in je bio of foto's.
"Wat een leuke foto daar in Amerika, daar ben ik ook geweest. Hoe was je vakantie daar, en wat heb je gedaan?"

"Leuk."

En verder niks.

:')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194128247
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:39 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het kan te maken hebben met wat voor vrouwen het zijn. Hebben we het over kort pittig, laagopgeleid en wat ouder of jong, hoogopgeleid en (zeer) aantrekkelijk.
Wat een keuze ook. Dus je moet blij zijn met een 4 die je een kans geeft, als je als man een 7 of 8 bent?
pi_194128289
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Wat een leuke foto daar in Amerika, daar ben ik ook geweest. Hoe was je vakantie daar, en wat heb je gedaan?"

"Leuk."

En verder niks.

:')
Als je niet verder dan zoiets komt zal je weinig succes hebben. Dit is hoe je gesprekken met je bejaarde buurvrouw gaan, niet zoals je op een datingapp interessante gesprekken hebt.
pi_194128304
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:19 schreef SwitchSwatch het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer bedoeld dat vrouwen flexibel zijn als het gaat om mannen met een uiterlijk tussen de 7 en een 10. Een 8 zou het op karakter kunnen winnen van een 10 maar een 6 niet.

Alles onder een 7 is gewoon gedoemd 😂
Jonge vrouwen (18-30) zijn echt niet flexibel op Tinder, als het om uiterlijk gaat.
pi_194128314
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:41 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je niet verder dan zoiets komt zal je weinig succes hebben. Dit is hoe je gesprekken met je bejaarde buurvrouw gaan, niet zoals je op een datingapp interessante gesprekken hebt.
Geef eens een voorbeeld hoe je het zou doen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194128367
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Wat een leuke foto daar in Amerika, daar ben ik ook geweest. Hoe was je vakantie daar, en wat heb je gedaan?"

"Leuk."

En verder niks.

:')
Moest lachen.

Zo communiceren vrouwen tegen mannen die ze niet leuk genoeg vinden. Waarom dan liken vraag ik mij af, maar ja, misschien kom je ergens onderaan te liggen in haar kaartendeck, voor het geval haar lichaam ergens in de nabije toekomst voor 90% bedekt wordt met derdegraads brandwonden en niemand anders haar meer wil.
pi_194128420
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:45 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Moest lachen.

Zo communiceren vrouwen tegen mannen die ze niet leuk genoeg vinden. Waarom dan liken vraag ik mij af, maar ja, misschien kom je ergens onderaan te liggen in haar kaartendeck, voor het geval haar lichaam voor 90% bedekt wordt met derdegraads brandwonden en niemand anders haar meer wil.
Was meer een voorbeeld, al heb ik zulke reacties wel eens gehad. Ook als je interesse toont in wat ze gedaan heeft.

"Ik zie dat je in Zuid Afrika bent geweest, wat heb je daar gedaan?"

"Ik was gids in het Kruger park."

"Oh tof, kan je daar meer over vertellen? Ik ben daar nog niet geweest."

"Ik weet niet wat ik zou kunnen vertellen."

...serieus? :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194128554
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:39 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wat een keuze ook. Dus je moet blij zijn met een 4 die je een kans geeft, als je als man een 7 of 8 bent?
je moet gewoon stoppen met dat geneuzel dat je meer of minder waard bent dan een ander.
pi_194128627
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

je moet gewoon stoppen met dat geneuzel dat je meer of minder waard bent dan een ander.
Zal ik doen, zodra de rest van de wereld dat ook doet.
  Moderator vrijdag 17 juli 2020 @ 14:10:54 #283
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194128677
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:39 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wat een keuze ook. Dus je moet blij zijn met een 4 die je een kans geeft, als je als man een 7 of 8 bent?
Als je alleen maar kansen krijgt van de 4'en op de wereld dan ben je op de een of andere manier toch geen 7 of 8 lijkt me.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194128682
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:45 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Moest lachen.

Zo communiceren vrouwen tegen mannen die ze niet leuk genoeg vinden. Waarom dan liken vraag ik mij af, maar ja, misschien kom je ergens onderaan te liggen in haar kaartendeck, voor het geval haar lichaam ergens in de nabije toekomst voor 90% bedekt wordt met derdegraads brandwonden en niemand anders haar meer wil.
_O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194128690
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:41 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je niet verder dan zoiets komt zal je weinig succes hebben. Dit is hoe je gesprekken met je bejaarde buurvrouw gaan, niet zoals je op een datingapp interessante gesprekken hebt.
Het punt is, alle verantwoording om er wat van te maken ligt bij de man, blijkbaar.
En als je gesprek zo ging is het eigenlijk al klaar, valt niet meer goed te maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194128710
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het punt is, alle verantwoording om er wat van te maken ligt bij de man, blijkbaar.
En als je gesprek zo ging is het eigenlijk al klaar, valt niet meer goed te maken.
Hmm als vrouw ben je toch zeker de andere helft van het gesprek lijkt me dan

En ik zie mannen niet minder mopperen over hetzwlfde onderwerp eigenlijk
pi_194128725
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm als vrouw ben je toch zeker de andere helft van het gesprek lijkt me dan

En ik zie mannen niet minder mopperen over hetzwlfde onderwerp eigenlijk
Is ook zo, de vrouw is 50% van het gesprek.......

Maar of dat gesprek echt een gesprek wordt ligt bij 95% van de vrouwen - lijkt het - of de man de juiste woordjes zegt in het begin ofzo? Weet ik het?

Die overige 5% vrouwen is gewoon leuk uit zichzelf en kun je misschien wat mee.

Zo kijk ik er een beetje naar in ieder geval. Veel moeite kost het wel om een leuke eruit te vissen... Als je al het geswipe ook nog meerekent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194128742
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is ook zo, de vrouw is 50% van het gesprek.......

Maar of dat gesprek echt een gesprek wordt ligt bij 95% van de vrouwen - lijkt het - of de man de juiste woordjes zegt in het begin ofzo? Weet ik het?

Die overige 5% vrouwen is gewoon leuk uit zichzelf en kun je misschien wat mee.
maar dus voor de andere kant toch niet anders?
dat misschien 5% leuk is
maar goed ook anders zou daten helemaal een fulltime baan worden.

de kunst is vooral om iemand uit die paar procent tegen te komen en dan ook nog eens op exact het juiste moment anders mislukt het alsnog.
  Moderator vrijdag 17 juli 2020 @ 14:19:07 #289
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194128753
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm als vrouw ben je toch zeker de andere helft van het gesprek lijkt me dan

En ik zie mannen niet minder mopperen over hetzwlfde onderwerp eigenlijk
Naja, iedereen die hier continue alleen maar loopt te klagen hoe kut datingapps zijn moet misschien gewoon eens de dating apps laten voor wat ze zijn en eens naar buiten gaan.

Als het blijkbaar alleen maar kommer en kwel is op die apps, waarom zou je daar dan nog zoveel tijd aan besteden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194128773
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:
maar dus voor de andere kant toch niet anders?
dat misschien 5% leuk is
Nou vind ik niet, als je moeite doet uit jezelf dan is dat percentage wat leuk is veel hoger. Ik denk dat je met zo een ongeïnteresseerde basishouding helemaal niemand leuk gaat vinden daar. Maar ik geef het nog een kans dat iemand wél interesse kán krijgen als je de juiste dingetjes zegt ofzo.

Maar dat neemt niet weg dat de kans op leuke gesprekken veel hoger ligt als je beide gewoon initieel je best doet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:
maar goed ook anders zou daten helemaal een fulltime baan worden.
Juist niet, als de eerste gelijk leuk is kan je gelijk stoppen met daten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:
de kunst is vooral om iemand uit die paar procent tegen te komen en dan ook nog eens op exact het juiste moment anders mislukt het alsnog.
Weet ik niet :) Maar misschien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194128783
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naja, iedereen die hier continue alleen maar loopt te klagen hoe kut datingapps zijn moet misschien gewoon eens de dating apps laten voor wat ze zijn en eens naar buiten gaan.

Als het blijkbaar alleen maar kommer en kwel is op die apps, waarom zou je daar dan nog zoveel tijd aan besteden.
Slecht alternatieven zien / zin om moeite te doen voor die alternatieven denk ik.
Er liggen op reguliere methode wel wat meer drempels dan Tinder swipen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194128809
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Slecht alternatieven zien / zin om moeite te doen voor die alternatieven denk ik.
Er liggen op reguliere methode wel wat meer drempels dan Tinder swipen.
Mja om te beginnen moeten mensen zich dan aankleden en ergens heen...
  Moderator vrijdag 17 juli 2020 @ 14:23:37 #293
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194128821
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Slecht alternatieven zien / zin om moeite te doen voor die alternatieven denk ik.
Er liggen op reguliere methode wel wat meer drempels dan Tinder swipen.
Mja, want gewoon normaal doen is er niet bij natuurlijk. Lekker swipen en dan bij elke missfire klagen over hoe kut de vrouwen zijn. Maar er wel met alle geweld per sé eentje willen hebben schijnbaar, zolang het maar heel makkelijk kan want er moeten vooral niet teveel drempels zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194128832
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja om te beginnen moeten mensen zich dan aankleden en ergens heen...
Tricky als je dat nooit doet, laat staan dat je alleen gaat, en naar wat eigenlijk? Kben weleens naar een concert geweest alleen, dat was wel leuk opzicht, niks mis mee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194128836
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 13:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld hoe je het zou doen?
Dat is een combi van profiel + foto's. Ik krijg vrijwel altijd response. Het is soms onzin en soms gewoon een opmerking.

Je kan het denk ik ook niet leren aangezien ik reageer zoals mijn persoonlijkheid is.
pi_194128842
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:23 schreef CoolGuy het volgende:
Mja, want gewoon normaal doen is er niet bij natuurlijk.
? Daar heb ik het niet over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194128846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou vind ik niet, als je moeite doet uit jezelf dan is dat percentage wat leuk is veel hoger. Ik denk dat je met zo een ongeïnteresseerde basishouding helemaal niemand leuk gaat vinden daar. Maar ik geef het nog een kans dat iemand wél interesse kán krijgen als je de juiste dingetjes zegt ofzo.

Maar dat neemt niet weg dat de kans op leuke gesprekken veel hoger ligt als je beide gewoon initieel je best doet.
[..]

Juist niet, als de eerste gelijk leuk is kan je gelijk stoppen met daten.
[..]

Weet ik niet :) Maar misschien.
Mja ik vind iedereen dje uit zichzelf moeire doet leuker.. maar dan moet je nog steeds dusdanig bij elkaar kan passen dat die moeite... na de eerste fase.. eigenlijk geen moeite meer zou moeten kosten.
Dat je er graag tijd/aandacht in WIL steken zegmaar.

Dat bedoelde ik eigenlijk.
In het begin kost dat natuurlijk moeite.. je moet even door die eerste kennismaking heen.
Maar daarna moet het gewoon lekker lopen en juist geen moeite zijn.. om moeite voor iemand te doen.
pi_194128852
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:12 schreef ludovico het volgende:
Het punt is, alle verantwoording om er wat van te maken ligt bij de man, blijkbaar.
En als je gesprek zo ging is het eigenlijk al klaar, valt niet meer goed te maken.
Ja het leven is niet eerlijk. Deal with it. ;)
pi_194128855
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja, want gewoon normaal doen is er niet bij natuurlijk. Lekker swipen en dan bij elke missfire klagen over hoe kut de vrouwen zijn. Maar er wel met alle geweld per sé eentje willen hebben schijnbaar, zolang het maar heel makkelijk kan want er moeten vooral niet teveel drempels zijn.
En bij voorkeur iemand die zij iig niets te bieden hebben omdat ze hem in alle opzichten ver achter zich laat :Y Want voor minder doettie het niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194128868
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:24 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja ik vind iedereen dje uit zichzelf moeire doet leuker.. maar dan moet je nog steeds dusdanig bij elkaar kan passen dat die moeite... na de eerste fase.. eigenlijk geen moeite meer zou moeten kosten.
Dat je er graag tijd/aandacht in WIL steken zegmaar.
Ik denk dat moeite doen in die zin ook gewoon foute insteek is, beetje geinteresseerde leuke open houding hebben gewoon...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194128879
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:25 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja het leven is niet eerlijk. Deal with it. ;)
Waar heb je het over? Ik heb het niet over wat eerlijk is of niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')