Ik vraag me serieus af of je überhaupt wel weet waar je over praat. Je kan prima daten ja zonder een kind erbij te betrekken en dat kan je prima volhouden, maar zodra je echt een partner bent en samen dingen onderneemt met het kind erbij, dagje weg, vakantie, of samen gaat wonen, is het andere koek.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:08 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik lees prima. Je neemt niet noodzakelijkerwijs een ouderrol op je, je kan prima de vriend of vriendin van zijn. Het is aan jezelf wat je verwachtingen van je partner zijn en wat voor invulling je daar aan geeft.
Ik spreek uit ervaring, dus ja ik weet serieus wel waar ik over praat. Dat jouw ervaringen anders zijn, maakt het nog geen feit.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of je überhaupt wel weet waar je over praat. Je kan prima daten ja zonder een kind erbij te betrekken en dat kan je prima volhouden, maar zodra je echt een partner bent en samen dingen onderneemt met het kind erbij, dagje weg, vakantie, of samen gaat wonen, is het andere koek.
Goed bezigquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:52 schreef Brybry het volgende:
Ik heb een date gescoord via Bumble![]()
Met een GriekThat's a first.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:52 schreef Brybry het volgende:
"I am the Alpha and the Omega!"quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:52 schreef Brybry het volgende:
De alpaca?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"I am the Alpha and the Omega!"
Veel plezier!
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:34 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik heb ooit een man gedate met twee kinderen en ik trok dat gewoon niet , ben tevens autist dus kan daar mee te maken hebben. 1 is echt de max voor erbij.
Leuke beesten welquote:
Ik heb het idee dat vrouwen elkaar kopiëren in wat ze leuk vinden. Het lijkt wel alsof er tijdens een bepaalde periode iets leuk gevonden moet worden. Ik kom bijna geen vrouw tegen die geen Alpaca's in haar profiel heeft staan.quote:
Waarom lijkt iedereen sowieso altijd van die vergelijkbare leventjes te hebben?quote:Op zondag 12 juli 2020 13:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat vrouwen elkaar kopiëren in wat ze leuk vinden. Het lijkt wel alsof er tijdens een bepaalde periode iets leuk gevonden moet worden. Ik kom bijna geen vrouw tegen die geen Alpaca's in haar profiel heeft staan.![]()
Toch een soort groepsdruk denk ik. Bang zijn dat als je geen reizen, yoga, festivals, lekker eten of whatever doet of meld je saai bent of vreemd, denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2020 14:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Waarom lijkt iedereen sowieso altijd van die vergelijkbare leventjes te hebben?
Elkaar na- apen is juist dat ene wat het saai maakt.quote:Op zondag 12 juli 2020 14:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Toch een soort groepsdruk denk ik. Bang zijn dat als je geen reizen, yoga, festivals, lekker eten of whatever doet of meld je saai bent of vreemd, denk ik.
Ergens wel hilarisch dat iedereen altijd iets te vinden heeft. Je ziet een fucking foto, je kent die hele persoon verder niet, zelfs niet al staat een autobiografie in het profiel.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zou dat na-apen zijn? Vrouwen zien elkaars profielen toch niet? En het zijn misschien juist foto’s die niet door hen zelf genomen zijn en daardoor iets meer van de persoon laten zien. En heel eerlijk: ik vond een mannenprofiel met allen selfies altijd een beetje meh. “Heb je geen leven?” dacht ik dan.
Maar wat vind jij dan prima qua foto's?quote:Op zondag 12 juli 2020 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zou dat na-apen zijn? Vrouwen zien elkaars profielen toch niet? En het zijn misschien juist foto’s die niet door hen zelf genomen zijn en daardoor iets meer van de persoon laten zien. En heel eerlijk: ik vond een mannenprofiel met allen selfies altijd een beetje meh. “Heb je geen leven?” dacht ik dan.
Maar dan ben je niet spontaan vader of moeder. En dat hoeft ook niet want het kind heeft al ouders.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of je überhaupt wel weet waar je over praat. Je kan prima daten ja zonder een kind erbij te betrekken en dat kan je prima volhouden, maar zodra je echt een partner bent en samen dingen onderneemt met het kind erbij, dagje weg, vakantie, of samen gaat wonen, is het andere koek.
Of vrouwen die 1 week over doen om wat terug te zeggenquote:Op zondag 12 juli 2020 18:38 schreef AgentS het volgende:
Wat is het toch met mannen die, als je een ding zegt, meteen 12 berichten sturen? Wtf.
Haha ja dat komt altijd zo wanhopig overquote:Op zondag 12 juli 2020 18:38 schreef AgentS het volgende:
Wat is het toch met mannen die, als je een ding zegt, meteen 12 berichten sturen? Wtf.
Dus wat heb jij vandaag allemaal gedaan?quote:Op zondag 12 juli 2020 18:38 schreef AgentS het volgende:
Goedemorgen! Lekker geslapen?quote:Op zondag 12 juli 2020 18:38 schreef AgentS het volgende:
Ik zit op Bumble en moet binnen 24u wat zeggen. Meestal doe ik een smiley want de helft van de profielen is leeg. Op Tinder liet ik het aan de man over.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:52 schreef needakill het volgende:
[..]
Of vrouwen die 1 week over doen om wat terug te zeggen
Dus jij matched een man op Tinder maar hij moet beginnen? Logischquote:Op zondag 12 juli 2020 19:02 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik zit op Bumble en moet binnen 24u wat zeggen. Meestal doe ik een smiley want de helft van de profielen is leeg. Op Tinder liet ik het aan de man over.
Je kunt ook uit een aantal standaard vragen kiezen, of daar een variant van makenquote:Op zondag 12 juli 2020 19:02 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik zit op Bumble en moet binnen 24u wat zeggen. Meestal doe ik een smiley want de helft van de profielen is leeg. Op Tinder liet ik het aan de man over.
Mja je kiest allebei voor rechts toch?quote:Op zondag 12 juli 2020 19:17 schreef needakill het volgende:
[..]
Dus jij matched een man op Tinder maar hij moet beginnen? Logisch
Ik hoor vaak dat als een vrouw begint mannen dat needy vinden.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:17 schreef needakill het volgende:
[..]
Dus jij matched een man op Tinder maar hij moet beginnen? Logisch
Hm, zal eens kijken.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kunt ook uit een aantal standaard vragen kiezen, of daar een variant van maken
Klopt, dan beschouwen we je als een sletquote:Op zondag 12 juli 2020 19:42 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat als een vrouw begint mannen dat needy vinden.
quote:Op zondag 12 juli 2020 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt, dan beschouwen we je als een slet![]()
Maar je doet nu alsof ik iets anders zeg. Ik benadruk juist dat mijn dochter al een vader heeft en ik geen tweede vader zoek. Ik snap je reactie niet zo goed..quote:Op zondag 12 juli 2020 16:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet spontaan vader of moeder. En dat hoeft ook niet want het kind heeft al ouders.
En ja ik weet echt waar ik het over heb... mijn dochter en mijn lief stuiteren hier samen door de kamer as we speak.
En ondanks geen vaderfiguur in het leven van mijn dochter is hij niet spontaan dr vader.
En er is ook niemand die dat verwacht.
quote:Op zondag 12 juli 2020 14:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Waarom lijkt iedereen sowieso altijd van die vergelijkbare leventjes te hebben?
Dit dus. Niet anders durven zijn.quote:Op zondag 12 juli 2020 14:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Toch een soort groepsdruk denk ik. Bang zijn dat als je geen reizen, yoga, festivals, lekker eten of whatever doet of meld je saai bent of vreemd, denk ik.
Je hoeft de profielen van vrouwen in app niet te zien. Gewoon de profielen zien van je vriendinnen is toch genoeg om elkaar te kopiëren?quote:Op zondag 12 juli 2020 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
Niet alle mannen vinden dat needy.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:42 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik ook allemaal niet maar een tinder kijkt daar toch ook niet naar? Of ben ik nu gek? Dat is toch gewoon op afstand en hoogstens zie je die hobbies af aan de foto's of profieltekst. Bij een badoo zie je geloof ik wel bij bepaalde filters wat je gemeen hebt met elkaar (denk aan wel of geen roker, wel of geen kinderen etc). Of zijn er andere apps die je (wel) matchen aan de hand van steekwoorden als festival, yoga of koekjes eten?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:19 schreef AgentS het volgende:
Ik doe niet aan yoga, heb een hekel aan dooddoeners en festivals zijn niet mijn ding. Gek genoeg niet elke man een match, blijkbaar vallen jullie toch op die types.😉
Misschien val jij niet op de types die op types zoals jij vallen. En dan komt het nooit tot een match.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:19 schreef AgentS het volgende:
Ik doe niet aan yoga, heb een hekel aan dooddoeners en festivals zijn niet mijn ding. Gek genoeg niet elke man een match, blijkbaar vallen jullie toch op die types.😉
Op Bumble kun je wel vragen beantwoorden en dan nog een eigen profieltekst maken...quote:Op zondag 12 juli 2020 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ook allemaal niet maar een tinder kijkt daar toch ook niet naar? Of ben ik nu gek? Dat is toch gewoon op afstand en hoogstens zie je die hobbies af aan de foto's of profieltekst. Bij een badoo zie je geloof ik wel bij bepaalde filters wat je gemeen hebt met elkaar (denk aan wel of geen roker, wel of geen kinderen etc). Of zijn er andere apps die je (wel) matchen aan de hand van steekwoorden als festival, yoga of koekjes eten?
Happy Pancake. Kun je op alle steekwoorden matchen.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ook allemaal niet maar een tinder kijkt daar toch ook niet naar? Of ben ik nu gek? Dat is toch gewoon op afstand en hoogstens zie je die hobbies af aan de foto's of profieltekst. Bij een badoo zie je geloof ik wel bij bepaalde filters wat je gemeen hebt met elkaar (denk aan wel of geen roker, wel of geen kinderen etc). Of zijn er andere apps die je (wel) matchen aan de hand van steekwoorden als festival, yoga of koekjes eten?
Zitten daar veel mensen op?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Happy Pancake. Kun je op alle steekwoorden matchen.
Ik zat er twee jaar geleden op, toen was het nét nieuw en niet zo heel veel. Ik weet eigenlijk niet hoe het nu is.quote:
Ja ik heb wel een profieltekst. Dat andere zijn dat die profielvragen? Van als je mocht kiezen wat dan je superkracht zou zijn en zo? Heb wel alles ingevuld van opleiding, rook je (wiet) en drink je en zo.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op Bumble kun je wel vragen beantwoorden en dan nog een eigen profieltekst maken...
Die superkracht heb ik nog niet gelezen,maar wel de standaard vragen: wel/niet roken, wel/niet kids...quote:Op zondag 12 juli 2020 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een profieltekst. Dat andere zijn dat die profielvragen? Van als je mocht kiezen wat dan je superkracht zou zijn en zo? Heb wel alles ingevuld van opleiding, rook je (wiet) en drink je en zo.
Dat is lullig. Paiq is ook best irritant.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
paiq is zo kut, hier is de foto eeeeen instant block
Ik las het precies andersom... vond het al zo gekquote:Op zondag 12 juli 2020 20:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar je doet nu alsof ik iets anders zeg. Ik benadruk juist dat mijn dochter al een vader heeft en ik geen tweede vader zoek. Ik snap je reactie niet zo goed..
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:42 schreef AgentS het volgende:
[..]
Staat dat in je profiel?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:19 schreef AgentS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |