abonnement Unibet Coolblue
pi_194011644
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:16 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Je ziet het heel veel. In volle glorie. Je ziet de gekste dingen.

Ik zag zelfs een chick die nog zwanger was. :D _O-
Dat idd. _O-
Of ze hebben een kind van 8 maanden en al op zoek naar iemand. Ga op zijn minst eerst voor je kind zorgen en dan over een paar jaar of zo aan jezelf denken. :{

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:57 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Bij bumble kan je volgens mij aangeven of je kinderen hebt en of je er nog meer wil. Zelf ben ik 36 en hoef ze niet per se van mezelf. Veel vrouwen die ik langs zie komen hebben wel al kinderen maar vind dat dan geen probleem. Maar hoef als ze mijn leeftijd zijn niet echt dan nog met een dame van die leeftijd aan een kleine te beginnen. Van de dames die ik spreek heeft zeker 50 pct, misschien wel tussen de 60 en 70 vaak al kinderen. Bij jongere dames (zeg 27-30) is dat percentage al veel kleiner maar daar is de kinderwens dan weer heel erg aanwezig.
Je kan vragen ook overslaan op Bumble.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat vind ik zo irritant aan Tinder. Alsof ze allemaal model zijn en/of een spectaculair leven leiden. :')

Maar idd, als je midden 30 bent zonder kinderwens dan kan het knap lastig worden!
Ik zou zelf bijvoorbeeld geen man met meerdere kinderen daten, super hypocriet maar ik heb geen tijd/energie om ook voor andermans kinderen te zorgen :D
Dus je hebt zelf kinderen maar zoekt een man die ze niet heeft omdat je geen zin hebt om op zijn kinderen te moeten letten, maar die rekening moet hij voor de jouwe wel nemen? _O- :')

Ik hoop dat geen enkele man zo gek is dit te doen.
pi_194020524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat idd. _O-
Of ze hebben een kind van 8 maanden en al op zoek naar iemand. Ga op zijn minst eerst voor je kind zorgen en dan over een paar jaar of zo aan jezelf denken. :{
[..]

Je kan vragen ook overslaan op Bumble.
[..]

Dus je hebt zelf kinderen maar zoekt een man die ze niet heeft omdat je geen zin hebt om op zijn kinderen te moeten letten, maar die rekening moet hij voor de jouwe wel nemen? _O- :')

Ik hoop dat geen enkele man zo gek is dit te doen.
Ik zoek dan ook geen vader voor m'n kinderen.
pi_194020626
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier ook 40+ en ik kom vooral profielen tegen van mannen die nog veel jongere kids hebben dan die van mij :{
Mja op zich is dat niet zo gek..
mannen hebben toch vaak wat later zin in kinderen.. en/of een jongere vriendin/vrouw.

Weleens gedate met iemand die net zo oud is als ik... mijn kind is 12... de zijne nu net 2.
pi_194020673
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier ook 40+ en ik kom vooral profielen tegen van mannen die nog veel jongere kids hebben dan die van mij :{
Mja op zich is dat niet zo gek..
mannen hebben toch vaak wat later zin in kinderen.. en/of een jongere vriendin/vrouw.

Weleens gedate met iemand die net zo oud is als ik... mijn kind is 12... de zijne nu net 2.
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Veel trotse papa's ook :Y
Inclusief foto’s van de offspring..
dat hoort toch niet op een datingsite denk ik dan.

Zou het niet tof vinden als mijn ex foto’s van dochterlief op tinder oid zou zetten :)
(En ik weet zeker dat dat insgelijks is)
pi_194020684
En volgens mij zoeken mensen doorgaans een partner... niet nieuwe ouders voor hun kinderen.

Dat zou echt best wel raar zijn ook.
pi_194020688
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja op zich is dat niet zo gek..
mannen hebben toch vaak wat later zin in kinderen.. en/of een jongere vriendin/vrouw.

Weleens gedate met iemand die net zo oud is als ik... mijn kind is 12... de zijne nu net 2.
Oh wel begrijpelijk hoor, ik was er zelf ook wel vroeg ;)


Oh wauw dat is wel een fors verschil, maar het kan wel inderdaad

Zou ook nooit mijn kinderen op een datingsite/app zetten.....kennismaken kan altijd nog

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2020 11:57:08 ]
pi_194020709
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh wel begrijpelijk hoor, ik was er zelf ook wel vroeg ;)

Oh wauw dat is wel een fors verschil, maar het kan wel inderdaad
mja hij was wat later :)

en toen we gingen daten was zn dochter overigens pas een half jaar oud
achteraf.. beter niet kunnen doen.

maar goed... het was wel leuk :)
en nu ben ik alsnog voorzien van de leukste meneer.
dat bleek toch iemand anders te zijn _O-
pi_194020744
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja hij was wat later :)

en toen we gingen daten was zn dochter overigens pas een half jaar oud
achteraf.. beter niet kunnen doen.

maar goed... het was wel leuk :)
en nu ben ik alsnog voorzien van de leukste meneer.
dat bleek toch iemand anders te zijn _O-
Tja als je alles van te voren weet ;)
pi_194020785
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Tja als je alles van te voren weet ;)
ik kende de leukste meneer toen ook al
kennelijk moest er aan beiden kanten eerst nog iemand anders voorbij komen.
geeft niet.. alles op zijn tijd.
pi_194020918
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik kende de leukste meneer toen ook al
kennelijk moest er aan beiden kanten eerst nog iemand anders voorbij komen.
geeft niet.. alles op zijn tijd.
Wel mooi O+
pi_194021765
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:01 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik ook niet :D

Als ik weer online ga daten even duidelijk op m'n profiel zetten dat ik kinderen heb en dat het bij die kinderen blijft _O-
Bij veel datingsites/apps kun je dat standaard aangeven
Het is wat.......
pi_194021855
Even wat positiviteit uit een ander topic. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik kan niet over elke Nederlander spreken maar alleen aangeven wat mijn ervaringen zijn he!
Maar euh.. ik vind Nederlandse mannen vrolijk, zeer communicatief, ze zijn verbaal sterk. Ze hebben een goed gevoel voor humor en durven voor zichzelf op te komen zonder agressief te worden. Ze zijn ook open-minded en kijken niet snel neer op iets.
Ik vind ze ook best intelligent.

Los daarvan is de Nederlandse man ook best wel knap en goed verzorgd!

Ik vind de Nederlanders zelf wel iets leuker dan de Hollanders. Die zijn soms iets te fel. En hoewel ik dat kan waarderen, vind ik het toch best wel soms eerder grof of onbeleefd overkomen.
pi_194021965
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:51 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Bij veel datingsites/apps kun je dat standaard aangeven
Net aangemeld bij Bumble en kan het idd aangeven!
Vooralsnog vind ik nog steeds een soort Tinder..
Irritant dat je tijdens swipen de melding krijgt dat je een match hebt gemist.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 16:51:25 #239
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194025059
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:43 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik zoek dan ook geen vader voor m'n kinderen.
Toch is het hypocriet. Want wie zegt dat je date met kind(eren) wel een moeder voor zijn kroost zoekt?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194025090
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja hier al over dat 40-randje.. maar ik heb niet het idee dat mijn leven voorbij is :)

relatietechnisch zal het wel steeds lastiger worden om wat nieuws te vinden denk ik...
maar inmiddels ook daarvan voorzien dus mij hoor je niet klagen :)

hier wel festivalliefhebber
dat is qua corona niet anders geworden eigenlijk... hooguit dat ik minder daadwerkelik naar een festival ga.
maar goed.. ik heb mn vaste festivalletjes en die zijn niet heel standaard.. dus om dat nou te noemen als een "pre" schiet weinig op.

heb ik straks ineens allemaal matches met pinkpop/lowlandsgangers en dergelijke.... zit ik OOK niet op te wachten :)
@Budapestenaar
pi_194025118
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 16:51 schreef M1stral het volgende:

[..]

Toch is het hypocriet. Want wie zegt dat je date met kind(eren) wel een moeder voor zijn kroost zoekt?
Eens. Je kan moeilijk als stiefvader/stiefmoeder geen aandacht besteden aan een ander zijn kroost. Tenzij je natuurlijk doelt op het niet zoeken van een relatie, dan zou ik de kids er ook niet bij betrekken.
-
pi_194025142
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:04 schreef Brybry het volgende:

[..]

Net aangemeld bij Bumble en kan het idd aangeven!
Vooralsnog vind ik nog steeds een soort Tinder..
Irritant dat je tijdens swipen de melding krijgt dat je een match hebt gemist.
Ja, ook handig dat je naast kinderen ja/nee ook kan aangeven of je er meer wil.
Ik hang er een beetje tussenin. Ik heb ze niet, hoef ze niet per se, maar als een dame ze wel heeft geen probleem. Heb dan ook wel het idee dat als de kinderen al een jaar of 5-6 zijn ik dan soort van instroom op het moment als ik ze zelf zou hebben gekregen als ik begin 30 was geweest en je ook geen grote leeftijdsverschillen heb. Maar die optie kan je weer nergens aangeven, het is enkel wil ik ooit, wil ik niet, ja en wil er meer of ja en hoef er niet meer. Maar goed, het is al meer dan menig andere app.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 16:59:59 #243
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194025150
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 16:56 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Eens. Je kan moeilijk als stiefvader/stiefmoeder geen aandacht besteden aan een ander zijn kroost. Tenzij je natuurlijk doelt op het niet zoeken van een relatie, dan zou ik de kids er ook niet bij betrekken.
Het vertolken van een moeder of vaderrol is wel een stap verder als een kind wat aandacht en liefde geven. Er is nog een heel grijs gebied tussen de zorg dragen voor een kind of er niet naar om willen kijken. In dat licht gesteld is een relatie prima mogelijk, ook zonder in een opvoedende rol te kruipen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194025476
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 16:59 schreef M1stral het volgende:

[..]

Het vertolken van een moeder of vaderrol is wel een stap verder als een kind wat aandacht en liefde geven. Er is nog een heel grijs gebied tussen de zorg dragen voor een kind of er niet naar om willen kijken. In dat licht gesteld is een relatie prima mogelijk, ook zonder in een opvoedende rol te kruipen.
Ik heb ooit een man gedate met twee kinderen en ik trok dat gewoon niet , ben tevens autist dus kan daar mee te maken hebben. 1 is echt de max voor erbij.
pi_194025515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 16:59 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, ook handig dat je naast kinderen ja/nee ook kan aangeven of je er meer wil.
Ik hang er een beetje tussenin. Ik heb ze niet, hoef ze niet per se, maar als een dame ze wel heeft geen probleem. Heb dan ook wel het idee dat als de kinderen al een jaar of 5-6 zijn ik dan soort van instroom op het moment als ik ze zelf zou hebben gekregen als ik begin 30 was geweest en je ook geen grote leeftijdsverschillen heb. Maar die optie kan je weer nergens aangeven, het is enkel wil ik ooit, wil ik niet, ja en wil er meer of ja en hoef er niet meer. Maar goed, het is al meer dan menig andere app.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap wat je bedoelt ja!

Ik moet gewoon geen mannen swipen die nog een kinderwens hebben, gek genoeg swipen ze mij wel :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194028245
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 16:59 schreef M1stral het volgende:

[..]

Het vertolken van een moeder of vaderrol is wel een stap verder als een kind wat aandacht en liefde geven. Er is nog een heel grijs gebied tussen de zorg dragen voor een kind of er niet naar om willen kijken. In dat licht gesteld is een relatie prima mogelijk, ook zonder in een opvoedende rol te kruipen.
Maar zo werkt dat dus niet. Ik heb een dochter van 7, mijn vriend heeft geen kinderen. Hij is niet haar vader en zal dat nooit zijn/worden, maar hij is wel een volwassene en in die zin een opvoeder. Mijn dochter wendt zich met vragen tot hem en hij zal echt wel verantwoordelijke antwoorden moeten geven. Als hij ziet dat zij zich misdraagt, verwacht ik van hem ook echt dat hij ingrijpt. Het is onmogelijk om zoveel tijd samen door te brengen, zonder dat je een opvoedende rol aanneemt.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 21:40:29 #247
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194028453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar zo werkt dat dus niet. Ik heb een dochter van 7, mijn vriend heeft geen kinderen. Hij is niet haar vader en zal dat nooit zijn/worden, maar hij is wel een volwassene en in die zin een opvoeder. Mijn dochter wendt zich met vragen tot hem en hij zal echt wel verantwoordelijke antwoorden moeten geven. Als hij ziet dat zij zich misdraagt, verwacht ik van hem ook echt dat hij ingrijpt. Het is onmogelijk om zoveel tijd samen door te brengen, zonder dat je een opvoedende rol aanneemt.
Dat jij dat verwacht maakt het nog geen voldongen feit. Een ieder is vrij invulling te geven aan zijn relatie zoals ie wil. Er zijn voldoende vrouwen die van een nieuwe partner geen vaderrol verwachten om de doodsimpele reden dat er al een vader in beeld is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194028751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:40 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat jij dat verwacht maakt het nog geen voldongen feit. Een ieder is vrij invulling te geven aan zijn relatie zoals ie wil. Er zijn voldoende vrouwen die van een nieuwe partner geen vaderrol verwachten om de doodsimpele reden dat er al een vader in beeld is.
Je leest niet. Ik heb het niet over een vaderrol. Mijn kind heeft een vader en hoeft er geen twee. Maar als je veel tijd met een kind doorbrengt omdat je een relatie hebt met de ouder, neem je noodzakelijkerwijs een ouder rol op je. Je kunt niet wel een relatie met de vader/moeder willen, maar niet met het kind. Zoiets is een package deal.
Sarcasme. Herken het.
pi_194028817
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je leest niet. Ik heb het niet over een vaderrol. Mijn kind heeft een vader en hoeft er geen twee. Maar als je veel tijd met een kind doorbrengt omdat je een relatie hebt met de ouder, neem je noodzakelijkerwijs een ouder rol op je. Je kunt niet wel een relatie met de vader/moeder willen, maar niet met het kind. Zoiets is een package deal.
Je zoekt het onder vrouwen/non-binairen? :?
  vrijdag 10 juli 2020 @ 22:08:46 #250
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194028818
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je leest niet. Ik heb het niet over een vaderrol. Mijn kind heeft een vader en hoeft er geen twee. Maar als je veel tijd met een kind doorbrengt omdat je een relatie hebt met de ouder, neem je noodzakelijkerwijs een ouder rol op je. Je kunt niet wel een relatie met de vader/moeder willen, maar niet met het kind. Zoiets is een package deal.
Ik lees prima. Je neemt niet noodzakelijkerwijs een ouderrol op je, je kan prima de vriend of vriendin van zijn. Het is aan jezelf wat je verwachtingen van je partner zijn en wat voor invulling je daar aan geeft.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')