Ik vraag me serieus af of je überhaupt wel weet waar je over praat. Je kan prima daten ja zonder een kind erbij te betrekken en dat kan je prima volhouden, maar zodra je echt een partner bent en samen dingen onderneemt met het kind erbij, dagje weg, vakantie, of samen gaat wonen, is het andere koek.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:08 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik lees prima. Je neemt niet noodzakelijkerwijs een ouderrol op je, je kan prima de vriend of vriendin van zijn. Het is aan jezelf wat je verwachtingen van je partner zijn en wat voor invulling je daar aan geeft.
Ik spreek uit ervaring, dus ja ik weet serieus wel waar ik over praat. Dat jouw ervaringen anders zijn, maakt het nog geen feit.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of je überhaupt wel weet waar je over praat. Je kan prima daten ja zonder een kind erbij te betrekken en dat kan je prima volhouden, maar zodra je echt een partner bent en samen dingen onderneemt met het kind erbij, dagje weg, vakantie, of samen gaat wonen, is het andere koek.
Goed bezigquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:52 schreef Brybry het volgende:
Ik heb een date gescoord via Bumble![]()
Met een GriekThat's a first.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:52 schreef Brybry het volgende:
"I am the Alpha and the Omega!"quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:52 schreef Brybry het volgende:
De alpaca?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"I am the Alpha and the Omega!"
Veel plezier!
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:34 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik heb ooit een man gedate met twee kinderen en ik trok dat gewoon niet , ben tevens autist dus kan daar mee te maken hebben. 1 is echt de max voor erbij.
Leuke beesten welquote:
Ik heb het idee dat vrouwen elkaar kopiëren in wat ze leuk vinden. Het lijkt wel alsof er tijdens een bepaalde periode iets leuk gevonden moet worden. Ik kom bijna geen vrouw tegen die geen Alpaca's in haar profiel heeft staan.quote:
Waarom lijkt iedereen sowieso altijd van die vergelijkbare leventjes te hebben?quote:Op zondag 12 juli 2020 13:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat vrouwen elkaar kopiëren in wat ze leuk vinden. Het lijkt wel alsof er tijdens een bepaalde periode iets leuk gevonden moet worden. Ik kom bijna geen vrouw tegen die geen Alpaca's in haar profiel heeft staan.![]()
Toch een soort groepsdruk denk ik. Bang zijn dat als je geen reizen, yoga, festivals, lekker eten of whatever doet of meld je saai bent of vreemd, denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2020 14:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Waarom lijkt iedereen sowieso altijd van die vergelijkbare leventjes te hebben?
Elkaar na- apen is juist dat ene wat het saai maakt.quote:Op zondag 12 juli 2020 14:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Toch een soort groepsdruk denk ik. Bang zijn dat als je geen reizen, yoga, festivals, lekker eten of whatever doet of meld je saai bent of vreemd, denk ik.
Ergens wel hilarisch dat iedereen altijd iets te vinden heeft. Je ziet een fucking foto, je kent die hele persoon verder niet, zelfs niet al staat een autobiografie in het profiel.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zou dat na-apen zijn? Vrouwen zien elkaars profielen toch niet? En het zijn misschien juist foto’s die niet door hen zelf genomen zijn en daardoor iets meer van de persoon laten zien. En heel eerlijk: ik vond een mannenprofiel met allen selfies altijd een beetje meh. “Heb je geen leven?” dacht ik dan.
Maar wat vind jij dan prima qua foto's?quote:Op zondag 12 juli 2020 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zou dat na-apen zijn? Vrouwen zien elkaars profielen toch niet? En het zijn misschien juist foto’s die niet door hen zelf genomen zijn en daardoor iets meer van de persoon laten zien. En heel eerlijk: ik vond een mannenprofiel met allen selfies altijd een beetje meh. “Heb je geen leven?” dacht ik dan.
Maar dan ben je niet spontaan vader of moeder. En dat hoeft ook niet want het kind heeft al ouders.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of je überhaupt wel weet waar je over praat. Je kan prima daten ja zonder een kind erbij te betrekken en dat kan je prima volhouden, maar zodra je echt een partner bent en samen dingen onderneemt met het kind erbij, dagje weg, vakantie, of samen gaat wonen, is het andere koek.
Of vrouwen die 1 week over doen om wat terug te zeggenquote:Op zondag 12 juli 2020 18:38 schreef AgentS het volgende:
Wat is het toch met mannen die, als je een ding zegt, meteen 12 berichten sturen? Wtf.
Haha ja dat komt altijd zo wanhopig overquote:Op zondag 12 juli 2020 18:38 schreef AgentS het volgende:
Wat is het toch met mannen die, als je een ding zegt, meteen 12 berichten sturen? Wtf.
Dus wat heb jij vandaag allemaal gedaan?quote:Op zondag 12 juli 2020 18:38 schreef AgentS het volgende:
Goedemorgen! Lekker geslapen?quote:Op zondag 12 juli 2020 18:38 schreef AgentS het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |