Daarom is het hele idee van Paiq achterhaald.quote:Op woensdag 15 juli 2020 02:44 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik vind uiterlijk echt wel belangrijk. Ik val heus niet alleen op modellen, maar het hoofd moet me aanspreken.
Toch is het niet erg om dar dan niet je enige oordeel op te baserenquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daarom is het hele idee van Paiq achterhaald.
Het mooie is wel dat je foto's cijfers krijgen. De vraag is wel hoeveel waarde je daaraan moet hechten. Want iemand hier zei eerder ook al eens dat de foto's het goed deden op Paiq maar slecht op Tinder.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Toch is het niet erg om dar dan niet je enige oordeel op te baseren
Sowieso blijft het een persoonlijk oordeel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat je foto's cijfers krijgen. De vraag is wel hoeveel waarde je daaraan moet hechten. Want iemand hier zei eerder ook al eens dat de foto's het goed deden op Paiq maar slecht op Tinder.
Inderdaad. 't Is altijd al achterhaald geweest. Het idee erachter is nobel, maar smaak is dat niet. Iemand gaat niet je type worden omdat hij/zij in een chat eventueel leuk overkomt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daarom is het hele idee van Paiq achterhaald.
Nee, maar je kan er zo wel achter komen of iemand je type is qua innerlijk, buiten het oordeel over het uiterlijk om.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:03 schreef Cockwhale het volgende:
Inderdaad. 't Is altijd al achterhaald geweest. Het idee erachter is nobel, maar smaak is dat niet. Iemand gaat niet je type worden omdat hij/zij in een chat eventueel leuk overkomt.
Of je kiest iemand uit op uiterlijk, om vervolgens op basis van het innerlijk toch tot de conclusie te komen dat iemand niet je type is. Ik zie niet in waarom dat tijd zou schelen eerlijk gezegd. Ik vind het ook oppervlakkiger en als je eerst liefde in potentie veinst, erop los neukt terwijl je toch al weet het wordt niks en dan “oh foutje we passen toch niet bij elkaar doei” en dan opscheppen bij je vrienden welke vrouwen je gehad hebt (want daarin is nog steeds de ongelijkheid voor mannen is het stoer maar een vrouw is afgelikte boterham) vind ik het zelfs ronduit asociaal.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:53 schreef Cockwhale het volgende:
Dus dan steek je al die tijd in innerlijk, om vervolgens op basis van het uiterlijk toch tot de conclusie te komen dat iemand niet je type is? Dan liever andersom. Scheelt tijd.
Omdat het echt leren kennen van innerlijk tijdrovender is dan een oordeel vellen over de aantrekkelijkheid van iemands uiterlijk. Dat laatste schijn je in een fractie van een seconde automatisch al te doen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Of je kiest iemand uit op uiterlijk, om vervolgens op basis van het innerlijk toch tot de conclusie te komen dat iemand niet je type is. Ik zie niet in waarom dat tijd zou schelen eerlijk gezegd.
Wanneer je echt de juiste vragen stelt en een ander gewoon open is in plaats van idioot defensief is dat ook maar een kwestie van minuten. Nou woohoo wat tijdrovend. Heeft eerder te maken met de mentaliteit van mensen die niet meewerken en zich niet echt willen laten leren kennen en liegen om zich zogenaamd beter voor te doen dan dat ze zijn als het tijdrovend wordt gevonden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Omdat het echt leren kennen van innerlijk tijdrovender is dan een oordeel vellen over de aantrekkelijkheid van iemands uiterlijk. Dat laatste schijn je in een fractie van een seconde automatisch al te doen.
Dan ben ik heel benieuwd wat die juiste vragen dan zouden zijn waarmee je binnen enkele minuten zou kunnen weten of iemands innerlijk je ligt of niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wanneer je echt de juiste vragen stelt en een ander gewoon open is in plaats van idioot defensief is dat ook maar een kwestie van minuten. Nou woohoo wat tijdrovend. Heeft eerder te maken met de mentaliteit van mensen die niet meewerken en zich niet willen laten leren kennen als het tijdrovend wordt gevonden.
Al die tijd? Toen ik Paiq gebruikte, jaren geleden, had je aan vijf minuten chatten (of een betaald abonnement) voldoende om de foto te zien. Ik vind het juist een meerwaarde hebben dat je iemand niet alleen beoordeelt op basis van een foto maar óók op basis van het contact dat je met iemand hebt gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:53 schreef Cockwhale het volgende:
Dus dan steek je al die tijd in innerlijk, om vervolgens op basis van het uiterlijk toch tot de conclusie te komen dat iemand niet je type is? Dan liever andersom. Scheelt tijd.
Simpel, dat hangt er van af wat jij zoekt in een relatie. Wil jij snel een gezin beginnen, dan vraag je dus: binnen hoeveel maanden denk jij aan kinderen te willen beginnen. Het is geen rocket science.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Dan ben ik heel benieuwd wat die juiste vragen dan zouden zijn waarmee je binnen enkele minuten zou kunnen weten of iemands innerlijk je ligt of niet.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Simpel, dat hangt er van af wat jij zoekt in een relatie. Wil jij snel een gezin beginnen, dan vraag je dus: binnen hoeveel maanden denk jij aan kinderen te willen beginnen. Het is geen rocket science.
Geen idee. Dit klinkt totaal onherkenbaar.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:43 schreef Generationalpha het volgende:
Valt me opnieuw op dat buitenlandse dames zo veel meer interesse tonen op de apps dan Nederlandse hoogopgeleide dames.
Waarom is dat toch?
Hier geboren en/of opgegroeid; is hetzelfde als mensen van hier. Als je hier woont, is de meerderheid Nederlanders. Logisch dat ze denken dat hun man Nederlander gaat zijn, want Nederlanders komen ze ook het vaakst tegen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:43 schreef Generationalpha het volgende:
Valt me opnieuw op dat buitenlandse dames zo veel meer interesse tonen op de apps dan Nederlandse hoogopgeleide dames.
Waarom is dat toch?
Weet niet helemaal of dat de verklaring is maar zou kunnen. Ik denk dat het ook gewoon cultuur is.quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:18 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hier geboren en/of opgegroeid; is hetzelfde als mensen van hier. Als je hier woont, is de meerderheid Nederlanders. Logisch dat ze denken dat hun man Nederlander gaat zijn, want Nederlanders komen ze ook het vaakst tegen.
Alleen andersom is dit niet het geval; andere landers in welk generatie dan ook zijn in de minderheid. Nederlanders komen er niet zo mee in contact; kennen het niet. Zien niet in dat andere landers eigenlijk best vergelijkbaar zijn. Medelanders kennen ze beter, omdat het tot de grote meerderheid is. Deze komen ze vaker tegen. Hierdoor clusteren Nederlanders ook heel erg. Als andere lander is heel moeilijk erin te komen.
Heel veel andere landers in welk generatie dan ook zijn tot hoge leeftijd lang single. Ze weten dat ze hard moeten werken voor enig contact; dat zonder pro-actief te zijn 100% niks wordt. Want ze weten ook best wel dat er stigma is op andere landers, in media ook veel negativiteit over andere landen. Maar ze proberen het gewoon in de hoop dat een man kan doorzien dat ze ook een mens zijn. Dat Cupedo raak komt schieten.
Ach kom...quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:18 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hier geboren en/of opgegroeid; is hetzelfde als mensen van hier. Als je hier woont, is de meerderheid Nederlanders. Logisch dat ze denken dat hun man Nederlander gaat zijn, want Nederlanders komen ze ook het vaakst tegen.
Alleen andersom is dit niet het geval; andere landers in welk generatie dan ook zijn in de minderheid. Nederlanders komen er niet zo mee in contact; kennen het niet. Zien niet in dat andere landers eigenlijk best vergelijkbaar zijn. Medelanders kennen ze beter, omdat het tot de grote meerderheid is. Deze komen ze vaker tegen. Hierdoor clusteren Nederlanders ook heel erg. Als andere lander is heel moeilijk erin te komen.
Heel veel andere landers in welk generatie dan ook zijn tot hoge leeftijd lang single. Ze weten dat ze hard moeten werken voor enig contact; dat zonder pro-actief te zijn 100% niks wordt. Want ze weten ook best wel dat er stigma is op andere landers, in media ook veel negativiteit over andere landen. Maar ze proberen het gewoon in de hoop dat een man kan doorzien dat ze ook een mens zijn. Dat Cupedo raak komt schieten.
Maybe, maar je hebt dan ook gewoon een stukje meer om op te oordelen. En vrouwen oordelen nogal conservatief initieel (of iemand leuk is).quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Sowieso blijft het een persoonlijk oordeel.
Andere mensen.. ander oordeel.
En gezien tinder veel harder beoordeeld op uiterlijk... lijkt me dat niet enorm raar.
Bij paiq heb je soms net even het voordeel van de twijfel als je al begon met een leuk gesprek of gedeelde interesses voor de foto’s zichtbaar werden.
Bij tinder is het puur foto en swipe.
En in theorie zouden op paiq de mensen moeten zitten die er net even minder waarde aan hechten hoe iemand op de foto staat.
Hoe bedoel je conservatief?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maybe, maar je hebt dan ook gewoon een stukje meer om op te oordelen. En vrouwen oordelen nogal conservatief initieel (of iemand leuk is).
Veeleisend, skeptisch.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je conservatief?
Heb vooral het idee dat de teneur tot de tijd voor kinderen aanbreekt (oei, gevoelig thema) erg vrijblijvend is. Nog even dit, nog even dat, alleen binden als iemand helemaal perfect is.quote:
Ik baseer dit meer op initieel met Tinder.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb vooral het idee dat de teneur tot de tijd voor kinderen aanbreekt (oei, gevoelig thema) erg vrijblijvend is. Nog even dit, nog even dat, alleen binden als iemand helemaal perfect is.
In dat opzicht dus wel mee eens. Daarom stikt het ook van de vrijgezelle hoogopgeleide twintigers.
En waaom denk je dat dat is?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maybe, maar je hebt dan ook gewoon een stukje meer om op te oordelen. En vrouwen oordelen nogal conservatief initieel (of iemand leuk is).
Ik heb die opmerking wel eens gehad jaquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En waaom denk je dat dat is?
Mannen gedragen zich als mongolen. Dan word je als vrouw vanzelf zo. Ik hoor vaak genoeg dat het al een prestatie is om een normaal persoon te vinden.
Keep it vaagquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb die opmerking wel eens gehad ja
"Weet je, jij bent een van de meest normale mensen met wie ik gematcht ben."
Helaas werd ik geblokt toen ik vertelde dat ik in de IT werk
Ergens is het soms ook wel verontrustend om te horen dat ze eindelijk bij mij een normaal persoon zijn tegengekomen. Ik doe dan echt niets bijzonders, heb gewoon normale zinnen, normale onderwerpen en als dat dan al bijzonder is, dan moet het gros van de andere mannen er wel echt een gigantische puinhoop van maken.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij je zelf gebonden aan een imperfect persoon? Graag opsomming van alle imperfecties.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:49 schreef Generationalpha het volgende:
Heb vooral het idee dat de teneur tot de tijd voor kinderen aanbreekt (oei, gevoelig thema) erg vrijblijvend is. Nog even dit, nog even dat, alleen binden als iemand helemaal perfect is.
In dat opzicht dus wel mee eens. Daarom stikt het ook van de vrijgezelle hoogopgeleide twintigers.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:58 schreef Duiveltja het volgende:
Mannen gedragen zich als mongolen. Dan word je als vrouw vanzelf zo. Ik hoor vaak genoeg dat het al een prestatie is om een normaal persoon te vinden.
Het is een kwestie van waarschijnlijk sociaal ook niet meekunnen met de maatschappij. Of gewoonweg dommigheid.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ergens is het soms ook wel verontrustend om te horen dat ze eindelijk bij mij een normaal persoon zijn tegengekomen. Ik doe dan echt niets bijzonders, heb gewoon normale zinnen, normale onderwerpen en als dat dan al bijzonder is, dan moet het gros van de andere mannen er wel echt een gigantische puinhoop van maken.
Nee. Minder concurrentie.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]heb je ook een tip voor mannen hoe ze zich minder als mongolen kunnen gedragen of blijft het hierbij?
Ik vind veel ("veel") vrouwen initieel soms overdreven negatief uiten over mensen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij niet, want mannen zijn volgens het CBS gemiddeld ongeveer even hoog opgeleid als vrouwen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:12 schreef Duiveltja het volgende:
Het is een kwestie van waarschijnlijk sociaal ook niet meekunnen met de maatschappij. Of gewoonweg dommigheid.
Dan heb ik nog wel een tip, mannen moeten gewoon kritischer worden. Vergelijk het met zoekwoorden. Men zegt: je moet een niche zoekwoord kiezen, omdat de concurrentie anders te groot wordt. Dat geldt toch ook zo met daten. Je moet je als man duidelijk profileren als jezelf en ook niet iedereen willen pleasen. Maar mannen willen “het geheime advies” om bij zoveel mogelijk vrouwen aantrekkelijk te zijn. Ja, dat werkt niet. Als je gaat solliciteren heb je ook geen succes als je aan een jobcoach vraagt: hoe kan ik succes hebben bij zoveel mogelijk werkgevers? Dan zegt de jobcoach: kleed je goed, maak oogcontact, heb je cv op orde. Maar dat maakt niet veel uit als je motivatie alsnog is: “ik zoek een baan omdat ik het thuizitten zat ben. Waarom dit bedrijf? Omdat ik werk wil.” Zelfs als je solliciteert voor putjesschepper nemen ze daar denk ik nog geen genoegen mee. Niemand hoor ik daarover zeuren. Waarom dan wel op relatiegebied?quote:
Er studeren minder mannen af op hoger niveau, maarrr, vrouwen doen ogenschijnlijk de makkelijkere studies.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij niet, want mannen zijn volgens het CBS gemiddeld ongeveer even hoog opgeleid als vrouwen.
Ik vraag me wel af wat voor vrouwen iemand blokken omdat hij in de IT werkt. Kan me daar niets bij voorstellen, maar komt misschien omdat ik zelf ook technische universiteit heb gedaan. Maar wat voor baan moet je dan hebben?quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach kom.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:18 schreef ludovico het volgende:
Er studeren minder mannen af op hoger niveau, maarrr, vrouwen doen ogenschijnlijk de makkelijkere studies.
"Hey."quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ergens is het soms ook wel verontrustend om te horen dat ze eindelijk bij mij een normaal persoon zijn tegengekomen. Ik doe dan echt niets bijzonders, heb gewoon normale zinnen, normale onderwerpen en als dat dan al bijzonder is, dan moet het gros van de andere mannen er wel echt een gigantische puinhoop van maken.
Ik ben ambtenaar bij de gemeente en zeg dat ook altijd maar blijkbaar is dat op Tinder geen afknapperquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat voor vrouwen iemand blokken omdat hij in de IT werkt. Kan me daar niets bij voorstellen, maar komt misschien omdat ik zelf ook technische universiteit heb gedaan. Maar wat voor baan moet je dan hebben?
Ik zeg inderdaad ook wel eens tegen een man dat het een verademing is dat hij een normaal gesprek gaande kan houden. Heb wel het idee dat ik op paiq meer normale gesprekken kan voeren dan op tinder, maar kan ook gewoon toeval zijn.
Tinder heeft nog steeds een beetje de vibe van snelle hookup. Paiq heeft dat veel minder.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat voor vrouwen iemand blokken omdat hij in de IT werkt. Kan me daar niets bij voorstellen, maar komt misschien omdat ik zelf ook technische universiteit heb gedaan. Maar wat voor baan moet je dan hebben?
Ik zeg inderdaad ook wel eens tegen een man dat het een verademing is dat hij een normaal gesprek gaande kan houden. Heb wel het idee dat ik op paiq meer normale gesprekken kan voeren dan op tinder, maar kan ook gewoon toeval zijn.
75F, aantal cm van jouw *** aub? Ik hanteer een ondergrensquote:
17cm. Doe je moeite, dan 20.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
75F, aantal cm van jouw *** aub? Ik hanteer een ondergrens
Lol, ben blij dat ik niet op Tinder zit. Je zou maar zulke echte chatgesprekken voeren.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Lol, ben blij dat ik niet op Tinder zit. Je zou maar zulke echte chatgesprekken voeren.
Tinder werkt bij mij juist geweldig. Elke week dates als ik er wat tijd in steek, maar dat gaat op een gegeven moment wel vervelen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tinder heeft voor mij ook nooit gewerkt. Paiq heeft me het meeste succes opgeleverd, van dates, ONS's, tot een relatie.
Het is vrij simpel. Als je knap bent, sportief, intelligent, humorvol en een goed leven hebt ben je aantrekkelijk. Is dat niet het geval, dan ben je niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar mannen willen “het geheime advies” om bij zoveel mogelijk vrouwen aantrekkelijk te zijn.
Ik ben alles van dat, behalve knapquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Als je knap bent, sportief, intelligent, humorvol en een goed leven hebt ben je aantrekkelijk. Is dat niet het geval, dan ben je niet aantrekkelijk.
knap lelijk is in principe ook een vorm van knapquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben alles van dat, behalve knap
Truequote:Op donderdag 16 juli 2020 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
knap lelijk is in principe ook een vorm van knap
Jongste generaties vrouwen vaker hoogopgeleid dan mannenquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ach kom.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)et-hbo-of-wo-diploma
Respect voor MizzesAmy dat ze zo’n moeilijks studie heeft afgerond. Maar zij is natuurlijk een uitzondering, he? :|
En niet stinkt! 🙈quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Als je knap bent, sportief, intelligent, humorvol en een goed leven hebt ben je aantrekkelijk. Is dat niet het geval, dan ben je niet aantrekkelijk.
Eens voor vrouwen. Ze hoeft niet perse sportief te zijn, maar wel slank. Ik vind een pens niet zo aantrekkelijk.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En niet stinkt! 🙈
Knap is ook wel voor iedereen anders natuurlijk.
Bovenstaand lijstje geldt trouwens voor zowel mannen als vrouwen (als overig). Al vervang ik sportief liever voor actief, ik ben zelf ook niet heel sportief en een man hoeft dat ook niet te zijn, maar wel actief, elke avond op de bank zitten wordt ook wat saai op den duur. (Bij sportief denk ik echt aan van die sportschool types, niet mijn smaak)
Ik weet niet of deze stelling in Nederland is onderzocht, maar ik merk wel dat in het buitenland het aantal matches vele malen hoger ligt dan in Nederland.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind veel ("veel") vrouwen initieel soms overdreven negatief uiten over mensen.
Blijkt ook dat vrouwen, 80% van de mannen ondergemiddeld aantrekkelijk vinden (wetenschappelijk onderzocht). Dat kan helemaal niet, dan is je perceptie van hoe knap de gemiddelde man is helemaal fout.
Wss USA.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze stelling in Nederland is onderzocht, maar ik merk wel dat in het buitenland het aantal matches vele malen hoger ligt dan in Nederland.
Dat is niet perse conservatief.quote:
Mannen zijn wat directer om dat te laten zien.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mannen raken toch wat gemakkelijker opgewonden wat dat betreft heb ik het idee
Naja.... Behoudend... Tikje argwanend.. Moet overtuigd worden.... Houdt de boot initieel een beetje meer af....quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is niet perse conservatief.
En tja.. redelijk het gevolg van dat mannen dat niet zijn denk ik.
Mannen raken toch wat gemakkelijker opgewonden wat dat betreft heb ik het idee
Je bedoelt dat ze wat sneller op heuphoogte denken en gewoon er wat andere prioriteiten op na houdenquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mannen zijn wat directer om dat te laten zien.
Vrouwen worden evengoed opgewonden, maar zijn daar wellicht wat subtieler in.
Uhu.. denk het ookquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naja.... Behoudend... Tikje argwanend.. Moet overtuigd worden.... Houdt de boot initieel een beetje meer af....
Mannen zijn er wat meer bedreven in ja, maar moeten ook wel, want vrouwen nemen wat minder initiatief.
Nee, de man moet gewoon écht een beetje zijn best doen en een soort van overtuigen zou ik haast zeggen, initiatief nemen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze wat sneller op heuphoogte denken en gewoon er wat andere prioriteiten op na houden
Dan zou je in landen met vrouwenoverschot gekke dingen moeten zien gebeuren.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Uhu.. denk het ook
Vraag en aanbod.. en ontmoet elkaar dan precies naast het midden.
Wat jij wilt...quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:48 schreef Brybry het volgende:
![]()
Nou, ik heb uitgesproken dat ik de date niet zie zitten, uitgelegd waarom en nu probeert hij het toch door te laten gaan.![]()
Zo van 'Ja maar als je mij verder een aardige gast vind, dan kunnen we toch op z'n minst een gezellige avond ervan maken, no pressure'
Wat moet ik hier nu mee?
Behalve dat die vrouwen nog steeds dezelfde semi-afwachtende houding hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan zou je in landen met vrouwenoverschot gekke dingen moeten zien gebeuren.
Of in Utrecht.
Owquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Behalve dat die vrouwen nog steeds dezelfde semi-afwachtende houding hebben.
Als je geen zin hebt aangeven dat je niet zit te wachten op vriendschap, dus dat ook niet ziet zitten.quote:
So far no pressure dus.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:48 schreef Brybry het volgende:
![]()
Nou, ik heb uitgesproken dat ik de date niet zie zitten, uitgelegd waarom en nu probeert hij het toch door te laten gaan.![]()
Zo van 'Ja maar als je mij verder een aardige gast vind, dan kunnen we toch op z'n minst een gezellige avond ervan maken, no pressure'
Wat moet ik hier nu mee?
Mja of wil ie wat anders dan vriendschapquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt aangeven dat je niet zit te wachten op vriendschap, dus dat ook niet ziet zitten.
Of je moet er wel zin in hebben
Dat scheelt een berg ja.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ow
Nouja het viel mij op in Israël dat er wat meer oogcontact werd gezocht, dat scheelt ook 90% om iemand aan te gaan spreken.
Dat kan ook. Maarja het belangrijkste is wat Brybry wil. Daarna pas verder denken over mogelijke intenties vanuit hem.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja of wil ie wat anders dan vriendschap
In huis.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat scheelt een berg ja.
Dat eerste aanspreken vind ik ook altijd een ding
Maar goed.. missie geslaagd inmiddels hier.
Hoe zit het met jouw amerikaanse trouwens?
Ben je zo onzeker?quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:48 schreef Brybry het volgende:
![]()
Wat moet ik hier nu mee?
Ja/nee, hij blijft appen en lijkt de boodschap niet te begrijpen. Zal hem blokkeren want dit begint irritant te worden.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker?
Geen aandacht meer aan besteden.
Wat een jankerd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:14 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja/nee, hij blijft appen en lijkt de boodschap niet te begrijpen. Zal hem blokkeren want dit begint irritant te worden.
Mochten er nog dames interesse hebben in een beest Griekse man, stuur maar dm
Hij stuurde als laatst dat hij op zoveel dates was geweest en dat normaal is als het op niets uitloopt dus ik moest vooral niet te druk maken en gewoon gezellig met hem op date gaanquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een jankerd.
Je hebt een goede keus gemaakt. Blokkeren die handel.
Je wil niet met hem op date. Punt uit. Zou hem dat nog appen (als je dat niet al eerder had gedaan) en dan idd blokkeren.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:18 schreef Brybry het volgende:
[..]
Hij stuurde als laatst dat hij op zoveel dates was geweest en dat normaal is als het op niets uitloopt dus ik moest vooral niet te druk maken en gewoon gezellig met hem op date gaan
What.the.actual.fuckquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je wil niet met hem op date. Punt uit. Zou hem dat nog appen (als je dat niet al eerder had gedaan) en dan idd blokkeren.
Eergisteren nog een gast verwijderd op tinder. Ik had hem geliked omdat hij er op foto’s leuk uitzag, maar merkte al snel in het gesprek dat hij m’n type niet is.
Hij bleef maar appen om af te spreken, en ik ben dan lui en reageer niet meer. Op een gegeven moment vond ie het nodig me een ‘vieze kankerhoer’ te noemen en zo nog wat gefrustreerde appjes. Schijnbaar denken sommige gasten bij een match dat je op date moet met elkaar. Dacht het dus ff niet.
Ook maar de match verwijderd en gerapporteerd.
Mafketel.
Dat gebeurd op tinder toch wel vaker, dat er echt complete idioten op zitten.
Hehe had er ooit eentje... die heeft het 3 dagen lang volgehouden om met af ent oe een uurtje pauze... helemaal verrot te schelden.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je wil niet met hem op date. Punt uit. Zou hem dat nog appen (als je dat niet al eerder had gedaan) en dan idd blokkeren.
Eergisteren nog een gast verwijderd op tinder. Ik had hem geliked omdat hij er op foto’s leuk uitzag, maar merkte al snel in het gesprek dat hij m’n type niet is.
Hij bleef maar appen om af te spreken, en ik ben dan lui en reageer niet meer. Op een gegeven moment vond ie het nodig me een ‘vieze kankerhoer’ te noemen en zo nog wat gefrustreerde appjes. Schijnbaar denken sommige gasten bij een match dat je op date moet met elkaar. Dacht het dus ff niet.
Mafketel.
Tere ego's. Aan een dood paard moet je nooit trekken. Als iemand mute blijft dan gooi ik iemand eraf. Shit happens is niks persoonlijks van beide kanten.quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mafketel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |