Jouw auto ligt ook iets hoger.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moetn ze hun rijstijl daarop aanpassen.....
Ik rijd op mijn zomerbanden ook door een stortbui, alleen wat rustiger. Zo'n onzin dit.
Hoop dat F2 nog door kan vanmiddagquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:41 schreef Newone82 het volgende: Geen F2 race en Porsche cup morgenochtend mocht kwali morgenvroeg zijn. Zoals ik al zei, alles wijkt voor F1
. https://twitter.com/andihaupt1/status/1281900903793033216?s=21
Ja, maar daar was hier nogal wat verwarring over omdat iemand zei dat de gecombineerde tijden van FP1 en FP2 zouden tellen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook gewoon wat de FIA gisteren al gecommuniceerd heeft?
Correctie: een website stelde dat en ik quote dat met de vraag of dat iets nieuws was omdat ik het me niet kon heugen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, maar daar was hier nogal wat verwarring over omdat iemand zei dat de gecombineerde tijden van FP1 en FP2 zouden tellen.
Anders die morgen en geen F3 morgen, aangezien die vandaag al gereden hebben.quote:
Nopequote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:43 schreef Newone82 het volgende:
Dus kwali eind van de middag is ook nog een oplossing mocht het minder gaan regenen.
Reken er maar niet opquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:43 schreef Newone82 het volgende:
Dus kwali eind van de middag is ook nog een oplossing mocht het minder gaan regenen.
Ja, die website bedoelde ik met iemand. Anders had ik wel vosss gezegd.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Correctie: een website stelde dat en ik quote dat met de vraag of dat iets nieuws was omdat ik het me niet kon heugen.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Anders die morgen en geen F3 morgen, aangezien die vandaag al gereden hebben.
Nou sorry hoor, ik wist niet dat je boos werdquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, die website bedoelde ik met iemand. Anders had ik wel vosss gezegd.
Ben ik ook nietquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd
Mag niet. Is afgelast. Als je nu naar buiten gaat heb je echt een probleem!!!quote:
Cancellen van races lijkt me wel een allerlaatste noodgreepquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet.
Brawn had het over cancellen van de sprintrace van de F2 en de Porsche Supercup. Geen woord over het cancellen vd F3-race
Geen idee. Hij had ook last op de borst met remmen. Niet handig in een F1 auto.quote:
Het is hier droog. Bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag niet. Is afgelast. Als je nu naar buiten gaat heb je echt een probleem!!!
Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
Is er ooit weleens een kwali en/of race buiten de uitzendtijden om geweest?
Lijkt me niet logisch als ze vandaag geen F2 rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet.
Brawn had het over cancellen van de sprintrace van de F2 en de Porsche Supercup. Geen woord over het cancellen vd F3-race
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat niet. Wagens gaan door de lage bodemplaat snel drijven.quote:
Zoveel zijn er niet aanwezig.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
laat dan een stuk of 5 safety ca's racen.
Dat moet dan wel heel lang geleden zijn..voor mijn tijd?quote:
Heb je de verkeerde auto. Lullig voor ze.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat niet. Wagens gaan door de lage bodemplaat snel drijven.
Daarnaast is FP 3 inmiddels al afgelast.
Het is toch écht wat hij zei. Misschien bedoelde hij F3, maar dat zei hij niet...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lijkt me niet logisch als ze vandaag geen F2 rijden.
Nee, dan passen ze gewoon de uitzendtijden aanquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, ik hoorde het ook. Maar de situatie dat er vandaag geen F2 gereden wordt werd niet besproken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is toch écht wat hij zei. Misschien bedoelde hij F3, maar dat zei hij niet...
Doe maar om 8 uur, zodat de rest niet in de war komtquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:51 schreef vosss het volgende:
Als de Q vanmiddag niet gereden kan worden, is die dan morgenvroeg om 11 uur?
Ik gok op nietquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:51 schreef vosss het volgende:
Nee hoor, want de cameraheli vliegt wel gewoon. Dus heli's kunnen vliegen. Dit heeft gewoon te maken met "standing water", waardoor F1 auto's gaan aqua plannen in het kwadraatquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Het heeft volgens mij ook te maken met de medische helikopter die niet kan vliegen in dit weer. Als je dan met je nek in de banden ligt, wat met regen redelijk vanzelfsprekend is, kun je dus niet naar het ziekenhuis.
quote:1 Daniel Ricciardo - - - -
2 Lando Norris - - - -
3 Sebastian Vettel - - - -
4 Nicholas Latifi - - - -
5 Kimi Räikkönen - - - -
6 Romain Grosjean - - - -
7 Pierre Gasly - - - -
8 Sergio Perez - - - -
9 Charles Leclerc - - - -
10 Lance Stroll - - - -
11 Kevin Magnussen - - - -
12 Alexander Albon - - - -
13 Daniil Kvyat - - - -
14 Esteban Ocon - - - -
15 Max Verstappen - - - -
16 Lewis Hamilton - - - -
17 Carlos Sainz - - - -
18 George Russell - - - -
19 Valtteri Bottas - - - -
20 Antonio Giovinazzi - - - -
Tja lulllig miet je zorgen dat je hem kan verhogen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor, want de cameraheli vliegt wel gewoon. Dus heli's kunnen vliegen. Dit heeft gewoon te maken met "standing water", waardoor F1 auto's gaan aqua plannen in het kwadraat
Nee hoor. Uitermate logisch en verstandig.quote:
Renault heeft de weg omhoog te pakkenquote:
Nee een aanfluitingquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Uitermate logisch en verstandig.
een aantal coureurs tekent voor die uitslag als startopstellingquote:
reversed grid incomingquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een aantal coureurs tekent voor die uitslag als startopstelling
Ik snap de volgorde nooit ah begin ve (2e of 3e) sessiequote:
Meestal de uitslag van de vorige sessie, totdat iemand naar buiten gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap de volgorde nooit ah begin ge sessie
Iemand die weet hoe die bepaald wordt?
Nee, dat is het dus niet. RIC stond écht niet op P1 in FP2quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meestal de uitslag van de vorige sessie, totdat iemand naar buiten gaat.
Japan vorig jaar was de kwalificatie om 10 uur in ieder geval, weet alleen niet of er toen andere klassen waren die moesten rijden tussendoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:51 schreef vosss het volgende:
Nummer in dit gevalquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus niet. RIC stond écht niet op P1 in FP2
EDIT: Aanvulling gezien.
Dat is het meestal niet (danwel nooit), daarom mijn vraag
Voor de quali telt dat in ieder geval wel. Dat staat zo in de regels, dus ga ik er vanuit dat het voor de vrije trainingen ook zo geldt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus niet. RIC stond écht niet op P1 in FP2
EDIT: Aanvulling gezien.
Dat is het meestal niet, daarom mijn vraag
Herman de Blijker of hoe hij zich ook schrijft. Crashen in de Keuken.quote:
Dat komt doordat Kampkneus aan het verhuizen is, dus nu te weinig plek heeft voor dit programma. Dus hebben ze er een andere lokatie met kok bijgehaald.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met het feit dat die dichtgeslibde slagader uit Rotterdam komt hoor. Niks tegen mensen uit Rotterdam, mijn vriendin komt uit Rotterdam, dit heeft gewoon te maken met dat Ziggo het een goed idee vind om iemand in een F1 programma te zetten die nul verstand heeft van F1 en niet eens kijkt. Ophoeren daarmee.
PS: ik kom niet uit Amsterdam. Goddank.
Eens dan, een paardenlul 1e klas, was ooit een goeie kok maar als mensen te vaak op tv komen schijnt dat wat met ze te doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Herman de Blijker of hoe hij zich ook schrijft. Crashen in de Keuken.
Medical vs Safetycar. Lewis in de medical, Latifi in de Safetyquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
laat dan een stuk of 5 safety cars racen.
Maar d camera helicopter vloog net wel gewoon...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Het heeft volgens mij ook te maken met de medische helikopter die niet kan vliegen in dit weer. Als je dan met je nek in de banden ligt, wat met regen redelijk vanzelfsprekend is, kun je dus niet naar het ziekenhuis.
en @Starflyerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Normaliter wél. In FP2.
Hoewel vandaag wellicht niet/minder ivm het voorspelde weer op zaterdag.
Edit: Spuit11 zie ik.
En dan ga je een uur racen en kan de heli na een kwartier niet meer vliegen. Dan mag je de race stil leggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar d camera helicopter vloog net wel gewoon...
Waarom gebruiken ze daar eigenlijk geen drone voor?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar d camera helicopter vloog net wel gewoon...
Och nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
en @:Starflyer
Mercedes was toch weer opvallend langzamer met dat warme weer gister. Hamilton beweert dat ze niet weten wat er aan de hand is. Wolff had het over problemen in de langzame bochten. Volgens mij weten ze dondersgoed wat er aan de hand is. Ze hebben gewoon problemen met warm weer en hebben dat schijnbaar nog niet op kunnen lossen. Met veel meer races in de zomer, en mogelijk dus meer races in warm weer, zou dat nog wel eens een breekpunt kunnen worden voor Mercedes.
ik las ergens dat Mercedes een "Ferrarietje" heeft gedaan vorige week dus dat die elektrische "ruis" invloed had op het fuel flow systeem en nu niet meer, nergens bevestigd overigensquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mercedes was toch weer opvallend langzamer met dat warme weer gister. Hamilton beweert dat ze niet weten wat er aan de hand is. Wolff had het over problemen in de langzame bochten. Volgens mij weten ze dondersgoed wat er aan de hand is. Ze hebben gewoon problemen met warm weer en hebben dat schijnbaar nog niet op kunnen lossen. Met veel meer races in de zomer, en mogelijk dus meer races in warm weer, zou dat nog wel eens een breekpunt kunnen worden voor Mercedes.
British Time, dus 10 uur hierquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:10 schreef Newone82 het volgende:
Tussen 9 en 10 in de morgenochtend kwali.
https://twitter.com/jenniegow/status/1281908142675308548?s=21
Als die vandaag niet zou doorgaan ja. Later vandaag is er ook nog plaats.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:10 schreef Newone82 het volgende:
Ik denk persoonlijk niet dat het met het weer te maken heeft in dit geval. Het was voornsmelijk Lewis met problemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nee nee, die user heeft pas 93x gezegd dat de kwali morgenochtend is, dan moet je dat niet opeens gaan verpestenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als die vandaag niet zou doorgaan ja. Later vandaag is er ook nog plaats.
kom met bevestigde berichten of niet, dit is gewoon irritant van jequote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:10 schreef Newone82 het volgende:
Zout gewoon op met je duizend berichten over kwali morgen. Voorlopig staat het gewoon op 15.00. Klaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:10 schreef Newone82 het volgende:
Niet gezien op wie ik reageerde, excuséquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee nee, die user heeft pas 93x gezegd dat de kwali morgenochtend is, dan moet je dat niet opeens gaan verpesten
Ik denk dat dit een reden is waarom ze nu zo geheimzinnig doen. Waarschijnlijk hebben behalve Ferrari dus ook de klanten in feite gereden met een illegale motor. Moet je die dan ook gaan diskwalificeren (of iig de races voor USA schrappen)? De hele rangorde zou compleet anders zijn dan, maar het scheelt voor sommige teams wel serieus geldquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ergens berekend hoe de WK's eruit hadden gezien als Ferrari uit alle uitslagen geschrapt zou zijn? (of die van de eerste helft van het seizoen)
Zal grotendeels vast waar zijn, maar heb ook het gevoel dat "een beetje regen "niet meer bestaat tegenwoordig, als het regent, is het ook meteen heel extreem..quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb echt het idee dat in de gevallen dat er de laatste jaren regen was,ze heel snel besloten te annuleren. Maar misschien klopt dat niet
Lando verwacht morgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
wanneer en hoelaat is de kwali
weet iemand meer
Hoe ging het met Lando, minder last van zijn rug?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Lando verwacht morgen.
Is net gestopt met streamen omdat ze aan de briefing begonnen.
Meh doe mij maar een legendarische regen kwalificatie als we die ooit nog gaan meemaken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoop dat ze geen kwali gaan rijden
de VT2 startopstelling zou mij wel bevallen
en minder track time voor lewis ook
Dat is voor hem ook de grote vraag. Ze kunnen de omstandigheden tijdens het rijden niet nabootsen dus hij gaat het met pijnstillers proberen en dan maar zien hoe het gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:50 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hoe ging het met Lando, minder last van zijn rug?
1 van deze opties idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Meh doe mij maar een legendarische regen kwalificatie als we die ooit nog gaan meemaken.
Want weer kan niet omslaan binnen 3 uur.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:59 schreef Breekfast het volgende:
Kwalificatie gaan ze echt niet rijden vanmiddag.
Ze hebben nog eventjes..quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:59 schreef Breekfast het volgende:
Veiligheidsgelul allemaal, gewoon sturen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:59 schreef Breekfast het volgende:
Kans dat het nog droog wordt vanmiddag is volgens mij klein.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want weer kan niet omslaan binnen 3 uur.
Droog hoeft het ook niet te worden natuurlijk, zie Monza paar jaar geledenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kans dat het nog droog wordt vanmiddag is volgens mij klein.
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 14:04:38The rain has stopped in Austria, the track is still wet but it looks usable. However there's still some mist on the hills so the medical helicopter might be an issue. Session due to start in just under an hour reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Veiligheidsgelul allemaal, gewoon sturen.
We zullen het zien. Morgen hebben ze in ieder geval geen last van het weer. Maar hou het in de gaten bij komende races. En vorig jaar was het warm (36C) in Oostenrijk en werden ze op ruime afstand 3 en 5, terwijl ze toch echt de beste auto hadden in bijna alle andere races. Er waren verder geen races in echt warm weer. In Duitsland wonnen ze niet maar dat was een regen race, in Singapore was het meer tactisch, en zaten ze op 4 en 6 sec van de winnaar. In Brazilie viel Bottas uit en had Hamilton contact met Albon en was z'n stuurkolom practisch onbruikbaar daarna. De rest won Mercedes of zaten ze binnen 1 sec van de winnaar. In Oostenrijk finishten beide mercedessen, maar op 18 en 22 sec van de winnaar. Ze hadden dus geen defecten, maar wel een probleem: Hitte.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat het met het weer te maken heeft in dit geval. Het was voornsmelijk Lewis met problemen.
Ivm de lage bodemplaat gaan de wagens snel drijven. Bij heftige regenval is het dus onveilig om te rijden. En de medische heli moet kunnen opstijgen. Zo niet, dan wordt er niet gereden. Of het nou een FP, de Q of de race is.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:04 schreef Mansjester het volgende:
Als het regent moet je gewoon wat langzamer rijden,zo moeilijk is het allemaal niet.
dat is gewoon onzinquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:09 schreef Breekfast het volgende:
Van mij mag het ook door gaan hoor, graag zelfs. Maar de F1 organisatie is behoorlijk risico vermijdend geworden. Dat zie je alleen al terug in het aantal keer en het aantal ronden dat er tijdens een race de safety car wordt ingezet. Tegenwoordig komt die al naar buiten als de uitgevallen wagen 20 meter buiten de baan netjes geparkeerd staat.
Dank!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:07 schreef Tarado het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 14:04:38The rain has stopped in Austria, the track is still wet but it looks usable. However there's still some mist on the hills so the medical helicopter might be an issue. Session due to start in just under an hour reageer retweet
Onzin.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:09 schreef Breekfast het volgende:
Van mij mag het ook door gaan hoor, graag zelfs. Maar de F1 organisatie is behoorlijk risico vermijdend geworden. Dat zie je alleen al terug in het aantal keer en het aantal ronden dat er tijdens een race de safety car wordt ingezet. Tegenwoordig komt die al naar buiten als de uitgevallen wagen 20 meter buiten de baan netjes geparkeerd staat.
Toch ook wel jammer, gewoon onderdeel van de sport het risico. Als je dat helemaal wil uitvlakken...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:09 schreef Breekfast het volgende:
dat doen ze toch niet, als die helicopter kan vliegen gaat het vandaag gebeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ook wel jammer, gewoon onderdeel van de sport het risico. Als je dat helemaal wil uitvlakken...
Bedoelde ook meer het grotere plaatje door de jaren heen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doen ze toch niet, als die helicopter kan vliegen gaat het vandaag gebeuren
Volgens jouw glazen bol?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kans dat het nog droog wordt vanmiddag is volgens mij klein.
quote:
Ik kan het niet staven met cijfers maar dat is wel mijn gevoel, dat de safety car de laatste jaren steeds sneller wordt ingezet. Maar misschien zit ik er naastquote:
Ze reden met dezelfde spec motor, dus dat is best waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een reden is waarom ze nu zo geheimzinnig doen. Waarschijnlijk hebben behalve Ferrari dus ook de klanten in feite gereden met een illegale motor. Moet je die dan ook gaan diskwalificeren (of iig de races voor USA schrappen)? De hele rangorde zou compleet anders zijn dan, maar het scheelt voor sommige teams wel serieus geld
zekerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:20 schreef F1gamer het volgende:
Als de top 10 in q2 met regenbanden kwalificeert, hebben ze morgen vrije bandenkeuze?
Regen in kwalificatie is sowieso vrije bandenkeuze in race, geloof ikquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:20 schreef F1gamer het volgende:
Als de top 10 in q2 met regenbanden kwalificeert, hebben ze morgen vrije bandenkeuze?
de auto's zijn wel een stuk lomper geworden in de loop der jaren dus dat zou wat invloed kunnen hebben op de "rijdbaarheid" in extremere omstandigheden maar ik deel dat gevoel niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het niet staven met cijfers maar dat is wel mijn gevoel, dat de safety car de laatste jaren steeds sneller wordt ingezet. Maar misschien zit ik er naast
Grindbakken terug en we praten nergens meer overquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
de auto's zijn wel een stuk lomper geworden in de loop der jaren dus dat zou wat invloed kunnen hebben op de "rijdbaarheid" in extremere omstandigheden maar ik deel dat gevoel niet.
grasstrook aan de rand van de baan en geen extreme uitloop over de kerbs meer. Gaat veel meer helpen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Grindbakken terug en we praten nergens meer over
Een biertje is dan altijd de beste optie!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
Verdomme ik ben brak en wil kwali kijken
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 14:31:3330 minutes to go, track is drying (slowly), and the rain is holding off - although it's due to return soon. At the moment it looks like Q1 could happen... reageer retweet
Vroegah was in je herinnering alles beterquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:40 schreef VacaLoca het volgende:
Ben er beetje bang voor dat ze enorme overdreven op safe gaan spelen onder het mom van morgen is 't lekker droog dus waarom dan niet?
Vroegah was 't zo van die kwalificatie gaat door we zien wel hoe
Zolang de medische helikopter kan vliegen, ja. Maar dat is nu ook maar de vraag net de mist in de bergenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:40 schreef VacaLoca het volgende:
Ben er beetje bang voor dat ze enorme overdreven op safe gaan spelen onder het mom van morgen is 't lekker droog dus waarom dan niet?
Leuk voor het publiek op de tribunes die er gewoon staan in de regen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:40 schreef VacaLoca het volgende:
Goede vraag eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:20 schreef F1gamer het volgende:
Sky Ftw. Stuk professioneler als je tegen het Hamilton opgehemel kan.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:28 schreef Marcoss het volgende:
Oei, dit is wel een belangrijke toevoeging van Olav, dat de klok na elke sessie op 0 wordt gezet!
Jaquote:
"Hoe moeilijk kan het zijn."twitter:JeremyClarkson twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 14:14:56Is F1 seriously suggesting that drivers can only do qualifying laps if the weather’s nice? Jesus H Christ. reageer retweet
twitter:AlphaTauriF1 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 14:45:12It looks promising, the rain has stopped 😌
15 minutes to Styrian GP Quali 🕒
#F1 #AustrianGP 🇦🇹 https://t.co/EIczmO1ySQ reageer retweet
En een paar minuten geleden is het weer begonnen met regenen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:50 schreef Starflyer het volgende:
twitter:AlphaTauriF1 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 14:45:12It looks promising, the rain has stopped 😌
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:50 schreef Starflyer het volgende:
twitter:AlbertFabrega twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 14:46:46Empieza a llover de nuevo. 15 mins para quali.
It's raining again. 15 min for quali https://t.co/ssG3N1vvcB reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:52 schreef Sjemmert het volgende:
Ik denk Stroll op pole in de regen, wat denken jullie ?
Ik zou het wel mooi vindenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:52 schreef Sjemmert het volgende:
nee dusquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sky Ftw. Stuk professioneler als je tegen het Hamilton opgehemel kan.
Mayländerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:52 schreef Sjemmert het volgende:
Die was wel serieus sterk toen in Monzaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:52 schreef Sjemmert het volgende:
Rustaaaaghquote:
Alles hangt af van de auto in dat geval, de Red Bull was ook regelmatig zowat onbestuurbaar in de regenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:56 schreef Bluedisplay het volgende:
Lijkt me gunstig voor Max zo'n nat circuit
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:52 schreef Sjemmert het volgende:
Hongarije 2017 toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alles hangt af van de auto in dat geval, de Red Bull was ook regelmatig zowat onbestuurbaar in de regen
Geldt de uitslag van Q1quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:57 schreef Tinos85 het volgende:
Wat nu als het in Q2 weer te hard gaat regenen. Gaan ze dan morgen verder?
Dit worden wets.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inters of gelijk wets. Ben benieuwd
Albon was gisteren al aan het glijden.... zonder regenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alles hangt af van de auto in dat geval, de Red Bull was ook regelmatig zowat onbestuurbaar in de regen
Ik mag wel bier, alleen minder. En dat doe ik dus ook.quote:
Half biertje dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mag wel bier, alleen minder. En dat doe ik dus ook.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
de persoon die vijf seconde nadat de F1-theme al is begonnen ineens het volume harder zet, al jaren lang elke Formule1 race.... mijn OCD trekt dat echt niet hoor.
Gezien de wolken boven de bergen denk ik niet dat de medische helikopter daar door heen kan.quote:
Ja, dat van die T-cars heb je wel gelijk in. Was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:58 schreef potjecreme het volgende:
Ik snap dat gejank over mietjes niet. Er was een tijd dat ze een reserve auto mee hadden nu niet. Het is veelste riskant en te duur om in deze omstandigheden te kwalificeren.
Paar flesjes. Door de week drink ik al 3 weken niet meer. Voorheen doordeweek elke dag een flesje of 4 a 6. Dus dat is al een krat bier minder zo ongeveerquote:
En het is ook niet de keuze van de coureur om te rijden of niet..quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:58 schreef potjecreme het volgende:
Ik snap dat gejank over mietjes niet. Er was een tijd dat ze een reserve auto mee hadden nu niet. Het is veelste riskant en te duur om in deze omstandigheden te kwalificeren.
Deze grap ookquote:
Die kunnen maar een beperkte hoeveelheid water afvoerenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze hebben toch gewoon regenbanden, wat is het probleem
Grosjean zou echter als eerste janken dat het niet veilig is om te rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En het is ook niet de keuze van de coureur om te rijden of niet..
De hoeveelheid water op de baan en de hoogte van een F1 auto.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
De medische helikopter moet wel op kunnen stijgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
Die heli hoeft niet over de bergen heen. De medische helikopter wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:58 schreef tralalala het volgende:
Mietjes, heli vliegt gewoon dus dat is de reden niet.
Als stokbrood op de baan is, is sowieso gevaarlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Grosjean zou echter als eerste janken dat het niet veilig is om te rijden.
Nee hoor. De cameraheli vloog gewoon.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De medische helikopter moet wel op kunnen stijgen.
Dat was vanochtend bij FP3 het probleem.
Geen idee of dat nu ook speelt of dat ze de capaciteit van de regenbanden niet vertrouwen.
Naast dat Pirelli meest waardeloze regenbanden ooit heeft gemaakt zijn ze dermate overdreven voorzichtig geworden Anno rubbertegeleeuw dat ze meestal pas gaan rijden als het al te droog is voor inters.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die heli hoeft niet over de bergen heen. De medische helikopter wel.
Zandvoort heeft dat volgens mij.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:03 schreef opreis het volgende:
In het vervolg gewoon ziekenhuizen naast de baan bouwen, heb je die heli's ook niet meer nodig
quote:
Dat klopt toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Olav zegt dat als er niet wordt gekwalificeerd, Q2 de startopstelling wordtwat dom!
Olav zou zo een fokker kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Olav zegt dat als er niet wordt gekwalificeerd, Q2 de startopstelling wordtwat dom!
Paar dagen geleden eentje in de fik gevlogen, met heli naar IJmuiden gebracht.quote:
nee elk team rijd nu op 3 banden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:04 schreef Nober het volgende:
Rijden ze nu tegen de richting in of hetzelfde als vorige week?
Ze rijden nu op een ander circuit!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:04 schreef Nober het volgende:
quote:
Ze rijden achteruit.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:04 schreef Nober het volgende:
Maar dan moet het in Nederland Stiermarken genoemd wordenquote:
Jorien Voorhuisquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:09 schreef Monolith het volgende:
Gewoon ff met de Zamboni over de baan en gaan.
(lol)quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:10 schreef opreis het volgende:
De fans zijn inmiddels ook boos weggelopen
Dat ie op FOK! zit en maar een kleine heeftquote:
Ja, dat plan ligt al klaar. F2 en Porsche Cup zijn dan opgeschoven.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:10 schreef mikieu het volgende:
Is zondagochtend al als serieuze optie genoemd?
Waarom zou het niet kunnenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:10 schreef mikieu het volgende:
Is zondagochtend al als serieuze optie genoemd?
Dat is als er helemaal geen sessie voor de race gehouden kan wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:04 schreef Tjacka het volgende:
Gewoon finish van vorige race is het dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |