Och nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
en @:Starflyer
Mercedes was toch weer opvallend langzamer met dat warme weer gister. Hamilton beweert dat ze niet weten wat er aan de hand is. Wolff had het over problemen in de langzame bochten. Volgens mij weten ze dondersgoed wat er aan de hand is. Ze hebben gewoon problemen met warm weer en hebben dat schijnbaar nog niet op kunnen lossen. Met veel meer races in de zomer, en mogelijk dus meer races in warm weer, zou dat nog wel eens een breekpunt kunnen worden voor Mercedes.
ik las ergens dat Mercedes een "Ferrarietje" heeft gedaan vorige week dus dat die elektrische "ruis" invloed had op het fuel flow systeem en nu niet meer, nergens bevestigd overigensquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mercedes was toch weer opvallend langzamer met dat warme weer gister. Hamilton beweert dat ze niet weten wat er aan de hand is. Wolff had het over problemen in de langzame bochten. Volgens mij weten ze dondersgoed wat er aan de hand is. Ze hebben gewoon problemen met warm weer en hebben dat schijnbaar nog niet op kunnen lossen. Met veel meer races in de zomer, en mogelijk dus meer races in warm weer, zou dat nog wel eens een breekpunt kunnen worden voor Mercedes.
British Time, dus 10 uur hierquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:10 schreef Newone82 het volgende:
Tussen 9 en 10 in de morgenochtend kwali.
https://twitter.com/jenniegow/status/1281908142675308548?s=21
Als die vandaag niet zou doorgaan ja. Later vandaag is er ook nog plaats.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:10 schreef Newone82 het volgende:
Ik denk persoonlijk niet dat het met het weer te maken heeft in dit geval. Het was voornsmelijk Lewis met problemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nee nee, die user heeft pas 93x gezegd dat de kwali morgenochtend is, dan moet je dat niet opeens gaan verpestenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als die vandaag niet zou doorgaan ja. Later vandaag is er ook nog plaats.
kom met bevestigde berichten of niet, dit is gewoon irritant van jequote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:10 schreef Newone82 het volgende:
Zout gewoon op met je duizend berichten over kwali morgen. Voorlopig staat het gewoon op 15.00. Klaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:10 schreef Newone82 het volgende:
Niet gezien op wie ik reageerde, excuséquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee nee, die user heeft pas 93x gezegd dat de kwali morgenochtend is, dan moet je dat niet opeens gaan verpesten
Ik denk dat dit een reden is waarom ze nu zo geheimzinnig doen. Waarschijnlijk hebben behalve Ferrari dus ook de klanten in feite gereden met een illegale motor. Moet je die dan ook gaan diskwalificeren (of iig de races voor USA schrappen)? De hele rangorde zou compleet anders zijn dan, maar het scheelt voor sommige teams wel serieus geldquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ergens berekend hoe de WK's eruit hadden gezien als Ferrari uit alle uitslagen geschrapt zou zijn? (of die van de eerste helft van het seizoen)
Zal grotendeels vast waar zijn, maar heb ook het gevoel dat "een beetje regen "niet meer bestaat tegenwoordig, als het regent, is het ook meteen heel extreem..quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb echt het idee dat in de gevallen dat er de laatste jaren regen was,ze heel snel besloten te annuleren. Maar misschien klopt dat niet
Lando verwacht morgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
wanneer en hoelaat is de kwali
weet iemand meer
Hoe ging het met Lando, minder last van zijn rug?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Lando verwacht morgen.
Is net gestopt met streamen omdat ze aan de briefing begonnen.
Meh doe mij maar een legendarische regen kwalificatie als we die ooit nog gaan meemaken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoop dat ze geen kwali gaan rijden
de VT2 startopstelling zou mij wel bevallen
en minder track time voor lewis ook
Dat is voor hem ook de grote vraag. Ze kunnen de omstandigheden tijdens het rijden niet nabootsen dus hij gaat het met pijnstillers proberen en dan maar zien hoe het gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:50 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hoe ging het met Lando, minder last van zijn rug?
1 van deze opties idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Meh doe mij maar een legendarische regen kwalificatie als we die ooit nog gaan meemaken.
Want weer kan niet omslaan binnen 3 uur.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:59 schreef Breekfast het volgende:
Kwalificatie gaan ze echt niet rijden vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |