Alles hangt af van de auto in dat geval, de Red Bull was ook regelmatig zowat onbestuurbaar in de regenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:56 schreef Bluedisplay het volgende:
Lijkt me gunstig voor Max zo'n nat circuit
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:52 schreef Sjemmert het volgende:
Ik denk Stroll op pole in de regen, wat denken jullie ?
Hongarije 2017 toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alles hangt af van de auto in dat geval, de Red Bull was ook regelmatig zowat onbestuurbaar in de regen
Geldt de uitslag van Q1quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:57 schreef Tinos85 het volgende:
Wat nu als het in Q2 weer te hard gaat regenen. Gaan ze dan morgen verder?
Dit worden wets.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inters of gelijk wets. Ben benieuwd
Albon was gisteren al aan het glijden.... zonder regenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alles hangt af van de auto in dat geval, de Red Bull was ook regelmatig zowat onbestuurbaar in de regen
Ik mag wel bier, alleen minder. En dat doe ik dus ook.quote:
Half biertje dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mag wel bier, alleen minder. En dat doe ik dus ook.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
de persoon die vijf seconde nadat de F1-theme al is begonnen ineens het volume harder zet, al jaren lang elke Formule1 race.... mijn OCD trekt dat echt niet hoor.
Gezien de wolken boven de bergen denk ik niet dat de medische helikopter daar door heen kan.quote:
Ja, dat van die T-cars heb je wel gelijk in. Was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:58 schreef potjecreme het volgende:
Ik snap dat gejank over mietjes niet. Er was een tijd dat ze een reserve auto mee hadden nu niet. Het is veelste riskant en te duur om in deze omstandigheden te kwalificeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |