Goed zo skattiequote:
Naar zeequote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:07 schreef MMF93 het volgende:
Dankjewel schatten![]()
. Ik zat er nogal naast haha, we gaan naar Vlissingen
! Daar zijn mn ouders getrouwd, dus dat had ik ergens ook kunnen weten
. Wat we daar dan gaan doen is nog onbekend, dus het blijft spannend!
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:39 schreef Guanabana het volgende:
@:Aoibhin, ik heb over je gedroomd, er was een of andere Sinterklaasviering met allemaal mensen en ik had iets voor jou gekocht dat je graag wilde hebben. Een of andere (zwangere) pop die een tweeling kon krijgen.
(Lijkt 'hier komt baby!' wel).
![]()
Ohh wat leuk dat hij dat nu ook doet!quote:
@:Aoibhin, ik heb over je gedroomd, er was een of andere Sinterklaasviering met allemaal mensen en ik had iets voor jou gekocht dat je graag wilde hebben. Een of andere (zwangere) pop die een tweeling kon krijgen.
![]()
Ja geen enkele site legt uit wat een Jobi symboliseertquote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:14 schreef molloot200 het volgende:
Maar wat zegt deze droom nou over jóu Guana? Welke betekenis heeft het? Ik heb het niet online kunnen vinden
Guana wil Jobi een baby geven.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:14 schreef molloot200 het volgende:
Maar wat zegt deze droom nou over jóu Guana? Welke betekenis heeft het? Ik heb het niet online kunnen vinden
Misschien kom ik daar nog wel even kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 09:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je bent wel vandaag in het F1 subforum?
Kom op. Je kan het.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik moet eigenlijk ook weer iets fits gaan doen maar ik kan de energie gewoon niet opbrengen om zoiets te gaan doen
Bel me maar wakker dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
De hele week nog. Maar dan moet het nét helder zijn en zo. Straks is hij s avonds in de schemering ook te zien. Maar dan zou hij al uit elkaar gevallen kunnen zijn, dat gebeurde bij Swan ook eerder dit jaar.
Ik probeer het gewoon nog een keer.
Haha toch leuk! Van harte gefeliciteerd met je ouders!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:07 schreef MMF93 het volgende:
Dankjewel schatten![]()
![]()
Tot en met 15 juli toch? Succes vanavond!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:39 schreef Prisha het volgende:
Arghhhh![]()
En dan zie je zulke foto's en filmpjes. Ik hoop zó dat ie niet uit elkaar valt en ik nog een kans krijg dit vast te leggen. Dat filmpje ook in die NU artikel![]()
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/281892/(...)QIK-cIoR2vySbU1__O5Y
Nou 6.15 is ook wel vroeg hoor!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Pfoe, vroeg hoorik moet er 3 dagen om 6.15 uur uit. Dat vind ik al heftig, terwijl ik wel een ochtendmens ben.
Oh, je hebt Senna snachts niet in een bench?
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:07 schreef MMF93 het volgende:
Dankjewel schatten![]()
Hier is het in ieder geval mooi weer. Veel plezier.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:07 schreef MMF93 het volgende:
Dankjewel schatten![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:55 schreef Meke het volgende:
@:Aoibhin , Duncan vindt je eng![]()
https://www.volkskrant.nl/cs-be463434
Nou ja, moet ook wel zeggen dat er inderdaad niet echt iets van hekken stonden ofzo, en de hele menigte kon dus zo op hem af stormen. Dus snap hem welquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:55 schreef Meke het volgende:
@:Aoibhin , Duncan vindt je eng![]()
https://www.volkskrant.nl/cs-be463434
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |