Memories.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cats jaren terug met mijn ma in Londen gezien
Ja echt een Common Linnets-effect lijkt welquote:
Trusten!quote:
Ik ook niet.quote:
Oh dat zéker!quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was vooral een veel gedurfdere keuzes dan alles wat ze erna hebben gestuurd.
Nee, dit was een gefilmde versie van de podiummusical. Dus geen Taylor Swift, Judi Dench en al die types. Het is gewoon een lange lijstquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet niet of je de film al hebt gezien (ik niet maar wil hem wél heel graag kijken, gezien al die kritiek enzo), maar kwam laatst wel dit filmpje tegen die duidelijk uitlegt waarom die musical gewoon echt niet in filmversie werkt. Kan hem alleen zo 1,2,3 niet meer vinden.
En, kwamen jullie eruit?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Gisteren nog een uur een discussie gehad met mijn vriend over musicals
Les Miserables in Londen gezien wauwquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij heb ik deze live gezien:
Nederland:
The Sound of Music
Annie
The Lion King
Cats
Beauty and the Beast
Evita
Joseph
Lazarus
Londen:
Les Miserables
Oliver
The Phantom of the Opera
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dit was een gefilmde versie van de podiummusical. Dus geen Taylor Swift, Judi Dench en al die types. Het is gewoon een lange lijst
Hallo, ik ben random kat A, en mijn ding is dat ik op een vuilnisbelt woon en hier is een liedje daarover!
Hallo, ik ben random kat B, en mijn ding is dat ik op een treinstation woon en hier is een liedje daarover!
Hallo, ik ben random kat C, en mijn ding is dat ik oud ben en hier is een liedje daarover!
Hallo, ik ben random kat D, en ik ga nu een liedje zingen over dat ik een rare kat ben maar alles wat ik doe is redelijk normaal kattengedrag!
En dat dan twee uur lang. Met een hoop gezeur over jellical zijn, zonder dat dat ooit wordt uitgelegd
Ja het verhaal is wel enorm raar jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dit was een gefilmde versie van de podiummusical. Dus geen Taylor Swift, Judi Dench en al die types. Het is gewoon een lange lijst
Hallo, ik ben random kat A, en mijn ding is dat ik op een vuilnisbelt woon en hier is een liedje daarover!
Hallo, ik ben random kat B, en mijn ding is dat ik op een treinstation woon en hier is een liedje daarover!
Hallo, ik ben random kat C, en mijn ding is dat ik oud ben en hier is een liedje daarover!
Hallo, ik ben random kat D, en ik ga nu een liedje zingen over dat ik een rare kat ben maar alles wat ik doe is redelijk normaal kattengedrag!
En dat dan twee uur lang. Met een hoop gezeur over jellical zijn, zonder dat dat ooit wordt uitgelegd
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Hier wordt nog gezegd dat Australië ÉCHT één keer meedoet
Neequote:
Ja hallo, spoilers, Tim.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |