quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
Jezus wat is België goed hier![]()
Deze wilde ik nog even benoemen voor het greenroomblokje
Oeh daar heb ik dat toneelstuk toen gezien in de try-out! Nog voor de premiere dus. Vond dat echt tof om te zien!quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog nooit iets in het buitenland gezien.
Wel het laatste deel van Harry Potter in Londen.
Lekker belangrijk 1981 for the winquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
@:Guanabana zal het met me eens zijn dat de late jaren 80 betere resultaten hadden.
Besides, ik kom uit een jaar waarin alle cijfers uit het jaartal verschillend warenDat gebeurde daarna pas weer in 2013!
Met de Honda naar Bottrop, hotelletje er bij... het is te doenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja naar Duitsland ga ik niet, dat gaat me te ver, maar in Nederland...
Cornetto?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Eén van mijn favoriete films
Was in boulevard vandaag, maar weet niet hoe je daar iets terugzoekt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja naar Duitsland ga ik niet, dat gaat me te ver, maar in Nederland...
quote:
Ik zit echt van, hoe weet hij dat we een Honda hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de Honda naar Bottrop, hotelletje er bij... het is te doenZelfs terug kan dan nog, als je goed tot laat kan opblijven
Trusten Koen!quote:
Ik weet zelfs het type nog, maar dat post ik bewust niet. Het moet wel een beetje mysterieus blijven natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit echt van, hoe weet hij dat we een Honda hebben![]()
Maar daar hadden we het een keer over ja.
Vergeet mijn nummer nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:42 schreef Dave het volgende:
Ik gooi mijn schot niet weg
Hey yo, ik ben net als mijn land
Ik ben jong, slordig en hongerig
En ik gooi mijn schot niet weg
Mooie auto op 1 ding na, waardoor ik hem nooit zou willen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik een nieuwe auto zou moeten zoeken maakt Honda zeker kans. Maar als ik de Staatsloterij win, dan ga ik een proefrit maken met een Alfa Romeo Giulia
Ja nee precies, een vertaling is sowieso een no go.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:42 schreef Dave het volgende:
Hey yo, ik ben net als mijn land
Ik ben jong, slordig en hongerig
En ik gooi mijn schot niet weg
Maar als ik de loterij gewonnen heb kan ik die extra garagerekeningen en afschrijving betalenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Mooie auto op 1 ding na, waardoor ik hem nooit zou willen.
Omg Alfa Romeo is ook mijn favo automerkquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik een nieuwe auto zou moeten zoeken maakt Honda zeker kans. Maar als ik de Staatsloterij win, dan ga ik een proefrit maken met een Alfa Romeo Giulia
Daarom hoop ik ook op een ander nummer dan Grow komend jaar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Conchita in beeld. Dus weer even een rustblokje dat ik even kan typen
10. Zweden zit gewoon heel sterk in elkaar en springt er wel echt uit hoor. Ik snap waarom het heeft gewonnen, super radiovriendelijk ook.
11. Cyprus is heel saai en had van mij niet zo nodig naar de finale gehoeven (althans, ik weet eigenlijk niet wat een alternatief was maar ik viel hier bijna van in slaap)
12. Australië is lekker funky en een goede eerste inzending hoor voor AustraliëDie man kan ook goed zingen wel hoor!
13. België blijft![]()
![]()
![]()
14. Oostenrijk zit een beetje in hetzelfde straatje als Cyprus; er gebeurt niet veel. Dat gezegd vind ik Oostenrijk toch iets leuker klinken. Al hoop ik dat Nederland als gastland volgend jaar niet met zó'n lied aankomt. Te middelmatig, wordt als gastland sowieso snel afgestraft. Ik weet niet wat de uitslag gaat zijn maar ik verwacht dit eigenlijk wel in de bottom 5 tot nu toe...
Daar gaat het me niet om.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar als ik de loterij gewonnen heb kan ik die extra garagerekeningen en afschrijving betalen
Ik ben vooral bang voor wie ze dan allemaal gaan casten enzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:42 schreef Guanabana het volgende:
Ergens hoop ik dat het er niet van komt, dan hoef ik daar ook geen stress over te hebben of ik wil/kan gaan.
![]()
![]()
Trusten Mendieee!quote:
Maar je hebt 'm toch nog niet gezien?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang voor wie ze dan allemaal gaan casten enzo
Soms kan het, als je de letterlijke vertaling los laat. De originele Spamalot had 'You won't succeed on Broadway if you don't have any Jews', de Nederlandse versie maakte er van dat je geen kans had zonder sterren van tv. Geen letterlijke vertaling, maar het paste wel beter voor Nederlandquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja nee precies, een vertaling is sowieso een no go.
Is ook eigenlijk niet te doen zonder het stuk geweld aan te doen. Ik weet dat de mensen die het nog niet hebben gezien wellicht denken 'musical, whatever', maar het zit tekstueel en qua rijm echt ontzettend goed in elkaar, dat kun je niet vertalen.
Als hij in het Nederlands komt ga ik er niet heen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms kan het, als je de letterlijke vertaling los laat. De originele Spamalot had 'You won't succeed on Broadway if you don't have any Jews', de Nederlandse versie maakte er van dat je geen kans had zonder sterren van tv. Geen letterlijke vertaling, maar het paste wel beter voor NederlandIn een ander lied ging het over 'die eikels van Koefnoen' (Paul Groot en Owen Schumacher deden mee), en in een nummer wisten ze zelfs nog te verwerken dat ze voor een van de rollen een andere acteur in gedachten hadden. Dat vond ik goed gedaan
Maar bij Hamilton krijg je dat denk ik niet voor elkaar
Ja Conchita was echt overkill dat jaarquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Conchita in beeld. Dus weer even een rustblokje dat ik even kan typen
10. Zweden zit gewoon heel sterk in elkaar en springt er wel echt uit hoor. Ik snap waarom het heeft gewonnen, super radiovriendelijk ook.
11. Cyprus is heel saai en had van mij niet zo nodig naar de finale gehoeven (althans, ik weet eigenlijk niet wat een alternatief was maar ik viel hier bijna van in slaap)
12. Australië is lekker funky en een goede eerste inzending hoor voor AustraliëDie man kan ook goed zingen wel hoor!
13. België blijft![]()
![]()
![]()
14. Oostenrijk zit een beetje in hetzelfde straatje als Cyprus; er gebeurt niet veel. Dat gezegd vind ik Oostenrijk toch iets leuker klinken. Al hoop ik dat Nederland als gastland volgend jaar niet met zó'n lied aankomt. Te middelmatig, wordt als gastland sowieso snel afgestraft. Ik weet niet wat de uitslag gaat zijn maar ik verwacht dit eigenlijk wel in de bottom 5 tot nu toe...
Neequote:Op donderdag 9 juli 2020 23:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm toch nog niet gezien?
Ah, dan zit je met de Giulia fout ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om.
Die asymetrische plaatsing van de kentekenplaat voor geeft bij mij kortsluiting in m’n hoofd.
Dave zit nu te trillen in een hoekje na deze afbeeldingquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, dan zit je met de Giulia fout ja.
Toen ze dat voor het eerst deden dacht ik ook, maar nu ben ik het wel gewend. Dan ga je de achterkant van de nieuwe Land Rover Discovery ook niks vinden
[ afbeelding ]
Klopt, die kleine details worden in m’n hoofd heel groot en kunnen dan niet meer unseen worden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, dan zit je met de Giulia fout ja.
Toen ze dat voor het eerst deden dacht ik ook, maar nu ben ik het wel gewend. Dan ga je de achterkant van de nieuwe Land Rover Discovery ook niks vinden
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik nu de mooiste nieuwe 'normale' auto's vindt:quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg Alfa Romeo is ook mijn favo automerk(voor zover ik er een mening over heb dan
)
Hij is me ook te hoekigquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dave zit nu te trillen in een hoekje na deze afbeelding
De nummerplaat? Dat is wel vaker met die uit Engeland.quote:
Heuy, ik rij Peugeot.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu de mooiste nieuwe 'normale' auto's vindt:
de Alfa Romeo Giulia
[ afbeelding ]
en de Peugeot 508
[ afbeelding ]
Terwijl beide merken in het verleden genoeg niet al te aantrekkelijke auto's hebben gemaakt
Toen ik mijn eerste auto ging kopen had ik een vriend meegevraagd die er wat meer van af wist dan ik. Hij had even ervoor een auto gekocht, waarbij zijn toenmalige vriendin twee eisen had opgelegd: hij mocht niet geel zijn en niet hoekig.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toen ik mijn eerste auto ging kopen had ik een vriend meegevraagd die er wat meer van af wist dan ik. Hij had even ervoor een auto gekocht, waarbij zijn toenmalige vriendin twee eisen had opgelegd: hij mocht niet geel zijn en niet hoekig.
Hij vond het dus hilarisch toen mijn keuze viel op deze
[ afbeelding ]
Da's prima, maar vind jij de 307CC nou echt een mooie auto?quote:
Uitstekend jaar zou ik zelfs willen zeggen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed jaar wel. Dat vind @:Strani ook.
Die verhoudingen kloppen niet nee, zou sowieso heen cabrio nemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's prima, maar vind jij de 307CC nou echt een mooie auto?
Het mag ook weer over wat anders gaanquote:
Een apart subforum lijkt me daarvoor geen overbodige luxequote:Op vrijdag 10 juli 2020 00:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, dus heb het gerust weer over Hamilton.
MUS?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Een apart subforum lijkt me daarvoor geen overbodige luxe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |