SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Bestellen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dan hadden we weer helemaal om pizza gemoeten.
Ja met eten trigger je mijn medeleven sowieso wel hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het lief/grappig dat iedereen helemaal ingaat op mijn eetverhaalgezeur![]()
Of heel oude foto'squote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Jammere is dat bijna niemand daadwerkelijk een foto in zijn/haar Fobo heeft
Vind ik ook stomquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Jammere is dat bijna niemand daadwerkelijk een foto in zijn/haar Fobo heeft
Ik wilde zeggen 'jij hebt ook helemaal geen foto van jezelf', maar ik had niet ver genoeg naar beneden gescrolltquote:
Haha ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'jij hebt ook helemaal geen foto van jezelf', maar ik had niet ver genoeg naar beneden gescrollt
Zo kwam ik er ook achter dat ik niet veel scheel met GeorgeMquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah, ik ga er altijd vanuit dat mensen dat niet hebben ingevuld
Decenniumpje meer of minder, kniesoor die daar op letquote:
Bij mij duurt dat gelukkig nog heel lang.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef Koen66 het volgende:
Al wordt dat verschil ook jaarlijks kleiner
Hoe oud is jouw foto?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Decenniumpje meer of minder, kniesoor die daar op let
Foto's waar ik niet grijs ben zijn net zo oud als m'n Fok accountquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Decenniumpje meer of minder, kniesoor die daar op let
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |