Ik vind regen op de Cariben ook nooit erg. Want dan blijft het gewoon 25-30 graden. Niet vergelijkbaar met hier...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 09:10 schreef Scheepskok het volgende:
De regentijd was een zegen op de Antillen. Bij regen ging ik altijd buiten staan. Behalve bij onweer (werlik heet het daar) natuurlijk.
Ik heb ook hooikoorts en astma. Regen maakt de lucht schoon en dan voel ik me superfit.
Hopelijk nog een slagje warmer dan gewoon perfect hoor. Buitje in de avond en voor de rest 21 22 gradenquote:
Noordwesten toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 09:58 schreef aloa het volgende:
Vanavond even kijken of ik die komeet kan zien. Lijkt onbewolkt te blijven.
Als het dan kan zonder die eeuwige wolken, dan is dat idd prima.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hopelijk nog een slagje warmer dan gewoon perfect hoor. Buitje in de avond en voor de rest 21 22 graden
Dat is een beetje Nederlands zomerweer hèquote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het dan kan zonder die eeuwige wolken, dan is dat idd prima.
Zon, wolken, wolken, zon, wolken, wolken. Even een half uurtje in de zon kun je wel vergeten
Mag van mij tropisch wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:05 schreef asco het volgende:
Zou prachtig zijn als we nu gewoon 5 normale Hollandse zomers achter elkaar krijgen.![]()
Elke dag een temperatuur van meer dan 25 graden is er een te veel.
Waarschijnlijk alleen in Assen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:45 schreef Djeez het volgende:
Weet iemand of een natte en koude zomer onherroepelijk resulteert in een strenge winter? Gezien de zee amper opwarmt...
Klopt haha, bizar hequote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hier van strakblauw naar helemaal bewolkt gegaan.
Kutzomer
Slechte temperaturen, ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is een beetje Nederlands zomerweer hè
Echt welquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slechte temperaturen, ja.
Non-stop zon, wolken, zon, wolken, nee.
Niet de hele zomer. Normaliter heb je genoeg dagen om de hele dag buiten te zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt wel
Zon, wolken, buitje, zon, wolken, buitje
En de neerslagtekort!! gekkenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:25 schreef Bocaj het volgende:
Gelukkig zijn de klimaatdrammers stil bij dit lekkere koele oer-Hollandse zomerweer!
Ah, leuk dat je ook hier eens komt trollen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:25 schreef Bocaj het volgende:
Gelukkig zijn de klimaatdrammers stil bij dit lekkere koele oer-Hollandse zomerweer!
Ja, die gaan pas weg als het neerslagtekort is ingelopen en alles weer op niveau is...quote:
Nee, als we bijna verdronken zijn. Er hoort in deze tijd een tekort te zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, die gaan pas weg als het neerslagtekort is ingelopen en alles weer op niveau is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |