SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9SNever Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Als echte levensgenieter laat je je volgens mij niet uit het veld slaan door wat slecht weerquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:47 schreef Stefanovich het volgende:
Als echte levensgenieter lijd je hieronder.
Rayonhoofden binnenkort bijeen.quote:
twitter:Kachelmannwettr twitterde op donderdag 09-07-2020 om 20:50:30Das ECMWF rechnet in einer Woche wieder ein kräftiges Skandinavientief mit Atlantikluft. So wird das im Norden nix. ;-) /FR
https://t.co/UAgGWCBiYX reageer retweet
Gaat niet meer goedkomen vrees ik...quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:55 schreef INViCTuS het volgende:
Optiefen, gauwtwitter:Kachelmannwettr twitterde op donderdag 09-07-2020 om 20:50:30Das ECMWF rechnet in einer Woche wieder ein kräftiges Skandinavientief mit Atlantikluft. So wird das im Norden nix. ;-) /FR
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:55 schreef INViCTuS het volgende:
Optiefen, gauwtwitter:Kachelmannwettr twitterde op donderdag 09-07-2020 om 20:50:30Das ECMWF rechnet in einer Woche wieder ein kräftiges Skandinavientief mit Atlantikluft. So wird das im Norden nix. ;-) /FR
Hopen op nog een zonnig weekje ergens verderop in Augustus dan maarquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gaat niet meer goedkomen vrees ik...
1 dag pas? Hier volgend mij al 3 of 4.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Het regent hier nu al een dag aan 1 stuk door.
Nah, ff afwachten. Komende periode is vrij droog en 22-24 hier in het Oosten is acceptabel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gaat niet meer goedkomen vrees ik...
Het valt allemaal ook best mee qua vooruitdzichten maar..quote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
1 dag pas? Hier volgend mij al 3 of 4.
[..]
Nah, ff afwachten. Komende periode is vrij droog en 22-24 hier in het Oosten is acceptabel.
Dit al roepen na pak 'm beet twee weken wat minder weer.. goddomme zeg wat zijn mensen toch vergeetachtig.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:42 schreef xpompompomx het volgende:
Wordt het nog een keertje zomer, of iets dat er op lijkt? Ben die grijze shit aardig beu eigenlijk.
Ok, ja dat klinkt vrij redelijk. Voor Utrecht e.o. zag ik twee dagen (zo/ma) met wat zon en een graad of 22 en daarna zou het snel veelal weer zwaar bewolkt rond 19 graden worden. Maar misschien valt het mee, laten we het hopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
1 dag pas? Hier volgend mij al 3 of 4.
[..]
Nah, ff afwachten. Komende periode is vrij droog en 22-24 hier in het Oosten is acceptabel.
Vandaag komt er een weersverbetering!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:42 schreef xpompompomx het volgende:
Wordt het nog een keertje zomer, of iets dat er op lijkt? Ben die grijze shit aardig beu eigenlijk.
Nou ja. Twee weken is lang genoeg eind juni/begin juli. Tijd voor weer lekker weer.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit al roepen na pak 'm beet twee weken wat minder weer.. goddomme zeg wat zijn mensen toch vergeetachtig.
Het was bijna een hittegolf in juni iddquote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit al roepen na pak 'm beet twee weken wat minder weer.. goddomme zeg wat zijn mensen toch vergeetachtig.
Ik word hier vrolijk vanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:50 schreef dick_laurent het volgende:
Er is weer wat hoop
[ afbeelding ]
Alhoewel, ook ik hoef niet perse 30 graden eigenlijk haha. Graad of 23 en een zonnetje vind ik meest ideaal. Maar als ik moet kiezen tussen motregen en 17 graden in de zomer, of 30 graden, dan ga ik toch voor die laatste
Valt best mee hopelijk: https://www.buienradar.nl/weer/de%20bilt/nl/2757783/14daagsequote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie voor de komende 14 dagen krap 20 graden met altijd wolken en om de dag regen.
Fraai hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto van een cumulonimbus met onweer.
Wow. Echt wow.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet! Ik vind het weer van de afgelopen dagen perfect.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:50 schreef dick_laurent het volgende:
Er is weer wat hoop
[ afbeelding ]
Alhoewel, ook ik hoef niet perse 30 graden eigenlijk haha. Graad of 23 en een zonnetje vind ik meest ideaal. Maar als ik moet kiezen tussen motregen en 17 graden in de zomer, of 30 graden, dan ga ik toch voor die laatste
Prachfoto!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:30 schreef INViCTuS het volgende:
Donders! Ein-de-lijk droog, zon en blauwe lucht
In april en mei wordt de herfst onderbroken door de lente.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan gaat de herfst over in herfst.
Je hebt an sich gelijk hoor. Maar je kijkt nu even niet naar het feit dat in september het merendeel vd mensen weer gewoon aan het werk is en er dus minder van zal kunnen genieten. Plus dat de beleving van zomerweer midden september al héél anders is, met significant kortere dagen / lagere zon, bladeren die beginnen te verkleuren etc.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:54 schreef Elan het volgende:
Mensen die de zomer nu al afschrijven
Zijn jullie 2016 alweer vergeten?
Pluim van 8 september....
[ afbeelding ]
Kan nog makkelijk 2 maanden zomers worden, te beginnen volgende week.
Kun je ook nog ergens de pluim van 26 september 2011 vinden?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:54 schreef Elan het volgende:
Mensen die de zomer nu al afschrijven
Zijn jullie 2016 alweer vergeten?
Pluim van 8 september....
[ afbeelding ]
Kan nog makkelijk 2 maanden zomers worden, te beginnen volgende week.
Dit alles ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je hebt an sich gelijk hoor. Maar je kijkt nu even niet naar het feit dat in september het merendeel vd mensen weer gewoon aan het werk is en er dus minder van zal kunnen genieten. Plus dat de beleving van zomerweer midden september al héél anders is, met significant kortere dagen / lagere zon, bladeren die beginnen te verkleuren etc.
Tof als het dan nog lukt, daar niet van, maar het moet voor veel mensen echt vooral in juli/augustus gebeuren denk ik.
Warme herfstdagen met nauwelijks wind zijn echt heerlijk, zelfs als het dan rond de 25°C wordt. Je hebt niet meer die brandende hitte van de zon, maar wel die boterzachte warmte van de lucht.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je hebt an sich gelijk hoor. Maar je kijkt nu even niet naar het feit dat in september het merendeel vd mensen weer gewoon aan het werk is en er dus minder van zal kunnen genieten. Plus dat de beleving van zomerweer midden september al héél anders is, met significant kortere dagen / lagere zon, bladeren die beginnen te verkleuren etc.
Tof als het dan nog lukt, daar niet van, maar het moet voor veel mensen echt vooral in juli/augustus gebeuren denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |