SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En ik kan Hotel California nooit meer horen zonder Ruud’s hijgende zangstem erbij.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:38 schreef sportfreak het volgende: [..] BB1
Beste herinnering: 'Kutkip!'
Wat een vette uitvinding! Zou je meer moeten zien in het straatbeeld. Nu als mensen op straat willen bellen en het regent, dan worden helemaal nat als ze hun paraplu vergeten zijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is een smartphone met druktoetsen, binnenstebuiten gekeerd en vergroot zodat er een persoon in kon staan.
Jij hebt ook de WTC twin towers niet meegemaakt toenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik had eigenlijk een titel over mijn leeftijd verwacht maar gelukkig niet
Dit blijf ik zo'n raar besef vindenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Al die 2000 baby's gaan nu aan vaste relaties, sommigen hebben al kinderen, dat soort dingen.
En nee, ik heb nog geen vriendin en nee ook nog geen kinderen
Heb ik dan je toestemming om 'm aan te passen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom had ik dan ook de lapo.
Daar was ik helemaal niet op voorbereid.
JAWELquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij hebt ook de WTC twin towers niet meegemaakt toen
Sorry, blijf doorgaan
Ik heb de posts allemaal niet gelezen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik had eigenlijk een titel over mijn leeftijd verwacht maar gelukkig niet
In sommige speciale kun je ook tijdreizen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een vette uitvinding! Zou je meer moeten zien in het straatbeeld. Nu als mensen op straat willen bellen en het regent, dan worden helemaal nat als ze hun paraplu vergeten zijn
Maak je geen zorgen, ik moet ook nog aan mijn eerste echte relatie beginnenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit blijf ik zo'n raar besef vindenMoet zelf nog aan mijn eerste relatie beginnen
Dat je nog leeft dan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAWEL
Echt wel maar ik was heel jong en ik was er mentaal niet bij maar fysiek wel
Jahoor, maak er maar iets leuks van.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb ik dan je toestemming om 'm aan te passen?
En de onthoofding van Johan van Oldebarnevelt ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij hebt ook de WTC twin towers niet meegemaakt toen
Sorry, blijf doorgaan
inb4 '#1005 iets leuks'quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor, maak er maar iets leuks van.
Ik was er fysiek bijna bij, scheelde twee maanden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAWEL
Ik kan mij nog herinneren dat de volgende dag in groep 8 we het er de eerste uur van de schooldag erover hadden. Iets wat we normaal nooit deden met nieuws.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAWEL
Oh wow, dat zal wel een apart gevoel zijn geweest inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was er fysiek bijna bij, scheelde twee maanden.
Wauw nu je het zo stelt..quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een vette uitvinding! Zou je meer moeten zien in het straatbeeld. Nu als mensen op straat willen bellen en het regent, dan worden helemaal nat als ze hun paraplu vergeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |