Dat was ergonomisch verklaard of zo .. 1 paar gehad .. liep idd andersquote:Op maandag 3 augustus 2020 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar liep je met je hakken lager dan je tenen in.
Ik ken het niet ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:30 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Levertraanzalf voor wondjes. Ik vond het altijd zo lekker ruiken.
Ook voor mij mn eerste alcohol, op een tenniskamp hadden ze dat en werd gewoon aan ons verkocht ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Shandy dat was Mijn first alcohol.![]()
Toen ik 14 was mocht ik 1 flesje per week drinken.
Ik had een in oranje!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:47 schreef chufi het volgende:
Je had ze in verschillende kleuren
[ afbeelding ]
Er zat wel iets op bij die van mij maar of het van die mooie luxe kristallen waren weet ik niet meerquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ook oranje maar zonder die luxe kristallen erop.
rood!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:47 schreef chufi het volgende:
Je had ze in verschillende kleuren
[ afbeelding ]
Oranje hierquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:31 schreef BertV het volgende:
[..]
rood!![]()
Ik "voel" nog hoe je die klep kan verdraaien.
Die kreeg ik ook wel eens... lekker hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
Vast al wel eens gepost, deze kreeg ik vroeger wel eens in mijn warme melk![]()
[ afbeelding ]
Gatver, ik heb er nog trauma's vanquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg dat als ik verkouden was of keelpijn had.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu in de supermarkt, net als Purol, Old Spice, After eight.
En ecoline bij een hobbyzaak.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
De jeugd van tegenwoordig weet helemaal niet wat zure regen is. Wel een gemis hoor.
[ afbeelding ]quote:
Brrrrr, vreselijk!!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Moest je eerst nog het vel erafpulken?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:51 schreef agenda het volgende:
[..]
Gatver, ik heb er nog trauma's van![]()
Dat is zeker net schoongemaaktquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:40 schreef chufi het volgende:
Op vakantie in Frankrijk...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Leek me voor de goede order hier wel verstandiger
Nee niet het vel van de melk, maar de smaak toen in combinatie met melk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Moest je eerst nog het vel erafpulken?
Een stuk hygiënischer dan een pot. Tenminste als er niet een toerist voor je is die ervoor op de grond blijft staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ehm ....quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:32 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Een stuk hygiënischer dan een pot. Tenminste als er niet een toerist voor je is die ervoor op de grond blijft staan.
In Turkije vind je ze hier en daar ook nog weleens. Die vonden de Franse vondst blijkbaar de moeite waard.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat je dit schrijft. In Frankrijk noemen ze deze toiletten juist 'toilette turque'.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Turkije vind je ze hier en daar ook nog weleens. Die vonden de Franse vondst blijkbaar de moeite waard.
En hoe warm die kap kon worden nu je het zegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:31 schreef BertV het volgende:
[..]
rood!![]()
Ik "voel" nog hoe je die klep kan verdraaien.
Jij gaat liever op een bril zitten waar even daarvoor iemand is boven blijven hangen en ook net niet helemaal kon mikken dan dat je schoenen ergens zet wat elke keer gespoeld wordt?quote:
Het toilet is in Turkije nog populair geweest tot de jaren 90 en begin 2000. Nu vind je ze zelden meer. De meeste mensen hebben nu een modern toilet en gebruiken de hurktoiletruimte om een kattenbak te plaatsen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:24 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Jij gaat liever op een bril zitten waar even daarvoor iemand is boven blijven hangen en ook net niet helemaal kon mikken dan dat je schoenen ergens zet wat elke keer gespoeld wordt?
Hurken gaat me sowieso beter af dan zitten.
Oh ik dacht dat je voor mij ging zoeken 😅 ik ben blij dat jij in elk geval weinig moeite hoeft te doen. Ik vrees dat het voor mij wat moeilijker zal gaan en wat langer zal gaan duren.quote:
Jij moest toch je 2wieler terughebben? Succes morgen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:00 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je voor mij ging zoeken 😅 ik ben blij dat jij in elk geval weinig moeite hoeft te doen. Ik vrees dat het voor mij wat moeilijker zal gaan en wat langer zal gaan duren.
Ja, maar die zal ik morgen nog niet terug krijgen. De krachten in het universum zijn me ongunstig gestemd en ik verwacht niet dat daar op korte termijn verandering in komt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Jij moest toch je 2wieletr terughebben? Succes morgen!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:01 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Ja, maar die zal ik morgen nog niet terug krijgen. De krachten in het universum zijn me ongunstig gestemd en ik verwacht niet dat daar op korte termijn verandering in komt.
Ach soms zit het mee, soms zit het tegen. Ik moet gewoon geduld hebben en begrip hebben voor de corona maatregelen, immers is dat heel heftig allemaal.quote:
Nee, ben een meisje. Mijn ene zoon gebruikt dat met kamperen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
SC is verderop. Ken je deze? [ link | afbeelding ]
Dan was je vast een jongetje
Blokjes voor in een stoommachinequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, ben een meisje. Mijn ene zoon gebruikt dat met kamperen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Hij gebruikt Esbit om kookvuur te maken.
O ja, dat herken ik ook nog wel!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit was speelgoed
Verstrekt door de baas...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
SC is verderop. Ken je deze? [ link | afbeelding ]
Dan was je vast een jongetje
Huh? "Vind je ze zelden meer"? Het krioelt ervan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het toilet is in Turkije nog populair geweest tot de jaren 90 en begin 2000. Nu vind je ze zelden meer. De meeste mensen hebben nu een modern toilet en gebruiken de hurktoiletruimte om een kattenbak te plaatsen.
En douchegordijnen en behangquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook een leuke print voor tuinkussens en parasol.
Moet ook aan Jambers denken, wat een figuren waren dat ook.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:50 schreef qajariaq het volgende:
Het programma waar niemand naar keek maar iedereen had gezien.
Op de een of andere manier kan ik geen enkel fragment op YouTube vinden, wel iets op vimeo.
https://vimeo.com/114979159
Sex voor de Buch zal voor YT wel te ranzig zijn en dat was het eigenlijk ook wel. Je zou het nu niet meer op tv krijgen.
Wel interessant is een ander programma over Buch. Hier deel 1 van de 4
Jambers…… "overdag is hij een boekhouder op een bouwbedrijf in Hasselt, maar op zaterdag avond transformeert hij in Evelien en maakt de bars van Antwerpen onveilig"quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Moet ook aan Jambers denken, wat een figuren waren dat ook.....
Dat ja!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 05:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jambers…… "overdag is hij een boekhouder op een bouwbedrijf in Hasselt, maar op zaterdag avond transformeert hij in Evelien en maakt de bars van Antwerpen onveilig".
Ik dacht altijd dat die appelstroop in Rinse werd gemaakt.quote:
Nou dat is te simpelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Later bleek dat rins zuur betekent.
Wrangig, zoetzurig, wat ze in het Engels tart noemen. Zoiets.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou dat is te simpel. Rins is een combinatie van zuur, bitter en zoet. Het wordt wel geassocieerd met fruit dat overrijp is en net tegen het rottingsproces aanzit. Ook qua structuur. De combinatie van smaken zorgt ervoor dat zuur niet de overhand krijgt.
Ik heb deze nog niet gesnapt. Het lijkt op mecanoquote:
hele oude mecano iddquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb deze nog niet gesnapt. Het lijkt op mecano
Ikquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:52 schreef chufi het volgende:
Wie heeft deze niet gelezen [ afbeelding ]
ikquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:52 schreef chufi het volgende:
Het lijkt meer op een zelf maak radio dingquote:
Ik heb hem wel gelezen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:52 schreef chufi het volgende:
dat is Spijkerboorquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gelezen.
En ik dacht destijds dat ‘Spijkerbroek’ een plaatsnaam was
Nooit van gehoord, maar er zijn zelfs meerdere plaatsen die zo heten:quote:
Klopt iddquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar er zijn zelfs meerdere plaatsen die zo heten:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Spijkerboor
Ik twijfel of ik hem gelezen heb eigenlijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:52 schreef chufi het volgende:
Spijkerhoek was wel een fictief pleintje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gelezen.
En ik dacht destijds dat ‘Spijkerbroek’ een plaatsnaam was
Dat was toch die Spaanse band?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb deze nog niet gesnapt. Het lijkt op mecano
O das een oude Chufi of bestaat die nog?quote:
Nee die zijn al een tijdje niet meer .. https://nl.wikipedia.org/wiki/Ter_Meulenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das een oude Chufi of bestaat die nog?
IK heb er heel wat gekocht toendertijd,quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die zijn al een tijdje niet meer .. https://nl.wikipedia.org/wiki/Ter_Meulen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |