Dit gaat een grote shitshow worden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:20 schreef thedeedster het volgende:
Benieuwd wie naar dit nepdebat gaat kijken. Ik in ieder geval niet.
Niet alle zwarte/donkere mensenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zwarte mensen: Jullie weten niet hoe het is om zwart te zijn, dus het zou verstandig zijn om je als wit persoon je niet uit te spreken over racisme jegens zwarte mensen.
Ook zwarte mensen:
[..]
Jaja.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zwarte mensen: Jullie weten niet hoe het is om zwart te zijn, dus het zou verstandig zijn om je als wit persoon je niet uit te spreken over racisme jegens zwarte mensen.
Ook zwarte mensen:
[..]
Jaja.
Nee, ik leef nog in de waan dat ik het niet hoef te benoemen dat het niet om alle zwarte/donkere mensen gaatquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet alle zwarte/donkere mensenEen in omvang hopelijk nog zeer beperkte groep zwarte ultra-racisten die inhoudelijk nodig weerwoord moet krijgen en niet de schijn van legitimiteit mag krijgen.
De eerste mensachtigen leefden miljoenen jaren geleden al.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:11 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Je gaat in cirkels. Je zegt dat het miljoenen jaren duurt voordat zwart verandert naar wit. Hoe zijn er nu dan zwarte en witte mensen ontstaan in een periode die geen miljoenen jaren heeft geduurd, aangezien de mensheid nog geen miljoenen jaren bestaat? Snap je een beetje wat ik bedoel?
Ik zou maar niet te snel wijzen naar gelovigen zolang je zelf nog niet je eigen beweringen met feitelijk wetenschappelijk bewijs hebt aangetoond. “Geloven in speculatie” van miljoenen jaren is niet zo heel verschillend als “geloven in een God”.
Ze houden zichzelf lekker bezig op de televee.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:27 schreef Eendenkooi het volgende:
Het racisme debat? Flikker toch eens gauw op.
Dus jij hoort anderen iets beweren en jij neemt die stelling gewoon over in plaats van dat je zelf even aan factchecking doet?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat het FvD hier aan de lopende band afgeschilderd wordt als next-gen NAZI's door de usual suspects.
Ik geloof dat je het punt volledig mist, maar geeft verder niet, volgende keer beter.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:38 schreef Ixnay het volgende:
Dus jij hoort anderen iets beweren en jij neemt die stelling gewoon over in plaats van dat je zelf even aan factchecking doet?
Ja. Dat zet een goede toon voor een normal debat......quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:27 schreef the-eye het volgende:
Ik hoop dat Jort zich als Zwarte Piet verkleed.
Het lijkt me dat Zwarte Piet zeker ter sprake zal komen want dat schijnt, voor een paar mensen, nogal een dingetje zijn. Dan wil je Zwarte Piet erbij hebben. Laat men dan maar eens aangeven waar op dat moment de pijn zit. Zet er desnoods ook nog een clown bij en laat de mensen hun emoties bij de figuren maar eens beschrijven.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Dat zet een goede toon voor een normal debat......
Nee dat is al wat langer bekend , die willen dat hun eisen worden ingewilligd , zo niet ben je racistquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:15 schreef Jaroon het volgende:
Maar goed. Volgens mij willen de BLM'ers en consorten helemaal geen debat.
Wat ik heb meegekregen is dat het debat plaatsvind in het programma van Kelder. Maar ja, dat ken ik niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:25 schreef Jaroon het volgende:
Ik ken Kelder niet voldoende. Maar is dat de aangewezen persoon zo'n debat te leiden?
Ik ook niet. In andere programma's vind ik hem vaak redelijk irritant.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat ik heb meegekregen is dat het debat plaatsvind in het programma van Kelder. Maar ja, dat ken ik niet.
Och, ik ga sowieso niet kijken. Ik lees de resultaten wel op de fora, maar verwacht niets zinnigs en vooral gescheld en geklaag.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ook niet. In andere programma's vind ik hem vaak redelijk irritant.
Ik doe hetzelfde. Ik vraag mij uberhaupt af wie de hele dag naar deze TV gaat kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Och, ik ga sowieso niet kijken. Ik lees de resultaten wel op de fora, maar verwacht niets zinnigs en vooral gescheld en geklaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |