Ik voorspel een babyboom over een maand of 7, 8quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:41 schreef golfer het volgende:
Rotzooien zonder dichte gordijnen levert dus een broertje of zusje voor Jip op.
Ik hou de gordijnen strak dicht gesloten.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik voorspel een babyboom over een maand of 7, 8
Ja johquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou de gordijnen strak dicht gesloten.
Ja de mijne zijn al heel de lock down (half) openquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou de gordijnen strak dicht gesloten.
Die van ons zijn 90% van de tijd dichtquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja de mijne zijn al heel de lock down (half) open
FFT.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Het zou me niks verbazen als Bolsonaro de ziekte bij hem heeft verzonnen zodat hij trots kan aantonen dat dat rare middel helpt en het echt een griepje is
Onze buurman heeft laatst na jaren voorzichtig laten doorschemeren dat de schutting misschien toch aan vervanging toe is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:47 schreef golfer het volgende:
Buurman betaalt de helft van de schutting mee, dus aan 'mannetje' de opdracht gegeven om volgende week de oude schutting af te breken en af te voeren en de nieuwe te plaatsen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend![]()
Om 7 uur klaarwakker, nu (al) inkakmoment
Het is koudquote:Op woensdag 8 juli 2020 08:36 schreef sigme het volgende:
Mogge. Over 5 minuten op de fiets naar de sportschool. Ik heb maar weer wat warmere sportkleren uit de mottenballen gevist.
We hadden er al een, maar die was kapot. Persoonlijk gebruik ik de regendouche (bijna) niet, maar mijn man wil niet meer zonder.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Een regendoucheDat is zo lekker.
Goedemorgen!
Had jip eigenlijk een broertje/zusje ?quote:
Wij hebben een regenwouden met waterval functie.. en die staan dus tegelijkertijd aan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hadden er al een, maar die was kapot. Persoonlijk gebruik ik de regendouche (bijna) niet, maar mijn man wil niet meer zonder.
Klinkt heerlijk, ik wil alleen 9 van de 10x dat mijn haar niet nat wordt onder de douche dus dan is het minder handig.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij hebben een regenwouden met waterval functie.. en die staan dus tegelijkertijd aan.
Janneke is inderdaad een buurmeisje. Geen idee of Jip in de boeken nog een broertje of zusje heeftquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Had jip eigenlijk een broertje/zusje ?
Want Janneke is toch het buurmeisje?
Hier best een wonder dat ik er naast stapte, 2cm naar links en het was raak.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! t voelt best fris aan in huis, terwijl het 22,5 gr. is. Maar ook de lamp aan moeten doen, want t is best donker
Had nog best een uurtje willen blijven liggen.
HIer ook een kotsende kat, maar toen was ik al wel uit bed, dus niet er per ongeluk in gestapt
Goede vraag.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Kotsende katten! #boks
Candaasje, waarom kotsen katten zo vaak? Weet jij dat misschien?
Met ui?quote:Op woensdag 8 juli 2020 06:44 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Note to self: niet meer s avonds na het eten nog een haring eten..![]()
Helpt nietquote:
Kijk ook naar de poes. Als die fit en blij is en op gewicht blijft is er minder reden tot zorg.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen was het een haarbal. Verder komen onze katten niet buiten en geen planten in huis dus daar kan het niet aan liggen.
Bij de ene is het wel echt schrokken en dan meteen kotsen...
Ik hou het weer even in de gaten en als ik het niet vertrouw dan naar de DA.
Is het zo koud daar? Ik ben om 8:00 6 km gaan hardlopen en ik zweette me te pletter in mijn korte broek en kortemouwenshirtje. Was blij dat ik een buff om mijn hoofd had gedaan, want mijn wenkbrauwen voldoen niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:36 schreef sigme het volgende:
Mogge. Over 5 minuten op de fiets naar de sportschool. Ik heb maar weer wat warmere sportkleren uit de mottenballen gevist.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is het zo koud daar? Ik ben om 8:00 6 km gaan hardlopen en ik zweette me te pletter in mijn korte broek en kortemouwenshirtje. Was blij dat ik een buff om mijn hoofd had gedaan, want mijn wenkbrauwen voldoen niet.
Dat heb ik geprobeerd. Vinden ze niet zo leukquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:09 schreef Candaasje het volgende:
Pfoe, goede vraag.
Het hangt er een beetje vanaf of het haarballen zijn, of echt voedsel.
Bij veelvuldig uitbraken van haarballen wordt wel aangeraden regelmatig te kammen (niet elke dag, dat is ook desastreus voor die vachten en dan blijven ze juist verharen).
Muffin heeft hier soms last van. Maar gaat dan vrolijk door na het kotsen en Brownie eet de uitgekotste zooi opquote:Soms kan ook schrokken braken in de hand werken. Dan eten te snel (net zoals honden kunnen) en dan kotsen ze het onverteerd weer uit.
JAAAquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:00 schreef minilot het volgende:
Ik vind regendouches ongeveer net zo onaangenaam als zachte, fluffy handdoeken.. Brrr! Knetterharde waterstraal graag en ruwe, oude handdoeken voor erna
quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kijk ook naar de poes. Als die fit en blij is en op gewicht blijft is er minder reden tot zorg.
Hier ook een af en toe kotser. Ik wijt het aan te snel eten schrokken. Kan wekenlang goed gaan en dan is het weer een paar dagen af en toe mis en krijgt ze kleinere hapjes tussendoor.
De iets langer harige die ook meer verhaart kotst eigenlijk nooit.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:20 schreef Kreator het volgende:
Tien minuten van m'n leven die ik niet meer terugkrijg, door het teruglezen van dit topic en de vorige.
MAAK EENS WAT MEE..
Kattenquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd. Vinden ze niet zo leuk
[..]
Muffin heeft hier soms last van. Maar gaat dan vrolijk door na het kotsen en Brownie eet de uitgekotste zooi op
Ja eens wat betreft de douchestraal. Maar ik hou ook niet van helemaal met m'n gezicht onder de douche staan. Veel te benauwend, brr.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:00 schreef minilot het volgende:
Ik vind regendouches ongeveer net zo onaangenaam als zachte, fluffy handdoeken.. Brrr! Knetterharde waterstraal graag en ruwe, oude handdoeken voor erna
Prima dan hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]zo denk ik er ook over. Poes ziet er fit, blij en gezond uit. Vacht glanst, hij is levendig, eet zoveel hij voorgeschoteld krijgt, ogen schoon en glanzend, jaagt enthousiast op alles wat vliegt.
TS Krea begintquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:20 schreef Kreator het volgende:
Tien minuten van m'n leven die ik niet meer terugkrijg, door het teruglezen van dit topic en de vorige.
MAAK EENS WAT MEE..
We doen het even rustig aan. Maandag staat toevallig weer iets gepland om te bezichtigen. Iets nieuwer huis. Andere buurt. Ik keek alleen maar omdat ik een tip kreeg van een vriendin.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:58 schreef Jagärtrut het volgende:
P, hebben jullie al iets nieuws op het oog?
Ja, ik let sowieso op zequote:Op woensdag 8 juli 2020 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kijk ook naar de poes. Als die fit en blij is en op gewicht blijft is er minder reden tot zorg.
Hier ook een af en toe kotser. Ik wijt het aan te snel eten schrokken. Kan wekenlang goed gaan en dan is het weer een paar dagen af en toe mis en krijgt ze kleinere hapjes tussendoor.
De iets langer harige die ook meer verhaart kotst eigenlijk nooit.
Ik dadelijk voor het eerst in vijf dagen naar buitenquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:20 schreef Kreator het volgende:
MAAK EENS WAT MEE..
Meten is wetenquote:Op woensdag 8 juli 2020 08:32 schreef Sarabi het volgende:
Zo eens kijken of het lukt om de nieuwe regendouche en thermostaatkraan te installeren.
Geen schaaldieren? Of kun je daar niet tegen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry, ik ga vandaag alweer niets meemaken. Ik ben blij dat de printer unfucked is. Ik ben een saaie klus aan het doen, doe straks een paar (theoretisch) leuke en later vanmiddag ga ik de planken voor plantenbakken verven. Mijn beldate met een vriendin is afgezegd. Ik ga niets uit de tuin oogsten.
Ik ga spaghetti, courgettepannenkoekjes of gegratineerde snijbiet met gebakken aardappels eten.
Sorry voor de tijdverspilling aan iedereen die dit heeft gelezen![]()
En regendouches zijn onbegrijpelijk.
Ook mijn voorkeurquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:00 schreef minilot het volgende:
Geen zin inquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen schaaldieren? Of kun je daar niet tegen?
Oh maar dat is al voorpret voor vakantie, dat reken ik wel als iets meemaken. Ik bedoel, de rest zit hier thuis, dus verder dan kotsende katten, fruitvliegjesinvasies en haperende printers komen we vrees ik niet qua spannendhedenquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook weinig interessants gepland staan voor vandaag. A komt na de lunch en dan gaan we samen de stad in voor een aantal dingen die ik nog wil hebben voor ik op vakantie vertrek. Ik heb laatst toch maar geconcludeerd dat die zomerbroeken van 10 jaar geleden toch echt niet meer kunnen. (Ter info, toen was ik 14.) En A houdt van winkelen, dus dat komt helemaal goed.
Verder ga ik morgen spierpijn hebben, want ik heb een stretch class van bijna een uur gedaan en mijn hamstrings hebben geleden.![]()
Envoor de douche van @:Sarabi
voor @:Cat-astrophe die de donkerste regenachtigste dag heeft uitgekozen om wel eens naar buiten te gaan
Envoor de printer van @:Lucky_Strike , waar had hij last van?
Komen je mannen ook nog naar je vakantieadres? Ik weet even niet meer wat de planning was. Een paar weken werken en nog wat vakantie toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook weinig interessants gepland staan voor vandaag. A komt na de lunch en dan gaan we samen de stad in voor een aantal dingen die ik nog wil hebben voor ik op vakantie vertrek. Ik heb laatst toch maar geconcludeerd dat die zomerbroeken van 10 jaar geleden toch echt niet meer kunnen. (Ter info, toen was ik 14.) En A houdt van winkelen, dus dat komt helemaal goed.
Verder ga ik morgen spierpijn hebben, want ik heb een stretch class van bijna een uur gedaan en mijn hamstrings hebben geleden.![]()
Envoor de printer van @:Lucky_Strike , waar had hij last van?
Herkenbaar. Wij kopen geen laserprinters meer inmiddels. Er was een tijd dat het loonde. Inmiddels niet meer. Ik moet elke eerste week van het kwartaal 4 dingen van elk 2 pagina's printen. En dan hoogstens twee keer per maand een incassomachtiging of verzendlabel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:00 schreef fietsie het volgende:
Ik heb nog een schitterende kleurenlaserprinter werkloos staan.... de bekende "de nieuwe toner kost 3x zo veel als dezelfde printer nieuw..."
Ik hem m met mn opleiding precies leeggeprint; kon er alle huiswerk, opdrachten en eindrapporten prima op maken in een kwaliteit die inlevergeschikt was. En toen was ie leeg.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wij kopen geen laserprinters meer inmiddels. Er was een tijd dat het loonde. Inmiddels niet meer. Ik moet elke eerste week van het kwartaal 4 dingen van elk 2 pagina's printen. En dan hoogstens twee keer per maand een incassomachtiging of verzendlabel.
Dat ging bij mij ook hard ja. Vooral alle artikelen die we moesten lezen. En dat was ook nog de tijd dat alle inkoop- en verkoopfacturen voor de zaak geprint moesten worden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hem m met mn opleiding precies leeggeprint; kon er alle huiswerk, opdrachten en eindrapporten prima op maken in een kwaliteit die inlevergeschikt was. En toen was ie leeg.
Een feeder is onmisbaarquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb aan het begin van deze tijd wel een nieuwe inktjet printer/scanner gekocht, moet vaak van diverse vellen één document maken (heeft te maken met wensen uit noorwegen), en dat lukte niet met de oude, deze heeft een feeder en ik ben nu helemaal gelukkig ermee. De bijbehorende inkt heb ik gedeclareerd
Laser loont nog steeds. Wel opletten wel merk en type. Brother heeft goede printers voor een goede prijs en de nieuwe toner is ook zeer goedkoop.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wij kopen geen laserprinters meer inmiddels. Er was een tijd dat het loonde. Inmiddels niet meer. Ik moet elke eerste week van het kwartaal 4 dingen van elk 2 pagina's printen. En dan hoogstens twee keer per maand een incassomachtiging of verzendlabel.
Onze laatste was ook een Brother. Prima ding inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Laser loont nog steeds. Wel opletten wel merk en type. Brother heeft goede printers voor een goede prijs en de nieuwe toner is ook zeer goedkoop.
Wat ik zelf het grootste voordeel van laser vind is dat je de printer zonder problemen lange tijd uit kunt laten en de inkt niet opdroogt.
Jij wandelde bij die school?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik maakte bijna iets mee (dus eigenlijk maakte ik niks mee.) want ik was in de buurt van een schietpartij gisteren.
Jaquote:
Gisterochtend is hier ca 1 km verderop een vrouw doodgeschoten en vannacht een km de andere kant op een schietpartij. Verder prima buurt hierquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
Er loopt een natuurgebied langs, dat begint ongeveer daar en die kant is vaak rustig. Was er al heel lang niet meer geweest omdat Dora zo angstig was voor vreemde honden enzo. Gisteren dacht ik 'goh, het is midden op de middag, laten we die kant weer eens op gaan'
Ik ga mét mijn mannen naar mijn vakantieadres, en na twee weken vertrekken zij en begin ik aan vier weken werkquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komen je mannen ook nog naar je vakantieadres? Ik weet even niet meer wat de planning was. Een paar weken werken en nog wat vakantie toch?
De printer printte inconsequent. Ik word om een of andere reden agressief en sacherijnig van printers dus ik heb tegen J gezegd dat hij het op moet lossen. Aan de berg papier voor de printer te zien zal hij de koppen gereinigd hebben.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik maakte bijna iets mee (dus eigenlijk maakte ik niks mee.) want ik was in de buurt van een schietpartij gisteren.
In de categorie coole dingen: F en ik zijn vandaag 8 (8!!!) jaar samen.In de brievenbus zat een suf kaartje met meeuwen erop met de tekst 'het sufste kaartje voor het mooiste meisje'
En vanavond gaan we tapas eten in Eckte Spaanse Tapasbar/restaurantding dat hier in de buurt zit en waar we eigenlijk al jaren eens naar toe willen. Beetje doen alsof het zomer is.
![]()
Tevens moe en voldaan van DoraWandelen. Onderweg kennis gemaakt met een nieuwe hond en dat ging heel goed dus ik ben trots nu.
Tijd voor lunch. 2 zuurdesem boterhammen. 1 met truffel tallegio en 1 met kaas en tonijnsalade.
Liefquote:
Leuk en spannendquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ga mét mijn mannen naar mijn vakantieadres, en na twee weken vertrekken zij en begin ik aan vier weken werk![]()
Nope. Ik was er net weg. Mogelijk de sirenes wel gehoord maar dat is niet opvallend genoeg om te herinneren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat kaartje van F![]()
Heb je nog iets van die schietpartij meegekregen Lonaa?
Schietpartij en krimmelele zwagerquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik zag net een foto van de protesten in Wijster, waar ze al die boeren aangehouden hebben, met mijn zwager erop.
Hij reageert niet op appjes dat ik het een goede foto vindt. Vraag me af of ie mee moest in de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |