abonnement Unibet Coolblue
pi_193985060
Goedemorgen :W
Om 6u wakker van een kotsende kat, daarna nog wel even geslapen.

Zo eens kijken of het lukt om de nieuwe regendouche en thermostaatkraan te installeren.
  woensdag 8 juli 2020 @ 08:36:49 #27
63722 z80
I fink you freaky
pi_193985130
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend :O
Om 7 uur klaarwakker, nu (al) inkakmoment :')
c_/ c_/ c_/
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193985132
Mogge. Over 5 minuten op de fiets naar de sportschool. Ik heb maar weer wat warmere sportkleren uit de mottenballen gevist.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193985134
Een regendouche O+ Dat is zo lekker.

Goedemorgen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193985138
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:36 schreef sigme het volgende:
Mogge. Over 5 minuten op de fiets naar de sportschool. Ik heb maar weer wat warmere sportkleren uit de mottenballen gevist.
Het is koud :o (nou ja, relatief dan)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193985154
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Een regendouche O+ Dat is zo lekker.

Goedemorgen!
We hadden er al een, maar die was kapot. Persoonlijk gebruik ik de regendouche (bijna) niet, maar mijn man wil niet meer zonder.
  woensdag 8 juli 2020 @ 09:05:15 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193985404
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:43 schreef Aure het volgende:
[ afbeelding ]

8-)
Had jip eigenlijk een broertje/zusje ?
Want Janneke is toch het buurmeisje?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 8 juli 2020 @ 09:05:54 #33
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193985410
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

We hadden er al een, maar die was kapot. Persoonlijk gebruik ik de regendouche (bijna) niet, maar mijn man wil niet meer zonder.
Wij hebben een regenwouden met waterval functie.. en die staan dus tegelijkertijd aan. *;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193985475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wij hebben een regenwouden met waterval functie.. en die staan dus tegelijkertijd aan. *;
Klinkt heerlijk, ik wil alleen 9 van de 10x dat mijn haar niet nat wordt onder de douche dus dan is het minder handig.
pi_193985502
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Had jip eigenlijk een broertje/zusje ?
Want Janneke is toch het buurmeisje?
Janneke is inderdaad een buurmeisje. Geen idee of Jip in de boeken nog een broertje of zusje heeft
pi_193985612
Mogge! t voelt best fris aan in huis, terwijl het 22,5 gr. is. Maar ook de lamp aan moeten doen, want t is best donker

Had nog best een uurtje willen blijven liggen.

HIer ook een kotsende kat, maar toen was ik al wel uit bed, dus niet er per ongeluk in gestapt :r
We have far more in common than that which devides us..
pi_193985635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! t voelt best fris aan in huis, terwijl het 22,5 gr. is. Maar ook de lamp aan moeten doen, want t is best donker

Had nog best een uurtje willen blijven liggen.

HIer ook een kotsende kat, maar toen was ik al wel uit bed, dus niet er per ongeluk in gestapt :r
Hier best een wonder dat ik er naast stapte, 2cm naar links en het was raak.
pi_193985884
Kotsende katten! #boks
Candaasje, waarom kotsen katten zo vaak? Weet jij dat misschien?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193985928
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Kotsende katten! #boks
Candaasje, waarom kotsen katten zo vaak? Weet jij dat misschien?
Goede vraag.
Hier zijn ze al dagen allebei bezig, niet grappig.
En dan kotsen ze weer weken niet.
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:08:57 #40
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193986082
Hier hangt het braken van Piep nauw samen met stress of met verharen. En dan is er ook nog zo'n 30% onverklaarbaar.
Spoilers!
pi_193986092
Pfoe, goede vraag.
Het hangt er een beetje vanaf of het haarballen zijn, of echt voedsel.

Bij veelvuldig uitbraken van haarballen wordt wel aangeraden regelmatig te kammen (niet elke dag, dat is ook desastreus voor die vachten en dan blijven ze juist verharen).

Bij meerdere keren per week echt voedsel braken, wordt toch wel geadviseerd te kijken wat de oorzaak kan zijn. Wisseling van voer? Zijn ze nu meer buiten, waardoor ze misschien aan irriterende/giftige planten knagen? Of misschien ergens afval plunderen? Meer jagen?

Soms kan ook schrokken braken in de hand werken. Dan eten te snel (net zoals honden kunnen) en dan kotsen ze het onverteerd weer uit.

Of toch een lichamelijke oorzaak. Kan echt heel breed zijn.

Echt veel braken is fysiologisch ook voor een kat niet normaal.
pi_193986094
Als ze hier niet de hele tijd van de planten zouden vreten, wordt er eigenlijk niet gekotst.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193986146
Hier is het Nika die meer slijm uitbraak, dus alleen vocht. Elin deed hetzelfde een tijdje geleden, maar dat was een soort teken dat ze eten wilde (was voor mij een trigger om om 5.30 haar een paar brokjes te geven)
We have far more in common than that which devides us..
pi_193986149
Poes komt niet buiten, dus alleen de kamerplanten kunnen dan oorzaak zijn, maar daar hebben we niet heel veel van. Het zijn ook geen haarballen, maar echt voedsel en dat voedsel krijgt hij al jaar in jaar uit. We voeren hem nooit iets van ons eigen bord oid. Mijn vader voert de kat élke ochtend kaas :X Ik heb al een paar keer gezegd dat dat wel erg zout is voor een kat, maar hij vindt 'kaas van de baas!' te leuk om te zeggen denk ik :') Schrokken past weer wel bij Poes, die eet zo snel en krijgt kleine porties, want eet ook altijd alles op. Hoe vol het bakje ook is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193986152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 06:44 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Note to self: niet meer s avonds na het eten nog een haring eten.. }:| :X
Met ui? :P

Nacht ging best ok, tot ik voor 6u wakker was en niet meer kon slapen maar wel moe was.
Tis gelukkig al weer woensdag :')

Sterkte met de kotsende katten
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193986216
Goeiemorgen!
“Kotsende katten”. Ieuw.

*komt later terug😳.
pi_193986310
Vanmorgen was het een haarbal. Verder komen onze katten niet buiten en geen planten in huis dus daar kan het niet aan liggen.
Bij de ene is het wel echt schrokken en dan meteen kotsen...

Ik hou het weer even in de gaten en als ik het niet vertrouw dan naar de DA.
pi_193986333
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:36 schreef z80 het volgende:

[..]

c_/ c_/ c_/
Helpt niet -O-

Wat ook niet hielp was een (vrij vertaald) BERICHT VAN COLLEGA Die Een Probleem Had En Dat Graag Nu Opgelost Wilde Zien!?!?
Ook zonder die passief agressieve caps en leestekens ga ik er wel mee aan de slag hoor |:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193986350
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen was het een haarbal. Verder komen onze katten niet buiten en geen planten in huis dus daar kan het niet aan liggen.
Bij de ene is het wel echt schrokken en dan meteen kotsen...

Ik hou het weer even in de gaten en als ik het niet vertrouw dan naar de DA.
Kijk ook naar de poes. Als die fit en blij is en op gewicht blijft is er minder reden tot zorg.

Hier ook een af en toe kotser. Ik wijt het aan te snel eten schrokken. Kan wekenlang goed gaan en dan is het weer een paar dagen af en toe mis en krijgt ze kleinere hapjes tussendoor.
De iets langer harige die ook meer verhaart kotst eigenlijk nooit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193986477
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:36 schreef sigme het volgende:
Mogge. Over 5 minuten op de fiets naar de sportschool. Ik heb maar weer wat warmere sportkleren uit de mottenballen gevist.
Is het zo koud daar? Ik ben om 8:00 6 km gaan hardlopen en ik zweette me te pletter in mijn korte broek en kortemouwenshirtje. Was blij dat ik een buff om mijn hoofd had gedaan, want mijn wenkbrauwen voldoen niet. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')