Fixed that for yaquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:56 schreef Kijkertje het volgende:
Vindman houdt het voor gezien![]()
Hij werd het slachtoffer van Trump's wraakzucht omdat hij de waarheid vertelde. verklaring van zijn advocaat[ afbeelding ]twitter:NatashaBertrand twitterde op woensdag 08-07-2020 om 17:14:20Full statement from Lt. Col. Alex Vindman's lawyer on Vindman's retirement: "Through a campaign of bullying, intimidation, and retaliation, the President of the United States attempted to force LTC Vindman to choose: Between adhering to the law or pleasing a President." https://t.co/e4kQhkKj29 reageer retweet
Reminder/ filmpje:Dat viel onder de Republikeinen dik tegentwitter:TimOBrien twitterde op woensdag 08-07-2020 om 18:07:13"This is America. This is the country I have served and defended....Here, right matters." - Vindman https://t.co/ws01lS4UIk reageer retweet
![]()
Klopt! Dat Trump een idioot is, is niet eens het grootste probleem. Wel de Republikeinen die het lieten gebeurenquote:
twitter:mkraju twitterde op woensdag 08-07-2020 om 20:44:17Tammy Duckworth not yet lifting hold on 1,123 military promotions, a hold she placed as she demanded Esper explain whether Vindman’s promotion was being blocked. With Vindman retiring, her office says Esper must provide “a transparent accounting of this disgraceful situation.” reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 08-07-2020 om 23:25:19As Kayleigh McEnany leaves the podium, White House reporter Brian Karem shouts this question: "Kayleigh, if it's safe to send people back to schools, is it safe to send Manafort back to prison?" reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-07-2020 om 15:16:38In Germany, Denmark, Norway, Sweden and many other countries, SCHOOLS ARE OPEN WITH NO PROBLEMS. The Dems think it would be bad for them politically if U.S. schools open before the November Election, but is important for the children & families. May cut off funding if not open! reageer retweet
twitter:brianklaas twitterde op woensdag 08-07-2020 om 16:17:05New cases, yesterday:
Germany: 298
Denmark: 10
Norway: 11
Sweden: 57
United States: 55,442 https://t.co/g7SlEt4exo reageer retweet
twitter:brianklaas twitterde op woensdag 08-07-2020 om 16:36:25And in case you want the data adjusted for population size, here’s what that data would look like scaled up for each country as if they had 330 million people like the US:
Germany: 1183
Denmark: 570
Norway: 676
Sweden: 1,835
United States: 55,442 reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 09-07-2020 om 02:15:04At least 5 Republican senators say they'll not be attending the Republican National Convention in Jacksonville:
Chuck Grassley
Mitt Romney
Lamar Alexander
Susan Collins
Lisa Murkowski
https://t.co/JQ6wjBjmeg reageer retweet
Daar gaan we weer:twitter:kate_linebaugh twitterde op donderdag 09-07-2020 om 01:12:49In an interview on #TheJournal, Anthony Fauci said: "Any state that is having a serious problem, that state should seriously look at shutting down." https://t.co/GinaELDugp reageer retweet
Sombere voorspelling:twitter:DavidNakamura twitterde op donderdag 09-07-2020 om 03:59:04“A lot people thought once the alarm was sounded back in March surely the federal government would fix this, but that hasn’t happened.” ... America is running short on masks, gowns and gloves. Again. via @thewanreport https://t.co/6UzuEyqkoq reageer retweet
Grim projection: 200,000 dead by Election Daytwitter:adamcancryn twitterde op donderdag 09-07-2020 om 01:07:21New: As the United States tops 3 million coronavirus cases, public health forecasters are reaching a grim consensus: The next few months are going to be bad.
with @DanCGoldberg: https://t.co/rQqbTMToyF reageer retweet
Twee hoogbejaarden, één min of meer integere senator en twee die zo min mogelijk met Trump geassocieerd willen worden om herkozen te worden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 03:38 schreef Kijkertje het volgende:
Benieuwd of dit een trend woordt
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 09-07-2020 om 02:15:04At least 5 Republican senators say they'll not be attending the Republican National Convention in Jacksonville:
Chuck Grassley
Mitt Romney
Lamar Alexander
Susan Collins
Lisa Murkowski
Wat toevallig, symbolische stap van een aantal lafbekken (muv Romney) dat niet door durfde te bijten bij impeachment en waarvan een deel weer eens doet alsof ze afstand nemen omdat er een verkiezing aankomt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 03:38 schreef Kijkertje het volgende:
Benieuwd of dit een trend woordt
Chuck Grassley
Mitt Romney
Lamar Alexander
Susan Collins
Lisa Murkowski
Altijd wel grappig als die geinterviewd wordt door zijn broer die bij CNN werkt, sluiten dan steevast af met "Hey, mom told me to ask you to call her" etc.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:55 schreef AnneX het volgende:
Dan luister ik liever naar Cuomo via Twitter.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 01:41 schreef Szura het volgende:
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 08-07-2020 om 23:25:19As Kayleigh McEnany leaves the podium, White House reporter Brian Karem shouts this question: "Kayleigh, if it's safe to send people back to schools, is it safe to send Manafort back to prison?" reageer retweet
Ook dat.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Altijd wel grappig als die geinterviewd wordt door zijn broer die bij CNN werkt, sluiten dan steevast af met "Hey, mom told me to ask you to call her" etc.
Het is in tijden als deze, dus een corona crisis, waar goede leiders/bestuurders boven komen drijven. Die Cuomo is daar denk ik een heel goed voorbeeld van. Overigens is presidentskandidaat (wat ook wel her en der geroepen wordt), mischien wel iets te veel van het goede.. maar dat geeft ie zelf ook toe .quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook dat.
Het gaat mij meer om de presentatie van facts en cijfers en herhalen hoe het zo is gekomen met corona.
De acties in NY en de samenwerking met omringende staten.
En ook de heldere ingehouden frustratie over de acties van een president, die niks te vertellen hééft over scholen die opengaan of niet.
Cuomo is langzamerhand net zo’n expert op de technische zaken van corona als de medische expert Fauci. Desinfectie van treinen, ventilatiesystemen bijv.
( al lees ik niet waar al de homeless blijven in NY, nu zij uit de trein worden gezet).
En al.tijd. een woord van compassie met het aantal overledenen, al zijn het er 10 per dag.
Als dit zo is, is hij in elk geval bewust van zijn beperkingen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is in tijden als deze, dus een corona crisis, waar goede leiders/bestuurders boven komen drijven. Die Cuomo is daar denk ik een heel goed voorbeeld van. Overigens is presidentskandidaat (wat ook wel her en der geroepen wordt), mischien wel iets te veel van het goede.. maar dat geeft ie zelf ook toe .
Die Cuomo is toch helemaal niet zo populair omdat het een prutser is, op z'n persconferenties na?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is in tijden als deze, dus een corona crisis, waar goede leiders/bestuurders boven komen drijven. Die Cuomo is daar denk ik een heel goed voorbeeld van. Overigens is presidentskandidaat (wat ook wel her en der geroepen wordt), mischien wel iets te veel van het goede.. maar dat geeft ie zelf ook toe .
Vanaf dag 2 of drie zegt hij keihard Nee tegen al dat gespeculeer over Cuomo voor President. Wij gaan het zien.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:14 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als dit zo is, is hij in elk geval bewust van zijn beperkingen.
De Blasio (burgemeester) is de impopulaire prutser.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:23 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Die Cuomo is toch helemaal niet zo populair omdat het een prutser is, op z'n persconferenties na?
Toch krijgt zo'n Cuomo in mijn ogen veel te veel krediet. Ja hij kan zich normaal gedragen op een persconferentie, maar dat is eigenlijk het minimale wat je van een politicus mag verwachten. Doordat de president een losgeslagen idioot is lijkt zo'n persconferentie van Cuomo heel wat, maar qua handelen was het allemaal niet zo voortvarend. Ja toen het eigenlijk al te laat was ging men optreden, maar New York is samen met New Jersey veruit het hardst getroffen gebied wereldwijd als je kijkt naar sterfte per miljoen inwoners.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Blasio (burgemeester) is de impopulaire prutser.
Cuomo wordt vrij breed gewaardeerd.
Als je het zo ziet, is hij een aardige bliksemafleider voor de zittende president. Die al zo graag in wil gaan op ELKE kritiek die hem terecht toekomt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:30 schreef AnneX het volgende:
Bovenstaande zijn niet direct politieke discussiepunten, slechts mijn observaties.
Verder denk ik dat Cuomo als de luis in de pels fungeert. 🇺🇸
En dat hij heel wat jaloerse collega’s heeft, jaloers op de cijfers en op het herstel.
En daarover schept hij niet op, not bragging ! wél hulp op allerlei manieren aanbieden.
“Wear a mask”![]()
goed punt. In dit licht gezien is aan de ene kant een president Biden een verademing, maar is hij werkelijk wel in staat om de VS weer op de rails te krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:30 schreef Peligrosso het volgende:
Trump heeft de standaard dusdanig omlaag gebracht, dat zo'n beetje elke klootviool er goed uitkomt tegenwoordig.
Deels heb ik vertrouwen in hem, omdat hij acht jaar ervaring heeft.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:53 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
goed punt. In dit licht gezien is aan de ene kant een president Biden een verademing, maar is hij werkelijk wel in staat om de VS weer op de rails te krijgen
Hij heeft in elk geval een plan klaar liggen om met het corona virus om te gaan:quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Deels heb ik vertrouwen in hem, omdat hij acht jaar ervaring heeft.
Biden zegt duidelijk vanaf dag 1 moet de VP klaar staan, volgens mij rekening houdend met het feit dat hij kan omvallen.
En ik heb vertrouwen dat Biden een integer kabinet zal vormen.
Mét.een.plan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |