Ik weet niet waar je het over denkt te hebben, maar ik had het over het feit dat Kanye West wel van alles de wereld in kan slingeren via Twitter over een kandidatuur, maar dat er iets meer komt kijken bij het jezelf kandidaat stellen voor het presidentschap dan een aankondiging via Twitter.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je bedoelt een interview/artikel linken via Twitter neem ik aan? Of moet ik de linkjes apart posten? Kan ook hoor als het anders te moeilijk is.
De waarheid ligt niet altijd in het midden en er is niet altijd een gulde midden weg.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:35 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Omdat beide partijen zo denken zit je in deze shitshow van Trump...
Zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. In landen waar voorlichting, beschikbaarheid van voorbehoedsmiddelen voor jeugdigen, keuzevrijheid en hulp centraal staan is de hoeveelheid abortussen significant lager dan in landen als de VS.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef Monolith het volgende:
Er schijnt overigens een vier uur durend, raaskallend interview van West met Forbes te zijn:
https://www.forbes.com/si(...)etween/#263bce8e47aa
Dat niemand die man tegen zichzelf in bescherming neemt. Hij is bipolar en neemt ze medicijnen bewust niet.quote:“A lot of Africans do not like the movie [Black Panther] and representation of themselves in…Wakanda. But I’m gonna use the framework of Wakanda right now because it’s the best explanation of what our design group is going to feel like in the White House…That is a positive idea: you got Kanye West, one of the most powerful humans—I’m not saying the most because you got a lot of alien level superpowers and it’s only collectively that we can set it free. Let’s get back to Wakanda… like in the movie in Wakanda when the king went to visit that lead scientist to have the shoes wrap around her shoes. Just the amount of innovation that can happen, the amount of innovation in medicine—like big pharma—we are going to work, innovate, together. This is not going to be some Nipsey Hussle being murdered, they’re doing a documentary, we have so many soldiers that die for our freedom, our freedom of information, that there is a cure for AIDS out there, there is going to be a mix of big pharma and holistic.”
Zo klinkt Trump ook ongeveer...op een mix van LSD en PCP.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
[..]
Dat niemand die man tegen zichzelf in bescherming neemt. Hij is bipolar en neemt ze medicijnen bewust niet.
Het kan nóg gekker dan Trump zie ik.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef Monolith het volgende:
Er schijnt overigens een vier uur durend, raaskallend interview van West met Forbes te zijn:
https://www.forbes.com/si(...)etween/#263bce8e47aa
Een pipolaire clown dus.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
[..]
Dat niemand die man tegen zichzelf in bescherming neemt. Hij is bipolar en neemt ze medicijnen bewust niet.
twitter:AVindman twitterde op woensdag 08-07-2020 om 17:07:29Today I officially requested retirement from the US Army, an organization I love. My family and I look forward to the next chapter of our lives. https://t.co/h2D9MRUHY2 reageer retweet
Ik hoorde trouwens dat de SC om een 'reargument' kan verzoeken als ze er om de één of andere reden niet uit zijn gekomen. Dat zou natuurlijk wel een uitkomst zijn om een uitspraak over de verkiezingen heen te tillenquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:46 schreef Klaphark het volgende:
Morgen 1600 uur beslissing van Scotus over de tax returns..
NL tijd?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:46 schreef Klaphark het volgende:
Morgen 1600 uur beslissing van Scotus over de tax returns..
Zou me niets verbazen. Feitelijk zijn het trouwens 2 zaken, 1 van congres en 1 van NY tz strafrechtelijk onderzoek. Kunnen ze dus verschillend over beslissen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat de SC om een 'reargument' kan verzoeken als ze er om de één of andere reden niet uit zijn gekomen. Dat zou natuurlijk wel een uitkomst zijn om een uitspraak over de verkiezingen heen te tillen
In de zaak voor Congress kan ik het me ietwat voorstellen. In de zaak van het strafrechtelijk onderzoek lijkt me dat vreemd. De advocaat van Trump heeft immers getuigd over misdrijven waar die documenten redelijkerwijze bij kunnen helpen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:50 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Feitelijk zijn het trouwens 2 zaken, 1 van congres en 1 van NY tz strafrechtelijk onderzoek. Kunnen ze dus verschillend over beslissen.
Hm maar een zittende president kan immers niet vervolgd worden? Krijg je weer dezelfde situatie als de obstruction of justice bij Mueller.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In de zaak voor Congress kan ik het me ietwat voorstellen. In de zaak van het strafrechtelijk onderzoek lijkt me dat vreemd. De advocaat van Trump heeft immers getuigd over misdrijven waar die documenten redelijkerwijze bij kunnen helpen.
Ook als de SC voor vrijgave stemt krijgen wij niks van die tax returns te zien. Tenzij er gelekt wordt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat de SC om een 'reargument' kan verzoeken als ze er om de één of andere reden niet uit zijn gekomen. Dat zou natuurlijk wel een uitkomst zijn om een uitspraak over de verkiezingen heen te tillen
Yup, alle policies die ze ambieren en/of doorvoeren hebben als netto resultaat een toename van het aantal abortussen. Ook al pretenderen ze van niet. Het eindresultaat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Conservatiefjes houden nou eenmaal van abortus.
Dat is niet helemaal waar maar de kans is idd niet zo heel groot en het gaat iig weer lang duren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ook als de SC voor vrijgave stemt krijgen wij niks van die tax returns te zien. Tenzij er gelekt wordt.
Anyway, ben toch erg benieuwd.
quote:In New York and elsewhere there are, however, ways in which presumptively secret grand jury information may legally be revealed. In particular, the judge supervising the grand jury has discretion to approve requests to reveal grand jury information if she believes that the public interest in disclosure outweighs the considerations that underlie grand jury secrecy. Also if an indictment issues, documents and other evidence acquired by the grand jury may be used in prosecuting the case, and in announcing an indictment a prosecutor may indicate some of the evidence on which it is based. Moreover, if an indictment does not issue, some reasons for maintaining grand jury secrecy; e.g., to avoid alerting a person that he is a grand jury target, disappear, and the balance favoring disclosure increases. But none of these possibilities should make the curious optimistic about the likelihood that their curiosity will be satisfied anytime soon.
In New York and elsewhere there are, however, ways in which presumptively secret grand jury information may legally be revealed. In particular, the judge supervising the grand jury has discretion to approve requests to reveal grand jury information if she believes that the public interest in disclosure outweighs the considerations that underlie grand jury secrecy. Also if an indictment issues, documents and other evidence acquired by the grand jury may be used in prosecuting the case, and in announcing an indictment a prosecutor may indicate some of the evidence on which it is based. Moreover, if an indictment does not issue, some reasons for maintaining grand jury secrecy; e.g., to avoid alerting a person that he is a grand jury target, disappear, and the balance favoring disclosure increases. But none of these possibilities should make the curious optimistic about the likelihood that their curiosity will be satisfied anytime soon.
Bron
twitter:NatashaBertrand twitterde op woensdag 08-07-2020 om 17:14:20Full statement from Lt. Col. Alex Vindman's lawyer on Vindman's retirement: "Through a campaign of bullying, intimidation, and retaliation, the President of the United States attempted to force LTC Vindman to choose: Between adhering to the law or pleasing a President." https://t.co/e4kQhkKj29 reageer retweet
Dat viel onder Trump dik tegentwitter:TimOBrien twitterde op woensdag 08-07-2020 om 18:07:13"This is America. This is the country I have served and defended....Here, right matters." - Vindman https://t.co/ws01lS4UIk reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |