abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193992130
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je bedoelt een interview/artikel linken via Twitter neem ik aan? Of moet ik de linkjes apart posten? Kan ook hoor als het anders te moeilijk is.
Ik weet niet waar je het over denkt te hebben, maar ik had het over het feit dat Kanye West wel van alles de wereld in kan slingeren via Twitter over een kandidatuur, maar dat er iets meer komt kijken bij het jezelf kandidaat stellen voor het presidentschap dan een aankondiging via Twitter.
Zoals gezegd zijn er al deadlines verstreken en lijkt het er niet op dat West lijkt te weten wat er moet gebeuren qua registraties in individuele staten bijvoorbeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 8 juli 2020 @ 16:37:02 #102
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193992153
Morgen de laatste dag voor de besluiten van Scotus, en ook de dag dat ze aankondigen als ze met pensioen gaan.
pi_193992247
Er schijnt overigens een vier uur durend, raaskallend interview van West met Forbes te zijn:
https://www.forbes.com/si(...)etween/#263bce8e47aa
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193992281
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:35 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Omdat beide partijen zo denken zit je in deze shitshow van Trump...
De waarheid ligt niet altijd in het midden en er is niet altijd een gulde midden weg.

De democratische partij zijn niet perfect en hebben hun eigen problematiek, maar dat staat in geen verhouding met de door en door verrotte Republikeinen.
  woensdag 8 juli 2020 @ 16:45:34 #105
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193992308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat? :D
Zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. In landen waar voorlichting, beschikbaarheid van voorbehoedsmiddelen voor jeugdigen, keuzevrijheid en hulp centraal staan is de hoeveelheid abortussen significant lager dan in landen als de VS.

Meer voorlichting, minder preutsheid, voorbehoedsmiddelen verstrekken is een stuk efficiënter dan dat gelul over "geen sex voor het huwelijk" wat conservatieven nogal graag blijven herhalen.
  woensdag 8 juli 2020 @ 16:47:44 #106
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193992342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef Monolith het volgende:
Er schijnt overigens een vier uur durend, raaskallend interview van West met Forbes te zijn:
quote:
“A lot of Africans do not like the movie [Black Panther] and representation of themselves in…Wakanda. But I’m gonna use the framework of Wakanda right now because it’s the best explanation of what our design group is going to feel like in the White House…That is a positive idea: you got Kanye West, one of the most powerful humans—I’m not saying the most because you got a lot of alien level superpowers and it’s only collectively that we can set it free. Let’s get back to Wakanda… like in the movie in Wakanda when the king went to visit that lead scientist to have the shoes wrap around her shoes. Just the amount of innovation that can happen, the amount of innovation in medicine—like big pharma—we are going to work, innovate, together. This is not going to be some Nipsey Hussle being murdered, they’re doing a documentary, we have so many soldiers that die for our freedom, our freedom of information, that there is a cure for AIDS out there, there is going to be a mix of big pharma and holistic.”
Dat niemand die man tegen zichzelf in bescherming neemt. Hij is bipolar en neemt ze medicijnen bewust niet.
  woensdag 8 juli 2020 @ 17:03:34 #107
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_193992608
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:47 schreef Tweek het volgende:

[..]

[..]

Dat niemand die man tegen zichzelf in bescherming neemt. Hij is bipolar en neemt ze medicijnen bewust niet.
Zo klinkt Trump ook ongeveer...op een mix van LSD en PCP.
  woensdag 8 juli 2020 @ 17:15:49 #108
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_193992794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef Monolith het volgende:
Het kan nóg gekker dan Trump zie ik.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_193993451
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:47 schreef Tweek het volgende:

[..]

[..]

Een pipolaire clown dus.
  woensdag 8 juli 2020 @ 17:54:16 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193993479
AVindman twitterde op woensdag 08-07-2020 om 17:07:29 Today I officially requested retirement from the US Army, an organization I love. My family and I look forward to the next chapter of our lives. https://t.co/h2D9MRUHY2 reageer retweet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193993496
Dan luister ik liever naar Cuomo via Twitter.
Trump en consorten
, collega gouverneurs krijgen ervan langs.
Terecht !
pi_193997128
onder tussen in het bijzondere en bizarre land USA en hun markante president.

Trump Pushed CIA to Give Intelligence to Kremlin, While Taking No Action Against Russia Arming Taliban

About the Author(s)

Ryan Goodman
Co-Editor-in-Chief of Just Security, Anne and Joel Ehrenkranz Professor of Law at New York University School of Law, former Special Counsel to the General Counsel of the Department of Defense (2015-2016).
pi_193997618
Morgen 1600 uur beslissing van Scotus over de tax returns..
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:50:25 #114
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193997696

Vanavond trek ik mijn Reagan Bush '84 pyjama aan. :9~
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:01:27 #115
323401 Kijkertje
met filter
pi_193997956
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:46 schreef Klaphark het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de SC om een 'reargument' kan verzoeken als ze er om de één of andere reden niet uit zijn gekomen. Dat zou natuurlijk wel een uitkomst zijn om een uitspraak over de verkiezingen heen te tillen ;(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:19:29 #116
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_193998301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:46 schreef Klaphark het volgende:
NL tijd?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_193998925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

NL tijd?
Yep
pi_193999007
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik hoorde trouwens dat de SC om een 'reargument' kan verzoeken als ze er om de één of andere reden niet uit zijn gekomen. Dat zou natuurlijk wel een uitkomst zijn om een uitspraak over de verkiezingen heen te tillen ;(
Zou me niets verbazen. Feitelijk zijn het trouwens 2 zaken, 1 van congres en 1 van NY tz strafrechtelijk onderzoek. Kunnen ze dus verschillend over beslissen.
pi_193999178
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:50 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen. Feitelijk zijn het trouwens 2 zaken, 1 van congres en 1 van NY tz strafrechtelijk onderzoek. Kunnen ze dus verschillend over beslissen.
In de zaak voor Congress kan ik het me ietwat voorstellen. In de zaak van het strafrechtelijk onderzoek lijkt me dat vreemd. De advocaat van Trump heeft immers getuigd over misdrijven waar die documenten redelijkerwijze bij kunnen helpen.
  woensdag 8 juli 2020 @ 23:09:24 #120
323401 Kijkertje
met filter
pi_193999422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

In de zaak voor Congress kan ik het me ietwat voorstellen. In de zaak van het strafrechtelijk onderzoek lijkt me dat vreemd. De advocaat van Trump heeft immers getuigd over misdrijven waar die documenten redelijkerwijze bij kunnen helpen.
Hm maar een zittende president kan immers niet vervolgd worden? Krijg je weer dezelfde situatie als de obstruction of justice bij Mueller.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 08-07-2020 23:20:23 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 8 juli 2020 @ 23:22:03 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193999720
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 juli 2020 @ 23:26:32 #122
862 Arcee
Look closer
pi_193999796
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ook als de SC voor vrijgave stemt krijgen wij niks van die tax returns te zien. Tenzij er gelekt wordt.

Anyway, ben toch erg benieuwd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_193999820
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Conservatiefjes houden nou eenmaal van abortus.
Yup, alle policies die ze ambieren en/of doorvoeren hebben als netto resultaat een toename van het aantal abortussen. Ook al pretenderen ze van niet. Het eindresultaat spreekt voor zich.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 8 juli 2020 @ 23:55:20 #124
323401 Kijkertje
met filter
pi_194000163
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:26 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ook als de SC voor vrijgave stemt krijgen wij niks van die tax returns te zien. Tenzij er gelekt wordt.

Anyway, ben toch erg benieuwd.
Dat is niet helemaal waar maar de kans is idd niet zo heel groot en het gaat iig weer lang duren.

quote:
In New York and elsewhere there are, however, ways in which presumptively secret grand jury information may legally be revealed. In particular, the judge supervising the grand jury has discretion to approve requests to reveal grand jury information if she believes that the public interest in disclosure outweighs the considerations that underlie grand jury secrecy. Also if an indictment issues, documents and other evidence acquired by the grand jury may be used in prosecuting the case, and in announcing an indictment a prosecutor may indicate some of the evidence on which it is based. Moreover, if an indictment does not issue, some reasons for maintaining grand jury secrecy; e.g., to avoid alerting a person that he is a grand jury target, disappear, and the balance favoring disclosure increases. But none of these possibilities should make the curious optimistic about the likelihood that their curiosity will be satisfied anytime soon.

In New York and elsewhere there are, however, ways in which presumptively secret grand jury information may legally be revealed. In particular, the judge supervising the grand jury has discretion to approve requests to reveal grand jury information if she believes that the public interest in disclosure outweighs the considerations that underlie grand jury secrecy. Also if an indictment issues, documents and other evidence acquired by the grand jury may be used in prosecuting the case, and in announcing an indictment a prosecutor may indicate some of the evidence on which it is based. Moreover, if an indictment does not issue, some reasons for maintaining grand jury secrecy; e.g., to avoid alerting a person that he is a grand jury target, disappear, and the balance favoring disclosure increases. But none of these possibilities should make the curious optimistic about the likelihood that their curiosity will be satisfied anytime soon.

Bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 09-07-2020 00:02:48 ]
pi_194000559
Vindman houdt het voor gezien -O-

Hij werd het slachtoffer van Trump's wraakzucht omdat hij de waarheid vertelde. verklaring van zijn advocaat

NatashaBertrand twitterde op woensdag 08-07-2020 om 17:14:20 Full statement from Lt. Col. Alex Vindman's lawyer on Vindman's retirement: "Through a campaign of bullying, intimidation, and retaliation, the President of the United States attempted to force LTC Vindman to choose: Between adhering to the law or pleasing a President." https://t.co/e4kQhkKj29 reageer retweet

Reminder/ filmpje:

TimOBrien twitterde op woensdag 08-07-2020 om 18:07:13 "This is America. This is the country I have served and defended....Here, right matters." - Vindman https://t.co/ws01lS4UIk reageer retweet
Dat viel onder Trump dik tegen -O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 09-07-2020 01:02:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')