SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ja dat wordt spannend inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2020 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat deel 1000 een beetje overdag is, niet dat ik het mis in de nachtbagger
Ik heb ook nog ergens zo'n losse melkopschuimer. Mijn vader kon daar altijd heel goed mee overweg, maar om hem nou de hele tijd in te schakelen als ik een cappuccino wil...quote:Op maandag 6 juli 2020 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben bij de nespresso zo'n losse melkopschuimer en daar kun je heel lekkere cappuccino mee makenEn op het werk hebben wij een automaat waar echt lekkere latte uit komt.
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben 5 Corona-kilo’s aangekomen, maar heb dankzij Tim sinds vanavond een nieuwe hobby, dus die zijn er vast snel weer af.
Jij bent zo iemand die op 31 december 1999 heel weinig vrienden had hè?quote:Op maandag 6 juli 2020 18:36 schreef Dave het volgende:
Het zijn nog 6 topics overigens, al ligt het er een beetje aan hoe je telt.
Nog even doordouwenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die op 31 december 1999 heel weinig vrienden had hè?
Ik ken je niet, maar ik was denk ik voor Corona al 40 kilo zwaarder dan jij, dus ik win sowiesozoberzo.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Waar Tim al niet goed voor is!
Al ben ik wel meer aangekomen dan dat
Op 1 januari ook overigens, wat doe ik anders hier?quote:Op maandag 6 juli 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook super flauw maar Lin Manuel is blijkbaar een Weird Al fanboy en is aan het flippen (in positieve zin) dat zijn werk door hem onder handen is genomen.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet of ik ooit toe ben aan rare persiflages
Ohhh tof, link link! (ipv work work!)quote:Op maandag 6 juli 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
Maar yes, ik heb nu weer een vrijbrief om het over Hamilton te hebben!![]()
@:Cee, er is dus een website met lyrics, waar echt zowat per regel verder wordt uitgediept met achtergrondinformatie en interpretatie. Soms ook met dingen van Lin Manuel-Miranda zelf erbij.
Ik heb nu drie nummers gehad, maar als ik dat voor heel de musical ga doen wordt het een studie van weken
Maar worth it, één keer kijken is leuk en aardig, maar het is natuurlijk een kunstwerk dat veel meer verdient.
Oh was het een wedstrijdje?quote:Op maandag 6 juli 2020 18:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik was denk ik voor Corona al 40 kilo zwaarder dan jij, dus ik win sowiesozoberzo.
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Op 1 januari ook overigens, wat doe ik anders hier?
https://genius.com/8005987quote:
Ja over die racer he?quote:Op maandag 6 juli 2020 18:41 schreef Dave het volgende:
Heeft iemand die musical die sinds kort op Disney staat al gezien? Is dat wat? Hamilton of zo?
Weird Al vraagt altijd eerst toestemming aan de artiesten voor hij een parodie of polkaversie ergens van maakt. Dat hoeft hij niet te doen voor de wet, maar hij doet het wel. Zegt de artiest nee, dan wordt het nummer niet uitgebracht. Sommige van die niet uitgebrachte parodieën brengt hij wel op concerten overigens.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook super flauw maar Lin Manuel is blijkbaar een Weird Al fanboy en is aan het flippen (in positieve zin) dat zijn werk door hem onder handen is genomen.
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Te makkelijk dezequote:
Aw dat is dan wel weer sympathiekquote:Op maandag 6 juli 2020 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weird Al vraagt altijd eerst toestemming aan de artiesten voor hij een parodie of polkaversie ergens van maakt. Dat hoeft hij niet te doen voor de wet, maar hij doet het wel. Zegt de artiest nee, dan wordt het nummer niet uitgebracht.
Succes met je queeste!quote:Op maandag 6 juli 2020 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga eens op zoek naar wat avondeten. Ik denk dat de supermarkt een goede beginplek is daarvoor
Koelkast, vriezer of kelderkast zijn ook opties.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga eens op zoek naar wat avondeten. Ik denk dat de supermarkt een goede beginplek is daarvoor
Of het dichtstbijzijnde volkstuintje.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Koelkast, vriezer of kelderkast zijn ook opties.
Hahaquote:Op maandag 6 juli 2020 18:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Op 1 januari ook overigens, wat doe ik anders hier?
Thanksquote:Op maandag 6 juli 2020 18:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
https://genius.com/8005987
https://genius.com/artists/Original-broadway-cast-of-hamilton
Is volgens mij een algemene lyrics-website maar als je op de regels klikt krijg je nog veel meer informatie.
Dan merk je pas echt dat het nog veel beter in elkaar zit dan je zelf al dacht.
Succes met de zoektocht!quote:Op maandag 6 juli 2020 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Logisch. Gaan ze in september zeker seizoen NL vs BE uitzenden?quote:
Ik weet ook totaal niet wat ik weeg en wil het ook niet wetenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:46 schreef Arizona het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik weeg, want de batterijen van de weegschaal zijn al een paar maanden leeg. En te lui en te ongeinteresseerd om ze te vervangen
Ben in ieder geval in mijn gezicht iets afgevallen en mijn bovenbenen en billen zijn gespierder dan eerst. En een klein beetje minder vet op mijn "achterwerk" .
Of de koe!quote:
Dat vertelde ons aller Nicolette er niet bij.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Logisch. Gaan ze in september zeker seizoen NL vs BE uitzenden?
Zou best eens kunnen!quote:Op maandag 6 juli 2020 19:01 schreef molloot200 het volgende:
Öooooh nog 5 topicsdit gaat morgen al gebeuren of niet?
Of vannacht al.quote:Op maandag 6 juli 2020 19:01 schreef molloot200 het volgende:
Als mensen in het midden van de nacht naar #1000 dreigen te gaan, praten ze maar verder via DM tot een degelijker tijdstip hoorquote:
Eens. Ik ga lekker slapie doen dan.quote:Op maandag 6 juli 2020 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als mensen in het midden van de nacht naar #1000 dreigen te gaan, praten ze maar verder via DM tot een degelijker tijdstip hoor
Het tijdstip 06-07 08:09 hebben we inderdaad al gehad.quote:Op maandag 6 juli 2020 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als mensen in het midden van de nacht naar #1000 dreigen te gaan, praten ze maar verder via DM tot een degelijker tijdstip hoor
Ik verwacht het welquote:Op maandag 6 juli 2020 19:01 schreef molloot200 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |