SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:18 schreef chufi het volgende:
Bij de TT is die ok.SaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
D.2 staat boven D.1 zekerquote:
Hij zal het vanavond meteen wel aanpassen denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2020 18:28 schreef pullup het volgende:
D. Rose, Dat moet gewoon pullup heten vanaf nu hoor
Ik denk het ookquote:Op zondag 5 juli 2020 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal het vanavond meteen wel aanpassen denk ik.
Vraag je dat hier ?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Waar is L2B gebleven? Kreeg geen antwoordt terug op mijn DM
Ik blijf daar om lachen. Maar wat een debielen weer in Amsterdam. Fucking tram kwam niet en kon ik lekker lopen. Achterlijke morons. Dat lopen viel wel mee hoor maar wie gaat er nou demonstreren tegen de corona regels.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, vis!
Goedemiddag.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ben even kwijt wie L2B isquote:
Lucky2bastard. Heb je weer. Hollandse groenten zitten snoepen?quote:
Haaiquote:
Oh kut ja natuurlijk. Kwartje valt. En ja preiquote:Op zondag 5 juli 2020 19:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Lucky2bastard. Heb je weer. Hollandse groenten zitten snoepen?
Die woont wel bij you in de hoodquote:Op zondag 5 juli 2020 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut ja natuurlijk. Kwartje valt. En ja prei
Brandt dat een beetje, die prei?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut ja natuurlijk. Kwartje valt. En ja prei
Het was een prei schotelquote:
Ja ik wist even niet wie je bedoelde. Ik raak in de war van afkortingenquote:
Sorryquote:Op zondag 5 juli 2020 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wist even niet wie je bedoelde. Ik raak in de war van afkortingen
Geen probleem MLquote:
Ik loo ze altijd dat ze dood gaan en wat denk je? Ze gaan ook dood.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:35 schreef Soury het volgende:
Zo ik heb een moord begaan. Ik zit al sinds gister achter een vlieg aan. Zo een brutale die op je gaat zitten. Eindelijk een flinke klap gegeven. Ligt op de grond en een minuut later foetsie. Wel @#$%&&%!!!!!!! Daagde me weer uit en nu is het echt gedaan.
Voor jou misschienquote:Op zondag 5 juli 2020 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een gewone afkorting ... en alom bekend hier ..
En jezelf keihard slaat omdat je denkt te weten dat die mug daar zit en zich met je bloed te voedenquote:Op zondag 5 juli 2020 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Irritant idd, als je denkt dat zo'n mug dood is maar even later nog rond vliegt
Sorryquote:Op zondag 5 juli 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
De man van MM, maar niet die ene MM en ook niet M_M
Ja. En als ie er wel zit, zit je ook gelijk onder het het bloed.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
En jezelf keihard slaat omdat je denkt te weten dat die mug daar zit en je bloed te voeden
Ja okquote:
Je bent mij nu kwijt.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
De man van MM, maar niet die ene MM en ook niet M_M
Ik slaap onder een klamboe. Ik hoor ze nog wel maar ze komen niet binnen. Soms wel maar dan is mijn jachtgebied een stuk kleinerquote:Op zondag 5 juli 2020 19:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En als ie er wel zit, zit je ook gelijk onder het het bloed.
Ik weet wie je bedoeld. En ja dat was een enorm toffe peer maar ik was zijn username kwijt. MM was zijn vrouw. L2B is wat lastig voor mijn hersensquote:Op zondag 5 juli 2020 19:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar met de meet kwam ik er wel achter wat een toffe gast het is.
Oh, dat is vast lekker.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik slaap onder een klamboe. Ik hoor ze nog wel maar ze komen niet binnen. Soms wel maar dan is mijn jachtgebied een stuk kleiner
Ik zie hem ook geen mixes maken met muziek.quote:
Kan gebeuren toch? Het verhaal van MM vwas mij ontschoten. Nu weet ik het weer.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoeld. En ja dat was een enorm toffe peer maar ik was zijn username kwijt. MM was zijn vrouw. L2B is wat lastig voor mijn hersens
Ja nee.. Ik had een tijdje terug een mogelijke verklaring ... maar geen ideequote:Op zondag 5 juli 2020 19:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zie hem ook geen mixes maken met muziek.
Zeg dan Mary Mouse denk ik dan. ipv MM en Lucky die 2 en B waren dan overbodig. Lucky is een toffe peerquote:
Ik heb zelfs nog met MM gedate ...quote:Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch? Dat MM verhaal was mij ontschoten. Nu weet ik het weer.
En niet geluktquote:
Ahh ja ik weet daar niet veel van. Wel de afloopquote:Op zondag 5 juli 2020 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof dat het doel zou zijn .. was gezellig maar toen al ziek ..
triest ...quote:Op zondag 5 juli 2020 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ja ik weet daar niet veel van. Wel de afloop
Ja dat weet ikquote:
Ik ben strontium SRquote:
Ja je bent radio aktief afvalquote:
Loop je in de regen valt alles er uitquote:Op zondag 5 juli 2020 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik was vanmiddag op Youtube op zoek naar een patroon en vond deze
Het is inderdaad wel een mooi weer tas, maar het ging me om de naam.quote:
Nou dan haak je een naamquote:Op zondag 5 juli 2020 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een mooi weer tas, maar het ging me om de naam.
Liever niet voluitquote:
Doe maar gewoon een vlammenwerperquote:Op zondag 5 juli 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
Ik heb zin om een gun te kopen. https://www.at5.nl/artike(...)g-honderden-van-zien
Mag ook, wat en hoe kan dit vrijheidsmars zijn we van het padje af ofzoquote:
nog 100erden komende weken... 30 per dag zeker ...quote:Op zondag 5 juli 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
Ik heb zin om een gun te kopen. https://www.at5.nl/artike(...)g-honderden-van-zien
Je weet dat mensen kortzichtig en egoïstisch zijn maar dit is helaas toch weer schrikkenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ook, wat en hoe kan dit vrijheidsmars zijn we van het padje af ofzo
Het is godverdomme een pandemie en het is redelijk onder controle. Laten we blij zijn en de regels die er gelden gewoon doen. Zo lastig is het nietquote:Op zondag 5 juli 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
nog 100erden komende weken... 30 per dag zeker ...
Nou nogal ja.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Je weet dat mensen kortzichtig en egoïstisch zijn maar dit is helaas toch weer schrikken
Ja maar, ja maar, ze worden wel beperkt in hun vrijheid.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is godverdomme een pandemie en het is redelijk onder controle. Laten we blij zijn en de regels die er gelden gewoon doen. Zo lastig is het niet
Tja.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ze worden wel beperkt in hun vrijheid.
Proostquote:
Nee haha zou niet durvenquote:Op maandag 6 juli 2020 09:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je me zat te negeren
Dat weet ikquote:Op maandag 6 juli 2020 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was maandje afwezig meer niet.
Doet er niet toequote:Op maandag 6 juli 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar waar negeerde ik je dan?
Zeker wel. Alleen lastig om nu weer erin te komen na 4 wekenquote:Op maandag 6 juli 2020 09:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doet er niet toeHeb je een beetje genoten van je vrije maand?
Kan beter, ben druk met ruimen of althans helpen zeg maarquote:Op maandag 6 juli 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker wel. Alleen lastig om nu weer erin te komen na 4 weken
Hoest met jou?
Leuk!!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 6 juli 2020 09:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan beter, ben druk met ruimen of althans helpen zeg maar![]()
Mijn moeder gaat de 14e naar Brabant verhuizen
En ik ben oma geworden
Jazeker , baby was te vroeg geboren maar is inmiddels alweer een paar weekjes thuis en het gaat goed met haar en haar oudersquote:Op maandag 6 juli 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maken kindje en ouders het goed?
Ah beterquote:Op maandag 6 juli 2020 09:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jazeker , baby was te vroeg geboren maar is inmiddels alweer een paar weekjes thuis en het gaat goed met haar en haar ouders
Zelf meezingenquote:
Heyyy puzz, had je de bloeduitslagen binnen en kunnen ze/jij er iets mee?quote:Op maandag 6 juli 2020 09:21 schreef puzziepie het volgende:
Jazeker , baby was te vroeg geboren maar is inmiddels alweer een paar weekjes thuis en het gaat goed met haar en haar ouders
Hey! Good meurning. Hoe heb ik het gedaan met dat F1 gebeuren?quote:
Aanschouw!quote:Op maandag 6 juli 2020 10:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey! Good meurning. Hoe heb ik het gedaan met dat F1 gebeuren?
40+ middenmoot, algeheel op de 566e plaats yihaaaquote:Op maandag 6 juli 2020 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Aanschouw!
40+ / Het grote 'Fok! Formule 1-manager 40+ subleague' topic
Komend weekend alweer ronde 2quote:Op maandag 6 juli 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
40+ middenmoot, algeheel op de 566e plaats yihaaa![]()
Kan ik het gewoon laten staan of moet er iets opnieuw ingevuld worden?quote:
Je kunt het laten staanquote:Op maandag 6 juli 2020 10:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kan ik het gewoon laten staan of moet er iets opnieuw ingevuld worden?
geld? oeh ik kan wel wat geld gebruiken. Leuke schoenen op het oogquote:Op maandag 6 juli 2020 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt het laten staan
Of je kunt het geld wat je (vanavond) krijgt gebruiken om je team te upgraden.
Of de boel helemaal omgooien, mag ook
Maar, het handelen kost wel wat geld, dus sparen kan ook
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
geld? oeh ik kan wel wat geld gebruiken. Leuke schoenen op het oog
eyyyy Haags dude! Goeie vakantie gehad?quote:
oh damnquote:Op maandag 6 juli 2020 10:30 schreef D. het volgende:
F1-geld, alleen te besteden in de Fok F1 manager
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:36 schreef D. het volgende:
maar goed ook, anders wilde @:deisyy vast met je mee
Zekersquote:Op maandag 6 juli 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy Haags dude! Goeie vakantie gehad?
Teveel of te weinig witte bloedlichaampjes , (ben het ff kwijt) Maar ik zou of een ontsteking moeten hebben of griep . En dat heb ik beiden niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heyyy puzz, had je de bloeduitslagen binnen en kunnen ze/jij er iets mee?
Sterktequote:Op maandag 6 juli 2020 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Teveel of te weinig witte bloedlichaampjes , (ben het ff kwijt) Maar ik zou of een ontsteking moeten hebben of griep . En dat heb ik beiden niet.
Ik vermoed dat het door de stress is ,aangezien stress slecht is voor een auto-immuun ziekte .
Op dit moment word ik dus niet behandeld met schildklier medicijnen en moet ik maar afwachten wanneer het goedkomt.
Iets wat al maanden alle energie uit me zuigt en zorgt voor nog meer frustraties en stress.
Lastig dus
Netjesquote:Op maandag 6 juli 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
40+ middenmoot, algeheel op de 566e plaats yihaaa![]()
Net langs gereden ook nogquote:
Verdorie puzz dat schiet niet op zoquote:Op maandag 6 juli 2020 11:27 schreef puzziepie het volgende:
Teveel of te weinig witte bloedlichaampjes , (ben het ff kwijt) Maar ik zou of een ontsteking moeten hebben of griep . En dat heb ik beiden niet.
Ik vermoed dat het door de stress is ,aangezien stress slecht is voor een auto-immuun ziekte .
Op dit moment word ik dus niet behandeld met schildklier medicijnen en moet ik maar afwachten wanneer het goedkomt.
Iets wat al maanden alle energie uit me zuigt en zorgt voor nog meer frustraties en stress.
Lastig dus
moet ie heel ver kunnen reikenquote:Op maandag 6 juli 2020 12:53 schreef pullup het volgende:
Heeft Marvin ook wat te schieten
[ afbeelding ]
suikerbrood is lekkerquote:Op maandag 6 juli 2020 12:59 schreef pullup het volgende:
Ik heb Enkhuizer suikerbrood gekregen van een van mijn roeiersOmminom
Ik las het ergens ja....Ennio....iconisch muziekquote:
of op zn dak zit met n mondharmoncaquote:Op maandag 6 juli 2020 13:51 schreef pullup het volgende:
Ik stel me bij deze nummers ook altijd voor hoe BDS rondjes om zijn bunkertje loopt
Jaquote:
Soep is altijd goed.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:46 schreef chufi het volgende:
Met dit weer is een lekker soepie wel lekker, dus ik heb maar weer eens een pan opgezet en heb weer wat in elkaar gekookt ... weer heerlijk gelukt
Ik had een stukje muziek uitgekozen voor de begrafenis van mijn vader en dat was van van hemquote:
Elke keer dat ze langskomen kijk ik ze weer hoor.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een stukje muziek uitgekozen voor de begrafenis van mijn vader en dat was van van hem
Mijn Pa was gek op die spaghetti westerns
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer dat ze langskomen kijk ik ze weer hoor.
Zelfs in het Duits nagesynchroniseerd waren ze te pruimen
Okquote:
Shuuuusssssssssquote:
Alsof Cowboys manieren hebbenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Du ja? Vind ik niet heel beleefd. Sie zou beleefder zijn.
Halt MAUL !!!quote:Op maandag 6 juli 2020 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Du ja? Vind ik niet heel beleefd. Sie zou beleefder zijn.
Die schieten zonder wat te zeggenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Britse cowboys zouden wel manieren hebben
Do is der Bahnhofquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Would you be so kindly to raise your hand if convenient?
Kill Billquote:
Ja ok gastquote:
Ik dacht van Nancy Sinatraquote:
Maar je hebt gelijkquote:
ik luister nu maar volgens mij is de Kill Bill versie die van Sinatraquote:Op maandag 6 juli 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet , maar dacht laat ik eens zoeken
quote:Op maandag 6 juli 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
Definitief geen Expeditie Robinson komend seizoen. Dat zat er al aan te komen maar toch
Stranden zijn een verhoogd risico, kijk maar naar Spanjequote:
hele crew, alle deelnemers twee weken extra in quarantaine, vast te duurquote:
Crew zit niet op dat onbewoond eiland.quote:
Dat kunnen ze toch thuis doen vooraf op eigen kostenquote:Op maandag 6 juli 2020 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
hele crew, alle deelnemers twee weken extra in quarantaine, vast te duur
nou nee. Think mcFly think!quote:Op maandag 6 juli 2020 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch thuis doen vooraf op eigen kosten
D. heeft het nog steeds niet aangepastquote:Op maandag 6 juli 2020 19:23 schreef pullup het volgende:
Eens even checken wie er bovenaan staat in dat F1spel
quote:
ik sta 566e overal...niet slecht eyquote:
Volgende keer gewoon vreselijke wraak nemenquote:
dibs = claimenquote:
Ik denk van niet, want je kijkt zo blij, maar ik heb geen idee hoeveel er mee doenquote:
Dat roep je als je ergens als eerste de optie op neemt.quote:
600 of zoquote:Op maandag 6 juli 2020 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk van niet, want je kijkt zo blij, maar ik heb geen idee hoeveel er mee doen
quote:
In Fok! kringen niet, misschien moet je straks nog even dibsen.quote:Op maandag 6 juli 2020 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat roep je als je ergens als eerste de optie op neemt.
In sommige kringen eren ze dat....
Ik had het kunnen weten...quote:Op maandag 6 juli 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Fok! kringen niet, misschien moet je straks nog even dibsen.
51quote:Op maandag 6 juli 2020 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]En hoeveel teams zijn er?
Om te beoordelen of die 35e plek ook wat waard is?
Ik ben trots op jou en ook op mezelf, 579e plaatsquote:
Ik was iets te negatief...er zijn 782 deelnemers. We doen het hartstikke goedquote:Op maandag 6 juli 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben trots op jou en ook op mezelf, 579e plaats
Ah okquote:
yepquote:Op maandag 6 juli 2020 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok
Een wijs man maakt dan duidelijk dat er nog wat 'room for improvement' is.
z'n punten hoef ik niet, geef mij maar z'n geldquote:Op maandag 6 juli 2020 19:38 schreef pullup het volgende:
De punten van Chufi komen er bij jullie dan toch gewoon bij hoop ik?
Bij de moderator jaquote:Op maandag 6 juli 2020 19:38 schreef pullup het volgende:
De punten van Chufi komen er bij jullie dan toch gewoon bij hoop ik?
Nieuwe schoenenquote:Op maandag 6 juli 2020 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
z'n punten hoef ik niet, geef mij maar z'n geld
hell yeahquote:
Nee joh, die moest gewoon even zijn verlies verwerkenquote:Op maandag 6 juli 2020 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Maar las ik nou dat Chufi er alweer mee stopt?
om 20:00u krijg je geldquote:Op maandag 6 juli 2020 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
z'n punten hoef ik niet, geef mij maar z'n geld
Misschien gaan ze daar wel sneller vanquote:
De teleurstelling dat nieuwe schoenen er niet inzitten bij dit spel denk ik.quote:
Ik wilde het al edittenquote:Op maandag 6 juli 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
De teleurstelling dat nieuwe schoenen er niet inzitten bij dit spel denk ik.
Ik heb alleen boerenkaas op mijn sesambolletje gehad vanochtendquote:Op maandag 6 juli 2020 19:49 schreef Prisha het volgende:
Heb je nog last van de boeren @:pullup? Of houden ze zicht rustig vandaag
dat kan dan nét. Wel bizar hoe die ineens vanuit het niets weer uit de lucht kwamen vallen.quote:Op maandag 6 juli 2020 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb alleen boerenkaas op mijn sesambolletje gehad vanochtend
quote:Op maandag 6 juli 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat kan dan nét. Wel bizar hoe die ineens vanuit het niets weer uit de lucht kwamen vallen.
Boeren? Welke boeren? Oh ja, die waren er ook nog!
De vrijheidsstrijders ook al, 30 demonstraties per dagquote:Op maandag 6 juli 2020 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]Ja, ik was ze ook bijna vergeten. Als ik de berichten mag geloven hebben ze nog wat in petto de komende weken
ik hoop dat ze uit mijn vaarwater blijvenquote:Op maandag 6 juli 2020 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]Ja, ik was ze ook bijna vergeten. Als ik de berichten mag geloven hebben ze nog wat in petto de komende weken
Waar strijden die dan voor? Nederland is toch al een tijdje geleden bevrijd?quote:Op maandag 6 juli 2020 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vrijheidsstrijders ook al, 30 demonstraties per dag
Ze willen van de 1,5 meter regel af, want ze voelen zich beperkt n hun vrijheidquote:Op maandag 6 juli 2020 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waar strijden die dan voor? Nederland is toch al een tijdje geleden bevrijd?
alsof ze dat al in acht nemenquote:Op maandag 6 juli 2020 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Ze willen van de 1,5 meter regel af, want ze voelen zich beperkt n hun vrijheid
En geen mondkapjes of zoquote:Op maandag 6 juli 2020 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze willen van de 1,5 meter regel af, want ze voelen zich beperkt n hun vrijheid
sommige mensen zijn een beetje vreemdquote:Op maandag 6 juli 2020 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En geen mondkapjes of zo![]()
Zag zo'n video uit Amerika waar een mens een heel rek van die dingen in een supermarktb tegen de vlakte mikte omdat ze er tegen was dat die dingen bestonden uberhaupt.
allemaal nieuwe schoenenquote:Op maandag 6 juli 2020 20:02 schreef D. het volgende:
Budget is binnen
Voor het upgraden van je team dus
Wat kan je allemaal WEL aanschaffen?quote:Op maandag 6 juli 2020 20:02 schreef D. het volgende:
Budget is binnen
Matigjes, ik spaar nog even door!quote:Op maandag 6 juli 2020 20:02 schreef D. het volgende:
Budget is binnen
Ik besluit na de trainingen a.s. vrijdag wat ik ga doenquote:
Dank jequote:En jij ook succes trouwens!![]()
Het moet wel heel raar lopen willen komende race precies dezelfde rijders uitvallenquote:Op maandag 6 juli 2020 20:05 schreef Prisha het volgende:
Ik laat het fijn zoals het is. Mijn teampje doet het niet slecht. Ik hou gewoon een low profile en sla dan op het eind keihard toe
you never knowquote:Op maandag 6 juli 2020 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet wel heel raar lopen willen komende race precies dezelfde rijders uitvallen
Dan kun je mooi het F1-budget voor de F1 gebruikenquote:Op maandag 6 juli 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
Ik had vanmiddag al mijn zomerschoen mooi op een rijtje gezet. Kwam tot de conclusie dat ik voorlopig geen nieuwe hoef, het zijn er wel even genoeg nu
Ik spaar nog even doorquote:Op maandag 6 juli 2020 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kun je mooi het F1-budget voor de F1 gebruiken
Leuke vlaggetjes voor in de auto.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kun je mooi het F1-budget voor de F1 gebruiken
Daar heb ik inderdaad iets te weinig vanquote:
Pluche dobbelstenen voor aan de achteruitkijkspiegel, een gehaakte toiletrolhouder voor op de hoedenplankquote:Op maandag 6 juli 2020 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuke vlaggetjes voor in de auto.
Of zo'n knikkend aapje op het dashbord
Ik zou het wel weten jaquote:Op maandag 6 juli 2020 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Pluche dobbelstenen voor aan de achteruitkijkspiegel, een gehaakte toiletrolhouder voor op de hoedenplank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |