Waar strijden die dan voor? Nederland is toch al een tijdje geleden bevrijd?quote:Op maandag 6 juli 2020 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vrijheidsstrijders ook al, 30 demonstraties per dag
Ze willen van de 1,5 meter regel af, want ze voelen zich beperkt n hun vrijheidquote:Op maandag 6 juli 2020 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waar strijden die dan voor? Nederland is toch al een tijdje geleden bevrijd?
alsof ze dat al in acht nemenquote:Op maandag 6 juli 2020 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Ze willen van de 1,5 meter regel af, want ze voelen zich beperkt n hun vrijheid
En geen mondkapjes of zoquote:Op maandag 6 juli 2020 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze willen van de 1,5 meter regel af, want ze voelen zich beperkt n hun vrijheid
sommige mensen zijn een beetje vreemdquote:Op maandag 6 juli 2020 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En geen mondkapjes of zo![]()
Zag zo'n video uit Amerika waar een mens een heel rek van die dingen in een supermarktb tegen de vlakte mikte omdat ze er tegen was dat die dingen bestonden uberhaupt.
allemaal nieuwe schoenenquote:Op maandag 6 juli 2020 20:02 schreef D. het volgende:
Budget is binnen
Voor het upgraden van je team dus
Wat kan je allemaal WEL aanschaffen?quote:Op maandag 6 juli 2020 20:02 schreef D. het volgende:
Budget is binnen
Matigjes, ik spaar nog even door!quote:Op maandag 6 juli 2020 20:02 schreef D. het volgende:
Budget is binnen
Ik besluit na de trainingen a.s. vrijdag wat ik ga doenquote:
Dank jequote:En jij ook succes trouwens!![]()
Het moet wel heel raar lopen willen komende race precies dezelfde rijders uitvallenquote:Op maandag 6 juli 2020 20:05 schreef Prisha het volgende:
Ik laat het fijn zoals het is. Mijn teampje doet het niet slecht. Ik hou gewoon een low profile en sla dan op het eind keihard toe
you never knowquote:Op maandag 6 juli 2020 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet wel heel raar lopen willen komende race precies dezelfde rijders uitvallen
Dan kun je mooi het F1-budget voor de F1 gebruikenquote:Op maandag 6 juli 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
Ik had vanmiddag al mijn zomerschoen mooi op een rijtje gezet. Kwam tot de conclusie dat ik voorlopig geen nieuwe hoef, het zijn er wel even genoeg nu
Ik spaar nog even doorquote:Op maandag 6 juli 2020 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kun je mooi het F1-budget voor de F1 gebruiken
Leuke vlaggetjes voor in de auto.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kun je mooi het F1-budget voor de F1 gebruiken
Daar heb ik inderdaad iets te weinig vanquote:
Pluche dobbelstenen voor aan de achteruitkijkspiegel, een gehaakte toiletrolhouder voor op de hoedenplankquote:Op maandag 6 juli 2020 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuke vlaggetjes voor in de auto.
Of zo'n knikkend aapje op het dashbord
Ik zou het wel weten jaquote:Op maandag 6 juli 2020 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Pluche dobbelstenen voor aan de achteruitkijkspiegel, een gehaakte toiletrolhouder voor op de hoedenplank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |