z'n punten hoef ik niet, geef mij maar z'n geldquote:Op maandag 6 juli 2020 19:38 schreef pullup het volgende:
De punten van Chufi komen er bij jullie dan toch gewoon bij hoop ik?
Bij de moderator jaquote:Op maandag 6 juli 2020 19:38 schreef pullup het volgende:
De punten van Chufi komen er bij jullie dan toch gewoon bij hoop ik?
Nieuwe schoenenquote:Op maandag 6 juli 2020 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
z'n punten hoef ik niet, geef mij maar z'n geld
hell yeahquote:
Nee joh, die moest gewoon even zijn verlies verwerkenquote:Op maandag 6 juli 2020 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Maar las ik nou dat Chufi er alweer mee stopt?
om 20:00u krijg je geldquote:Op maandag 6 juli 2020 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
z'n punten hoef ik niet, geef mij maar z'n geld
Misschien gaan ze daar wel sneller vanquote:
De teleurstelling dat nieuwe schoenen er niet inzitten bij dit spel denk ik.quote:
Ik wilde het al edittenquote:Op maandag 6 juli 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
De teleurstelling dat nieuwe schoenen er niet inzitten bij dit spel denk ik.
Ik heb alleen boerenkaas op mijn sesambolletje gehad vanochtendquote:Op maandag 6 juli 2020 19:49 schreef Prisha het volgende:
Heb je nog last van de boeren @:pullup? Of houden ze zicht rustig vandaag
dat kan dan nét. Wel bizar hoe die ineens vanuit het niets weer uit de lucht kwamen vallen.quote:Op maandag 6 juli 2020 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb alleen boerenkaas op mijn sesambolletje gehad vanochtend
quote:Op maandag 6 juli 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat kan dan nét. Wel bizar hoe die ineens vanuit het niets weer uit de lucht kwamen vallen.
Boeren? Welke boeren? Oh ja, die waren er ook nog!
De vrijheidsstrijders ook al, 30 demonstraties per dagquote:Op maandag 6 juli 2020 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]Ja, ik was ze ook bijna vergeten. Als ik de berichten mag geloven hebben ze nog wat in petto de komende weken
ik hoop dat ze uit mijn vaarwater blijvenquote:Op maandag 6 juli 2020 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]Ja, ik was ze ook bijna vergeten. Als ik de berichten mag geloven hebben ze nog wat in petto de komende weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |