Zekersquote:Op maandag 6 juli 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy Haags dude! Goeie vakantie gehad?
Teveel of te weinig witte bloedlichaampjes , (ben het ff kwijt) Maar ik zou of een ontsteking moeten hebben of griep . En dat heb ik beiden niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heyyy puzz, had je de bloeduitslagen binnen en kunnen ze/jij er iets mee?
Sterktequote:Op maandag 6 juli 2020 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Teveel of te weinig witte bloedlichaampjes , (ben het ff kwijt) Maar ik zou of een ontsteking moeten hebben of griep . En dat heb ik beiden niet.
Ik vermoed dat het door de stress is ,aangezien stress slecht is voor een auto-immuun ziekte .
Op dit moment word ik dus niet behandeld met schildklier medicijnen en moet ik maar afwachten wanneer het goedkomt.
Iets wat al maanden alle energie uit me zuigt en zorgt voor nog meer frustraties en stress.
Lastig dus
Netjesquote:Op maandag 6 juli 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
40+ middenmoot, algeheel op de 566e plaats yihaaa![]()
Net langs gereden ook nogquote:
Verdorie puzz dat schiet niet op zoquote:Op maandag 6 juli 2020 11:27 schreef puzziepie het volgende:
Teveel of te weinig witte bloedlichaampjes , (ben het ff kwijt) Maar ik zou of een ontsteking moeten hebben of griep . En dat heb ik beiden niet.
Ik vermoed dat het door de stress is ,aangezien stress slecht is voor een auto-immuun ziekte .
Op dit moment word ik dus niet behandeld met schildklier medicijnen en moet ik maar afwachten wanneer het goedkomt.
Iets wat al maanden alle energie uit me zuigt en zorgt voor nog meer frustraties en stress.
Lastig dus
moet ie heel ver kunnen reikenquote:Op maandag 6 juli 2020 12:53 schreef pullup het volgende:
Heeft Marvin ook wat te schieten
[ afbeelding ]
suikerbrood is lekkerquote:Op maandag 6 juli 2020 12:59 schreef pullup het volgende:
Ik heb Enkhuizer suikerbrood gekregen van een van mijn roeiersOmminom
Ik las het ergens ja....Ennio....iconisch muziekquote:
of op zn dak zit met n mondharmoncaquote:Op maandag 6 juli 2020 13:51 schreef pullup het volgende:
Ik stel me bij deze nummers ook altijd voor hoe BDS rondjes om zijn bunkertje loopt
Jaquote:
Soep is altijd goed.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:46 schreef chufi het volgende:
Met dit weer is een lekker soepie wel lekker, dus ik heb maar weer eens een pan opgezet en heb weer wat in elkaar gekookt ... weer heerlijk gelukt
Ik had een stukje muziek uitgekozen voor de begrafenis van mijn vader en dat was van van hemquote:
Elke keer dat ze langskomen kijk ik ze weer hoor.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een stukje muziek uitgekozen voor de begrafenis van mijn vader en dat was van van hem
Mijn Pa was gek op die spaghetti westerns
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer dat ze langskomen kijk ik ze weer hoor.
Zelfs in het Duits nagesynchroniseerd waren ze te pruimen
Okquote:
Shuuuusssssssssquote:
Alsof Cowboys manieren hebbenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Du ja? Vind ik niet heel beleefd. Sie zou beleefder zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |