Ja. En als ie er wel zit, zit je ook gelijk onder het het bloed.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
En jezelf keihard slaat omdat je denkt te weten dat die mug daar zit en je bloed te voeden
Ja okquote:
Je bent mij nu kwijt.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
De man van MM, maar niet die ene MM en ook niet M_M
Ik slaap onder een klamboe. Ik hoor ze nog wel maar ze komen niet binnen. Soms wel maar dan is mijn jachtgebied een stuk kleinerquote:Op zondag 5 juli 2020 19:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En als ie er wel zit, zit je ook gelijk onder het het bloed.
Ik weet wie je bedoeld. En ja dat was een enorm toffe peer maar ik was zijn username kwijt. MM was zijn vrouw. L2B is wat lastig voor mijn hersensquote:Op zondag 5 juli 2020 19:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar met de meet kwam ik er wel achter wat een toffe gast het is.
Oh, dat is vast lekker.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik slaap onder een klamboe. Ik hoor ze nog wel maar ze komen niet binnen. Soms wel maar dan is mijn jachtgebied een stuk kleiner
Ik zie hem ook geen mixes maken met muziek.quote:
Kan gebeuren toch? Het verhaal van MM vwas mij ontschoten. Nu weet ik het weer.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoeld. En ja dat was een enorm toffe peer maar ik was zijn username kwijt. MM was zijn vrouw. L2B is wat lastig voor mijn hersens
Ja nee.. Ik had een tijdje terug een mogelijke verklaring ... maar geen ideequote:Op zondag 5 juli 2020 19:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zie hem ook geen mixes maken met muziek.
Zeg dan Mary Mouse denk ik dan. ipv MM en Lucky die 2 en B waren dan overbodig. Lucky is een toffe peerquote:
Ik heb zelfs nog met MM gedate ...quote:Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch? Dat MM verhaal was mij ontschoten. Nu weet ik het weer.
En niet geluktquote:
Ahh ja ik weet daar niet veel van. Wel de afloopquote:Op zondag 5 juli 2020 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof dat het doel zou zijn .. was gezellig maar toen al ziek ..
triest ...quote:Op zondag 5 juli 2020 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ja ik weet daar niet veel van. Wel de afloop
Ja dat weet ikquote:
Ik ben strontium SRquote:
Ja je bent radio aktief afvalquote:
Loop je in de regen valt alles er uitquote:Op zondag 5 juli 2020 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik was vanmiddag op Youtube op zoek naar een patroon en vond deze
Het is inderdaad wel een mooi weer tas, maar het ging me om de naam.quote:
Nou dan haak je een naamquote:Op zondag 5 juli 2020 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een mooi weer tas, maar het ging me om de naam.
Liever niet voluitquote:
Doe maar gewoon een vlammenwerperquote:Op zondag 5 juli 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
Ik heb zin om een gun te kopen. https://www.at5.nl/artike(...)g-honderden-van-zien
Mag ook, wat en hoe kan dit vrijheidsmars zijn we van het padje af ofzoquote:
nog 100erden komende weken... 30 per dag zeker ...quote:Op zondag 5 juli 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
Ik heb zin om een gun te kopen. https://www.at5.nl/artike(...)g-honderden-van-zien
Je weet dat mensen kortzichtig en egoīstisch zijn maar dit is helaas toch weer schrikkenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ook, wat en hoe kan dit vrijheidsmars zijn we van het padje af ofzo
Het is godverdomme een pandemie en het is redelijk onder controle. Laten we blij zijn en de regels die er gelden gewoon doen. Zo lastig is het nietquote:Op zondag 5 juli 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
nog 100erden komende weken... 30 per dag zeker ...
Nou nogal ja.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Je weet dat mensen kortzichtig en egoīstisch zijn maar dit is helaas toch weer schrikken
Ja maar, ja maar, ze worden wel beperkt in hun vrijheid.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is godverdomme een pandemie en het is redelijk onder controle. Laten we blij zijn en de regels die er gelden gewoon doen. Zo lastig is het niet
Tja.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ze worden wel beperkt in hun vrijheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |