Survival of the fittest hier hoor.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vlindereitjes verwijderdEn die arme vlinders dan?
Ik kende eigenlijk alleen boerenkoolstamppot met boerenkool. En toen werd het plots een 'super food' en populair in de VS en zo. Internet vol interessante boerenkoolreceptenquote:Op zondag 5 juli 2020 17:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank je, ik ben even aan het kijken.
Het is ook wel naïef van mij om interessante recepten te verwachten met een groente die bijna alleen in Nederland bestaat. Maar de aanhouder wint. Ik heb wat suggesties gevonden. Met een basilicumpesto, met gebakken salie, in een salade met brie. En verder gewoon als peulvrucht door een curry of chili of maaltijdsoep, dat doe ik wel met de ingevroren exemplaren.
Ik heb nog boerenkool meegenomen vanuit NL voor m'n Vlaamse huisgenotenquote:Op zondag 5 juli 2020 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kende eigenlijk alleen boerenkoolstamppot met boerenkool. En toen werd het plots een 'super food' en populair in de VS en zo. Internet vol interessante boerenkoolrecepten(ok, de helft leek me nog steeds niet lekker, maar soit: keus!)
Misschien moeten we de kapucijner hip maken. The wonderpeaquote:Op zondag 5 juli 2020 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kende eigenlijk alleen boerenkoolstamppot met boerenkool. En toen werd het plots een 'super food' en populair in de VS en zo. Internet vol interessante boerenkoolrecepten(ok, de helft leek me nog steeds niet lekker, maar soit: keus!)
In de VS zijn ze niet wijs. Nu ook weer beelden van het neerhalen van Columbus. Want rasist. Bekijk je de beelden zijn het voornamelijk blanken. Misschien een keertje geschiedenisles geven daar.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vriest prima inquote:Op zondag 5 juli 2020 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Van de courgette zou ik soep maken, lekker bij de lunch en de avocado op brood bij de lunch met stukjes zongedroogde tomaat er op, veel peper en smullen
foto's!quote:Op zondag 5 juli 2020 17:37 schreef Kreator het volgende:
Woonkamer verbouwd. Heb de eettafel nu aan de voorkant van het huis en de zitkamer aan de achterkant.
Iemand in dit topic zei laatst dat het heel klein leek en je zat ook te dicht op de tv en de Bank stond voor de erker. Mensen liepen ook heel dicht langs het raam waar je dan zat.
Vind dit echt 1000x beter. Weet niet waarom ik dat nooit eerder heb gedaan.
Dat wil ik.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:38 schreef Jagärtrut het volgende:
of courgettepannenkoeken. Met geraspte courgette, mais en eventueel feta ofzo...Lekker met een kruidenkwark saus en gerookte zalm...
Omdat je er nooit over nadacht. Toen wij (heel lang geleden) gingen verhuizen, vond mijn moeder het ook beter om de eettafel aan de straatkant te zetten en het zitdeel aan de tuinkant. Dat had niemand in de straat. Jaar later had bijna iedereen datquote:Op zondag 5 juli 2020 17:37 schreef Kreator het volgende:
Woonkamer verbouwd. Heb de eettafel nu aan de voorkant van het huis en de zitkamer aan de achterkant.
Iemand in dit topic zei laatst dat het heel klein leek en je zat ook te dicht op de tv en de Bank stond voor de erker. Mensen liepen ook heel dicht langs het raam waar je dan zat.
ik doe op 2 courgette's en 1 blikje mais 4 eieren met peper en zout loskloppen, 100 gram meel erdoor voor het binden. Dat door de geraspte courgette en mais roeren, eventueel feta toevoegen, en in koekenpan kleine pannekoekjes van bakken...quote:
Bij mijn ouders had juist iedereen het (keuken zit ook aan de voorkant), en laatst hebben juist buren het omgedraaid. God mag weten waaromquote:Op zondag 5 juli 2020 17:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Omdat je er nooit over nadacht. Toen wij (heel lang geleden) gingen verhuizen, vond mijn moeder het ook beter om de eettafel aan de straatkant te zetten en het zitdeel aan de tuinkant. Dat had niemand in de straat. Jaar later had bijna iedereen dat
Dank je, hij staat voor deze week op de lijst.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik doe op 2 courgette's en 1 blikje mais 4 eieren met peper en zout loskloppen, 100 gram meel erdoor voor het binden. Dat door de geraspte courgette en mais roeren, eventueel feta toevoegen, en in koekenpan kleine pannekoekjes van bakken...
Beter. Wij gingen destijds de bovenverdieping opnieuw indelen zodat het ruimtelijker leek voor de verkoopfoto's. Hadden we jaren eerder moeten doen.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:37 schreef Kreator het volgende:
Ja, een of ander geitenwollensokkenrecept dat m'n moeder wel eens maakte, met noten, groene kool, geraspte wortel en rozijnen. De gekookte rijst met de noten en rozijnen mengen, en dan in laagjes met de voorgegaarde groente in een ovenschaal, kaas en ei erover en bakken tot ei gestold en kaas bruin.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand wel eens gegratineerde rijst op? Ik kom het steeds vaker tegen.
Bijvoorbeeld: https://smittenkitchen.co(...)ato-and-rice-gratin/
LOL. een nieuwe standaard voor de bereiding van heerlijke koffie.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Bijna jarig... en kadootje in de post waarvan ik niks mag weten anders dan een hoop geplaag dat ik zelf gezegd heb dat ik zoiets wil.
Maar ook deze dus: https://www.bodum.com/nl/nl/11592-913s-pour-over
Nu al blij... en dan is hij er nog niet eens.
Ja. Met dat idee speelde ik ook en dit is 190x ruimtelijker dus had het ook eerder moeten doen.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beter. Wij gingen destijds de bovenverdieping opnieuw indelen zodat het ruimtelijker leek voor de verkoopfoto's. Hadden we jaren eerder moeten doen.
Wat is er mis met je kleed? Die is juist zo kleurrijk!quote:Op zondag 5 juli 2020 17:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Met dat idee speelde ik ook en dit is 190x ruimtelijker dus had het ook eerder moeten doen.
Nu nog nieuwe eetkamerstoelen, een nieuw kleed en een grotere tv, want dat is nu een postzegel.
*gooit wat boeuf bourguignon over*quote:Op zondag 5 juli 2020 18:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil niet uit bed. Maar ik wil wel eten. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Die boer liet ik zelf. Dus ja.quote:
En nu heb je een “droge“ loempia.quote:Op zondag 5 juli 2020 18:30 schreef derLudolf het volgende:
Kennen jullie die zakjes saus die bij Vietnamese/mini loempia's uit de diepvries in de doos zitten.
Die zakjes die je altijd weg gooit omdat je een fles saus hebt.
Bij de Aldi zitten die er niet meer in. Een fles saus is er ook niet meer
Het klinkt eerder erg druk ipv een beetjequote:Op zondag 5 juli 2020 18:46 schreef Tally het volgende:
Gister werd me gevraagd of ik toch nog ff voor de vakantie 2 kinderfeestjes wil regelen voor mijn kinderen. Leuk idee maar alles is al bijna vol zo voor de vakantie. Nu dacht ik een studiedag te nemen en hem dan te plannen maar ook dan zijn de gangbare dingen al vol. Nu heb ik nog 3 opties. De bios, pannenkoekenrestaurant (hebben we er 2 van om de hoek) en het zwembad. Zwembad en pannenkoekenhuis nr1 heb ik al gemaild. Nu wachten op antwoord.
Buiten dat ben ik ook nog druk voor mijn werk (huh per 1 juli ziu het toch stoppen? Ja) om een callcenter te (ver)bouwen. Dan zijn we nog bezig met een hoogslaper klussen voor de jongste![]()
En de huishoudelijke taken heb ik een beetje verslonst de afgelopen weken ivm veel werk.
Ik vind het een beetje druk
Prima boeufquote:Op zondag 5 juli 2020 18:43 schreef AnneX het volgende:
@:Cat...hoe is de boeuf? Eet jij er 2 x van?
Aardappeltjes heb ik al, van de week sperzieboontjes erbij halen.
Wat is jouw combi?
Trouwens het genoemde captain’s diner is een lekkere combi, ook.
Dat is die verpleger uit Nieuwegein Antonius.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Niet lezen als je niet wilt huilen: https://www.volkskrant.nl(...)aan-corona~bf67bcd7/
Nooit geprobeerd maar binnenkort eens die er onder proberen. Zonder tomaatquote:Op zondag 5 juli 2020 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand wel eens gegratineerde rijst op? Ik kom het steeds vaker tegen.
Bijvoorbeeld: https://smittenkitchen.co(...)ato-and-rice-gratin/
Ja.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:06 schreef Tally het volgende:
Dat is die verpleger uit Nieuwegein Antonius.
Ik las het net ook. Ik hoef niet te huilen, wel brok in mijn keel.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Niet lezen als je niet wilt huilen: https://www.volkskrant.nl(...)aan-corona~bf67bcd7/
Ik heb al 3 jaar een cafetiere... dus ik drink toch al retro koffiequote:Op zondag 5 juli 2020 17:52 schreef z80 het volgende:
[..]
LOL. een nieuwe standaard voor de bereiding van heerlijke koffie.
In Vietnam doen ze niet anders. Geeft wel lekkere koffie. Je moet alleen geen haast hebben.
Was een leuke vent. Idd altijd opgewekt en vrolijk en vriendelijk.quote:
Hij zal wel geen immuunsysteem hebben gehadquote:Op zondag 5 juli 2020 19:10 schreef Tally het volgende:
Was een leuke vent. Idd altijd opgewekt en vrolijk en vriendelijk.
Gelukkig is het maar een griepje.
pfff, dat is slikken zegquote:Op zondag 5 juli 2020 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Dat zal het zijn. Want dik wassie niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zal wel geen immuunsysteem hebben gehad
Niet gehuildquote:Op zondag 5 juli 2020 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Dat zal het zijn...quote:Op zondag 5 juli 2020 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zal wel geen immuunsysteem hebben gehad
Ik geloof geen reet van die cijfers. Ik denk echt dat er nog genoeg achter gehouden is of later vermeld want kwam beter uit.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet gehuildMaar dramatisch verhaal natuurlijk.
En als familie voelt het natuurlijk pijnlijk als er nul doden worden gemeld, ook al wordt er telkens bij gezet dat de cijfers niet accuraat zijn omdat overlijdens niet altijd meteen worden doorgegeven. Daarom is waarschijnlijk ook niet de virtuele vlag uitgehangen bij die eerste keer dat de teller op nul leek te staan.
Hebben we net op!quote:
Invriezen een optie?quote:Op zondag 5 juli 2020 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek me suf naar recepten de laatste tijd. Het is wat met zo'n tuin. Dit was niet ingecalculeerd in mijn masterplan.
Ik moet deze week nog iets eten met:
Rucola
Mizuna
Kapucijners
Erwten
Pluksla
Courgette
Snijbiet
Poblano pepers
Spitskool
Champignons
Wortels
Cherrytomaten
Avocado
Dat klinkt serieus lekkerquote:Op zondag 5 juli 2020 17:38 schreef Jagärtrut het volgende:
of courgettepannenkoeken. Met geraspte courgette, mais en eventueel feta ofzo...Lekker met een kruidenkwark saus en gerookte zalm...
Rucula, mizuna en snijbiet gaan natuurlijk gewoon in dezelfde saladequote:Op zondag 5 juli 2020 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek me suf naar recepten de laatste tijd. Het is wat met zo'n tuin. Dit was niet ingecalculeerd in mijn masterplan.
Rucola
Mizuna
Kapucijners
Erwten
Pluksla
Courgette
Snijbiet
Poblano pepers
Spitskool
Champignons
Wortels
Cherrytomaten
Avocado
Niet realtime nee. Zetten ze ook altijd erbij.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn...
Zat het toevallig net te lezen.
Bewijst ook meteen wederom dat de cijfers van het rivm toch niet helemaal kloppen.
Noem me naïef, maar ik geloof ze wel. Als klopt het aantal besmettingen en overlijdens aan COVID, zeker in die eerste periode, zeker niet. Omdat er toen veel te weinig getest werd.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik geloof geen reet van die cijfers. Ik denk echt dat er nog genoeg achter gehouden is of later vermeld want kwam beter uit.
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:21 schreef Tally het volgende:
Jeuj pannenkoekenrestaurant nummer 1 heeft plek! Nu hopelijk het zwembad ook nog.
Heftig.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:05 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*gooit wat boeuf bourguignon over*
quote:
Die kloppen wel, qua gemelde en geteste gevallen.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Bewijst ook meteen wederom dat de cijfers van het rivm toch niet helemaal kloppen.
Niet in dit geval helaas. Maar ik krijg toch bijna alles op als het goed is. Of ik laat het nog even aan de plant zitten.quote:
Nee, en ook geen champignons, tomaten en courgette. Die laatste twee binnenkort wel. Maar het moet wel op.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rucula, mizuna en snijbiet gaan natuurlijk gewoon in dezelfde saladeCherrytomaatjes er door.
Heb je zelf avocado's in de tuin?
Vergeet het steeds te melden, jij wilde toch een voedseldroger? Vanaf de 9e is bij lidl er één in de aanbieding voor 40 euro.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet in dit geval helaas. Maar ik krijg toch bijna alles op als het goed is. Of ik laat het nog even aan de plant zitten.
Nou, dat gevoel heb ik bij Uhmpie nou eigenlijk helemaal niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kloppen wel, qua gemelde en geteste gevallen.
Heb bij jou af-en-toe het gevoel dat jij je nauw betrokken voelt bij die Viruswaanzin-beweging?
Dank je, ik ga zo eens kijken.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vergeet het steeds te melden, jij wilde toch een voedseldroger? Vanaf de 9e is bij lidl er één in de aanbieding voor 40 euro.
Dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb bij jou af-en-toe het gevoel dat jij je nauw betrokken voelt bij die Viruswaanzin-beweging?
quote:Op zondag 5 juli 2020 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, dat gevoel heb ik bij Uhmpie nou eigenlijk helemaal niet.
Komt misschien mede ook door deze post van Uhmpie:quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 11:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik vond de regels soms wel wat kort door de bocht maar echt misselijk word ik meer van al die stille wetjes die er nu stiekem doorgedrukt worden als het aan onze corona-meesterHugo ligt.
Geen vrije artsenkeuze, de corona-app potentieel willen verplichten, noodwet naar een vaste wet en nu weer dat verhaal van dat gsm-data
doorgegeven moet worden aan het rivm...
Dat vind ik eigenlijk veel erger dan de gestelde regels an sich.
Oh jezus, die post had ik niet gelezen. En dat was eigenlijk maar goed ook.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:07 schreef golfer het volgende:
Komt misschien mede ook door deze post van Uhmpie:
[..]
Im Westen nichts Neuesquote:
Ook zijn de oversterfte cijfers openbaar in Nederland. Deze icm de corona cijfers komen redelijk overeen. Ja er zal altijd een verschil in zitten. Maar achterhouden van cijfers zie ik er niet in.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet realtime nee. Zetten ze ook altijd erbij.
[..]
Noem me naïef, maar ik geloof ze wel. Als klopt het aantal besmettingen en overlijdens aan COVID, zeker in die eerste periode, zeker niet. Omdat er toen veel te weinig getest werd.
Zoals Trump zou zeggen: ‘natuurlijk stijgen de cijfers, want we testen meer. Als we minder zouden testen zouden we lagere aantallen COVID hebben‘![]()
![]()
![]()
Wat is er verkeer aan kritisch zijn en blijven met wat er in Den Haag beslist wordt?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat rot. Hart in mijn keel.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Mja wij hielden zelf de cijfers van het cbs bij...quote:Op zondag 5 juli 2020 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Noem me naïef, maar ik geloof ze wel. Als klopt het aantal besmettingen en overlijdens aan COVID, zeker in die eerste periode, zeker niet. Omdat er toen veel te weinig getest werd.
Zoals Trump zou zeggen: ‘natuurlijk stijgen de cijfers, want we testen meer. Als we minder zouden testen zouden we lagere aantallen COVID hebben‘![]()
![]()
![]()
Ik had het over sterftecijfers.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is er raar aan dat ik gesteld ben op dingen als privacy en een privesfeer of zelfbeschikking mbt naar welke dokter ik ga?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zolang ik geen inzicht heb in de manier hoe jij telt en dat afgezet tegen hoe het CBS telt kan ik daar niet echt een reactie op geven.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja wij hielden zelf de cijfers van het cbs bij...
En ineens waren er minder mensen dood.
Dat is toch wel bedenkelijk stiekem.
Nou, vooruit dan. Inclusief gifje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2020 20:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan. Inclusief gifje.
Moet nog nieuw tv kastje, nieuwe eetkamerstoelen en de lampen moeten nu hoger want onhandig.Mijn autisme wat doe je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Moet nog nieuw tv kastje, nieuwe eetkamerstoelen en de lampen moeten nu hoger want onhandig.Dat ziet er uit als een heel voor de hand liggende indeling, wbt bank en eethoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
Moet nog nieuw tv kastje, nieuwe eetkamerstoelen en de lampen moeten nu hoger want onhandig.Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Moet nog nieuw tv kastje, nieuwe eetkamerstoelen en de lampen moeten nu hoger want onhandig.Netjes hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ja. Maar ja. Er zitten wat nadelen aan. Maar fuck it. Dit is beter.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een heel voor de hand liggende indeling, wbt bank en eethoek
Het staat in ieder geval primaquote:Op zondag 5 juli 2020 20:56 schreef Kreator het volgende:
Ja. Maar ja. Er zitten wat nadelen aan. Maar fuck it. Dit is beter.
Je loopje vanuit de keuken is nu onlogischquote:Op zondag 5 juli 2020 20:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ideaal toch juist, biertje vlakbij de hand?quote:Op zondag 5 juli 2020 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je loopje vanuit de keuken is nu onlogisch
Daarvoor zet je toch een koelkast. naast je bank?quote:Op zondag 5 juli 2020 21:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ideaal toch juist, biertje vlakbij de hand?
[..]
Moet nog nieuw tv kastje, nieuwe eetkamerstoelen en de lampen moeten nu hoger want onhandig.Gifje doet het niet hier. Het ziet er prima ruimtelijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had het een tijdje terug over andere eetkamerstoelen inclusief plaatje.
Eet je aan tafel? Of op de bank? 🤪
Ga je het raam nog beplakken tegen inkijk?
Zeg we wonen niet allemaal in een volksbuurt hèquote:Op zondag 5 juli 2020 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daarvoor zet je toch een koelkast. naast je bank?
[..]
Moet nog nieuw tv kastje, nieuwe eetkamerstoelen en de lampen moeten nu hoger want onhandig.Je bank past gewoon precies in die hoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Dat was een hele verstandige post van Uhmpie.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Moet nog nieuw tv kastje, nieuwe eetkamerstoelen en de lampen moeten nu hoger want onhandig.Mooi zeg! Ziet er echt super uit. En een geweldige monstrera heb je daar staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Hoe vaak heb je je hoofd al gestoten aan de eettafel lampen?)
De cijfers zullen vast kloppen met de defintie van de cijfers.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ja, ik was ook verbaasd dat het zo goed paste.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bank past gewoon precies in die hoek
Die was klein en een paar euro bij ikea.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mooi zeg! Ziet er echt super uit. En een geweldige monstrera heb je daar staan.
(Hoe vaak heb je je hoofd al gestoten aan de eettafel lampen?)
Je zegt dat je een nieuwe tv kast wil. Is er in de stijl van die kast er naast ook een tv kast te koop. Of zelfs die kast uitbreiden en dan de tv daarin. Die kast is nl zo gaaf.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik was ook verbaasd dat het zo goed paste.
We hebben een bewindspersoon die die vrijheid even wil schrappen met een klein artikeltje in de voorgestelde coronawet.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat heeft de vrije artsenkeuze van doen met corona? Volgens mij heb ik iets gemist.
Die trap.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je alleen een bepaalde nieuwsbron als basis van nogal suggestieve berichtgeving leest zou je dat inderdaad bijna gaan denken.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:34 schreef fietsie het volgende:
We hebben een bewindspersoon die die vrijheid even wil schrappen met een klein artikeltje in de voorgestelde coronawet.
Dat geldt alleen voor een opname ihkv corona?quote:Op zondag 5 juli 2020 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
We hebben een bewindspersoon die die vrijheid even wil schrappen met een klein artikeltje in de voorgestelde coronawet.
Ik heb de onderbouwing nog steeds niet gevonden maar het lijkt iets van doen te hebben met capaciteits bescherming.
Alsof je een zou gaan eisen niet in een voor Corona aangewezen ziekenhuis behandeld te worden.
Daar hebben we nu al iets voor: een vergunningen stelsel
Les nemen bij @minilotquote:Op zondag 5 juli 2020 21:22 schreef Candaasje het volgende:
Goffer. Dat ik niet mag bungeejumpen of parachutespringen, en dat ik geen fatsoenlijke koprol kan maken, laat staan een bruggetje: daar kan ik allemaal prima mee leven.
Maar nu ging ik hoepelen. Beetje buikspieren trainen op een leuke wijze. Zijn mijn heupen zodanig scheef (ongelijke hoogte) dat die hoepel steeds scheef gaateens zien hoe we dat gaan oplossen.
No clue..quote:Op zondag 5 juli 2020 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat heeft de vrije artsenkeuze van doen met corona? Volgens mij heb ik iets gemist.
Nee in de cardiologische zorg ook niet. In sommige aspecten van de neurologie ook niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor een opname ihkv corona?
Dit klinkt voor mij alsof ze mensen willen kunnen spreiden over verschillende ziekenhuizen.
Vrije artsenkeuze is zeer belangrijk, zeker. Maar het is niet zo alsof dat nu altijd zo is. In de GGZ heb je het gewoon nooit. En op de spoedeisende hulp ook niet.
Haha, inderdaad. Maar ik vrees dat zij mijn rug/ heupen/ ribben ook niet gelijker/rechter krijgtquote:
Naar wat ik begreep op de sportschool hoor je er flink blauw van te worden in het begin.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar ik vrees dat zij mijn rug/ heupen/ ribben ook niet gelijker/rechter krijgt
Wellicht zijn er wat trucjes voor.
Eens, ik zou de tv ook integreren in die kast.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je zegt dat je een nieuwe tv kast wil. Is er in de stijl van die kast er naast ook een tv kast te koop. Of zelfs die kast uitbreiden en dan de tv daarin. Die kast is nl zo gaaf.
Met korte been op een verhoging staan?quote:Op zondag 5 juli 2020 21:22 schreef Candaasje het volgende:
Goffer. Dat ik niet mag bungeejumpen of parachutespringen, en dat ik geen fatsoenlijke koprol kan maken, laat staan een bruggetje: daar kan ik allemaal prima mee leven.
Maar nu ging ik hoepelen. Beetje buikspieren trainen op een leuke wijze. Zijn mijn heupen zodanig scheef (ongelijke hoogte) dat die hoepel steeds scheef gaateens zien hoe we dat gaan oplossen.
Wat ben je aan het tellen? Ik heb geen zin om terug te lezen dus je moetmag de grap even uitleggen.quote:
Denk dat dat ijzer in dr rug nie heul makkelijk rektquote:Op zondag 5 juli 2020 21:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met korte been op een verhoging staan?
Heeft wel weer konsekwenties voor de wervelkolom.
Ja als je zo'n fitness hoepel hebt met van die hobbels. Ik heb een gewonequote:Op zondag 5 juli 2020 21:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep op de sportschool hoor je er flink blauw van te worden in het begin.
Daarom...de konsekwenties.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Denk dat dat ijzer in dr rug nie heul makkelijk rekt
Hmm, het scheelt misschien iets, maar ik denk dat het niet genoeg compenseert.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met korte been op een verhoging staan?
Heeft wel weer konsekwenties voor de wervelkolom.
quote:Op zondag 5 juli 2020 21:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hmm, het scheelt misschien iets, maar ik denk dat het niet genoeg compenseert.
Hoepelen om 1 been, is dat een optie ?quote:Op zondag 5 juli 2020 21:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
* fietsie herinnert zich een hamer en krammetjes, en knikt snel bevestigend....quote:Op zondag 5 juli 2020 22:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net een supergoed excuus gevonden waarom ik niet kan hoepelen.
* Lonaa mompelt iets over dat het vast en zeker door beenlengteverschil en scheef lijf komt en niet door gebrek aan fijne motoriek.
(voorheen) Beroepsinteresse: hoe veel cm. is het blv ( beenlengteverschil) of anders in dm.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hoofd stoten aan lamp.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat ben je aan het tellen? Ik heb geen zin om terug te lezen dus je moetmag de grap even uitleggen.
quote:Op zondag 5 juli 2020 22:00 schreef Lonaa het volgende:
* Lonaa mompelt iets over dat het vast en zeker door beenlengteverschil en scheef lijf komt en niet door gebrek aan fijne motoriek.
Ja wellicht. Misschien hang ik de tv aan de muur. Eerst eens een tijdje aankijken.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Eens, ik zou de tv ook integreren in die kast.
Ik realiseerde me laatst dat ik eigenlijk altijd wel ergens mijn handen kapot heb van 'iets'. De laatste keer rasp is bijna geheeld, het kleine kapotgetrokken blaartje van het sporten ook dus ik greep in m'n nieuwe mes vandaag.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
* fietsie herinnert zich een hamer en krammetjes, en knikt snel bevestigend....
Maar niet hoepelen.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:03 schreef AnneX het volgende:
[..]jij kunt hartstikke goed trekken, duwen en tillen en slepen.
Ahja, al is die laatste wel.... pleister d'r op?quote:Op zondag 5 juli 2020 22:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik realiseerde me laatst dat ik eigenlijk altijd wel ergens mijn handen kapot heb van 'iets'. De laatste keer rasp is bijna geheeld, het kleine kapotgetrokken blaartje van het sporten ook dus ik greep in m'n nieuwe mes vandaag.
Nee, ik realiseerde me bijna op tijd wat ik aan het doen was en het was niet met overgave. Dus amper kapotquote:Op zondag 5 juli 2020 22:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja, al is die laatste wel.... pleister d'r op?
Truequote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 22:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik realiseerde me laatst dat ik eigenlijk altijd wel ergens mijn handen kapot heb van 'iets'. De laatste keer rasp is bijna geheeld, het kleine kapotgetrokken blaartje van het sporten ook dus ik greep in m'n nieuwe mes vandaag.
quote:Op zondag 5 juli 2020 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Hoepelen om 1 been, is dat een optie ?
Lijkt me bizar sterke billen / bovenbenen op te leveren....
Ik probeerde het ook al volledig daar op af te schuiven, maar na enige pogingen lukt het wel, maar dan dus wel met een scheefdraaiende hoepel. Dus ietwat irritant en niet ideaal. Maar ik moest toen toch mijn weggedoken buikspieren erop aanspreken dat ik het niet lang volhield.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:00 schreef Lonaa het volgende:
Oh nee ik heb geen beenlengteverschil, althans, ..ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Maar door die S-bocht (restanten nog van) heb ik links een wat hogere euh 'heup', dus het loopt links verder door naar boven, terwijl het rechts zonder glooiing/hobbel gewoon recht naar beneden loopt, naar mijn heupbot. Ik geloof dat mijn daadwerkelijke heupbot wel redelijk op gelijke hoogte staat aan beide zijden (ik moest het even nakijken op de röntgenfoto's, ik had in mijn hoofd dat mijn heupbot ook ongelijk was, maar dan zou ik vermoedelijk raar waggelenquote:Op zondag 5 juli 2020 22:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
(voorheen) Beroepsinteresse: hoe veel cm. is het blv ( beenlengteverschil) of anders in dm.
kapotgekrabte-muggenbulten-boks.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Naast overal kapotgekrabte muggenbulten, heb ik momenteel:
Een kapotte knie, een blauwe plek op mijn borst, een geschaafde elleboog, een blauwe teennagel en inderdaad, een snee in mijn vinger waar ik gisteren in het snijblad van de foodprocessor greep.
Houden jullie jezelf een klein beetje heel?quote:Op zondag 5 juli 2020 22:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
kapotgekrabte-muggenbulten-boks.
Verder ook wel blauw. Knie(en), bovenbenen, sleutelbenen/schouders. Allemaal van het sporten, denk ik.
Dat was het wel. For now.
Eerste gedachte: als je zo'n verschil in decimeters uit drukt is er iets goed mis met je.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
(voorheen) Beroepsinteresse: hoe veel cm. is het blv ( beenlengteverschil) of anders in dm.
De bochten die ik eerst had kon je wel in dm's uitdrukken hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 22:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eerste gedachte: als je zo'n verschil in decimeters uit drukt is er iets goed mis met je.
Ik moest een keer op een tekening aangeven waar ik pijn had. Daarna werd me gevraagd Aan te geven waar ik geen pijn had, dat was makkelijkquote:Op zondag 5 juli 2020 22:22 schreef Lonaa het volgende:
Ludolf![]()
En @:Candaasje , ik ben eigenlijk altijd wel ergens stuk/korstjes/helende en blauw op verschillende plekken. En dat is dan los van pijn aan de binnenkantDat is op dit moment mijn rechterenkel (al een week of 4, geloof ik. Voornamelijk nog bij hardlopen, touwtje springen, traplopen en andere bewegingen waar wat meer kracht bij komt kijken), af en toe mijn linkerknie, alsof ik m overstrek en mijn onderrug/bekkenrand is gevoelig.
En dat is dan los van de gewone algehele 'meh' in aanhechtingen van pezen en spieren. En spierpijn.
F. kijkt soms vol medelijden naar me als ie vraagt 'waar heb je pijn dan?' als ik aangegeven heb dat mijn lijf pijn doet. Als ik het zo 'op papier' zie snap ik dat wel.
Ja dat is best een lijstje zo jaquote:Op zondag 5 juli 2020 22:22 schreef Lonaa het volgende:
Ludolf![]()
En @:Candaasje , ik ben eigenlijk altijd wel ergens stuk/korstjes/helende en blauw op verschillende plekken. En dat is dan los van pijn aan de binnenkantDat is op dit moment mijn rechterenkel (al een week of 4, geloof ik. Voornamelijk nog bij hardlopen, touwtje springen, traplopen en andere bewegingen waar wat meer kracht bij komt kijken), af en toe mijn linkerknie, alsof ik m overstrek en mijn onderrug/bekkenrand is gevoelig.
En dat is dan los van de gewone algehele 'meh' in aanhechtingen van pezen en spieren. En spierpijn.
F. kijkt soms vol medelijden naar me als ie vraagt 'waar heb je pijn dan?' als ik aangegeven heb dat mijn lijf pijn doet. Als ik het zo 'op papier' zie snap ik dat wel.
F. schiet wel eens in de lach als ik de trap op loop. Mijn enkels (en knieen) knakken. Op meerdere plekken, iedere stap. Het is bijna een concert.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat is best een lijstje zo ja![]()
![]()
Ik heb wel vaak kleine dingetjes die binnen korte tijd weer over zijn. Vriend heeft eigenlijk nooit iets, op zijn allergie na dan. Maar ik kraak letterlijk wel eens, mijn beent valt af en toe uit (sinds een paar jaar veel minder vaak dan eerst), het schiet af en toe in een spier achter mijn schouderblad...etc.
En ik ben gewoon lomp/onhandig. Dus vriend kijkt mij ook af en toe meewarrig aan, om me vervolgens wel even te masseren of op andere wijzen te helpen![]()
Achja, krakende wagens piepen het langst!
Meh.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest een keer op een tekening aangeven waar ik pijn had. Daarna werd me gevraagd Aan te geven waar ik geen pijn had, dat was makkelijk
Ja dat ja, dat 'ie eraf rolt en dan met een mes vastgezet wordt. net achter/onder je schouderblad. Ofzo. Heel kutquote:Op zondag 5 juli 2020 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
F. schiet wel eens in de lach als ik de trap op loop. Mijn enkels (en knieen) knakken. Op meerdere plekken, iedere stap. Het is bijna een concert.![]()
Maar goed, dat doet geen zeer. Kan het ook in/met mn rug en nek.
Die spier achter het schouderblad herken ik geloof ik, alsof ie...eraf rolt ofzo. Van het schouderblad dus.
Nou ja, ik zou wel graag gewoon soms...willen functioneren. Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Het is echt wel ruk als je lijf je tegenhoudt om gewoon dingen te doen.
Goed, genoeg gezeurt, tijd voor een concert op de trap en een paar uur slaap
Je spitskool, van Robins Flickrquote:Op zondag 5 juli 2020 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Rucola
Mizuna
Kapucijners
Erwten
Pluksla
Courgette
Snijbiet
Poblano pepers
Spitskool
Champignons
Wortels
Cherrytomaten
Avocado
Klinkt goed... ik sta wel vaker te kijken naar kool maar weet niet zo wat er mee te makenquote:Op zondag 5 juli 2020 22:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je spitskool, van Robins Flickr
Heat about
2T chili oil (see my recipe for sichuan chili oil)
in a wok and stirfry at high heat
1 chopped Early Jersey Wakefield Cabbage (spitskool in dutch)
After about 3 or 4 minutes add a mixture of
2T light soysauce
1½T rice vinegar
1T sugar
Simmer for another minute or 2. Or to your liking.
Onder je linkje met gratin met tomaat en courgette... Staat ook nog een linkje met rijst gratin met enkel courgette.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Rucola
Mizuna
Kapucijners
Erwten
Pluksla
Courgette
Snijbiet
Poblano pepers
Spitskool
Champignons
Wortels
Cherrytomaten
Avocado
Dat zal savooiekool geweest zijn denk ikquote:Op zondag 5 juli 2020 22:56 schreef Uhmmpie het volgende:
Behlave dat mijn moeder vroeger kool (maar dus geen idee welke..) bakte met ui.
Was echt superlekker.. maar laatst geprobeerd met spitskool.. en dat was het toch niet geloof ik
Las iedereen dit maar en dat er besef komt waarom alles moet..quote:Op zondag 5 juli 2020 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Reactie: Is maar een griepjequote:Op zondag 5 juli 2020 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Las iedereen dit maar en dat er besef komt waarom alles moet..
"Hij was al 42 en dus oud, en hij verzweeg vast dat..." enz enzquote:Op zondag 5 juli 2020 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Las iedereen dit maar en dat er besef komt waarom alles moet..
Staat genoteerd. Dit lijkt me een prima recept voor iemand die kool opgewarmd moet leren eten van zichzelf.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je spitskool, van Robins Flickr
Heat about
2T chili oil (see my recipe for sichuan chili oil)
in a wok and stirfry at high heat
1 chopped Early Jersey Wakefield Cabbage (spitskool in dutch)
After about 3 or 4 minutes add a mixture of
2T light soysauce
1½T rice vinegar
1T sugar
Simmer for another minute or 2. Or to your liking.
Volgens mij is er niet heel veel onderling verschil tussen caquelons.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Ondertussen hard aan het overwegen om met dochterlief te gaan kaasfonduen vrijdag
Als verjaarsfeestje.
Geen fonduepan hier... iemand nog tips waar op te letten?
Gezien we dit misschien 1x per jaar gaan doen hoeft ie niet meteen heel duur ook
Vind ik nog steeds niets zeggen over viruswaanzin. Alleen dat de overheid wat privacy gevoelige wetten er doorheen probeert te drukken.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2020 22:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True
Vandaag deed ik een split jerk. Het omhoog brengen van gewicht vanaf schouder tot boven mijn hoofd en dan je ene been naar voren en de ander naar achter. Zoals eckte gewichtheffers dat doen. Ik vind zijwaarts namelijk veel makkelijker.![]()
Het ging goedHeb het altijd eng gevonden.
En gewoon met 40 kg
Gebraden gehaktquote:Op zondag 5 juli 2020 23:33 schreef minilot het volgende:
Straks thuis ook eens zien hoeveel geld LS ons gaat kosten qua eerste keer Crisp bestellen![]()
og tips voor wat ik er ab-so-luut moet kopen?
Umm.. Ik zie helemaal geen gebraden gehakt bij de vleeswaren staan?quote:Op zondag 5 juli 2020 23:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gebraden gehaktEn er is ook een limoenmeloen die interessant klinkt.
Frambozendressing voor over je saladequote:Op zondag 5 juli 2020 23:33 schreef minilot het volgende:
Straks thuis ook eens zien hoeveel geld LS ons gaat kosten qua eerste keer Crisp bestellen![]()
og tips voor wat ik er ab-so-luut moet kopen?
Ik denk dat ze Limburgs gehaktbrood bedoelt.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Umm.. Ik zie helemaal geen gebraden gehakt bij de vleeswaren staan?
Dat denk ik ook, maar ik wacht even op verificatie.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Limburgs gehaktbrood bedoelt.
Ik aarzelde ook om ze te posten maar je vroeg om favorieten. En dit zijn echt de meest briljante K&K die ik ooit gehad heb. Meeste K&K pannenkoeken smaken net als wanneer ik ze zelf maak... niet mijn talent dus.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik wacht even op verificatie.![]()
Ik denk dat er scheiding aangevraagd wordt als ik hier met kant en klare pannenkoeken aan kom zetten, maar ga de rest van je tips wel bekijken
Ik heb nog nooit ergens zulke lekkere pannenkoeken gegeten als die van J.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik aarzelde ook om ze te posten maar je vroeg om favorieten. En dit zijn echt de meest briljante K&K die ik ooit gehad heb. Meeste K&K pannenkoeken smaken net als wanneer ik ze zelf maak... niet mijn talent dus.
Dit is hele stevige mousse. Niet dat luchtige wat je vaak bij de supermarktversies ziet (mocht je twijfel daarin zitten). Met één bakje zit je echt VOLquote:Op maandag 6 juli 2020 00:01 schreef minilot het volgende:
Beetje in dubio over de chocolademousse ook, die heb ik eigenlijk nooit echt lekker gevonden in wat voor supermarkteditie dan ook.. Maar goed, proberen kan altijd!
Heej, ik heb een extra maag voor chocoladequote:
Oh, ha! Dus! Ja! Verbetering inderdaad, zo afgaande op de nieuwe foto's en mijn herinnering aan je casa!quote:Op zondag 5 juli 2020 17:37 schreef Kreator het volgende:
Hoef je toch niet om te blozen? Ook gelezen, niet gehuild. Ja, hartstikke rot van zo'n schijnbaar erg puike kerel en erg verdrietig voor de mensen die -ie achterlaat, maar dat maakt niet meteen dat ik zelf instant hoogst verdrietig ben, en dat lijkt me verder ook helemaal niet zo abnormaal.quote:
Oef. Ik ben het met een inhoudelijke post van fietsie eens. Dat vind ik een angstaanjagend fenomeen, ik denk dat ik maar gauw mijn ogen dichtdoe!quote:Op zondag 5 juli 2020 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vrijheid van artsenkeuze is een fundament van ons gezondheidsstelsel omdat het voorkomt dat de willekeur van een arts of de (religieuze)overtuiging in een regio van invloed is op de kansen die een patient heeft.
En telecomdata zo anonimiseren dat iemand die een tweede bron van identitieit heeft die deels overlapt met die telecomdata is vrijwel onmogelijk, en laten nu diverse overheidsdiensten dat soort databases hebben: het is niet hard te maken dat de data werkelijk niet tot individuen te herleiden is. En dan is het opsporing , wat we in NL als het goed is beperken tot strafrechtelijk onderzoek.
Nog even: je kunt ook prima hartstikke bont en blauw raken van een gewone hoepel hoor, zeker in het begin. Ik heb het nog steeds als ik een beetje fanatiek om knie, borstbeen of enkels hoepel, want dat doe ik maar af en toen en dan hop: meteen blauwe plekken.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja als je zo'n fitness hoepel hebt met van die hobbels. Ik heb een gewonemaar blauwe plekken vind k niet zo erg. Het is meer dat ik nooit echt serieuze hinder ondervind van mijn scheve rug. Alleen nu dus wel, dat kwam even onverwacht. Niks ernstigs natuurlijk, ik heb er heel geen pijn aan. Groot luxe probleem, wat moeite hebben met iets als hoepelen
Maar het overviel me even een beetje. (Geen drama met tranen ofzo hoor)
Ja die!quote:Op zondag 5 juli 2020 23:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Limburgs gehaktbrood bedoelt.
Dat de wet nog aangepast gaat worden en door de eerste kamer moet klopt.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je alleen een bepaalde nieuwsbron als basis van nogal suggestieve berichtgeving leest zou je dat inderdaad bijna gaan denken.
Maar die wet wordt nog aan alle kanten aangepast en bijgesteld en ook de Tweede en Eerste Kamer moeten de wet nog goedkeuren voordat dat die op z'n vroegst in september in werking zou gaan.
Die worst kreeg ik ooit bij hello fresh... wel een voltreffer.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:30 schreef minilot het volgende:
Zo. Ik bestel, met dank aan de input:
- Een kilo Ratte-aardappel
- Polderkoninkjesaardbeien
- Een limelon
- Livar-rookworst
- Wildzwijngrillworst
- Spaanse rauwmelkse schapenkaas
- Appenzeller-kaas
- Limburgs gehaktbrood
- 3x Chocolademousse
- 1 rol kruidenboter
- Fles perensap
- Fles appelrabarbersap
- Ministry of Tea-thee 'spicy liquorice' (puur voor J. - ik drink geen thee)
- Ravioli met ossobuco
- Ravioli met knolselderij en hazelnoot
- Mopertingen appeltjesdressing
- Verse paddestoelensoep
- Verse napolitaanse pastasaus
- Verse pesto
Kadootje van LS dat erbij zit: worst met venkelzaad
Pas maar op... voor je het weet wordt je uitgemaakt voor zo’n viruswaanzinnige.quote:Op maandag 6 juli 2020 07:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat de wet nog aangepast gaat worden en door de eerste kamer moet klopt.
Maar dat er nu dingen in kleine stukjes wordt ingevuld in het concept is wel een extra reden om zeer kritisch te zijn. Wat waarom huisarts beperking niet in een groot hoofdstuk met verwijzing naar uitleg waarom dit nodig is. En anonieme telecom data bestaat niet. Bij genoeg data over meerdere dagen is het tot persoon herleidbaar. Dit is reeds meerdere keren aangetoond.
Mooie lijst! Die appelrabarbersap had ik ook moeten kopenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:30 schreef minilot het volgende:
Zo. Ik bestel, met dank aan de input:
- Een kilo Ratte-aardappel
- Polderkoninkjesaardbeien
- Een limelon
- Livar-rookworst
- Wildzwijngrillworst
- Spaanse rauwmelkse schapenkaas
- Appenzeller-kaas
- Limburgs gehaktbrood
- 3x Chocolademousse
- 1 rol kruidenboter
- Fles perensap
- Fles appelrabarbersap
- Ministry of Tea-thee 'spicy liquorice' (puur voor J. - ik drink geen thee)
- Ravioli met ossobuco
- Ravioli met knolselderij en hazelnoot
- Mopertingen appeltjesdressing
- Verse paddestoelensoep
- Verse napolitaanse pastasaus
- Verse pesto
Kadootje van LS dat erbij zit: worst met venkelzaad
Vraag Lucky even of ze nog een kortingscode heeft.quote:Op maandag 6 juli 2020 08:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Downloaded ondertussen met duf hoofd... de crisp app maar eens.
Toch wel verleidelijk als ik zie wat jullie bestellen
Ja!quote:Op zondag 5 juli 2020 23:30 schreef minilot het volgende:
Hallo vanaf wc bij mijn schoonouders (verjaardag). Krea, zie ik nu goed dat je bank en je eettafel van plek verwisseld zijn in je huis? Zit vast knusser en is ook vast even wennen!![]()
Halve teruglees. Hopelijk straks in bed een goeie. Jeej voor hoepelende Candaas.Scheef zou niet per se veel uit moeten maken. Wil je les?
![]()
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:18 schreef minilot het volgende:
Okee, ik heb nu eenenveertig producten in mijn winkelmandje. Tijd om even kritisch te schrappen!
En dan heb ik nog voorbij alle snoep en chips en ijsjes en dergelijke tussendoortjes gescrolled want dat eten we allemaal niet!
Ahquote:Op maandag 6 juli 2020 01:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog even: je kunt ook prima hartstikke bont en blauw raken van een gewone hoepel hoor, zeker in het begin. Ik heb het nog steeds als ik een beetje fanatiek om knie, borstbeen of enkels hoepel, want dat doe ik maar af en toen en dan hop: meteen blauwe plekken.
Maar goed, ik zit nu ook onder de blauwe plekken omdat mijn luchtbed steeds leeg was afgelopen week, dus wellicht ligt het aan mij.
Luie versie van kaasfondue? Een camembert in een houten doosje uit de oven. Scheelt weer een pan/toestel. En afwasquote:Op zondag 5 juli 2020 22:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Ondertussen hard aan het overwegen om met dochterlief te gaan kaasfonduen vrijdag
Als verjaarsfeestje.
Geen fonduepan hier... iemand nog tips waar op te letten?
Gezien we dit misschien 1x per jaar gaan doen hoeft ie niet meteen heel duur ook
Mogge! Misschien uit je AT maar toch niet uit je hart ?quote:
Heb je al gezien dat de ikea ook zonnepanelen verkoopt?quote:Op maandag 6 juli 2020 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Ik ga vandaag poging drie doen voor zonnepanelen.
Dat niet zo snel inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2020 10:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mogge! Misschien uit je AT maar toch niet uit je hart ?
Ja, ik zal voor de zekerheid daar ook eens kijken. We hebben wel een heel scherpe offerte van een lokaal bedrijf, het liefst bestellen we daar.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat de ikea ook zonnepanelen verkoopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:48 schreef Candaasje het volgende:
Oh men, ik ben geen heilige, maar om nu te doen alsof covid helemaal niet meer bestaat.....
Ik zou ook vriendelijk bedanken. Volgende dag (of eerder nog de dag ervoor) een cadeautje brengen en op de dag zelf bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ja zoiets zal het wel worden jaquote:Op maandag 6 juli 2020 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou ook vriendelijk bedanken. Volgende dag (of eerder nog de dag ervoor) een cadeautje brengen en op de dag zelf bellen
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:41 schreef Aure het volgende:
Ik wil ook wel bij Crisp bestellen, dus Cat ik kan jou alvast helpen om te sparen?
Stuur me maar een DM met je voornaam en mailadres. Dan stuur ik een lijstje produkten waaruit kunt kiezen als welkomstgeschenk.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit er ook over te denken om weer wat bij Crisp te bestellen. Paar maanden geleden gedaan maar toen "normaal" eten. Maar voor volgende week wil ik een keer allemaal lekkere dingen bestellen.
Dus ik wil ook graag een code
Huuuquote:Op maandag 6 juli 2020 12:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het wel worden ja![]()
Ze spreiden de visite al over 2 dagen, maar toch, nog steeds...
quote:Op zondag 5 juli 2020 22:04 schreef Lonaa het volgende:
Ja wij hadden eigenlijk afgelopen zaterdag een meeting (met 8 man oid) buiten in het park om weer eens wat dingen op touw te gaan zetten. Wegens het weer maar verzet naar volgende week.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Huuu
Ik heb vrijdag de afsluiting van het koor seizoen. Met 17 man in een grote kring buiten: prima.
En toen ging er stemmen op om het met slecht weer naar binnen te verplaatsen![]()
Gelukkig was de rest van het bestuur het daarmee eens.
Als dat de enige reden is om niet uit eten te gaan kun je ook wegwerphandschoenen aantrekken.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb me afgelopen week in mijn hand gestoken met een groot koksmes. Ging er makkelijk in. Kan nu niet meer uit eten/terrasje pakken, want dan willen ze dat je je handen bij de ingang ontsmet en auw auw auw! Handen wassen gaat sowieso niet heel enthousiast meer.
oh!quote:Op maandag 6 juli 2020 00:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit is hele stevige mousse. Niet dat luchtige wat je vaak bij de supermarktversies ziet (mocht je twijfel daarin zitten). Met één bakje zit je echt VOL![]()
Heeft eigenlijk meer van vaste hemelse modder weg dan van de chocomousse zoals ik ik hem normaal ken.
Heet dat niet gewoon chocoladevla?quote:Op maandag 6 juli 2020 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh!Ik klop chocolademousse altijd op zodat ik een dikke massa heb ipv dat nikserige lucht. Je houdt dan niet echt veel over, van een heel bakje
Maar bij deze hoeft dat dus niet eens?
Nee nee, lijkt in niets op chocoladevla. Meer hemelse modderquote:Op maandag 6 juli 2020 12:16 schreef Candaasje het volgende:
Heet dat niet gewoon chocoladevla?![]()
Ik eet mousse altijd juíst vanwege het luchtige!
(Ik at ooit ook altijd Bros met liefde, vanwege de bubbels. totdat ze al de bubbels eruit hebben gehaald in de buitenste laag. Toen was er niks meer aan)
Oh echt?quote:Op maandag 6 juli 2020 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat de ikea ook zonnepanelen verkoopt?
Jij eet ook gebakken lucht?quote:Op maandag 6 juli 2020 12:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon chocoladevla?![]()
Ik eet mousse altijd juíst vanwege het luchtige!
(Ik at ooit ook altijd Bros met liefde, vanwege de bubbels. totdat ze al de bubbels eruit hebben gehaald in de buitenste laag. Toen was er niks meer aan)
Neequote:Op maandag 6 juli 2020 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh!Ik klop chocolademousse altijd op zodat ik een dikke massa heb ipv dat nikserige lucht. Je houdt dan niet echt veel over, van een heel bakje
Maar bij deze hoeft dat dus niet eens?
quote:Op maandag 6 juli 2020 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kocht een doos avocado's op de markt met de gedachte 'als de helft goed is, is het nog altijd een koopje'. Maar ze zijn gewoon allemaal perfect. Zo mooi zie ik ze zelden.Dus nu heb ik 26 porties guacamole.
hahaha Lekkerquote:Op maandag 6 juli 2020 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kocht een doos avocado's op de markt met de gedachte 'als de helft goed is, is het nog altijd een koopje'. Maar ze zijn gewoon allemaal perfect. Zo mooi zie ik ze zelden.Dus nu heb ik 26 porties guacamole.
Een doos vol gelukquote:Op maandag 6 juli 2020 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt hoor. Dat zijn de kleine geluksmomentjes in het leven.
Ik kom hier wellicht bij je op terug, we zijn vanaf over 2 weken 2 weken in NL op vakantie. Ben wel benieuwd geworden!quote:Op maandag 6 juli 2020 10:56 schreef AnneX het volgende:
Mensen, die bij crisp willen bestellen, kunnen ook van mij een code krijgen🤪
Voor shoptegoed ¤15 en en een gratis extraatje en gratis levering met post.nl in koelboxen indien nodig.
DM je mailadres dan even.😎
Hello fresh kan ook nog met korting op het vakantieadres!😎quote:Op maandag 6 juli 2020 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik kom hier wellicht bij je op terug, we zijn vanaf over 2 weken 2 weken in NL op vakantie. Ben wel benieuwd geworden!
Klopt het toch. slecht geïnformeerd.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
WhahahahaEr staan mensen in Rotterdam te demonsteren omdat ze slecht geïnformeerd worden door de media...voor een pand waar het AD al 8 jaar weg is.
quote:Op maandag 6 juli 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
WhahahahaEr staan mensen in Rotterdam te demonsteren omdat ze slecht geïnformeerd worden door de media...voor een pand waar het AD al 8 jaar weg is.
Slimquote:Op maandag 6 juli 2020 08:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vraag Lucky even of ze nog een kortingscode heeft.
En als die niks meer heeft kun je via mij die code krijgen en begin ik met sparen voor mijn voordeeltje.
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:48 schreef Candaasje het volgende:
Oh men, ik ben geen heilige, maar om nu te doen alsof covid helemaal niet meer bestaat.....
Dit had ik laatst ook en heb toeb aangegeven dat ik het prettiger vond om later een keer af te spreken dan in een vol (en heel klein) huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was eigenlijk uiteindelijk helemaal geen probleem.
Geloof dat ik het lastiger vond dan de jarige en zn ouders.
Kun je ze niet boven de tafel hangen dan?quote:Op maandag 6 juli 2020 14:49 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen. Kennelijk was 8x mijn hoofd stoten de druppel.
Zojuist twee uur geknoeid om de twee lampen in te korten qua kabel. Maar het is gelukt.
Het ziet er wel een beetje gek uitz twee van die tafellampen boven de bank. Maar ja. Fuck it.
Lekker bezig joh!quote:Op maandag 6 juli 2020 14:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga hard vandaag zeg. Ik heb allemaal kleine administratieve klusjes gedaan, zakelijk en privé. Ik ga nu de woonkamer maar schoonmaken. Het is maanden geleden dat ik dat goed heb gedaanMaar nu ik toch zo voortvarend bezig ben is dit wel het moment om nog even door te gaan.
Doe niet zo bijdehand.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Kun je ze niet boven de tafel hangen dan?
Ik heb al twee maaltijden voor het weekmenu verzonnenquote:Op maandag 6 juli 2020 15:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik nog niks gedaan heb vandaag.
Nee dat wil niet qua aansluitingen. En dan zit er ineens een extra gat in het plafond.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Kun je ze niet boven de tafel hangen dan?
Heb ik ook. Hele dag druk bezig maar er komt niets uit handenquote:Op maandag 6 juli 2020 15:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik nog niks gedaan heb vandaag.
Lampen weg en zo afsluit schijf erover? Heb ik hier gedaan (laten doen)quote:Op maandag 6 juli 2020 15:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee dat wil niet qua aansluitingen. En dan zit er ineens een extra gat in het plafond.
👍🏼quote:Op maandag 6 juli 2020 14:49 schreef Kreator het volgende:
Zojuist twee uur geknoeid om de twee lampen in te korten qua kabel. Maar het is gelukt.
Het ziet er wel een beetje gek uitz twee van die tafellampen boven de bank. Maar ja. Fuck it.
Dat kan alleen als hij ook met een teen de grond raakte.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zag er voor mij uit alsof hij onder stroom stond.
Enkel gek als je waarde hecht aan wat anderen tafellampen vindenquote:Op maandag 6 juli 2020 14:49 schreef Kreator het volgende:
Als ik voor elke vogel die mogelijk in nood is naar buiten moet, heb ik er een dagtaak aan.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, vogels. Er zat gisteren een kauw op het schrikdraad van de buren en hij kwam er niet af. Hij hupte heen en weer, fladderde wat maar er gebeurde niets. Het zag er echt wel uit alsof hij in nood was. Ik heb de buurvrouw gebeld. Zij heeft de stroom van de omheining af gehaald. Toen ze naar de kauw liep, sprong hij op de grond en liep weg.
Ik vond het maar vreemd. Het zag er voor mij uit alsof hij onder stroom stond. Maar dat kan helemaal niet want die beesten kunnen ook op elektriciteitskabels zitten vanwege de aarding. Hij zat niet vast, hij ging wel naar links en rechts maar dus niet naar boven of beneden.
Iemand een idee?
Helpt dit? https://www.hoogspanningsnet.com/meuk/vogelfabel/quote:Op maandag 6 juli 2020 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, vogels. Er zat gisteren een kauw op het schrikdraad van de buren en hij kwam er niet af. Hij hupte heen en weer, fladderde wat maar er gebeurde niets. Het zag er echt wel uit alsof hij in nood was. Ik heb de buurvrouw gebeld. Zij heeft de stroom van de omheining af gehaald. Toen ze naar de kauw liep, sprong hij op de grond en liep weg.
Ik vond het maar vreemd. Het zag er voor mij uit alsof hij onder stroom stond. Maar dat kan helemaal niet want die beesten kunnen ook op elektriciteitskabels zitten vanwege de aarding. Hij zat niet vast, hij ging wel naar links en rechts maar dus niet naar boven of beneden.
Iemand een idee?
Ja, dat helpt wel iets.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Helpt dit? https://www.hoogspanningsnet.com/meuk/vogelfabel/
Ik weet niet precies wat er aan de hand is geweest (ik heb niks met stroomdraadjes. Ben er als de dood voor) maar misschien voelde die vogel toch wel wat? Ofzo..
Da's een heel lang verhaal met als conclusie dat vogels prima op draad kunnen zitten, tenzij het te warm of te dik is.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er aan de hand is geweest (ik heb niks met stroomdraadjes. Ben er als de dood voor) maar misschien voelde die vogel toch wel wat? Ofzo..
Hm, maar ik las ook dit:quote:Op maandag 6 juli 2020 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's een heel lang verhaal met als conclusie dat vogels prima op draad kunnen zitten, tenzij het te warm of te dik is.
Klok,klepel verhaal in de link. Ze zitten redelijk op de juiste weg maar slaan toch de plank mis.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Editquote:Op maandag 6 juli 2020 16:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm, maar ik las ook dit:
Bij een klein object of een lage spanning is die opwarming verwaarloosbaar of hij kan vlot worden weggedissipeerd. Maar bij grote objecten die met een heel klein contactoppervlakje de draad aanraken, of bij een zeer grote spanning en een grote stroomsterkte zoals bij hoogspanningsdraden, kan opwarming wel degelijk meetbaar worden.
Een kauw is best een redelijke vogel, zeker vergeleken een schrikdraadje, en de pootjes maken weinig contact.
EDIT: oh wacht...laat maar... ik ga er niet vanuit dat de buuf van L_S 50kV erdoorheen knalt.![]()
Maar wellicht was ie wel gewoon balans aan het zoeken.
Hier is dat altijd een beetje extra spannend, want iedereen die in de parkeergarage staat kan gewoon binnen kijkenquote:
Boks..quote:Op maandag 6 juli 2020 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]fantastisch!
Ik ben nog steeds op kantoor, ondanks 2,5 uur slaap vannacht. Hou t altijd vol maar had verwacht goed te slapen gezien ik gisteren eerst half uur had gedanst en daarna 23km heb gelopen
Vanavond gaat het hopelijk beter.
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:33 schreef Aure het volgende:
Das fijn candaas!
Ik werk tegenwoordig ook weer af en toe in de wijk enzo. Zo fijn, zo gemist
Ik weet niet of ze mij missen, maar ik hen welquote:Op maandag 6 juli 2020 16:34 schreef minilot het volgende:
Yay Candaas! De lama's (lami!) zullen je wel gemist hebben
Geen gordijnen/rolgordijnen/lamellen/whatever?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Hier is dat altijd een beetje extra spannend, want iedereen die in de parkeergarage staat kan gewoon binnen kijken![]()
![]()
Jawel, die zijn ook heus wel eens dicht. Maar niet altijdquote:Op maandag 6 juli 2020 16:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen gordijnen/rolgordijnen/lamellen/whatever?![]()
Ik kan me daar als zeer op mijn privacy gestelde kluizenaar echt niks bij voorstellen!
Heh, zo zie je maar, ieder z'n ding. Als er ook maar een minimale kans op een piepklein beetje pottenkijken is, dan is mijn zin instant weg.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Jawel, die zijn ook heus wel eens dicht. Maar niet altijd
DAT had ik dan weer niet achter jou gezocht..quote:Op maandag 6 juli 2020 16:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, zo zie je maar, ieder z'n ding. Als er ook maar een minimale kans op een piepklein beetje pottenkijken is, dan is mijn zin instant weg.![]()
Die zag ik ook niet aankomen inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2020 16:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
DAT had ik dan weer niet achter jou gezocht..
Bij ons zijn de gordijnen in de slaapkamer dus (bijna) altijd dicht .. niet op mijn verzoek overigens..quote:Op maandag 6 juli 2020 16:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben altijd blij als het zomer is, want dan heeft de boom tegenover onze slaapkamer blad en kijken de overburen niet direct naar binnen. In de winter vergeet ik het veel te vaak en wandel dan poedelnaakt vanuit de badkamer de slaapkamer in.... geen idee hoeveel buren al dat gezien hebben![]()
De woonkamer kijkt de halve buurt naar binnen helaas. Hoewel het wel scheelt dat we 4e hoog zitten. (We hebben wel gordijnen, maar we hebben maar aan 1 zijde ramen, dus het wordt dan gelijk zo donker.)
Ik ook totaal nietquote:Op maandag 6 juli 2020 16:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nja. Ik ben voor zéér excessieve dingen in, mits volkomen ongestoord. Het idee van betrapt kunnen worden staat me ontzettend tegenquote:Op maandag 6 juli 2020 16:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bloot zijn an sich vind ik helemaal geen punt hoor. Boeit me echt niet, en geen pietsje schaamte wat dat betreft. Maar seks: ik zie echt de lol niet van, het risico om er argeloze toeschouwers mee lastig te vallenquote:Op maandag 6 juli 2020 16:47 schreef Aure het volgende:
Ik had ooit een overbuurmeisje die altijd naakt was op haar kamer. En dat wist ze heus wel (dat we dat konden zien) . Heb ik vaak naar staan kijken als ik weer eens met Jip in de draagzak heen en weer wandelde voor het raammaar tegenwoordig woont ze er niet meer
Ik doe niet eens de deur open als de bel gaat en ik niks of niemand verwacht hè? Ik ben heel erg op mezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |