abonnement Unibet Coolblue
pi_193956832
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:02 schreef borisz het volgende:
Oh jee de boeren komen :+
Kunnen ze niet gewoon even bij Schouten voor de deur gaan staan? :P
pi_193956837
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:41 schreef Aure het volgende:
Ik wil ook wel bij Crisp bestellen, dus Cat ik kan jou alvast helpen om te sparen? :P
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit er ook over te denken om weer wat bij Crisp te bestellen. Paar maanden geleden gedaan maar toen "normaal" eten. Maar voor volgende week wil ik een keer allemaal lekkere dingen bestellen.
Dus ik wil ook graag een code
Stuur me maar een DM met je voornaam en mailadres. Dan stuur ik een lijstje produkten waaruit kunt kiezen als welkomstgeschenk.
Ik weet niet of het voor jou gaat werken Kaatje, omdat je al eens besteld hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193956858
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja zoiets zal het wel worden ja :Y
Ze spreiden de visite al over 2 dagen, maar toch, nog steeds...
Huuu :X

Ik heb vrijdag de afsluiting van het koor seizoen. Met 17 man in een grote kring buiten: prima.
En toen ging er stemmen op om het met slecht weer naar binnen te verplaatsen :N :N Gelukkig was de rest van het bestuur het daarmee eens.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193956877
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2020 22:04 schreef Lonaa het volgende:

Ik realiseerde me laatst dat ik eigenlijk altijd wel ergens mijn handen kapot heb van 'iets'. De laatste keer rasp is bijna geheeld, het kleine kapotgetrokken blaartje van het sporten ook dus ik greep in m'n nieuwe mes vandaag.
:D ik heb me afgelopen week in mijn hand gestoken met een groot koksmes. Ging er makkelijk in. Kan nu niet meer uit eten/terrasje pakken, want dan willen ze dat je je handen bij de ingang ontsmet en auw auw auw! Handen wassen gaat sowieso niet heel enthousiast meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193956899
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Huuu :X

Ik heb vrijdag de afsluiting van het koor seizoen. Met 17 man in een grote kring buiten: prima.
En toen ging er stemmen op om het met slecht weer naar binnen te verplaatsen :N :N Gelukkig was de rest van het bestuur het daarmee eens.
Ja wij hadden eigenlijk afgelopen zaterdag een meeting (met 8 man oid) buiten in het park om weer eens wat dingen op touw te gaan zetten. Wegens het weer maar verzet naar volgende week.

Als het 10 man waren geweest (en mooi weer) dan had ik er nog wel over na willen denken hoor, dan kun je nog wel afstand houden. Maar dit is bijna niet te doen.
  maandag 6 juli 2020 @ 12:11:22 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_193956903
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik heb me afgelopen week in mijn hand gestoken met een groot koksmes. Ging er makkelijk in. Kan nu niet meer uit eten/terrasje pakken, want dan willen ze dat je je handen bij de ingang ontsmet en auw auw auw! Handen wassen gaat sowieso niet heel enthousiast meer.
Als dat de enige reden is om niet uit eten te gaan kun je ook wegwerphandschoenen aantrekken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193956943
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 00:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dit is hele stevige mousse. Niet dat luchtige wat je vaak bij de supermarktversies ziet (mocht je twijfel daarin zitten). Met één bakje zit je echt VOL :Y)
Heeft eigenlijk meer van vaste hemelse modder weg dan van de chocomousse zoals ik ik hem normaal ken.
oh! :o Ik klop chocolademousse altijd op zodat ik een dikke massa heb ipv dat nikserige lucht. Je houdt dan niet echt veel over, van een heel bakje :+ Maar bij deze hoeft dat dus niet eens?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193956967
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh! :o Ik klop chocolademousse altijd op zodat ik een dikke massa heb ipv dat nikserige lucht. Je houdt dan niet echt veel over, van een heel bakje :+ Maar bij deze hoeft dat dus niet eens?
Heet dat niet gewoon chocoladevla? :+

Ik eet mousse altijd juíst vanwege het luchtige!
(Ik at ooit ook altijd Bros met liefde, vanwege de bubbels. totdat ze al de bubbels eruit hebben gehaald in de buitenste laag. Toen was er niks meer aan ;( )
pi_193956994
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:16 schreef Candaasje het volgende:

Heet dat niet gewoon chocoladevla? :+

Ik eet mousse altijd juíst vanwege het luchtige!
(Ik at ooit ook altijd Bros met liefde, vanwege de bubbels. totdat ze al de bubbels eruit hebben gehaald in de buitenste laag. Toen was er niks meer aan ;( )
Nee nee, lijkt in niets op chocoladevla. Meer hemelse modder :Y

Bros vind ik dan weer heel lekker door het luchtige. En dat dan zo op je tong laten smelten O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193956997
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Heb je al gezien dat de ikea ook zonnepanelen verkoopt?
Oh echt?

Zag laatst wel een bedrijf dat verplaatsbare panelen maakte... zag er ook wel practisch uit.
Even de naam kwijt... zal zo eens kijken of ik het terug kan vinden. Volgens mij heb ik het geappt naar iemand dus dat linkje zou vindbaar moeten zijn)
  maandag 6 juli 2020 @ 12:20:20 #236
63722 z80
I fink you freaky
pi_193957010
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heet dat niet gewoon chocoladevla? :+

Ik eet mousse altijd juíst vanwege het luchtige!
(Ik at ooit ook altijd Bros met liefde, vanwege de bubbels. totdat ze al de bubbels eruit hebben gehaald in de buitenste laag. Toen was er niks meer aan ;( )
Jij eet ook gebakken lucht?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193957062
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh! :o Ik klop chocolademousse altijd op zodat ik een dikke massa heb ipv dat nikserige lucht. Je houdt dan niet echt veel over, van een heel bakje :+ Maar bij deze hoeft dat dus niet eens?
Nee O+

Ik houd ook van luchtige mousse, maar dit is een aangename verandering.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193957224
Ik kocht een doos avocado's op de markt met de gedachte 'als de helft goed is, is het nog altijd een koopje'. Maar ze zijn gewoon allemaal perfect. Zo mooi zie ik ze zelden. O+ Dus nu heb ik 26 porties guacamole. :D
pi_193957242
quote:
17s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kocht een doos avocado's op de markt met de gedachte 'als de helft goed is, is het nog altijd een koopje'. Maar ze zijn gewoon allemaal perfect. Zo mooi zie ik ze zelden. O+ Dus nu heb ik 26 porties guacamole. :D
_O_ wat een mazzel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193957252
quote:
17s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kocht een doos avocado's op de markt met de gedachte 'als de helft goed is, is het nog altijd een koopje'. Maar ze zijn gewoon allemaal perfect. Zo mooi zie ik ze zelden. O+ Dus nu heb ik 26 porties guacamole. :D
hahaha Lekker
We have far more in common than that which devides us..
pi_193957256
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:42 schreef Isabeau het volgende:
_O_ wat een mazzel
Echt hoor. Dat zijn de kleine geluksmomentjes in het leven. O+
pi_193957413
quote:
17s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Echt hoor. Dat zijn de kleine geluksmomentjes in het leven. O+
Een doos vol geluk :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 6 juli 2020 @ 13:07:22 #243
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193957497
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:56 schreef AnneX het volgende:
Mensen, die bij crisp willen bestellen, kunnen ook van mij een code krijgen🤪
Voor shoptegoed ¤15 en en een gratis extraatje en gratis levering met post.nl in koelboxen indien nodig.
DM je mailadres dan even.😎
Ik kom hier wellicht bij je op terug, we zijn vanaf over 2 weken 2 weken in NL op vakantie. Ben wel benieuwd geworden!
pi_193957508
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik kom hier wellicht bij je op terug, we zijn vanaf over 2 weken 2 weken in NL op vakantie. Ben wel benieuwd geworden!
Hello fresh kan ook nog met korting op het vakantieadres!😎
pi_193957707
Whahahaha _O- Er staan mensen in Rotterdam te demonsteren omdat ze slecht geïnformeerd worden door de media...voor een pand waar het AD al 8 jaar weg is.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 6 juli 2020 @ 13:33:27 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_193957723
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Whahahaha _O- Er staan mensen in Rotterdam te demonsteren omdat ze slecht geïnformeerd worden door de media...voor een pand waar het AD al 8 jaar weg is.
Klopt het toch. slecht geïnformeerd. :+
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 14:17:22 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193958185
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Whahahaha _O- Er staan mensen in Rotterdam te demonsteren omdat ze slecht geïnformeerd worden door de media...voor een pand waar het AD al 8 jaar weg is.
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 6 juli 2020 @ 14:18:57 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193958201
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Whahahaha _O- Er staan mensen in Rotterdam te demonsteren omdat ze slecht geïnformeerd worden door de media...voor een pand waar het AD al 8 jaar weg is.
:D
Briljant. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193958320
Gut, er stonden wel 12 ? mensjes te staan.😂

Verder non news: uiterlijk 1 julij zou transavia berichten over vouchers en uitgevallen vluchten.
Braaf gewacht en tot op heden geen bericht per mail of info op de site.
Bellen is een uur wachttijd. Appen kan ook.
Na 1 uur een non antwoord met linkjes naar de site.
/hartelijke groeten, webcare team.
pi_193958498
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 08:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vraag Lucky even of ze nog een kortingscode heeft.
En als die niks meer heeft kun je via mij die code krijgen en begin ik met sparen voor mijn voordeeltje.
Slim O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')