Fixedquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:32 schreef Mansjester het volgende:
Stelling: Iedereen bij ziggo zich continue zit af te trekken op Max moet weg.
Fixedquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:33 schreef Ferdii het volgende:
Mercedes gaat elke wedstrijd winnen met minimaal 0,8 sec voor de rest
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Gewoon proberen en anders kun je straks nog op soft
Als je continue schrijft waar het continu moet zijn ben je gewoon af hoor.quote:
Ik ga wel weer weg anders.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je continue schrijft waar het continu moet zijn ben je gewoon af hoor.
Nee, dat betekent starten op geel morgenquote:
het is echt op het randje ja, net wel, of net nietquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat de gok net niet lukt
Jep. Zou zalig zijnquote:
Grosjean?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Het Franse wonderkind gaat ook lekker.
Prost is er veelste lang uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat de gok net niet lukt
Nee. Betekent geel morgen.quote:
Band die ze gebruiken in hun snelste ronde in q2 moeten ze mee starten. Dat s de enige keuze die ze hebben.quote:
Kan ook zijn dat ze het voordeel van starten op geel niet zien op deze baan..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vreemd dat Mercedes nu Q2 niet op de mediums doet.
Nee johquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:38 schreef shiz het volgende:
Houden ze ALB nu kunstmatig in de elimination zone voor Max?
Neequote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:38 schreef shiz het volgende:
Houden ze ALB nu kunstmatig in de elimination zone voor Max?
Inb4 poepstart morgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:39 schreef Newone82 het volgende:
Alleen Albon komt nog voorbij. Dus meesterzet Max.
Won vorig jaar na een poepstartquote:
We zullen van mening verschillen.quote:
Is geen kwestie van een meningquote:
Wie?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Hoop dat het niet lukt. Arrogante eikel is het ook.
cheats weg.....kut teamquote:
Ze zullen Max inderdaad het liefst met een zo slecht mogelijke techniek de race insturen.quote:
Alleen heeft ze wel gelijk. De top 10 start op de band waarmee ze het snelst in Q2 zijn. Daarna is pas vrije bandenkeuze.quote:
@Weltschmerz wat is jouw kijk erop?quote:
Teken ik voorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:42 schreef mikieu het volgende:
Morgen dus 1 stopper en aan het einde DAS Mercedes voorbij. U las het hier.
Dat zullen we moeten zienquote:
Neem aan dat hij bedoelde dat hij echt niet harder kon dan dit en p10 dan het resultaat is..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:42 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe bedoelde Sjarls "thats crazy"?
Hij had verwacht dat P10 niet haalbaar was?
Zal wel slechter starten door de minder snelle band. Geduld hebben dusquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:43 schreef Breekfast het volgende:
Morgen goed de start door komen en Max kan de Mercedes wel pakken
Jij zegt dat het vrije bandenkeuze betekent. Dat doet het niet. Het betekent starten op geelquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:42 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ze zullen Max inderdaad het liefst met een zo slecht mogelijke techniek de race insturen.
WTF daarom zegt die kerel toch 'geel nu betekent bandenkeuze morgen'quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen heeft ze wel gelijk. De top 10 start op de band waarmee ze het snelst in Q2 zijn. Daarna is pas vrije bandenkeuze.
Heeft vrije keuze.quote:
Yep. Mercedes is gewoon de snelste wagen weer. Maar morgen wel een betere strategie van Max.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:43 schreef tja77 het volgende:
Verschil tussen Max en de Mercs is groot.
Natuurlijk reed Max op een compound harder, maar 1 sec. verschil op dit minibaantje gaat ie niet dichtrijden in Q3 vrees ik. Merc staat straks 0,3 los vrees ik.
Meesterzet is een groot woord. Gewoon proberen. Lukt het mooi, lukt het niet ook goed, max was 2x groen, dus op soft had hij zich prima kunnen verdedigen.quote:
Die heeft er weinig verstand van.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:44 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
WTF daarom zegt die kerel toch 'geel nu betekent bandenkeuze morgen'
En dat baseer je op basis van?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:43 schreef Breekfast het volgende:
Morgen goed de start door komen en Max kan de Mercedes wel pakken
Het is geen keuze, het is een verplichting..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:44 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
WTF daarom zegt die kerel toch 'geel nu betekent bandenkeuze morgen'
Och ja, komt er na een rondje of 15 een SC waardoor Mercedes gratis kan pitten en Max later nog moet dan ligt alles weer in het water. Het moet een beetje meezitten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Meesterzet is een groot woord. Gewoon proberen. Lukt het mooi, lukt het niet ook goed, max was 2x groen, dus op soft had hij zich prima kunnen verdedigen.
Doet men vaker hoor. Andere teams ook. Ik vind dit geen meesterzet, maar gewoon goed gedaan.
Afgelopen seizoenen wel vaak gebleken dat het verschil qua banden in de race niet altijd zo groot is. Volgens mij zelfs races geweest dat coureurs met geel eerder stopten dan coureurs met rood..quote:
Vettel wel, Max niet. Die start op geel.quote:
Arrivabene lacht zich een hoedje.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:46 schreef Vriezzer het volgende:
Heerlijk hoe Ferrari een pak de ballen krijgt.
Ja beetje overdreven dat gezeur.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:46 schreef franklop het volgende:
Albon toch gewoon derde op het eind? Prima toch
Te lang eruit geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:46 schreef XL het volgende:
Is er een reden waarom Ocon zo hard door het ijs zakt?
Karma.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:46 schreef XL het volgende:
Ik lees in zijn posts nergens 'vrije' en nam aan dat bandenkeuze op 'geel' sloeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij zegt dat het vrije bandenkeuze betekent. Dat doet het niet. Het betekent starten op geel
Eerste race in twee jaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:46 schreef XL het volgende:
Slechts 2 tiende sneller als Max op een zachtere band is te weinig.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:46 schreef franklop het volgende:
Achterstand op Mercedes is belachelijk groot in Q2quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:46 schreef franklop het volgende:
Ja ga lekker zitten jinxenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och ja, komt er na een rondje of 15 een SC waardoor Mercedes gratis kan pitten en Max later nog moet dan ligt alles weer in het water. Het moet een beetje meezitten.
Hij is naar mijn mening altijd wel overschat.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:46 schreef XL het volgende:
Zeg het hem!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ga lekker zitten jinxen
Als lewis morgen een gratis pitstop krijgt dan ben jij het dus schuld! En ga er dan maar eens goed over nadenken wat je gedaan hebt!
Voor de duidelijkheid, die motor vorig jaar. Hartstikke legaal hoor!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eerste race in twee jaar.
Denk ik. Maar hoop karma, net zoals Ferrari last heeft van karma
Gewoon sandbagging......quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:48 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Achterstand op Mercedes is belachelijk groot
Maar het is geen keuze morgenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:47 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik lees in zijn posts nergens 'vrije' en nam aan dat bandenkeuze op 'geel' sloeg.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Als lewis morgen een gratis pitstop krijgt dan ben jij het dus schuld! En ga er dan maar eens goed over nadenken wat je gedaan hebt!
Inderdaad. Het Binotto effect. Volgens eigen zeggen hebben ze de aero voor dit jaar verprutst maar dat mag natuurlijk geen verrassing zijn aangezien ze vorig jaar zo'n beetje alles verprutst hebben wat er te verprutsen viel.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:48 schreef vosss het volgende:
[..]
En Max rijdt met de vleugel van Albon.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Slechts 2 tiende sneller als Max op een zachtere band is te weinig.
Perez is niet zo heel slecht hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:48 schreef XL het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, die motor vorig jaar. Hartstikke legaal hoor!
Als RIC zoveel beter is dan Ocon, dan ben ik benieuwd waar Racing Point staat met een goede coureur
We gaan zien wat het verschil is. 2 tiende is goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En Max rijdt met de vleugel van Albon.
Ach, laat die Albon lekker rijden. Een eventueel twee tienden achterstand is echt geen wanprestatie
Ik vraag me af of ze niet stiekem de 2019 versie hebben meegenomen en die "update" gewoon de 2020 auto isquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:37 schreef Predator40 het volgende:
dus Ferrari kan niet meer cheaten en ze zijn gelijk middenmoter.....
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:50 schreef shiz het volgende:
Ik zeg tijdens darten altijd 'KSSSSHHH!!' als de tegenstander moet gooien in de hoop dat ik hem door de televisie afschrik en hij mist.Misschien morgen ff bij Lewis pitstops doen.
Zijn grote ego zorgt voor extra luchtweerstand.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:46 schreef XL het volgende:
Eind vorig jaar stonden ze gewoon nog bij de top drie teamsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:37 schreef Predator40 het volgende:
dus Ferrari kan niet meer cheaten en ze zijn gelijk middenmoter.....
okquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:50 schreef Newone82 het volgende:
Merc 7 tenths ahead on a 63 second track. They have both this year and next years championships in the bag.
Zo is het
Ze zijn alleen een seconde langzamer dan vorig jaarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze niet stiekem de 2019 versie hebben meegenomen en die "update" gewoon de 2020 auto is
Inb4 Leclerc is geen Fransoos.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit is leuk zo. Niet alleen omdat Max er zo lekker bij zit, je gunt het Perez, Norris en Sainz ook gewoon om zich in het gevecht te mengen. En Ocon en Leclerc zitten er lekker niet bij die kutfransen
Karma vanwege een klein akkefietje met Maxquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eerste race in twee jaar.
Denk ik. Maar hoop karma, net zoals Ferrari last heeft van karma
Denk aan je herstel!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:50 schreef vosss het volgende:
Ow ow ow, helemaal vergeten om bier te pakken!!
Ik ga er maar eens vlug eentje pakken
Wacht eens even...quote:
0.7 op wie?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:50 schreef Newone82 het volgende:
Merc 7 tenths ahead on a 63 second track. They have both this year and next years championships in the bag.
Zo is het
Ja dat is voor iedereen zo. En is op zich wel duidelijk dat Albon geen verstappen is. Dan is p3 achter Mercedes gewoon prima tochquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:48 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Achterstand op Mercedes is belachelijk groot in Q2
kssshhh is om een beest weg te jagenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:50 schreef shiz het volgende:
Ik zeg tijdens darten altijd 'KSSSSHHH!!' als de tegenstander moet gooien in de hoop dat ik hem door de televisie afschrik en hij mist.Misschien morgen ff bij Lewis pitstops doen.
Helemaal geen bier in huisquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:50 schreef vosss het volgende:
Ow ow ow, helemaal vergeten om bier te pakken!!
Ik ga er maar eens vlug eentje pakken
Hij is een klootzak. Hij richt Ferrari ten schande.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad. Het Binotto effect. Volgens eigen zeggen hebben ze de aero voor dit jaar verprutst maar dat mag natuurlijk geen verrassing zijn aangezien ze vorig jaar zo'n beetje alles verprutst hebben wat er te verprutsen viel.
Ik heb laatst Rocketshot gezien. Moest maar eens proberen. Smaakt naar raketijsjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Helemaal geen bier in huis
Daarom maar wat sterkers
600m van de baanquote:
Dat doe ik ook. Daarom met mate.quote:
Bulgarenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Helemaal geen bier in huis
Daarom maar wat sterkers
Heeft Max toen wel de P3 in het kampioenschap gekost.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:51 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Karma vanwege een klein akkefietje met MaxHoe zielig kan je zijn.
Dan nog 0.6 seconde wtfquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jamaar morgen start hij op de gele band.
That's racing.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft Max toen wel de P3 in het kampioenschap gekost.
Maar heerlijk rustig, mooi uitzicht, lekker verder wandelen straks, mooiquote:
Max had gewoon ruimte moeten laten. Plus dat hij eerder dat seizoen Bottas achter zich wilde laten en hierdoor ook een plek had verloren. #heethoofdquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft Max toen wel de P3 in het kampioenschap gekost.
Had er iemand anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:55 schreef Vriezzer het volgende:
Als dit een voorbode is - en reëel gezien is het dat - dan zit Mercedes er echt weer gruwelijk ver voor.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Max had gewoon ruimte moeten laten. Plus dat hij eerder dat seizoen Bottas achter zich wilde laten en hierdoor ook een plek had verloren. #heethoofd
Een aanname doen en daarna dequote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:51 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Karma vanwege een klein akkefietje met MaxHoe zielig kan je zijn.
Tsja, dat kan nog altijd waar zijn natuurlijk. Maar als er iemand anders nog een betere winter heeftquote:
Eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Max had gewoon ruimte moeten laten. Plus dat hij eerder dat seizoen Bottas achter zich wilde laten en hierdoor ook een plek had verloren. #heethoofd
Red Bull ging toch even WK worden door heel wat fokkers voorspelt?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso een prima kwalificatie, twee Mcs én twee Racings erin, de subtop is bijzonder breed.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:57 schreef Kyran het volgende:
Ruim halve seconde achterstand dus, helaas.
Voordeel is wel dat Red Bull zich los heeft gemaakt van Ferrari, dus daar zal Max ook weinig last van hebben.
Hij mag dat, anders is het discriminatie.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:57 schreef Zorro het volgende:
Was dat geen tracklimits van Ham in bocht 10?
Ach natuurlijk. Hoe dom van me.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij mag dat, anders is het discriminatie.
Als je zo’n achterstand hebt in kwali word je moeilijk kampioenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:57 schreef Kyran het volgende:
Ruim halve seconde achterstand dus, helaas.
Voordeel is wel dat Red Bull zich los heeft gemaakt van Ferrari, dus daar zal Max ook weinig last van hebben.
Mercedes vooral.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:57 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Red Bull ging toch even WK worden door heel wat fokkers voorspelt?
Progressie tov vorig seizoen?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tsja, dat kan nog altijd waar zijn natuurlijk. Maar als er iemand anders nog een betere winter heeft
Paydriver die ongeveer zo snel was als Ocon over een heel seizoen. Ocon krijgt nu zijn test van RIC en zakt wel heel dikquote:
1.03,4quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Progressie tov vorig seizoen?
Wat was de Q tijd van Max vorig seizoen?
Helemaal mee eens dat ik het hier niet oneens mee kan zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als achterligger de P1 in een race proberen in te halen op een onveilige manier is geen racen.quote:
Dit jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:00 schreef VacaLoca het volgende:
Saai seizoen vooraan dan
Mercedes
.
.
Red Bull
.
.
.
De rest
Het is idioot dat hij er nog zit. Zo verschrikkelijk veel pitstops en zo verschikkelijk vaak de strategie verneukt. Dat de auto wel eens stuk gaat als je tegen een achterstand in moet pushen kan gebeuren, maar ook daar leken het vaak onnodige fouten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij is een klootzak. Hij richt Ferrari ten schande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |