Dat is zo een gozer met een schild. Met dat schild kan je niet echt herladen, dus zo heb je toch nog wat ammo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gave beelden![]()
Flink magazijn ook in die Glock![]()
Toch wel kicken hoor, als je bij zo'n eenheid als de DSI werkt.
Gefrustreerde bijstander die niet lekker bij mag verdienen gespot.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:46 schreef Brybry het volgende:
Serieus verbaasd zijn dat dit bestaat, elders in het land zullen er vast meer van dit soort kamers staan.![]()
Zolang de politie zich liever bezighoud met wietplantages op bijstandszoldertjes zullen de grote jongens gewoon hun gang blijven gaan.
Het loont namelijk en die paar jaa cel hebben ze ingecalculeerd, risico van het vak. Geld blijft toch wel binnenstromen.
Ik gok op Mexicanen, die zijn in Europa en dan met name in Nederland flink aan het uitbreiden. Zeer ongewenste situatie dit, die kartels moet je buiten de deur houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vraag me af wat voor criminelen hier achter zitten.
Mexicanen? Mocro's? Albanezen? Of Brabantse kampers?
Ze werken wel steriel zo te zien..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:33 schreef Burdie het volgende:
Hier staan wat foto's:
https://www.bd.nl/binnenl(...)n-opgepakt~a1796b6a/
Doe eens niet zo mexicanofoob aub, we moeten hier geen Trumptoestanden krijgen en kunnen best wat goedkope hoveniers en nannies gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik gok op Mexicanen, die zijn in Europa en dan met name in Nederland flink aan het uitbreiden. Zeer ongewenste situatie dit, die kartels moet je buiten de deur houden.
Ben ik de enige die dit ergens wel tof vind? Lijkt mij serieus best eens leuk om zelf iemand in zo'n stoel te hebben. Toch wel een fantasietjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:33 schreef Burdie het volgende:
Hier staan wat foto's:
https://www.bd.nl/binnenl(...)n-opgepakt~a1796b6a/
@DSIGodenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit ergens wel tof vind? Lijkt mij serieus best eens leuk om zelf iemand in zo'n stoel te hebben. Toch wel een fantasietje
Veel mooier, zelf slachtoffer zijn en op het moment dat de 'fun' begint de optie om uit te stappen en direct terug in je veilige stoel in je woonkamer belanden. Een soort hyper virtual reality.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit ergens wel tof vind? Lijkt mij serieus best eens leuk om zelf iemand in zo'n stoel te hebben. Toch wel een fantasietje
Ja of dat je vastzit en dat deze binnenkomt:quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:34 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Veel mooier, zelf slachtoffer zijn en op het moment dat de 'fun' begint de optie om uit te stappen en direct terug in je veilige stoel in je woonkamer belanden. Een soort hyper virtual reality.
Hoofdverdachte is Hagenees. Ziek volk daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tja hadden ze die kerels maar stageplaatsen als klusjesmannen en binnenhuisarchitecten moeten aanbieden, dan had Nederland heel veel profijt van hun talenten kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:35 schreef Eendenkooi het volgende:
Bijzonder hoor, met dat folie en zo. Hele aparte sfeer krijgt zo'n kleine ruimte dan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoofdverdachte is Hagenees. Ziek volk daar.
Rutte?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Diefstal, namaak, etcquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:46 schreef Document1 het volgende:
Hoe komen ze aan zoveel politie uitrustingen??
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:36 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:46 schreef Document1 het volgende:
Hoe komen ze aan zoveel politie uitrustingen??
Etnisch profileren in het wervingsproces, schrappen/versoepeling van eerdere integriteitseisen ten behoeve van de entische diversiteit.quote:
Paar sfeerlampjes ophangen, vrolijk muziekje erbij en het is dan meteen een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:35 schreef Eendenkooi het volgende:
Bijzonder hoor, met dat folie en zo. Hele aparte sfeer krijgt zo'n kleine ruimte dan.
Je helpt wel mee met afwassen!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Paar sfeerlampjes ophangen, vrolijk muziekje erbij en het is dan meteen een stuk gezelliger
De bbq na afloop van de werkzaamheden sla ik over.
Revolvers? Het is geen 1950 meer he.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:28 schreef Shotty het volgende:
[..]
Dat is zo een gozer met een schild. Met dat schild kan je niet echt herladen, dus zo heb je toch nog wat ammo.
Wel moet ie uitkijken met zijn slede: als die tegen het schild aankomt het schieten loopt het pistool vast.
Dat kan je niet echt fixen met 1 hand.
Vaak zie je dan ook revolvers icm een schild; minder kogels, maar garantie dat ze er uit komen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ouder-robin-van-o-40quote:Kopstuk ’martelbende’ is sportschoolhouder Robin van O. (40)
AMSTERDAM - De 40-jarige man die door de politie wordt gezien als brein achter de drugsorganisatie die een martelkamer bouwde in Brabant, is de Utrechtse sportschoolhouder Robin van O. (40). Van O. is al in juni opgepakt in Den Haag in een peperduur penthouse.
Dat melden diverse goed ingevoerde bronnen van de De Telegraaf. De landelijke eenheid van de politie wil niets zeggen over de achtergrond van de verdachte. Van O. maakte deel uit van een groepering die zich ’de alliantie’ noemde en bestond uit diverse criminele groeperingen die een front vormden tegen de begin dit jaar opgepakte topcrimineel Ridouan Taghi. Een van de mannen uit die alliantie was Hamza Ziani (34) die in Spanje werd geliquideerd in 2018.
Het sportschoolpand van Van O. werd diverse malen beschoten in de laatste jaren. De vorige maand opgepakte Van O. wordt in de onderwereld met meerdere geweldsmisdrijven in verband gebracht. Hij werd door de politie ook gehoord voor de verdwijning van de crimineel Churisan Allen uit Utrecht. Die deed klusjes voor de sportschool.
Ontvoering
Van O. en vijf andere mannen zitten vast op verdenking van voorbereiding van ontvoering, gijzeling, zware mishandeling, wapenbezit, afpersing en deelname aan een criminele organisatie. Het gaat volgens de politie om een drugsorganisatie. De advocaten van de verdachten, ook die van Van O., zijn benaderd door deze krant, maar willen geen enkel commentaar geven.
Ah dus toch een Nederlandse ondernemerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ouder-robin-van-o-40
Ik ook vriendquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zouden ze met die churisan gedaan hebben?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:18 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.gelderlander.(...)dt-gehaald~a24b9ba9/
Hij bleek toch niet zo onschuldig te zijn...
Ik gok op Kampers.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik gok op Mexicanen, die zijn in Europa en dan met name in Nederland flink aan het uitbreiden. Zeer ongewenste situatie dit, die kartels moet je buiten de deur houden.
Nee, New Babylon kan ook. Misschien huurde ie het tijdelijk van Demy de Zeeuwquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:20 schreef Eendenkooi het volgende:
Een peperduur penthouse in Den Haag, dat kan toch alleen maar de Strijkijzer zijn?
Met name om sporen makkelijk weg te werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:35 schreef Eendenkooi het volgende:
Of hij huurde van Pechtoldquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:30 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, New Babylon kan ook. Misschien huurde ie het tijdelijk van Demy de Zeeuw
Oooooh niet ter protectie tijdens het witten??quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met name om sporen makkelijk weg te werken.
Voornamelijk om warmtebeeld tegen te gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:34 schreef raptorix het volgende:
Met name om sporen makkelijk weg te werken.
Het opgepakte kopstuk in deze zaak is ene Van Ouwerkerk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Westhiner, Petalo of Lorse...
Ik denk niet dat we dan ver naast de waarheid zitten.
De laatste 2 zijn al tijdje doodquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Westhiner, Petalo of Lorse...
Ik denk niet dat we dan ver naast de waarheid zitten.
Volgens mij is onder dat plastic de isolatie voor warmte te zien. Je wilt natuurlijk geen bloed op je net aangelegde isolatiequote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voornamelijk om warmtebeeld tegen te gaan.
Nee idd, stel je voor dat je net ingerichte hut vies wordt...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:47 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is onder dat plastic de isolatie voor warmte te zien. Je wilt natuurlijk geen bloed op je net aangelegde isolatie
En daar zullen de kampers een substantieel deel van uitmaken is mijn gok.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
Het opgepakte kopstuk in deze zaak is ene Van Ouwerkerk.
Al maakte hij deel uit van een alliantie van diverse groeperingen, zoals iets hierboven te lezen is.
Ik heb wel eens met de kleinzoon van Petalo gesproken, is wel al 25 jaar terug, maar dat was nog in de tijd dat ik zelf op het kamp kwamquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
De familie gaat gewoon door met werken he.
Okquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:48 schreef raptorix het volgende:
Overigens ken ik iemand vrij goed die echt dit soort shit gedaan heeft, o.a. iemand zijn oor deels afgesneden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |