https://www.telegraaf.nl/(...)ouder-robin-van-o-40quote:Kopstuk ’martelbende’ is sportschoolhouder Robin van O. (40)
AMSTERDAM - De 40-jarige man die door de politie wordt gezien als brein achter de drugsorganisatie die een martelkamer bouwde in Brabant, is de Utrechtse sportschoolhouder Robin van O. (40). Van O. is al in juni opgepakt in Den Haag in een peperduur penthouse.
Dat melden diverse goed ingevoerde bronnen van de De Telegraaf. De landelijke eenheid van de politie wil niets zeggen over de achtergrond van de verdachte. Van O. maakte deel uit van een groepering die zich ’de alliantie’ noemde en bestond uit diverse criminele groeperingen die een front vormden tegen de begin dit jaar opgepakte topcrimineel Ridouan Taghi. Een van de mannen uit die alliantie was Hamza Ziani (34) die in Spanje werd geliquideerd in 2018.
Het sportschoolpand van Van O. werd diverse malen beschoten in de laatste jaren. De vorige maand opgepakte Van O. wordt in de onderwereld met meerdere geweldsmisdrijven in verband gebracht. Hij werd door de politie ook gehoord voor de verdwijning van de crimineel Churisan Allen uit Utrecht. Die deed klusjes voor de sportschool.
Ontvoering
Van O. en vijf andere mannen zitten vast op verdenking van voorbereiding van ontvoering, gijzeling, zware mishandeling, wapenbezit, afpersing en deelname aan een criminele organisatie. Het gaat volgens de politie om een drugsorganisatie. De advocaten van de verdachten, ook die van Van O., zijn benaderd door deze krant, maar willen geen enkel commentaar geven.
Ah dus toch een Nederlandse ondernemerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ouder-robin-van-o-40
Ik ook vriendquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit ergens wel tof vind? Lijkt mij serieus best eens leuk om zelf iemand in zo'n stoel te hebben. Toch wel een fantasietje
Wat zouden ze met die churisan gedaan hebben?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:18 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.gelderlander.(...)dt-gehaald~a24b9ba9/
Hij bleek toch niet zo onschuldig te zijn...
Ik gok op Kampers.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik gok op Mexicanen, die zijn in Europa en dan met name in Nederland flink aan het uitbreiden. Zeer ongewenste situatie dit, die kartels moet je buiten de deur houden.
Nee, New Babylon kan ook. Misschien huurde ie het tijdelijk van Demy de Zeeuwquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:20 schreef Eendenkooi het volgende:
Een peperduur penthouse in Den Haag, dat kan toch alleen maar de Strijkijzer zijn?
Met name om sporen makkelijk weg te werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:35 schreef Eendenkooi het volgende:
Bijzonder hoor, met dat folie en zo. Hele aparte sfeer krijgt zo'n kleine ruimte dan.
Of hij huurde van Pechtoldquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:30 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, New Babylon kan ook. Misschien huurde ie het tijdelijk van Demy de Zeeuw
Oooooh niet ter protectie tijdens het witten??quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met name om sporen makkelijk weg te werken.
Voornamelijk om warmtebeeld tegen te gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:34 schreef raptorix het volgende:
Met name om sporen makkelijk weg te werken.
Het opgepakte kopstuk in deze zaak is ene Van Ouwerkerk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Westhiner, Petalo of Lorse...
Ik denk niet dat we dan ver naast de waarheid zitten.
De laatste 2 zijn al tijdje doodquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Westhiner, Petalo of Lorse...
Ik denk niet dat we dan ver naast de waarheid zitten.
Volgens mij is onder dat plastic de isolatie voor warmte te zien. Je wilt natuurlijk geen bloed op je net aangelegde isolatiequote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voornamelijk om warmtebeeld tegen te gaan.
Nee idd, stel je voor dat je net ingerichte hut vies wordt...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:47 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is onder dat plastic de isolatie voor warmte te zien. Je wilt natuurlijk geen bloed op je net aangelegde isolatie
En daar zullen de kampers een substantieel deel van uitmaken is mijn gok.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
Het opgepakte kopstuk in deze zaak is ene Van Ouwerkerk.
Al maakte hij deel uit van een alliantie van diverse groeperingen, zoals iets hierboven te lezen is.
Ik heb wel eens met de kleinzoon van Petalo gesproken, is wel al 25 jaar terug, maar dat was nog in de tijd dat ik zelf op het kamp kwamquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
De familie gaat gewoon door met werken he.
Okquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:48 schreef raptorix het volgende:
Overigens ken ik iemand vrij goed die echt dit soort shit gedaan heeft, o.a. iemand zijn oor deels afgesneden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |