Natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn meer kamers maar die werden, op deze na, niet besproken op de tot nu toe gekraakte PGP chatdiensten?
Supervet.quote:
Holle frasen. Criminelen zijn vele malen flexibeler en slimmer dan zo'n log bureaucratisch ventje.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Roosendaalse burgemeester vindt martelkamer ‘onvoorstelbaar’ en wil maatregelen nemen
https://www.bndestem.nl/r(...)elen-nemen~abad1c9a/
Crimineel arrestatieteamquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:54 schreef Nober het volgende:
Politie ontdekt onderwereldgevangenis met martelkamer in zeecontainers
[..]
Nee afwachten totdat er een strijkijzer op je wang gezet worden. God wat leggen mensen zich makkelijk bij situaties neer zeg,quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan? Zonder centen een nieuwe leven beginnen ergens? Valse naam? Dit soort criminelen pakken dan je familie wel.
Dat is zo een gozer met een schild. Met dat schild kan je niet echt herladen, dus zo heb je toch nog wat ammo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gave beelden![]()
Flink magazijn ook in die Glock![]()
Toch wel kicken hoor, als je bij zo'n eenheid als de DSI werkt.
Gefrustreerde bijstander die niet lekker bij mag verdienen gespot.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:46 schreef Brybry het volgende:
Serieus verbaasd zijn dat dit bestaat, elders in het land zullen er vast meer van dit soort kamers staan.![]()
Zolang de politie zich liever bezighoud met wietplantages op bijstandszoldertjes zullen de grote jongens gewoon hun gang blijven gaan.
Het loont namelijk en die paar jaa cel hebben ze ingecalculeerd, risico van het vak. Geld blijft toch wel binnenstromen.
Ik gok op Mexicanen, die zijn in Europa en dan met name in Nederland flink aan het uitbreiden. Zeer ongewenste situatie dit, die kartels moet je buiten de deur houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vraag me af wat voor criminelen hier achter zitten.
Mexicanen? Mocro's? Albanezen? Of Brabantse kampers?
Ze werken wel steriel zo te zien..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:33 schreef Burdie het volgende:
Hier staan wat foto's:
https://www.bd.nl/binnenl(...)n-opgepakt~a1796b6a/
Doe eens niet zo mexicanofoob aub, we moeten hier geen Trumptoestanden krijgen en kunnen best wat goedkope hoveniers en nannies gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik gok op Mexicanen, die zijn in Europa en dan met name in Nederland flink aan het uitbreiden. Zeer ongewenste situatie dit, die kartels moet je buiten de deur houden.
Ben ik de enige die dit ergens wel tof vind? Lijkt mij serieus best eens leuk om zelf iemand in zo'n stoel te hebben. Toch wel een fantasietjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:33 schreef Burdie het volgende:
Hier staan wat foto's:
https://www.bd.nl/binnenl(...)n-opgepakt~a1796b6a/
@DSIGodenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit ergens wel tof vind? Lijkt mij serieus best eens leuk om zelf iemand in zo'n stoel te hebben. Toch wel een fantasietje
Veel mooier, zelf slachtoffer zijn en op het moment dat de 'fun' begint de optie om uit te stappen en direct terug in je veilige stoel in je woonkamer belanden. Een soort hyper virtual reality.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit ergens wel tof vind? Lijkt mij serieus best eens leuk om zelf iemand in zo'n stoel te hebben. Toch wel een fantasietje
Ja of dat je vastzit en dat deze binnenkomt:quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:34 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Veel mooier, zelf slachtoffer zijn en op het moment dat de 'fun' begint de optie om uit te stappen en direct terug in je veilige stoel in je woonkamer belanden. Een soort hyper virtual reality.
Hoofdverdachte is Hagenees. Ziek volk daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tja hadden ze die kerels maar stageplaatsen als klusjesmannen en binnenhuisarchitecten moeten aanbieden, dan had Nederland heel veel profijt van hun talenten kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:35 schreef Eendenkooi het volgende:
Bijzonder hoor, met dat folie en zo. Hele aparte sfeer krijgt zo'n kleine ruimte dan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoofdverdachte is Hagenees. Ziek volk daar.
Rutte?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Diefstal, namaak, etcquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:46 schreef Document1 het volgende:
Hoe komen ze aan zoveel politie uitrustingen??
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:36 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:46 schreef Document1 het volgende:
Hoe komen ze aan zoveel politie uitrustingen??
Etnisch profileren in het wervingsproces, schrappen/versoepeling van eerdere integriteitseisen ten behoeve van de entische diversiteit.quote:
Paar sfeerlampjes ophangen, vrolijk muziekje erbij en het is dan meteen een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:35 schreef Eendenkooi het volgende:
Bijzonder hoor, met dat folie en zo. Hele aparte sfeer krijgt zo'n kleine ruimte dan.
Je helpt wel mee met afwassen!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Paar sfeerlampjes ophangen, vrolijk muziekje erbij en het is dan meteen een stuk gezelliger
De bbq na afloop van de werkzaamheden sla ik over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |