Wacht nu eerst de Q maar af. Die 9 tienden zou ik me niet blind op staren. Volgens mij niet op soft neergezet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:44 schreef JosMert het volgende:
Het wordt (helaas) weer zo’n jaar...
Goede hoop had met men Red Bull Racing in het begin van het jaar. Red Bull Racing wilde daarom ook dat de GP in Australië gewoon door zou gaan, want zij meenden er dit seizoen echt klaar voor te zijn.
Ook afgelopen week had men bij Red Bull Racing zelfs nog wat “grootspraak”, maar nu zijn we dan echt begonnen en hoe... WAT EEN DECEPTIE!
Mercedes blijkt wederom oppermachtig. De “kloon (2019) Mercedes” van Racing Point, de McLarens en zelfs de Renaults staan gewoon voor Red Bull Racing.
Dit laatste had ik aan het eind van vorig seizoen al voorspeld (namelijk voor wat betreft McLaren en Racing Point), maar toen werd dit door velen afgedaan als “onzin”. Helaas blijkt mijn destijdse voorgevoel (gebaseerd op de voortekenen die toen al voorzichtig zichtbaar werden) nu dan toch waarheid te worden en gezien de huidige prestaties van Renault lijkt het nog erger te worden dan verwacht.
En het gat tussen Verstappen en P1 is maar liefst 0,911 seconde! Een gat dat niet te overbruggen is in enkele weken. Wederom een verloren seizoen voor Red Bull Racing. Ligt het aan een gebrek aan vermogen van Honda? Is Adrian Newey zijn mojo kwijt?
Met de budget-cap in het verschiet, denk ik dat Red Bull Racing wel eens niet (meer) de ideale plek voor een kampioenschap kan zijn. Ik zet - naast uiteraard Mercedes - mijn geld voor 2021 alvast op McLaren. Wie weet gaat Ricciardo dan toch nog eens kampioen worden.
Dat hoorde je alleen maar op dit forum hoor. Waar geen F1 fans zitten maar vooral Max fanboys.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:50 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes gewoon weer met de snelste wagen, precies zoals ik al had verwacht. Dat mensen zich de illusie hadden gemaakt dat Verstappen deze keer wel van begin af aan mee kon doen voor de overwinning
Was zeker weten op soft.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wacht nu eerst de Q maar af. Die 9 tienden zou ik me niet blind op staren. Volgens mij niet op soft neergezet.
Ik moet zeggen dat ik het niet heel gek anders vond dan anders, wel wat luchtiger op een of andere manier. Wellicht omdat dat geheven van Jack en Olav er niet was.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:49 schreef bianconeri het volgende:
Wel hele opluchting dat deze 2 vrije trainingen zonder Jack en Olav waren zeg.
Pfoeee wat een vooruitgang is dat zeg!
Niet de hele vrije training moeten aanhoren hoe geweldig Jack en Olav zijn
en moeten aanzien hoeveel van de training die mannen missen maar ten minste wat aandacht voor de training en F1 zelf.
Verder reed Max zijn snelle ronde met een beschadigde voorvleugel volgens Horner.quote:"They've looked strong from the first lap out of the pits.
"It's pretty much what we expect from Mercedes. Their long run pace as well looks very good. But the only person really who looked like challenging their race pace was Max Verstappen.
Mandquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoveel tekst besteden aan een troll-poging. Het kan ook korter hoor.
Er automatisch vanuit gaan dat Verstappen de eerste rijder is. Hoeveel kampioenschappen heeft Vettel gewonnen bij RBR en hoeveel heeft Verstappen er gewonnen. Als ik iets geleerd heb bij RBR, dan is dat veranderingen binnen dat team heel erg snel kunnen gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:18 schreef _UserName_ het volgende:
Vettel en Verstappen in een team? Dat denk ik niet, zijn het te grote namen voor en Vettel wil niet als 2e man rijden.
Veranderingen gaan snel, Max is de onbetwiste nummer een bij RB, Vettel zal zich moeten bewijzen. Of denk je dat ze Vettel als eerste rijder aantrekken en Max (die veel meer ervaring heeft met Honda) als tweede rijder laten rijden?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er automatisch vanuit gaan dat Verstappen de eerste rijder is. Hoeveel kampioenschappen heeft Vettel gewonnen bij RBR en hoeveel heeft Verstappen er gewonnen. Als ik iets geleerd heb bij RBR, dan is dat veranderingen binnen dat team heel erg snel kunnen gaan.
Vroeg me ook al af wanneer men hiermee zou stoppen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:57 schreef beantherio het volgende:
Het is wonderbaarlijk dat op dit forum mensen jaar in jaar uit steeds maar weer de wildste conclusies durven trekken o.b.v. vrijdag-resultaten. Leren ze nooit iets of zo?
Mercedes is idd al jarenlang de snelste, maar als ze niet vanaf pole starten dan zie je gelijk dat ze het zwaar hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:51 schreef JosMert het volgende:
Op reddit las ik dit
Mercedes is so far ahead, I mean the Red Bull Ring is a short track and the time difference is massive, they will most likely win every race this year (and possibly in 2021 as well)
Verstappen reed in ieder geval met een kapotte voorvleugel blijkt nu.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vroeg me ook al af wanneer men hiermee zou stoppen.
Wel benieuwd naar de reacties van de coureurs. Die zeggen vaak meer.
Daarom is de nieuwe vorm van straffen ook lachwekkend. Bij valse start geen drivethrough maar een tijdstraf. Dus als Mercedes niet op pole staat gewoon valse start, dan rijden ze vooraan en maken een gat van 20 seconden. Tijdstrafje van hooguit 10 seconden en klaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mercedes is idd al jarenlang de snelste, maar als ze niet vanaf pole starten dan zie je gelijk dat ze het zwaar hebben.
Dat was altijd al hoor..quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:49 schreef bianconeri het volgende:
en moeten aanzien hoeveel van de training die mannen missen maar ten minste wat aandacht voor de training en F1 zelf.
Die waren er nooit bij FP1 en FP2...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet heel gek anders vond dan anders, wel wat luchtiger op een of andere manier. Wellicht omdat dat geheven van Jack en Olav er niet was.
Ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:14 schreef mikieu het volgende:
Niet echt kunnen kijken door werk, reed Mercedes met DAS? (Actief dan)
Zag 2x rook bij de roze merc? Daar nog iets over gehoord?
Oh, dacht dat Olav altijd wel op de grid was met de VT's en kwaliquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die waren er nooit bij FP1 en FP2...
Bij FP 3 pas dacht ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat Olav altijd wel op de grid was met de VT's en kwali
Zal nu ook wel anders zijn, meende te horen dat ze er het hele weekend niet bij zijn.quote:
Zijn ze inderdaad niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zal nu ook wel anders zijn, meende te horen dat ze er het hele weekend niet bij zijn.
waaruit blijkt dat Ferrari erbij hangt ????quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:51 schreef bianconeri het volgende:
Mercedes lijkt dit jaar gewoon weer duidelijk oppermachtig te zijn.
Ook Ferrari lijkt er dit jaar bij te hangen, RBR ja die hangt er ook bij maar dat was te verwachten.
Wel goed om te zien dat Williams er niet een paar seconden achter bungelt, zou leuk zijn als die ook in actie te zien zijn. Al valt Latifi dan wel tegen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:49 schreef bianconeri het volgende:
Ze hebben een lange winter gehad die arme zielen..quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:31 schreef BroesWillems het volgende:
En Jezus Christus, de trolletjes hebben ook een half jaar tandenknarsend op hun zolder gezeten. 2 vrije trainingetjes en ze hebben hun hele zak al weer geleegd.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:31 schreef BroesWillems het volgende:
En Jezus Christus, de trolletjes hebben ook een half jaar tandenknarsend op hun zolder gezeten. 2 vrije trainingetjes en ze hebben hun hele zak al weer geleegd.
vergeet de Ferrari fans niet hequote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze hebben een lange winter gehad die arme zielen..
Hebben ze bij ferrari niet toegegeven dat hun ontwerp volledig fout iss?? Of is dat weer een roddel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
waaruit blijkt dat Ferrari erbij hangt ????![]()
Morgen hopelijk JackGOD bij FP3.quote:
Nee, ze komen in Hongarije pas met upgrades.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hebben ze bij ferrari niet toegegeven dat hun ontwerp volledig fout iss?? Of is dat weer een roddel.
Niet in Oostenrijk, inderdaad. Maar ik verwacht ze morgen zosls gebruikelijk wel bij VT3 in het commentaarhokje.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zal nu ook wel anders zijn, meende te horen dat ze er het hele weekend niet bij zijn.
Ook niet. Wegens corona zijn ze er het hele weekend niet.quote:
Ook dan niet, met de race ook niet. Er zijn restricties. Ook Sky zal niet op de baan zijn zondag naar wat ik begreep.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, ze komen in Hongarije pas met upgrades.
[..]
Niet in Oostenrijk, inderdaad. Maar ik verwacht ze morgen zosls gebruikelijk wel bij VT3 in het commentaarhokje.
Niet in Oostenrijk, maar wel bij Ziggoquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook dan niet, met de race ook niet. Er zijn restricties. Ook Sky zal niet op de baan zijn zondag naar wat ik begreep.
Niet op het circuit, wel gewoon vanuit de studio.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook niet. Wegens corona zijn ze er het hele weekend niet.
Hij doet vast het commentaar zoals altijd bij FP3. Daarvoor hoef je niet ter plaatse te zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook niet. Wegens corona zijn ze er het hele weekend niet.
Winkelman. En die was ook niet op het circuit.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet op het circuit, wel gewoon vanuit de studio.
Wie gaf nu commentaar bij Ziggo dan?
twitter:Max33Verstappen twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 17:18:12We are back! My front wing broke in my fast lap, so lap times don’t tell the full story. There is always room for improvement, but we had a good day, are confident and look forward to tomorrow #KeepPushing 🇦🇹 #AustrianGP https://t.co/dAnSyq9UHy reageer retweet
Precies. Die zit altijd gewoon in een studiootje.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Winkelman. En die was ook niet op het circuit.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies. Die zit altijd gewoon in een studiootje.
FP1 en FP2 altijd vanuit de studio, de rest (normaal gesproken) ter plaatse. En nu alles vanuit de studio, totdat Mol en Plooij er weer bij zijn. Naar verluidt vanaf Silverstone, maar dat is afhankelijk van bepaalde zaken.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:45 schreef _UserName_ het volgende:
Is commentaar dan niet ter plaatse? Is dat altijd vanuit de studio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |