abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193908455
Wel hele opluchting dat deze 2 vrije trainingen zonder Jack en Olav waren zeg.
Pfoeee wat een vooruitgang is dat zeg!

Niet de hele vrije training moeten aanhoren hoe geweldig Jack en Olav zijn
en moeten aanzien hoeveel van de training die mannen missen maar ten minste wat aandacht voor de training en F1 zelf.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 16:50:52 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_193908483
Mercedes gewoon weer met de snelste wagen, precies zoals ik al had verwacht. Dat mensen zich de illusie hadden gemaakt dat Verstappen deze keer wel van begin af aan mee kon doen voor de overwinning :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193908490
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:44 schreef JosMert het volgende:
Het wordt (helaas) weer zo’n jaar...

Goede hoop had met men Red Bull Racing in het begin van het jaar. Red Bull Racing wilde daarom ook dat de GP in Australië gewoon door zou gaan, want zij meenden er dit seizoen echt klaar voor te zijn.

Ook afgelopen week had men bij Red Bull Racing zelfs nog wat “grootspraak”, maar nu zijn we dan echt begonnen en hoe... WAT EEN DECEPTIE!

Mercedes blijkt wederom oppermachtig. De “kloon (2019) Mercedes” van Racing Point, de McLarens en zelfs de Renaults staan gewoon voor Red Bull Racing.

Dit laatste had ik aan het eind van vorig seizoen al voorspeld (namelijk voor wat betreft McLaren en Racing Point), maar toen werd dit door velen afgedaan als “onzin”. Helaas blijkt mijn destijdse voorgevoel (gebaseerd op de voortekenen die toen al voorzichtig zichtbaar werden) nu dan toch waarheid te worden en gezien de huidige prestaties van Renault lijkt het nog erger te worden dan verwacht.

En het gat tussen Verstappen en P1 is maar liefst 0,911 seconde! Een gat dat niet te overbruggen is in enkele weken. Wederom een verloren seizoen voor Red Bull Racing. Ligt het aan een gebrek aan vermogen van Honda? Is Adrian Newey zijn mojo kwijt?

Met de budget-cap in het verschiet, denk ik dat Red Bull Racing wel eens niet (meer) de ideale plek voor een kampioenschap kan zijn. Ik zet - naast uiteraard Mercedes - mijn geld voor 2021 alvast op McLaren. Wie weet gaat Ricciardo dan toch nog eens kampioen worden.
Wacht nu eerst de Q maar af. Die 9 tienden zou ik me niet blind op staren. Volgens mij niet op soft neergezet.
pi_193908492
Mercedes lijkt dit jaar gewoon weer duidelijk oppermachtig te zijn.
Ook Ferrari lijkt er dit jaar bij te hangen, RBR ja die hangt er ook bij maar dat was te verwachten.

Wel goed om te zien dat Williams er niet een paar seconden achter bungelt, zou leuk zijn als die ook in actie te zien zijn. Al valt Latifi dan wel tegen.
pi_193908500
Op reddit las ik dit

Mercedes is so far ahead, I mean the Red Bull Ring is a short track and the time difference is massive, they will most likely win every race this year (and possibly in 2021 as well)
pi_193908504
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:50 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes gewoon weer met de snelste wagen, precies zoals ik al had verwacht. Dat mensen zich de illusie hadden gemaakt dat Verstappen deze keer wel van begin af aan mee kon doen voor de overwinning :')
Dat hoorde je alleen maar op dit forum hoor. Waar geen F1 fans zitten maar vooral Max fanboys.
pi_193908506
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:51 schreef alpeko het volgende:

[..]

Wacht nu eerst de Q maar af. Die 9 tienden zou ik me niet blind op staren. Volgens mij niet op soft neergezet.
Was zeker weten op soft.
  Redactie Frontpage vrijdag 3 juli 2020 @ 16:52:33 #108
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_193908527
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:49 schreef bianconeri het volgende:

en moeten aanzien hoeveel van de training die mannen missen maar ten minste wat aandacht voor de training en F1 zelf.
Ik moet zeggen dat ik het niet heel gek anders vond dan anders, wel wat luchtiger op een of andere manier. Wellicht omdat dat geheven van Jack en Olav er niet was.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_193908530
Button op Sky:
quote:
"They've looked strong from the first lap out of the pits.

"It's pretty much what we expect from Mercedes. Their long run pace as well looks very good. But the only person really who looked like challenging their race pace was Max Verstappen.
Verder reed Max zijn snelle ronde met een beschadigde voorvleugel volgens Horner.
Ik geloof er nog in.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 16:53:56 #110
279824 Mansjester
City>United
pi_193908556
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:47 schreef beantherio het volgende:

[..]

Zoveel tekst besteden aan een troll-poging. Het kan ook korter hoor. :Y
Mand
  vrijdag 3 juli 2020 @ 16:54:08 #111
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_193908561
Als die jankbal maar niet wint :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193908569
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:18 schreef _UserName_ het volgende:
Vettel en Verstappen in een team? Dat denk ik niet, zijn het te grote namen voor en Vettel wil niet als 2e man rijden.
Er automatisch vanuit gaan dat Verstappen de eerste rijder is. Hoeveel kampioenschappen heeft Vettel gewonnen bij RBR en hoeveel heeft Verstappen er gewonnen. Als ik iets geleerd heb bij RBR, dan is dat veranderingen binnen dat team heel erg snel kunnen gaan.
  Redactie Frontpage vrijdag 3 juli 2020 @ 16:56:27 #113
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_193908597
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:54 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Er automatisch vanuit gaan dat Verstappen de eerste rijder is. Hoeveel kampioenschappen heeft Vettel gewonnen bij RBR en hoeveel heeft Verstappen er gewonnen. Als ik iets geleerd heb bij RBR, dan is dat veranderingen binnen dat team heel erg snel kunnen gaan.
Veranderingen gaan snel, Max is de onbetwiste nummer een bij RB, Vettel zal zich moeten bewijzen. Of denk je dat ze Vettel als eerste rijder aantrekken en Max (die veel meer ervaring heeft met Honda) als tweede rijder laten rijden?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_193908598
FP1&2, staat Mercedes bovenaan zijn ze dominant, staat RB bovenaan is het nog maar FP1&2.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 16:57:14 #115
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193908604
Het is wonderbaarlijk dat op dit forum mensen jaar in jaar uit steeds maar weer de wildste conclusies durven trekken o.b.v. vrijdag-resultaten. Leren ze nooit iets of zo? 8)7
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:06:30 #116
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_193908710
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:57 schreef beantherio het volgende:
Het is wonderbaarlijk dat op dit forum mensen jaar in jaar uit steeds maar weer de wildste conclusies durven trekken o.b.v. vrijdag-resultaten. Leren ze nooit iets of zo? 8)7
Vroeg me ook al af wanneer men hiermee zou stoppen.

Wel benieuwd naar de reacties van de coureurs. Die zeggen vaak meer.
pi_193908719
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:51 schreef JosMert het volgende:
Op reddit las ik dit

Mercedes is so far ahead, I mean the Red Bull Ring is a short track and the time difference is massive, they will most likely win every race this year (and possibly in 2021 as well)
Mercedes is idd al jarenlang de snelste, maar als ze niet vanaf pole starten dan zie je gelijk dat ze het zwaar hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:08:45 #118
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193908738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:06 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Vroeg me ook al af wanneer men hiermee zou stoppen.

Wel benieuwd naar de reacties van de coureurs. Die zeggen vaak meer.
Verstappen reed in ieder geval met een kapotte voorvleugel blijkt nu.
pi_193908759
17:03 – Max Verstappen beleefde op het oog niet de beste vrijdag uit zijn carričre, maar houdt onverminderd hoop voor de Grand Prix van Oostenrijk. Volgens de Nederlander is het beeld van de vrije trainingen enigszins vertekend. Zo reed hij tijdens de tweede sessie zijn snelste rondetijd met een kapotte voorvleugel.

Op de eerste actiedag in Oostenrijk heeft vooral Mercedes spierballen getoond. Met het innovatieve DAS-systeem, productieve oefensessies en bovenal toptijden. Problemen kende het Zuid-Duitse merk in tegenstelling tot Red Bull nauwelijks. Bij de formatie van Verstappen gingen beide coureurs minimaal eenmaal in de rondte - een spin dus - en Verstappen maakte tijdens de tweede training nog een extra uitstapje door het grind. Hij sloot de trainingen uiteindelijk af met een derde en achtste plaats.
Misschien niet het allerbeste begin van dit weekend, maar reden tot zorg is het allerminst. "Het was op zich best een goede dag, de rondetijden zeggen nu toch nog niks. Ook doordat ik mijn snelste rondetijd heb neergezet met een kapotte voorvleugel", legt Verstappen tegenover Sky Sports F1 uit. "Verder kunnen we er best wel vertrouwen in hebben. Er zijn natuurlijk altijd dingen die beter kunnen, maar over het algemeen was het wel een aardige dag. Ik kijk nu vooral uit naar morgen", duidt de Limburger op de kwalificatie

Bron:gpupdate
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 juli 2020 @ 17:11:20 #120
842 Zorro
Z
pi_193908773
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mercedes is idd al jarenlang de snelste, maar als ze niet vanaf pole starten dan zie je gelijk dat ze het zwaar hebben.
Daarom is de nieuwe vorm van straffen ook lachwekkend. Bij valse start geen drivethrough maar een tijdstraf. Dus als Mercedes niet op pole staat gewoon valse start, dan rijden ze vooraan en maken een gat van 20 seconden. Tijdstrafje van hooguit 10 seconden en klaar.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:12:48 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193908794
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:49 schreef bianconeri het volgende:

Dat was altijd al hoor.. |:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193908823
Niet echt kunnen kijken door werk, reed Mercedes met DAS? (Actief dan)

Zag 2x rook bij de roze merc? Daar nog iets over gehoord?
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:14:54 #123
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193908830
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:52 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het niet heel gek anders vond dan anders, wel wat luchtiger op een of andere manier. Wellicht omdat dat geheven van Jack en Olav er niet was.
Die waren er nooit bij FP1 en FP2...
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:15:56 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193908852
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:14 schreef mikieu het volgende:
Niet echt kunnen kijken door werk, reed Mercedes met DAS? (Actief dan)

Zag 2x rook bij de roze merc? Daar nog iets over gehoord?
Ja.
Nee.
pi_193908863
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja.
Nee.
Thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties