SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Disney heeft daar wel een flinke marketingcampagne achter gezetquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:07 schreef Cee het volgende:
Vandaag Hamilton op Disney+![]()
![]()
![]()
Vandaag extra makkelijk avondeten fixen om zo snel mogelijk te kunnen kijken.
Herfst is ook nog wel acceptabel, mits geen regen+5 gradenquote:
Er is nu zeker geen gratis periode oid meer, na die gratis 2 maanden in september? Ik wil 'm wel zien maar om nou weer Disney+ te nemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Disney heeft daar wel een flinke marketingcampagne achter gezet
Ga 'm misschien vanavond maar even kijken
Beter geslapen?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:52 schreef Arizona het volgende: [..] [..] Ik draag een kek bloesje want ik zit op kantoor.
![]()
Nopequote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is nu zeker geen gratis periode oid meer, na die gratis 2 maanden in september? Ik wil 'm wel zien maar om nou weer Disney+ te nemen.
is Netflix toch ook mee gestopt?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nope
Zelfs de twee weken gratis proefperiode is er niet meer tegenwoordig
quote:
Ze zijn vorige maand gestopt met gratis proefperiode van 7 dagen. Videoland is nog de enigste streaming dienst die een gratis proefperiode aanbiedt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is nu zeker geen gratis periode oid meer, na die gratis 2 maanden in september? Ik wil 'm wel zien maar om nou weer Disney+ te nemen.
Nee toch, dat is toch juist een wat dikkere trui?quote:
geen idee ik heb er geenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee toch, dat is toch juist een wat dikkere trui?
fleecetrui is lekker warm. Deze had ik ook aan op de berg. Heerlijk.quote:
Nee, die dingen zijn dik en houden de warmte vastquote:
beetje kouklem welquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hier nog gewoon in korte mouwen, wel een lange broek met het raam open.
Hopelijk word je niet ziek
boksquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:56 schreef F1gamer het volgende:
#teamlente, #teamzomer, #teamzomer.
Ik ben een koukleum
hmm dan heb ik een verkeerd idee bij een fleecetrui.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
fleecetrui is lekker warm. Deze had ik ook aan op de berg. Heerlijk.
quote:
Lief bedoeld, maar ik hou het toch maar bij een kommetje havermoutquote:
Prachtig! Zoiets zie ik mezelf later ook wel in huis ophangenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:13 schreef summer52 het volgende: @:GeorgeM dit is het laatste ding ook wel Mandala genoemd
die ik voor de slaapkamer gehaakt heb! [ afbeelding ]
klopt ja, ik hoor het inderdaad vaak andersom.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik had het er gisteren nog over met mijn vriend, ik het het altijd warm (tenminste, vooral nu in de zomer) en hij vaker koud, terwijl het volgens mij standaard veel vaker andersom is bij mannen en vrouwen.
Maar zeker nu heb ik het echt altijd warm en wil ik altijd ramen/deuren open in huis.
Over het algemeen kunnen mannen beter tegen kou. Althans over het algemeen klagen vrouwen eerder over dat ze het koud hebben en mannen niet. Of dat ook wetenschappelijk is bewezen, weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik had het er gisteren nog over met mijn vriend, ik het het altijd warm (tenminste, vooral nu in de zomer) en hij vaker koud, terwijl het volgens mij standaard veel vaker andersom is bij mannen en vrouwen.
Maar zeker nu heb ik het echt altijd warm en wil ik altijd ramen/deuren open in huis.
Gisteren opgezocht hoe dat zit, er werd gezegd dat het ligt aan dat mannen meer spiermassa hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over het algemeen kunnen mannen beter tegen kou. Althans over het algemeen klagen vrouwen eerder over dat ze het koud hebben en mannen niet. Of dat ook wetenschappelijk is bewezen, weet ik niet.
Fok is het middel voor allesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou om 10 uur een meeting hebben, die is nu een uurtje opgeschoven. Moet ik mij weer een uur zien te vermaken
ik moet inderdaad erkennen dat sinds ik aardig afgevallen ben ik het iets vaker koud heb dan voorheenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gisteren opgezocht hoe dat zit, er werd gezegd dat het ligt aan dat mannen meer spiermassa hebben.
Gaat hier wel lukken tochquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou om 10 uur een meeting hebben, die is nu een uurtje opgeschoven. Moet ik mij weer een uur zien te vermaken
Winter in NL is veelal 5 graden met wind en regenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:09 schreef koffieleuk het volgende:
#Teamwinter in Nederland pas als er een acceptabel laagje sneeuw ligt / je kunt schaatsen. Waarschijnlijk dat laatste omdat ik aan de Elfstedenroute woon
Winter in de Alpen is daarentegen altijd goed
dat maakt wel een verschil jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet inderdaad erkennen dat sinds ik aardig afgevallen ben ik het iets vaker koud heb dan voorheen
Spiermassa houdt warmte beter vast dan? Dus dan heb jij meer spiermassa dan je vriend.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gisteren opgezocht hoe dat zit, er werd gezegd dat het ligt aan dat mannen meer spiermassa hebben.
Jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:07 schreef Cee het volgende:
Vandaag Hamilton op Disney+![]()
![]()
![]()
Vandaag extra makkelijk avondeten fixen om zo snel mogelijk te kunnen kijken.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Winter in NL is veelal 5 graden met wind en regen
Ik weet wel iets, maar om dat nou een uur vol te houden...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:07 schreef Hamlapjes het volgende:
nee! beter een fleecetrui aan doenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet genoeg reden om me weer vol te gaan vreten![]()
dit?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet wel iets, maar om dat nou een uur vol te houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |