abonnement Unibet Coolblue
pi_193949793
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 20:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welnee man. Obama hield juist vast aan het afhalen van de oorlog in Irak, een keuze die wordt beschouwd als een grote mislukking.

The Mess Obama Left Behind in Iraq
Welnee man! Deze discussie hebben we een aantal jaar terug ook al gehad :D

Status of forces agreement is getekend onder bush in 2008 waarin een deadline werd vasrgesteld van eind 2011 voor het weghalen van alle troepen uit irak.

Verbazingwekkend hoe dit toch steeds wordt verdraaid alsof obama de oorlog in iraq beeindigd heeft :D
pi_193949971
Beëindigd is het sowieso niet want ze zitten er nog gewoon.
  Overall beste user 2022 zondag 5 juli 2020 @ 22:48:25 #203
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193950265
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
Trump was lekker bezig met Weak leader zijn in de coronacrisis.
Hij vind 99% van de besmettingen " totally harmless"
TMAWA,
De nieuwe strategie van Trump is: Live with it.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193950629
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 22:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

De nieuwe strategie van Trump is: Live with it.
De Democraten zijn al helemaal klaar met Trump, dus daar heeft hij weinig meer te verliezen. Als de komende weken de ziekenhuizen in de Republikeinse staten vollopen, vraag ik mij wel af of Trump's nieuwe motto daar goed landt. |:)
  zondag 5 juli 2020 @ 23:26:29 #205
323401 Kijkertje
met filter
pi_193950917
Prima! Het is niet alsof hij niet gewaarschuwd was en het testen is nog steeds een puinhoop:

Why the U.S. still hasn't solved its testing crisis
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 5 juli 2020 @ 23:31:31 #206
323401 Kijkertje
met filter
pi_193950991


realDonaldTrump twitterde op zondag 05-07-2020 om 22:47:26 .@FoxNews gladly puts up the phony suppression polls as soon as they come out. We are leading in the REAL polls because people are sick & tired of watching the Democrat run cities, in all cases, falling apart. Also, now 96% Approval Rating in the Republican Party. Another 2016! reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 5 juli 2020 @ 23:36:48 #207
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193951057
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 23:09 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Als de komende weken de ziekenhuizen in de Republikeinse staten vollopen, vraag ik mij wel af of Trump's nieuwe motto daar goed landt. |:)
Nou ja, de achterban van Trump in drie tweets samengevat.

RexChapman twitterde op zondag 05-07-2020 om 21:28:43 This woman in Scottsdale, Arizona was super upset with Target for selling face masks. So upset in fact, that she attacked their display....https://t.co/ye9LiDz0JH reageer retweet
RexChapman twitterde op zondag 05-07-2020 om 21:30:43 Continued...

Police came to her house and she was arrested on IG Live saying she is a spokesperson for QAnon & the White House and wanted the police to “call Donald Trump and ask him” because she can’t share any “classified information.”

We’re doomed...https://t.co/Vy4Qhmh9nX reageer retweet
RexChapman twitterde op zondag 05-07-2020 om 21:46:58 “It’s because I’m jewish isn’t it?” Unreal.🤣🤣🤣 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193951289
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 23:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou ja, de achterban van Trump in drie tweets samengevat.
Doorgedraaide dame,
Is zij tegen maskers dragen op zich ?
  maandag 6 juli 2020 @ 01:03:12 #209
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193952062
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 00:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Doorgedraaide dame,
Is zij tegen maskers dragen op zich ?
Zoals zovelen Republikeinen vind ze het waarschijnlijk een complot tegen Trump.

We weten al dat Republikeinen weigeren om een mondkapje te dragen. Uit onderzoek:https://www.pewresearch.o(...)see-others-doing-it/

Maar ook de rallies van Trump. Waar niemand een mondkapje op heeft omdat de grote leider dat weigert.

Het is triest, Trump heeft met zijn politiekt er al voor gezorgd dat de VS steeds eenzamer komt te staan in de wereldpolitiek. Hij lijkt er nu ook op uit om de bevolking van het land te kruipelen om mee te kunnen doen in de wereld. De effecten van het coronavirus zijn zo danig, dat een grote groep mensen daar maanden lang last van heeft en buiten de werkende groep gaat vallen. Simpelweg omdat ze daar niet meer in toe staat zijn. Trump juicht dit toe. Waarom weet ik niet, maar hij is actief bezig met de afbraak van de VS als baken land voor de rest van de wereld. Vreemder nog men juicht het toe.
pi_193953504
Het aller-aller-allerergste is, dat ik niét begrijp, dat geen Rep. bestuurder, senator of partijbons ertegenin gaat!? behalve Walsh misschien.
En een (fors) aantal die al niet herkiesbaar (willen) zijn, die ook hun bek houden.
  Overall beste user 2022 maandag 6 juli 2020 @ 08:26:51 #211
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193954128
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 00:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Doorgedraaide dame,
Is zij tegen maskers dragen op zich ?
Daar lijkt het wel op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 6 juli 2020 @ 08:47:34 #212
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193954265
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 6 juli 2020 @ 08:56:58 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193954344
quote:
Ik geef ze geen ongelijk. Hordes verarmde niet-werkende gringos allerlei ziektes je land binnen laten brengen is een slecht idee.

Als ik Mexico was zou ik de VS voor een grensmuur laten betalen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 6 juli 2020 @ 09:04:31 #214
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193954414
Je zou van iemand van een nieuwszender verwachten dat die op de hoogte is van het feit dat Amerikanen nu nergens meer welkom zijn.

TomiLahren twitterde op zondag 05-07-2020 om 23:19:22 If you don’t like this country there are about 200 others to choose from. Pick one and leave. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193954441
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:04 schreef Ulx het volgende:
Je zou van iemand van een nieuwszender verwachten dat die op de hoogte is van het feit dat Amerikanen nu nergens meer welkom zijn.

TomiLahren twitterde op zondag 05-07-2020 om 23:19:22 If you don’t like this country there are about 200 others to choose from. Pick one and leave. reageer retweet
Misschien noord Korea. :P
  maandag 6 juli 2020 @ 09:09:52 #216
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193954478
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 08:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik geef ze geen ongelijk. Hordes verarmde niet-werkende gringos allerlei ziektes je land binnen laten brengen is een slecht idee.

Als ik Mexico was zou ik de VS voor een grensmuur laten betalen.
:D :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193954644
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:04 schreef Ulx het volgende:
Je zou van iemand van een nieuwszender verwachten dat die op de hoogte is van het feit dat Amerikanen nu nergens meer welkom zijn.

TomiLahren twitterde op zondag 05-07-2020 om 23:19:22 If you don’t like this country there are about 200 others to choose from. Pick one and leave. reageer retweet
Grappig hoe goed blonde bimbo's het doen ter GOP'se zijde.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 6 juli 2020 @ 09:23:30 #218
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_193954657
glennkirschner2 twitterde op zondag 05-07-2020 om 23:56:29 Trump's hateful, divisive 4th of July speech tells you how Trump would answer the question, "What IS America?" Here's my answer - with a nod to my late father, SGT Lou Kirschner, and the great people at the Brooklyn VA Hospital. https://t.co/cnOjn8JQVg via @YouTube reageer retweet
En voor zaterdag weer een massa-bijeenkomst op de planning geloof ik?

glennkirschner2 twitterde op maandag 06-07-2020 om 00:39:43 Trump is intentionally making Americans sick. Forcing Tulsa rally attendees to pack into the front of the arena, to give the illusion of a full house. Zip-tying chairs together at the Mount Rushmore rally. In a very real (& criminally culpable) sense, he’s killing his supporters. https://t.co/NbB0YKIKXt reageer retweet
  maandag 6 juli 2020 @ 09:23:58 #219
13309 nostra
ask why
pi_193954666
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 23:36 schreef Ulx het volgende:
Nou ja, de achterban van Trump in drie tweets samengevat.
_O-

Die tweet daaronder is overigens ook wel :')

davenewworld_2 twitterde op zondag 05-07-2020 om 15:04:14 Policeman in Oregon flashing a white power sign at a Proud Boy https://t.co/M0DjOSB7GU reageer retweet
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 6 juli 2020 @ 09:33:18 #220
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193954793
Ik hoorde laatst een verslaggever van CNN zeggen dat Europa zo ontzettend in zn maag zit dat Amerikanen niet naar Europa mogen komen want het Europese toerisme draait voornamelijk op Amerikanen.

Echt.. de grootheidswaanzin van dat derdewereld land is niet te beschrijven.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_193954932
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 00:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Doorgedraaide dame,
Is zij tegen maskers dragen op zich ?
Dan mag ze niet naar Trumps komende rally, waar maskers zeer worden aangeraden (en het is ook nog in de buitenlucht, zou iemand bij de GOP verstandig zijn geworden?).

https://www.bloomberg.com(...)ith-masks-encouraged

Als ik een rally organiseerde zou ik maskers met daarop de slogan/logo van mijn campagne uitdelen...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193955107
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 22:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Welnee man! Deze discussie hebben we een aantal jaar terug ook al gehad :D

Status of forces agreement is getekend onder bush in 2008 waarin een deadline werd vasrgesteld van eind 2011 voor het weghalen van alle troepen uit irak.

Verbazingwekkend hoe dit toch steeds wordt verdraaid alsof obama de oorlog in iraq beeindigd heeft :D
Lees nou eens wat ik schrijf, beste jongen. Nergens beweer ik dat Obama de oorlog in Irak heeft beëindigd, wel dat hij vasthield aan het afschalen van de troepenmacht in het land.

De Republikeinen namen Obama dat trouwens flink kwalijk. Die wilden dat de troepen in Irak bleven en vonden dat hij te weinig deed om de Irakese regering op andere gedachten te brengen.

Stellen dat Obama graag in Irak wilde blijven is dus nogal in strijd met verwijten die hij kreeg van de Republikeinen in het Congres.

quote:
Thousands of American troops had died, and by the time Obama announced the withdrawal, fully three-quarters of Americans supported the withdrawal (though a majority of Republicans did not).

Still, many had real concerns al Qaeda wasn't done for. And there were some, including U.S. senators, saying the troops should stay just in case things went downhill. They say Obama should have sold the idea, hard, to Maliki.

Iraq analyst Kirk Sowell said Obama never really tried.

"This is one of the criticisms of Obama — that he sort of wanted the negotiations to fail," Sowell said, "and, so, he didn't even talk to Maliki until it was basically all over."

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 juli 2020 @ 10:07:42 #223
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193955220
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lees nou eens wat ik schrijf, beste jongen. Nergens beweer ik dat Obama de oorlog in Irak heeft beëindigd, wel dat hij vasthield aan het afschalen van de troepenmacht in het land.

De Republikeinen namen Obama dat trouwens flink kwalijk. Die wilden dat de troepen in Irak bleven en vonden dat hij te weinig deed om de Irakese regering op andere gedachten te brengen.

Stellen dat Obama graag in Irak wilde blijven is dus nogal in strijd met verwijten die hij kreeg van de Republikeinen in het Congres.
[..]

Dat afschalen was ook een verstandige maatregel, beter dan plompverloren weggaan na je het land letterliojk in puin hebt gebombardeerd vanwege "weapons of mass destruction" die uiteindelijk alleen een aanname waren. Ook ga je gefaseerd uit het strijdgewoel, anders vervang je de ene despoot door de andere. De reden waarom de republikeinen er wilden blijven is pure hebzucht: de oliebronnen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193955309
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:07 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat afschalen was ook een verstandige maatregel, beter dan plompverloren weggaan na je het land letterliojk in puin hebt gebombardeerd vanwege "weapons of mass destruction" die uiteindelijk alleen een aanname waren. Ook ga je gefaseerd uit het strijdgewoel, anders vervang je de ene despoot door de andere. De reden waarom de republikeinen er wilden blijven is pure hebzucht: de oliebronnen.
Dikke onzin natuurlijk. Afschalen had kunnen gebeuren van 2008 tot 2011, je weet wel, de periode dat al bekend was dat men weg moest uit Irak. Als er al "plompverloren" vertrokken is uit irak, dan is dat volledig Obama aan te rekenen, hij had 3 jaar de tijd om af te schalen.
pi_193955347
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lees nou eens wat ik schrijf, beste jongen. Nergens beweer ik dat Obama de oorlog in Irak heeft beëindigd, wel dat hij vasthield aan het afschalen van de troepenmacht in het land.
Dat wilde hij dus niet. Initieel was de bedoeling om er nog 10.000 troepen achter te laten, tegen alle afspraken in.

quote:
De Republikeinen namen Obama dat trouwens flink kwalijk. Die wilden dat de troepen in Irak bleven en vonden dat hij te weinig deed om de Irakese regering op andere gedachten te brengen.

Stellen dat Obama graag in Irak wilde blijven is dus nogal in strijd met verwijten die hij kreeg van de Republikeinen in het Congres.
[..]

Goh, de reps flippen en floppen. Whoop whoop sound the alarm!!
pi_193955380
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dikke onzin natuurlijk. Afschalen had kunnen gebeuren van 2008 tot 2011, je weet wel, de periode dat al bekend was dat men weg moest uit Irak. Als er al "plompverloren" vertrokken is uit irak, dan is dat volledig Obama aan te rekenen, hij had 3 jaar de tijd om af te schalen.
Dat dat dan ook gebeurde is niet zo moeilijk om te vinden:


https://en.wikipedia.org/wiki/Iraq_War_troop_surge_of_2007
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193955415
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat wilde hij dus niet. Initieel was de bedoeling om er nog 10.000 troepen achter te laten, tegen alle afspraken in.
Volgens de bron die ik aandroeg heeft Obama nauwelijks moeite gedaan om de Irakese regering op andere gedachten te brengen.

Maar misschien heb jij een bron waaruit blijkt dat Obama erop gebrand was om troepen in Irak te houden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 juli 2020 @ 10:27:59 #228
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193955423
Er is altijd wel informatie te vinden om desinformatie te weerleggen. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193955568
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:27 schreef klappernootopreis het volgende:
Er is altijd wel informatie te vinden om desinformatie te weerleggen. ;)
Het zou fijner zijn als de desinformatie duimzuiger met bronnen aan zou komen die zijn verhaal bevestigen, diep triest dat er hier steeds weer bronnen door anderen gezocht moeten worden om de stroom van halve waarheden en complete onzin van sommigen steeds te moeten weerleggen. :N
  maandag 6 juli 2020 @ 10:46:08 #230
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193955617
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dikke onzin natuurlijk. Afschalen had kunnen gebeuren van 2008 tot 2011, je weet wel, de periode dat al bekend was dat men weg moest uit Irak. Als er al "plompverloren" vertrokken is uit irak, dan is dat volledig Obama aan te rekenen, hij had 3 jaar de tijd om af te schalen.
Wat is dit überhaupt voor bespottelijk pad dat je probeert te bewandelen? George Bush tekende vlak voor hij ermee ophield een intentieverklaring om troepen per 2011 uit Irak weg te hebben. Obama heeft dat uitgevoerd. Waar probeer je in godsnaam naartoe te lullen?

Gerapporteerd. Op een gegeven moment is het wel klaar met je verzinsels, ik heb je volgens mij nog nooit met iets zien komen dat op de werkelijkheid gebaseerd was. Het zou fijn zijn als je de bullshit gewoon in je grote duim laat de volgende keer.
pi_193955734
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:46 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat is dit überhaupt voor bespottelijk pad dat je probeert te bewandelen? George Bush tekende vlak voor hij ermee ophield een intentieverklaring om troepen per 2011 uit Irak weg te hebben. Obama heeft dat uitgevoerd. Waar probeer je in godsnaam naartoe te lullen?

Gerapporteerd. Op een gegeven moment is het wel klaar met je verzinsels, ik heb je volgens mij nog nooit met iets zien komen dat op de werkelijkheid gebaseerd was. Het zou fijn zijn als je de bullshit gewoon in je grote duim laat de volgende keer.
BEFEM zegt: "Volgens mij is er onder Obama helemaal niet zoveel veranderd, gewoon voortgang van het beleid."

Waarop Montov zegt: "De troepen zijn onder Obama uit Irak gehaald" en "Dat waren geen kleine verandering en onder de GOP ondenkbaar.", alsof het geen voortzetting van beleid is.

Je zegt het zelf, het beleid is onder Bush opgezet, en verder onder Obama voortgezet.

Ik geef ook nog eens aan dat de obama administration geprobeerd heeft om er langer te blijven, maar Irak bleef vasthouden aan de gemaakte afspraken en wilde er niks van weten.

https://www.theguardian.c(...)oops-withdrawal-iraq

quote:
In recent months, Washington had been discussing with Iraqi leaders the possibility of several thousand American troops remaining to continue training Iraqi security forces.

Throughout the discussions, Iraqi leaders refused to give US troops immunity from prosecution in Iraqi courts, and the Americans refused to stay without that guarantee.

Moreover, Iraq's leadership has been split on whether it wanted American forces to stay.

When the 2008 agreement requiring all US forces to leave Iraq was passed, many US officials assumed it would inevitably be renegotiated so that Americans could stay longer.

The US said repeatedly this year it would entertain an offer from the Iraqis to have a small force stay behind, and the Iraqis said they would like American military help. But as the year wore on and the number of American troops that Washington was suggesting could stay behind dropped, it became increasingly clear that a US troop presence was not a sure thing.


[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 06-07-2020 15:18:26 ]
pi_193955874
En meteen weer 800 posts over onzin. Refrag heeft z'n zin weer. Kunnen we nu weer on topic?
  maandag 6 juli 2020 @ 11:41:38 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193956470
https://www.ad.nl/buitenl(...)mst-houden~a21c7738/

Benieuwd of het net zo'n succes wordt als Tulsa
pi_193956996
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]


Ik heb gewoon fatsoenlijke bronnen geplaatst hoor.

Allereerst dat bush beleid heeft gemaakt in 2008 om voor eind 2011 volledig uit irak te vertrekken. En dat obama dit beleid heeft voortgezet. Iets wat ontkend werd door montov, maar intussen al paar keer beaamd is door anderen hier.

Ten tweede dat er onder obama nog geprobeerd is om er alsnog troepen achter te laten, tegen alle afspraken in, en dat Irak hier dan ook niks van wilde weten (mits bepaalde randvoorwaarden)

Excuses dat ze je niet bevallen en je er niks tegen in kunt brengen.

[ Bericht 4% gewijzigd door capricia op 06-07-2020 13:28:17 ]
pi_193957209
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb gewoon fatsoenlijke bronnen geplaatst hoor.

Allereerst dat bush beleid heeft gemaakt in 2008 om voor eind 2011 volledig uit irak te vertrekken. En dat obama dit beleid heeft voortgezet. Iets wat ontkend werd door montov, maar intussen al paar keer beaamd is door anderen hier.

Ten tweede dat er onder obama nog geprobeerd is om er alsnog troepen achter te laten, tegen alle afspraken in, en dat Irak hier dan ook niks van wilde weten (mits bepaalde randvoorwaarden)

Excuses dat ze je niet bevallen en je er niks tegen in kunt brengen.
Allereerst: wat boeit het? Onder Obama is de troepenmacht in Irak geleidelijk afgebouwd. Blijkbaar waren er binnen de Amerikaanse politiek facties die wilden dat een deel van de troepen in Irak bleef. Obama was daar niet heel enthousiast over en heeft nauwelijks z'n best gedaan om de Irakese regering op andere gedachten te brengen. Dat is althans het verwijt dat richting hem wordt gemaakt door de Republikeinen.

Maar goed, onderaan de streep hebben de troepen uiteindelijk Irak verlaten toen Obama president was.

Dus wat is nou eigenlijk je punt? Dat Obama stiekem een oorlogszuchtige gek was?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193957243
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:39 schreef KoosVogels het volgende:


Dus wat is nou eigenlijk je punt?
Dat het nu al twee pagina's niet over Trump gaat. Dat is z'n punt.
  maandag 6 juli 2020 @ 12:46:15 #237
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193957293
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:42 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat het nu al twee pagina's niet over Trump gaat. Dat is z'n punt.
ik ben al blij dat het hier niet over FVD of de PVV gaat. Maar je hebt gelijk, Terug naar de oppercrimineel, die van plan is om ook zaterdag weer een virus-cocktailparty te houden in New Hampshire
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 6 juli 2020 @ 12:52:20 #238
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193957362
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ik ben al blij dat het hier niet over FVD of de PVV gaat. Maar je hebt gelijk, Terug naar de oppercrimineel, die van plan is om ook zaterdag weer een virus-cocktailparty te houden in New Hampshire
Je moet wel weer beloven geen aanklacht in te dienen als je besmet wordt met COVID-19.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193957384
Heb het de afgelopen dagen niet gevolgd, maar is er door de Republikeinen ook maar iets gezegd over die premies voor het doden van soldaten of gewoon helemaal niets?
pi_193957419
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:54 schreef Em31 het volgende:
Heb het de afgelopen dagen niet gevolgd, maar is er door de Republikeinen ook maar iets gezegd over die premies voor het doden van soldaten of gewoon helemaal niets?
Nada. :X
pi_193957479
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nada. :X
Oké dankje, bizar zeg. Dat zeggen dat ze het uit gaan zoeken al te veel gevraagd is. 8)7
  maandag 6 juli 2020 @ 13:06:49 #242
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193957493
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je moet wel weer beloven geen aanklacht in te dienen als je besmet wordt met COVID-19.
het is volgens hun zeggen toch een hoax?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 6 juli 2020 @ 13:08:10 #243
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193957504
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:05 schreef Em31 het volgende:

[..]

Oké dankje, bizar zeg. Dat zeggen dat ze het uit gaan zoeken al te veel gevraagd is. 8)7
doodzwijgen tot ze Bill Barr kunnen inzetten, dan is het nooit gebeurd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193957556
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

doodzwijgen tot ze Bill Barr kunnen inzetten, dan is het nooit gebeurd.
Het is niet dat ze daar nou sowieso zo slim reageren steeds, maar bij dit specifieke geval lijkt het me wel erg dom om te zwijgen.

Door alleen al aan te geven dat ze het tot op de bodem uit gaat zoeken hadden ze al heel wat kunnen voorkomen. Het blijft toch allemaal weer verbazingwekkend. :D
  maandag 6 juli 2020 @ 13:41:38 #245
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193957788
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:14 schreef Em31 het volgende:

[..]

Het is niet dat ze daar nou sowieso zo slim reageren steeds, maar bij dit specifieke geval lijkt het me wel erg dom om te zwijgen.

Door alleen al aan te geven dat ze het tot op de bodem uit gaat zoeken hadden ze al heel wat kunnen voorkomen. Het blijft toch allemaal weer verbazingwekkend. :D
dat is een understatement, wanneer blijkt dat Trump NIET zijn troepen over deze acties heeft geïnformeerd, en er ZIJN soldaten gedood terwijl hij dit wist, dan is dit hoogverraad.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 6 juli 2020 @ 14:07:36 #246
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_193958079
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:41 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dat is een understatement, wanneer blijkt dat Trump NIET zijn troepen over deze acties heeft geïnformeerd, en er ZIJN soldaten gedood terwijl hij dit wist, dan is dit hoogverraad.
Zolang er veel belangrijker zaken zijn, zoals standbeelden van verraders uit het verleden beschermen, is dit natuurlijk geen thema.
pi_193958174
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

doodzwijgen tot ze Bill Barr kunnen inzetten, dan is het nooit gebeurd.
Doodzwijgen tot de 24/7 newscycle het vergeten is werkt ook. Veel journalisten zijn niet zo vasthoudend om scoops van een week geleden verder te onderzoeken. Dat is waarschijnlijk de nieuwe taktiek. Men weet dat er elke dag een nieuwe shitshow naar buiten komt. Over een paar weken is dit allemaal definitief weer vergeten.

Dit is ook een verlies-verlies situatie. Als Trump het wist is het een verlies. Als Trump het niet wist is het ook een verlies. Dus zwijg je het gewoon dood tot het weg is. En het werkt prima zo te zien.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193958226
Vermoedelijk lopen de journalisten en media inmiddels op hun tandvlees.
Het is toch niet bij te houden.

Deze meneer doet ook zijn best:
dandrezner twitterde op maandag 06-07-2020 om 14:11:16 I’ll believe that Trump is growing into the presidency when GOP lawmakers stop talking about him like a toddler. https://t.co/eQilOHJqb8

[This is the 1544th tweet in the #ToddlerinChief thread.] https://t.co/IikyNSpF6A reageer retweet
pi_193958710
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 14:15 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Doodzwijgen tot de 24/7 newscycle het vergeten is werkt ook. Veel journalisten zijn niet zo vasthoudend om scoops van een week geleden verder te onderzoeken. Dat is waarschijnlijk de nieuwe taktiek. Men weet dat er elke dag een nieuwe shitshow naar buiten komt. Over een paar weken is dit allemaal definitief weer vergeten.

Dit is ook een verlies-verlies situatie. Als Trump het wist is het een verlies. Als Trump het niet wist is het ook een verlies. Dus zwijg je het gewoon dood tot het weg is. En het werkt prima zo te zien.
Hmm ja, maar dit is natuurlijk wel iets wat je makkelijk steeds weer kan gebruiken. Beetje ongeloofwaardig om straks weer je soldaten te eren, maar hier niets over te zeggen. Vraag me af of dit iets is wat ze snel loslaten, helemaal rond de verkiezingen.
  maandag 6 juli 2020 @ 15:10:45 #250
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_193958836
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 14:22 schreef AnneX het volgende:
Vermoedelijk lopen de journalisten en media inmiddels op hun tandvlees.
Het is toch niet bij te houden.

Deze meneer doet ook zijn best:
[tweet="1280112075944189952","75797367","dandrezner","http://pbs.twimg.com/profile_images/1276720417944846336/QjM109Yg_normal.jpg","Mon Jul 06 12:11:16 +0000 2020"]I’ll believe that Trump is growing into the presidency when GOP lawmakers stop talking about him like a toddler. https://t.co/eQilOHJqb8
quote:
Republican lawmakers say they have little to no idea what President Trump’s agenda would be if he wins a second term
Lijkt me toch overduidelijk wat Trumps agenda is en dat dat niets met het welbevinden van het land te maken heeft, maar alleen met het welbevinden van Trump.

quote:
Graham said Trump should also tout plans to deal with the debt
Verder laten oplopen ten faveure van de superrijken natuurlijk, dat is het enige plan wat de Republikeinen hebben

quote:
He said if the economy continues to recover from the coronavirus shutdown and related job losses, Trump can tout the policies that coincided with the lowest national unemployment rate on record before the COVID-19 pandemic hit.
Uhuh, zelfs het Witte Huis weet dat dit klinkklare nonsens is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')