Dan mag je naar dit topic GAM / [HaxBall #87] * Patricia Paay has joined.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan mag je naar dit topic GAM / [HaxBall #87] * Patricia Paay has joined.
quote:
Ik stel voor dat we eerst een showmatch doen om de terugkeer van haxball in te luiden;quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Messi in de OPHAHAHAHAHAHAHA @:firefox1
Als @GGMM dat zegt ziet ie je als een gevaarlijke concurrent. Ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:37 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Altijd. Totdat @:GGMM weer vindt dat ik er niks van kan en ergens anders moet staan
Memmenquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.business-class.nl/
Uiers zondag bij Harry allen @:wereldgozer
Die kan je melken.quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zal zeker wel weer jel zijnquote:Op donderdag 2 juli 2020 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:onlogisch
@:lenny_leonard
Check dit.
Neequote:Op donderdag 2 juli 2020 22:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Moet jij ook niet eens de wijde wereld in een Doublepaintje doen?
Die kun je melkenquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dikzak.quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:25 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:jancees @:jojoortje
Ik heb bezoek, ben jarig vandaagquote:Op donderdag 2 juli 2020 21:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we eerst een showmatch doen om de terugkeer van haxball in te luiden;
1v1 @:ChevyCaprice tegen @:firefox1
En dan gaat het los
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb bezoek, ben jarig vandaag
38-jaartjes jong
Gefeliciteerd ouwequote:Op donderdag 2 juli 2020 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38-jaartjes jong
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38-jaartjes jong
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38-jaartjes jong
Gefeliciteerd hopelijk krijg je het nieuwe AZ shirtquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38-jaartjes jong
hoer-a!?quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38-jaartjes jong
Dit is hetzelfde als iemand de Franse ziekte (syfilis) toewensen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hopelijk krijg je het nieuwe AZ shirt
Op naar Hilversum en beroemd wordenquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Moet jij ook niet eens de wijde wereld in een Doublepaintje doen?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hopelijk krijg je het nieuwe AZ shirt
Dank jullie welquote:
Was de buurman ook uitgenodigd? HAHAHAquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel![]()
Topdag gehad
Hahahaha achterlijke debiel. Log uit man.quote:
Nog goeie tetten gezien?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:01 schreef Tjacka het volgende:
Sauna op 1,5 meter is echt genot
@:lenny_leonard
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahahaha achterlijke debiel. Log uit man.
Dank voor de mention @:lange_lans
Kom vechten dan, bollequote:Op donderdag 2 juli 2020 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probeer ik alleen een beetje in te burgeren hier is het weer niet goed.
Soeplul, je maakt er vier, en dan claim je hem bij de vijfde.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probeer ik alleen een beetje in te burgeren hier is het weer niet goed.
Iemand vanachter je toetsenbordje bedreigenquote:
Gefeliciteerd, kerel!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
38-jaartjes jong
Een beetje een 2004 post. Zo werken we niet meer.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand vanachter je toetsenbordje bedreigen
Wat ben jij een ontzettende loser
Goed dat ik dit weet vriendquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Soeplul, je maakt er vier, en dan claim je hem bij de vijfde.
"Kom fegtuh dan" blijft wel een klassiekertje.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een beetje een 2004 post. Zo werken we niet meer.
Iemand vragen om te komen vechten is ook geen bedreiging.
Zo scoor je geen punten bij Lange_Lans, maatje.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed dat ik dit weet vriend
Ik blijf het lekker toch op deze manier doen (lol)
Oh, lol!quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan verzoek ik je hierbij op te bokken.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welkom in de VBL SC!quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ja was een half bloedje. Man man man. Niks mis mee. Kreeg zo'n halve stijve weetjequote:
Stoer doen vanachter je toetsenbordje, ook goed.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een beetje een 2004 post. Zo werken we niet meer.
Iemand vragen om te komen vechten is ook geen bedreiging.
Bloed of vlees?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja was een half bloedje. Man man man. Niks mis mee. Kreeg zo'n halve stijve weetje
Maar hoe groot waren de tetten?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja was een half bloedje. Man man man. Niks mis mee. Kreeg zo'n halve stijve weetje
Wie?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo scoor je geen punten bij Lange_Lans, maatje.
ben je woke chevyquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan hè?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stoer doen vanachter je toetsenbordje, ook goed.
Lekker man. Niks mis met halfbloedjes.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon prima. Zou jij ook een keer moeten doen naar de sauna gaan maat!quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar hoe groot waren de tetten?
Ja, vanochtend rond 11 uur wakker geworden.quote:
Nee moet ik nog doen. Ik sla kpd zo even open denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Niks mis met halfbloedjes.
Fapje gelegd naderhand?
jouw probleemquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, vanochtend rond 11 uur wakker geworden.
Ja. Net zo stoer als jij die hier mot komt zoeken. Tyf gewoon op man. Niemand zit hier op je te wachten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stoer doen vanachter je toetsenbordje, ook goed.
Dat is jouw probleem.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Net zo stoer als jij die hier mot komt zoeken. Tyf gewoon op man. Niemand zit hier op je te wachten.
Madquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Net zo stoer als jij die hier mot komt zoeken. Tyf gewoon op man. Niemand zit hier op je te wachten.
C'est moi.quote:
Bloedlullen unitequote:
Link?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:52 schreef Tjacka het volgende:
gaat los in boeren topic in nws
Dit even ter info
Aangenaam kennis te maken.quote:
Reactie gezet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
NWS / Boeren naar Den Haag met de trekker #31 Daar gaan we weer!!!
Jouw probleem.quote:
Heel erg standaard qua afmetingenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe groot is die van jou
heb wel keer gezien in kpd hihi
Jammer genoeg wel ja. Ik weet helaas uit ervaring hoe zwaar mensen het soms kunnen hebben met hunzelf.quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen depressief.
Over De helft van het jaar genotquote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog maar 175 dagen tot kerst.![]()
![]()
@:flippiee
@:yvonne
Uitstekende keuze om De met een hoofdletter te schrijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over De helft van het jaar genot
Foutje genotquote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende keuze om De met een hoofdletter te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |