abonnement Unibet Coolblue
pi_193873940
ArtValley818 twitterde op woensdag 01-07-2020 om 00:55:34 Crips gang stops Antifa/BLM looters from looting and kicks them out of Long Beach 👇🏼👇🏼 https://t.co/Nmrf7z3iEP reageer retweet
De Crips gooien BLM/Antifa uit hun eigen buurt. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zien.
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:24:48 #102
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193873967
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:23 schreef Chivaz het volgende:
ArtValley818 twitterde op woensdag 01-07-2020 om 00:55:34 Crips gang stops Antifa/BLM looters from looting and kicks them out of Long Beach 👇🏼👇🏼 https://t.co/Nmrf7z3iEP reageer retweet
De Crips gooien BLM/Antifa uit hun eigen buurt. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zien.
Ik zou hen direct een baan willen geven. Helden zijn het!
pi_193874016
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:19 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Racistisch, waarom? Ik denk dat het in principe juist denigrerend is richting zwarte mensen. Het dikt het het beeld aan dat de (culturele) identiteit van alle zwarte personen universeel is en simpelweg valt terug te koppelen op hun huidskleur. Iets dat helemaal niet zo is en ook totaal niet door iedereen in de VS zo wordt beleefd. De media wil dit echter wél maar al te graag uitstralen zodat ook de slachtofferrol van de zwarte burger als universeel kan worden gepresenteerd.

We zien hier simpelweg een paar white liberals aan het werk, die zich 'moreel verlicht' voelen, (waarschijnlijk gevoed door white guilt) en met zo'n aanpassing van hoofdletter vs kleine letter het 'juiste' denken te doen.
Dit is verschillende kleurtjes een andere behandeling geven dat is gewoon polariserend etc etc. Moet je niet aan beginnen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193874027
quote:
Kzal vnv ff luistren ofzo. Als het wat is ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:29:25 #105
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193874045
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:47 schreef Hathor het volgende:

Was gespeeld, om reacties los te maken, en daarin lijkt ze 100% geslaagd
Daar geloof ik geen snars van. Als iedereen haar filmpje had zitten liken was ze zo trots als een aap met zeven lullen geweest.

quote:
omdat ze sinds ze dat postte met de dood word bedreigd, bedreigd word met verkrachting en duizenden racistische verwensingen naar haar hoofd geslingerd krijgt.
Dat slaat dan weer nergens op.

quote:
maar het bewijst gewoon eens te meer dat twitter het absolute afvoerputje van het internet is, en tweets gewoon nooit als bronnen aangevoerd zouden mogen worden in topics hier.
Ik gebruik het dan ook niet al bron/bewijs voor iets. Het is gewoon ter info met wat voor idioten we te maken hebben.
pi_193874260
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, want enige vorm van tegenspraak is alleen maar vervelend hè? Ik doe het eerste: etnisch profileren is (in veel gevallen) niet effectief.
Ik stel voor mijn tijd niet te verdoen, als je opmerkingen hebt, plaats dan het stuk tekst waar je aan refereert er direct bij.

Want je roept nu wat zonder fundement. Het is hete lucht, meer niet, kansloos gedoe dus. Dat is ook geen tegenspraak maar een beetje in de lucht schoppen.

Nou, die stelling wil ik best geloven! Leuk hè? Weer niemand wijzer geworden :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193874706
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193874732
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:23 schreef Chivaz het volgende:
ArtValley818 twitterde op woensdag 01-07-2020 om 00:55:34 Crips gang stops Antifa/BLM looters from looting and kicks them out of Long Beach 👇🏼👇🏼 https://t.co/Nmrf7z3iEP reageer retweet
De Crips gooien BLM/Antifa uit hun eigen buurt. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zien.
reken maar dat een paar het broekje vol hadden zitten _O- _O- _O- _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:23:56 #109
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_193874866
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
Pogroms tegen blanken gaan beginnen. Jawel mensen.

Hulde voor dit forum!
Nou, als Groninger zijnde reed ik gisterenavond langs kamp Westerbork, en het leek er verdacht veel op dat er daar een Zwarte meneer in een BLM T-shirt aan de poort stond te rammelen. Ze zullen toch niet de boel daar al aan het voorbereiden zijn? ;)
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_193875020
quote:
Godzijdank dat er zwarte mensen zijn die voor zichzelf opkomen en zich niet laten onderdrukken door de retoriek van BLM en fake news media als CNN.
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_193875123
JackPosobiec twitterde op woensdag 01-07-2020 om 14:52:31 BREAKING: Seattle Police retake anarchist-held CHAZ https://t.co/hOWjADSePp reageer retweet
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_193875176
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:46 schreef Selqae het volgende:
JackPosobiec twitterde op woensdag 01-07-2020 om 14:52:31 BREAKING: Seattle Police retake anarchist-held CHAZ https://t.co/hOWjADSePp reageer retweet
_O_ Eindelijk.
pi_193875206
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:46 schreef Selqae het volgende:
JackPosobiec twitterde op woensdag 01-07-2020 om 14:52:31 BREAKING: Seattle Police retake anarchist-held CHAZ https://t.co/hOWjADSePp reageer retweet
Hah, doe mij meer van dit soort filmpjes, heerlijk om naar te kijken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193875246
Heerlijk! _O_

Maar is dit nu alleen omdat ze gister bij de burgemeester op de stoep stonden? :')
pi_193875292
De premier leaque neemt ook afstand van BLM
https://www.bbc.com/sport/football/53242328
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  Beste debater 2022 woensdag 1 juli 2020 @ 16:08:02 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193875447
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:57 schreef LLOD het volgende:

[..]

[..]

Toon mij een post of zin waaruit blijkt dat ik me achter Trump (of de Republikeinen) schaar. Je geeft er blijk van dat jouw denk- en werkwijze het vereist dat de ander in zulke termen denkt. Dat komt waarschijnlijk omdat je met lege handen staat wanneer iemand die de Democraten van iets beticht géén Trump-supporter is.
Trump is slechts een voorbeeld.

Je hebt in de vorige delen namelijk al aangegeven dat je die denkwijze wel hanteert; werkelijk alles wat niet in je straatje past wordt vroeger of later - vooral vroeger - in het communistische/marxistische hoekje geplaatst.

Ergo, voor jou geldt:

Henk is voor lagere belasting.

Jan is tegen.

Jan verspreidt dat Henk eigenlijk gedreven wordt communistische cultuur-marxisten.

Elke post van je hand komt op hetzelfde neer: er is stront aan de knikker, en daarvoor dienen we naar een op sterven na dood zijnde ideologie te kijken, want dat is de grote aandrijver achter alle ellende.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:16:49 #118
13456 AchJa
Shut up!!!
  Beste debater 2022 woensdag 1 juli 2020 @ 16:20:19 #119
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193875607
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee hoor, een doorgeslagen, compleet irrationeel progressivisme, bijvoorbeeld, zit achter die hele SJW-ellende die we nu hier ook aan het importeren zijn.

Communisme zit achter de massamoord op miljoenen Chinezen, Russen, Polen... de lijst is eindeloos.

Racisme en nationalisme is verantwoordelijk geweest voor de grootste systematische genocide in de geschiedenis.

Zo moeilijk is het niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:22:51 #120
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193875653
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]


[..]

Nee hoor, een doorgeslagen, compleet irrationeel progressivisme, bijvoorbeeld, zit achter die hele SJW-ellende die we nu hier ook aan het importeren zijn.

Communisme zit achter de massamoord op miljoenen Chinezen, Russen, Polen... de lijst is eindeloos.

Racisme en nationalisme is verantwoordelijk geweest voor de grootste systematische genocide in de geschiedenis.

Zo moeilijk is het niet.
Je mist mijn punt geloof ik...
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:23:24 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_193875662
Goed dat CHAZ wordt opgeruimd, was al een langere tijd stuurloos en deed de zaak meer schade toe dan goeds. Ook maar weer duidelijk dat links anarchisme uiteindelijk hetzelfde probleem tegenkomt als de Randiaanse utopie, namelijk dat het allemaal prima werkt zolang iedereen goed gezind en goed gezond is, maar compleet instort zodra er slechte actoren bijkomen of mensen ziek of gewond raken. Op dat moment zijn instituties met betrouwbaarheid onontbeerlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193876136
stillgray twitterde op woensdag 01-07-2020 om 09:19:52 Black Lives Matter protesters at the NY CHAZ brag about their college educations and mock the police for being uneducated, working class, illiterate rubes. They also call a black cop “black Judas” or race traitor. https://t.co/HD01cu2ZVc reageer retweet
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:56:17 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193876193
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump is slechts een voorbeeld.

Je hebt in de vorige delen namelijk al aangegeven dat je die denkwijze wel hanteert;

Nee, het is niet een slechts voorbeeld. Het is géén voorbeeld voor een stelling die je niet kunt hardmaken.

Het is daarbij ook nog eens absurd om te stellen dat ik alles in die hoek plaats. Ik heb nota bene meervoudig aangetoond hoe BLM en het soort sentimenten dat zij uitdragen door de grote internationale corporaties groot gemaakt worden.

Ik zit niet gevangen in dezelfde politieke dichotomie als jij.
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_193876236
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef AchJa het volgende:
JackPosobiec twitterde op woensdag 01-07-2020 om 14:43:11 BREAKING: The Department of Homeland Security has announced a special task force to protect America's monuments, memorials, statues, and federal facilities reageer retweet
Een taskforce om mensen in plaats van standbeelden te beschermen had me meer op zijn plaats geleken.
pi_193876245
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Een taskforce om mensen in plaats van standbeelden te beschermen had me meer op zijn plaats geleken.
Je kan moeilijk elke blanke van beveiliging voorzien.
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:57:34 #127
8369 speknek
Another day another slay
pi_193876988
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:03 schreef LLOD het volgende:

[..]

Je kan moeilijk elke blanke van beveiliging voorzien.
Eens, dus is het ook gek dat ze dat zo lang geprobeerd hebben. Defund the police.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 1 juli 2020 @ 18:00:37 #128
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193877035
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Een taskforce om mensen in plaats van standbeelden te beschermen had me meer op zijn plaats geleken.
Welke mensen ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_193877082
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:00 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Welke mensen ?
Wat mij betreft alle mensen tegen overdreven politiegeweld.

Ik zou ook wat nadruk leggen om institutioneel racisme te verminderen als onderdeel daarvan, maar dat lijkt me een brug te ver voor een president die eergister nog een filmpje retweette waar echt niet te missen was dat iemand white power aan het schreeuwen was.
  woensdag 1 juli 2020 @ 18:07:03 #130
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193877181
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wat mij betreft alle mensen tegen overdreven politiegeweld.
BLM kan beter hun eigen mensen tegen hun eigen mensen beschermen aangezien ze de politie maar kut vinden
Ik ben inmiddels overleden
pi_193877242
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]

BLM kan beter hun eigen mensen tegen hun eigen mensen beschermen aangezien ze de politie maar kut vinden
Ik heb BLM heel niet in de mond genomen, sterker, ik sprak over "alle mensen". Ik zie verder niet in wat je bedoelt met "hun eigen mensen". BLM'ers zijn Amerikaanse staatsburgers en hij is hun president. Hij zou tegen overdreven politiegeweld moeten zijn op zijn eigen medeburgers, maar komt kennelijk liever op voor standbeelden van voornamelijk vechters voor slavernij.
  woensdag 1 juli 2020 @ 18:13:00 #132
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193877286
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik heb BLM heel niet in de mond genomen. Ik zie verder niet in wat je bedoelt met "hun eigen mensen". BLM'ers zijn Amerikaanse staatsburgers en hij is hun president. Hij zou tegen overdreven politiegeweld moeten zijn op zijn eigen medeburgers, maar komt kennelijk liever op voor standbeelden van voornamelijk vechters voor slavernij.
Ze wilden het beeld van Lincoln naar beneden halen :') x 1829821490
Buiten dat , je moet gewoon van andermans eigendommen afblijven , als je je gekwetst voelt door een standbeeld , ben je rijp voor psychiatrische hulp.
Ik ben inmiddels overleden
pi_193877311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:13 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ze wilden het beeld van Lincoln naar beneden halen :') x 1829821490
Buiten dat , je moet gewoon van andermans eigendommen afblijven , als je je gekwetst voelt door een standbeeld , ben je rijp voor psychiatrische hulp.
Dat is dan heel dom van dat groepje wat dat wilde. Net als dat generaliseren naar miljoenen demonstranten heel dom is.

Verrassend genoeg zijn we het dus ook eens dan dat in deze context een taskforce voor fucking standbeelden je geestelijke gesteldheid niet echt in een goed licht plaatst waar belangrijkere zaken nagelaten wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 01-07-2020 18:24:38 ]
  woensdag 1 juli 2020 @ 18:29:47 #134
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193877550
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat is dan heel dom van dat groepje wat dat wilde. Net als dat generaliseren naar miljoenen demonstranten heel dom is.

Verrassend genoeg zijn we het dus ook eens dan dat in deze context een taskforce voor fucking standbeelden je geestelijke gesteldheid niet echt in een goed licht plaatst waar belangrijkere zaken nagelaten wordt.
Precies , het is van de gekke dat je een taskforce in moet zetten om monumenten te beschermen.
Kunnen zich beter idd met andere dingen bezig houden , maar helaas is het nodig
Ik ben inmiddels overleden
pi_193878218
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:57 schreef speknek het volgende:
Defund the police.
Wat bedoel je hiermee?
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_193878332
stillgray twitterde op woensdag 01-07-2020 om 09:19:52 Black Lives Matter protesters at the NY CHAZ brag about their college educations and mock the police for being uneducated, working class, illiterate rubes. They also call a black cop “black Judas” or race traitor. https://t.co/HD01cu2ZVc reageer retweet
:') :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193878364
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik heb BLM heel niet in de mond genomen, sterker, ik sprak over "alle mensen". Ik zie verder niet in wat je bedoelt met "hun eigen mensen". BLM'ers zijn Amerikaanse staatsburgers en hij is hun president. Hij zou tegen overdreven politiegeweld moeten zijn op zijn eigen medeburgers, maar komt kennelijk liever op voor standbeelden van voornamelijk vechters voor slavernij.
Hoe is het beschermen van standbeelden direct ‘overdreven politiegeweld’?
pi_193878552
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Hoe is het beschermen van standbeelden direct ‘overdreven politiegeweld’?
Waar stel ik dat het beschermen van standbeelden overdreven politiegeweld is? De vele duizenden onnodige doden en gewonden als gevolg van politiegeweld zijn overdreven politiegeweld. Dat zou bv in Nederland neerkomen als je kijkt naar inwonersaantal op een dode door de politie per week. Dat kan en moet veel beter - zou me als president een veel belangrijker thema lijken.

Maar ja, de confederate identiteit moet bespeeld worden... vast belangrijk voor zijn base, maar qua beleid in verhouding flut. Hell, hij had ook èn èn kunnen doen, maar nee, alleen identiteit zonder visie.
pi_193878665
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Waar stel ik dat het beschermen van standbeelden overdreven politiegeweld is?
Zo las ik je 'hij doet X niet, maar Y wel!!!!'. Maar dat bedoelde je dus niet, duidelijk.

quote:
De vele duizenden onnodige doden en gewonden als gevolg van politiegeweld zijn overdreven politiegeweld. Dat zou bv in Nederland neerkomen als je kijkt naar inwonersaantal op een dode door de politie per week. Dat kan en moet veel beter - zou me als president een veel belangrijker thema lijken.
Dat is toch, volgens mij, in eerste instantie een lokale verantwoordelijkheid?

quote:
Maar ja, de confederate identiteit moet bespeeld worden... vast belangrijk voor zijn base, maar qua beleid in verhouding flut. Hell, hij had ook èn èn kunnen doen, maar nee, alleen identiteit zonder visie.
Gaat het expliciet om standbeelden met een link naar de confederates? Volgens mij niet.
pi_193879180
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Zo las ik je 'hij doet X niet, maar Y wel!!!!'. Maar dat bedoelde je dus niet, duidelijk.
Ok.

quote:
[..]

Dat is toch, volgens mij, in eerste instantie een lokale verantwoordelijkheid?
Zeker, net als standbeelden. Sterker, politie heb je op allerlei niveaus, maar standbeelden zijn volgens mij bijna uitsluitend een lokaal dingetje op enkele monumenten na, wat ze m.i. ook zouden moeten zijn.

Federaal kun je wel wetgeving voorstellen om daar wat aan te doen. Zo heb je een reeks aan Democratische voorstellen:
- verbieden nekklemmen,
- makkelijker maken om agenten crimineel en civielrechtelijk aan te pakken bij misdragingen,
- verbieden van zogenaamde "no-knock warrants" bij drugszaken,
- centrale registratie van misdragingen door de politie.

Andere Democraten op lager niveau verschoven eerder ook al geld van de politie naar sociale projecten ter voorkoming van überhaupt in aanraking komen met de politie.

De Republikeinen zijn ook met een eigen voorstel gekomen wat met name neerkomt op het verzamelen van data over de inzet van politie en zogenaamde "no knock warrants", waarmee ze dus wat overlap vertonen met de Democraten, maar ook bepaalde onderdelen missen.

Het zal dus wel ergens tussenin of nergens op uitkomen.

Trump kan zelf ook met eigen voorstellen hierover komen, of een task force aanstellen die hier naar kijkt en adviseert op het gebied van wetgeving. Verder kan de federale overheid bv. ook richtlijnen uitvaardigen en noem het maar op.

Wat een taskforce op federaal niveau moet betekenen voor lokale standbeelden... ?! Joost mag het weten, maar vast heel belangrijk om te signaleren dat hij dit een top prioriteit vindt waar hij stil is over het politiegeweld.

quote:
Gaat het expliciet om standbeelden met een link naar de confederates? Volgens mij niet.
Expliciet? Dat zou dom en raar zijn om het expliciet zo op te schrijven. Het betreft echter wel bijna uitsluitend standbeelden van confederates. Je had ook wat verfgegooi en vernieling rondom Washington en de verwijdering van standbeelden van Columbus en een standbeeld van Lincoln met een knielende slaaf ervoor wat weggehaald gaat worden van wat me zo bij staat.

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 01-07-2020 20:23:02 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 1 juli 2020 @ 20:49:07 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193879492
Luisteren naar BLM en 1 miljard bezuinigen....... De tering! Hoe dom en naief kun je zijn!

quote:
New York bezuinigt 1 miljard dollar op politie, maar Trump is daar niet mee opgezet



De stad New York heeft aangekondigd dat ze 1 miljard dollar, omgerekend ongeveer 887 miljoen euro, zal besparen op het jaarlijkse budget van de politie. De gemeenteraad heeft een begroting goedgekeurd waarvan die besparing deel uitmaakt.

Sinds de Amerikaanse politie eind mei opnieuw in opspraak is gekomen vanwege racisme en het gebruik van buitensporig geweld, klinkt in het hele land de oproep op te bezuinigen op de politie. De Black Lives Matter-beweging pleitte ervoor om te besparen op de politie en dat geld in huisvesting, onderwijs, gezondheidszorg en achterstandsgebieden te steken.

De burgemeester van New York, Bill de Blasio, kondigt dan ook aan dat het budget voor de politie van ongeveer 6 miljard dollar is verlaagd naar ongeveer 5 miljard dollar.

Sommige gemeenteraadsleden zeggen echter dat dit niet klopt. Zo zou 400 miljoen aan besparingen alsnog naar de politie gaan, maar dan via het onderwijsdepartement. De kosten voor de beveiliging van scholen zou immers naar dat departement worden overgeplaatst.

President Donald Trump zegt op Twitter dat hij niet blij is met de bezuiniging op de politie.

https://www.hln.be/nieuws(...)mee-opgezet~a2cf922c
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 1 juli 2020 @ 20:51:44 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193879531
quote:
:D :D _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193879685
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juli 2020 20:49 schreef Nikonlover het volgende:
Luisteren naar BLM en 1 miljard bezuinigen....... De tering! Hoe dom en naief kun je zijn!
[..]

Laat die idioten die op figuren zoals de Blasio hebben gestemd de ellende ondervinden van meer criminaliteit en verloedering van de plaatsen waar ze wonen. Het is ze van harte gegund.
pi_193879711
Goed moment om de video's van Yuri Bezmenov opnieuw te bekijken.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193879722
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juli 2020 20:49 schreef Nikonlover het volgende:
Luisteren naar BLM en 1 miljard bezuinigen....... De tering! Hoe dom en naief kun je zijn!
[..]

Georganiseerde misdaad zal zeker met interesse meekijken wat er met de politie gebeurt als je het korps zo gaat inkrimpen. Minder politie op straat lijkt me reuze fijn als crimineel
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 1 juli 2020 @ 22:07:30 #146
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193880502
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:09 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Georganiseerde misdaad zal zeker met interesse meekijken wat er met de politie gebeurt als je het korps zo gaat inkrimpen. Minder politie op straat lijkt me reuze fijn als crimineel
Misdaad golven coming up, dus.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 2 juli 2020 @ 01:39:23 #147
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193883229
Ik ben inmiddels overleden
pi_193884502
MrAndyNgo twitterde op donderdag 02-07-2020 om 07:55:16 Salt Lake City Police are seeking the public's help in identifying this Black Lives Matter protester who hit an officer on the head with a bat. The suspect is wearing a shirt that says, "Love is always the answer." https://t.co/ZaP98dH4te reageer retweet
pi_193885079
RobProvince twitterde op woensdag 01-07-2020 om 22:40:12 Woke white girl tries to spook horse to injury cop. Spooks horse and gets kicked.

And the Gods smiled.

https://t.co/Lkjvzv2ck7 reageer retweet
pi_193885165
KeiraSavage00 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 08:58:26 Activist learns the hard way that actions have consequences.
BLM activist who threatened to stab anyone who says "all lives matter" while making stabbing gestures gets fired from her job. https://t.co/11BbxMQm8J reageer retweet
Must see video. Karma. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')