SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
ELO heeft meerdere goede nummers jaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee nou je het zegtMaar prima keuzes Cee, alletwee
Van ELO vind ik meer liedjes leuk maar The Diary of Horace Wimp is m'n favoriet.
Mr. Blue Skyquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:43 schreef Cee het volgende:
Shine is hun beste nummer en staat zelfs in mijn top 10 liedjes aller tijden maar dat is ook niet raar als Mr. Blue Sky op 1 staat.
@Straniquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Oh tussen haakjes heet het Backstreet's Back.
Ik was/ben fan/liefhebber vanaf eind ‘92. Heb ze ook een keer ontmoet, bibberend 16-jarig Ceetje ging met haar Hitkrantpostertje netjes alle heren af voor een handtekening en kon alleen maar oh my god oh my god zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:37 schreef Strani het volgende: [..]
[..] Shame is dat liedje dat hij met Gary Barlow zong als verzoening in 2010. Ik volgde Take That trouwens verder niet hoor in de vroege jaren 90, hoewel ik de belangrijkste hits natuurlijk wel kende.
Mooiquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
Dat was even LaPo-stress maar ik heb uit de lyrics van één van de twee liedjes die ato volgens @:Aoibhin erg mooi vond (Séverine - Un Banc, Un Arbre, Une Rue) deze regel gekozen.
Wauw, wel leuk dat je dat hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was/ben fan/liefhebber vanaf eind ‘92. Heb ze ook een keer ontmoet, bibberend 16-jarig Ceetje ging met haar Hitkrantpostertje netjes alle heren af voor een handtekening en kon alleen maar oh my god oh my god zeggen.Gary gaf me wel drie zoenen en vroeg of ik oké was.
I don’t think so zei ik.
Robbie vond dat ie stom op de poster stond.
En Mark vroeg of ie mij wel eens eerder heeft gezien.
Was dat een pick-up line? :’) Oké genoeg gefangirld het was een rare dag, welterusten.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
Dat was even LaPo-stress maar ik heb uit de lyrics van één van de twee liedjes die ato volgens @:Aoibhin erg mooi vond (Séverine - Un Banc, Un Arbre, Une Rue) deze regel gekozen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
Ja, goede TT!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
Ja....al vind ik een paar nummers briljant, maar dat het daarbuiten toch nogal tegenvalt.quote:
Prima TT natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
Het is inderdaad ook weer niet zo dat ze veertig goede nummers hebben gemaakt nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja....al vind ik een paar nummers briljant, maar dat het daarbuiten toch nogal tegenvalt.
grazzquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:54 schreef grazz het volgende:
Ik lees nu pas bij en lees net het verdrietige nieuws dat we ato kwijt zijn...![]()
Ik ben in shock. Je houdt er rekening mee dat het niet lang meer duurt, maar zo snel? Echt wtf. Heel onwerkelijk. Heel verdrietig voor zijn naasten en iedereen die hem goed heeft gekend. Ik had hem nog zoveel mooie jaren gegund. Sterkte allemaal.
Het blijft onwerkelijk om te horen hoe snel het gegaan is jaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:54 schreef grazz het volgende:
Ik lees nu pas bij en lees net het verdrietige nieuws dat we ato kwijt zijn...![]()
Ik ben in shock. Je houdt er rekening mee dat het niet lang meer duurt, maar zo snel? Echt wtf. Heel onwerkelijk. Heel verdrietig voor zijn naasten en iedereen die hem goed heeft gekend. Ik had hem nog zoveel mooie jaren gegund. Sterkte allemaal.
Sterkte Grazz. Ik had ook eigenlijk verwacht dat het nog een paar maanden zou duren, in elk geval.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:54 schreef grazz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |