het had meer betrekking op dat we wss een eenvoudiger programma krijgen in de eerste seizoenshelft waarin met weinig publiek gespeeld gaat worden, en dat Sparta-uit op kunstgras wel een lastig potje is die nu ook waarschijnlijk later pas gespeeld gaat worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:40 schreef hhh38 het volgende: [..] Gaat Sparta halverwege het seizoen switchen?
Excuus dan begreep ik het (zoals gebruikelijk) een beetje verkeerd. Dat definitieve schema wordt ergens half julo bekend toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
het had meer betrekking op dat we wss een eenvoudiger programma krijgen in de eerste seizoenshelft waarin met weinig publiek gespeeld gaat worden, en dat Sparta-uit op kunstgras wel een lastig potje is die nu ook waarschijnlijk later pas gespeeld gaat worden.
Maar heel relevant is het niet
Julijquote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excuus dan begreep ik het (zoals gebruikelijk) een beetje verkeerd. Dat definitieve schema wordt ergens half julo bekend toch?
Morgen begin boekjaar, zal dus wel donderdag of vrijdag wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:49 schreef PIETR het volgende:
Waar blijven de nieuwe uitshirts? Geld brandt in m'n zakken.
Ferlengingtwitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 20:44:13To be continued... 🔴⚪⚫
#Feyenoord https://t.co/klCfS4ugnZ reageer retweet
#soclosetwitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 20:51:48𝘛𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴𝘩𝘵𝘢𝘨 𝘸𝘦'𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳…
#Ferlengd ➯ 𝟮𝟬𝟮𝟮 🤩 reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
#soclosetwitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 20:51:48𝘛𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴𝘩𝘵𝘢𝘨 𝘸𝘦'𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳…
#Ferlengd ➯ 𝟮𝟬𝟮𝟮 🤩 reageer retweet
Donderdag inderdaad volgens FeyenoordTMquote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen begin boekjaar, zal dus wel donderdag of vrijdag worden
Was weer een spannende onderhandeling, Fer die drie jaar wil tekenen, Feyenoord wilde maar een jaar, toch knap dat ze een compromis hebben kunnen vinden door een contract van twee jaar te tekenen!! Zeker toen de betrouwbare Turkse kranten claimden dat hij al een medische keuring had gehad werd het wel echt knijpenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:49 schreef Caland het volgende:
Ferlengingtwitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 20:44:13To be continued... 🔴⚪⚫
#Feyenoord https://t.co/klCfS4ugnZ reageer retweet
Ik neem Turkse media over het algemeen met een kilo zout.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was weer een spannende onderhandeling, Fer die drie jaar wil tekenen, Feyenoord wilde maar een jaar, toch knap dat ze een compromis hebben kunnen vinden door een contract van twee jaar te tekenen!! Zeker toen de betrouwbare Turkse kranten claimden dat hij al een medische keuring had gehad werd het wel echt knijpen
Ik vrees dat we het met B-keus zoals Griezmann moeten doen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed heeft Cavani al getekend?
¤100 bij deze op nee, want we hebben al twee spitsen, duh. Easy money dit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:15 schreef Caland het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: krijgen we ook deze transferperiode weer het Guidettigerucht?
Place your bets now
quote:Zeljko Petrovic tekent voor een jaar bij Feyenoord als assistent van Advocaat
Zeljko Petrovic zet woensdag zijn handtekening onder een contract voor een jaar bij Feyenoord. De 54-jarige trainer gaat er in het nieuwe seizoen aan de slag als assistent van Dick Advocaat. Na de periodes bij de nationale ploeg van Servië, bij Sunderland en bij FC Utrecht is het de vierde keer dat ze gaan samenwerken.
genotquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:07 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)n-advocaat~a4455f56/
[..]
Fijn dat Feyenoord jong trainerstalent een kans geeftquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@Generationalphatwitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 01-07-2020 om 14:23:20#Feyenoord is volgens een doorgaans zéér goed ingevoerde bron wederom in onderhandeling met Bryan Linssen. Een meerjarig contract ligt klaar in De Kuip voor ondertekening. ⏳ https://t.co/JPlcBk9llp reageer retweet
Wat een verrassingquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:24 schreef Slobeend het volgende:
@:generationalphatwitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 01-07-2020 om 14:23:20#Feyenoord is volgens een doorgaans zéér goed ingevoerde bron wederom in onderhandeling met Bryan Linssen. Een meerjarig contract ligt klaar in De Kuip voor ondertekening. ⏳ https://t.co/JPlcBk9llp reageer retweet
Hij kon toch niks beters krijgen? Je verwacht het niet zeg.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:24 schreef Slobeend het volgende:
@:generationalphatwitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 01-07-2020 om 14:23:20#Feyenoord is volgens een doorgaans zéér goed ingevoerde bron wederom in onderhandeling met Bryan Linssen. Een meerjarig contract ligt klaar in De Kuip voor ondertekening. ⏳ https://t.co/JPlcBk9llp reageer retweet
Dit is wel allemaal het werk van Advocaat, niet van Arnesen natuurlijk. Niet geheel onbegrijpelijk overigens, Advocaat wil alleen spelers die er direct staan en dan moet je kijken in de categorie middelmaat.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:47 schreef Maastoren het volgende:
Diemers
Linssen
Petrovic
Feyenoord God. Middelmaat genot.
Als back-up is Linssen oké. Maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel allemaal het werk van Advocaat, niet van Arnesen natuurlijk. Niet geheel onbegrijpelijk overigens, Advocaat wil alleen spelers die er direct staan en dan moet je kijken in de categorie middelmaat.
Kost allemaal bakken vol met geld. Snap best dat je Advocaat een beetje moet pleasen, maar je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel allemaal het werk van Advocaat, niet van Arnesen natuurlijk. Niet geheel onbegrijpelijk overigens, Advocaat wil alleen spelers die er direct staan en dan moet je kijken in de categorie middelmaat.
Feyenoord kampioen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen lijkt mij nuttiger dan Narsingh. Vind zijn komst logischer dan die van Diemers. Dat is gewoon een doorsnee eredivisiespeler.quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Als back-up is Linssen oké. Maar niet meer dan dat.
Vind dat er nog wel een rcv bij moet en eigenlijk ook een rechtsback en een back-up voor Fer. Dat is alleen allemaal wat veel voor een club zonder geld
Hele normale vraag en dan zo reageren. Rare gast die Petrovic.quote:
Pff.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kampioen werden we ook met vdHeijden,quote:
Heb je nog wat meer open deuren?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kampioen werden we ook met vdHeijden,
Bilal en Nelom. Jongens als Linssen en Diemers worden voor de breedte gehaald als vervangers van Larsson en Tapia. Niet ideaal maar het zijn wel respectievelijk de beste spelers van Vitesse en Fortuna.
Mjah maar als we het seizoen ingaan zonder linksbuiten en Fer raakt geblesseerd moet je ineens spelers als El Bouchataoui en Conteh opstellen, en als die het niveau nog niet aan blijken te kunnen gaat je dat veel punten en mogelijk Europees voetbal kosten, das ook belangrijk om kapitaal te genereren. Heb niet bepaald het idee dat Diemers en Linssen ons naar nieuwe hoogtes duwen maar denk dat ze wel degelijk kunnen meeballen wanneer ze nodig zijn. De klasse zal toch vooral van Berghuis en Kökcü moeten komen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kost allemaal bakken vol met geld. Snap best dat je Advocaat een beetje moet pleasen, maar je kan ook overdrijven.
Advocaat is uiterlijk mei 2021 weer weg en dan moeten wij komende jaren horen dat er (weer) geen geld is omdat alles is gestoken in Eredivisie-middelmaat zonder enige restwaarde. Zo creëer je nooit kapitaal en blijf je in die vicieuze cirkel.
Ja, zie mijn post bovenquote:
Europees voetbal is al binnen tochquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en als die het niveau nog niet aan blijken te kunnen gaat je dat veel punten en mogelijk Europees voetbal kosten
We moeten gewoon een stel stevige knapen daar neerzetten.quote:
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la John de Wolf). De Europa league is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We moeten gewoon een stel stevige knapen daar neerzetten.
Of hoe zei Drizzt dat ook alweer?
Ik bedoel meer dat we ook volgend seizoen directe plaatsing afdwingen voor minimaal de EL (denk niet dat de Conference cup financieel lucratief gaat zijn), maar aangezien individuele winsten in de EL ook een leuk zakcentje opleveren moeten we er daar ook gelijk staan natuurlijk.quote:
Direct is alleen bekerwinst toch? (of kampioen worden natuurlijk)quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat we ook volgend seizoen directe plaatsing afdwingen voor minimaal de EL (denk niet dat de Conference cup financieel lucratief gaat zijn), maar aangezien individuele winsten in de EL ook een leuk zakcentje opleveren moeten we er daar ook gelijk staan natuurlijk.
volgens het oude systeem vanaf volgend seizoen ook de nr2 omdat Nederland is gestegen op de UEFA ranglijst.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Direct is alleen bekerwinst toch? (of kampioen worden natuurlijk)
Oja dat is waar ook. Dat genotstoernooi met enkel obscure tripjesquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
volgens het oude systeem vanaf volgend seizoen ook de nr2 omdat Nederland is gestegen op de UEFA ranglijst.
Maar het is nog onbekend omdat er vanaf 21/22 een nieuw toernooi komt
Dickie is nu toch al een tijdje Feijenoord-coach. Wanneer announcen jullie Jeremain Lens?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la John de Wolf). De Europa league is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Is al gespot in de catacomben van de Kuip maar schijnbaar wachtte hij niet op Arnesen maar op de TD van Willem II.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dickie is nu toch al een tijdje Feijenoord-coach. Wanneer announcen jullie Jeremain Lens?
Daar zullen de spelers blij mee zijn.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 01-07-2020 om 18:19:55𝙁𝙚𝙮𝙚𝙣𝙤𝙤𝙧𝙙 🤝 𝘽𝙧𝙚𝙚𝙢𝙖𝙣 𝘽𝙈𝙒
De BMW-dealer verbindt zich met ingang van vandaag voor vier jaar als Strategisch Partner aan onze club: reageer retweet
Wel bijzonder. Opel ging van hoofdsponsor naar partner en toen stopte de samenwerking. Nu komen ze niet verder dan een samenwerking met een losse dealer. Ik ben er geen enorme fan van, maar je zou toch op zn minst ook gesponsorde dug out stoelen en dergelijke moeten kunnen regelen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:26 schreef Caland het volgende:
Daar zullen de spelers blij mee zijn.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 01-07-2020 om 18:19:55𝙁𝙚𝙮𝙚𝙣𝙤𝙤𝙧𝙙 🤝 𝘽𝙧𝙚𝙚𝙢𝙖𝙣 𝘽𝙈𝙒
De BMW-dealer verbindt zich met ingang van vandaag voor vier jaar als Strategisch Partner aan onze club: reageer retweet
Ja, maar Corona...of zo.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel bijzonder. Opel ging van hoofdsponsor naar partner en toen stopte de samenwerking. Nu komen ze niet verder dan een samenwerking met een losse dealer. Ik ben er geen enorme fan van, maar je zou toch op zn minst ook gesponsorde dug out stoelen en dergelijke moeten kunnen regelen.
twitter:fr12nl twitterde op woensdag 01-07-2020 om 23:15:37'Feyenoord zegt nee tegen toptransfer Senesi' https://t.co/gSqmx7R4XV reageer retweet
Verstandig en begrijpelijk. Blijft natuurlijk altijd wel een gok, maar die gaat ons hoogstwaarschijnlijk alsnog wel veel geld opleveren. Daarnaast ook beter voor hem als hij hier nog een jaartje blijft ballen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:21 schreef Caland het volgende:
twitter:fr12nl twitterde op woensdag 01-07-2020 om 23:15:37'Feyenoord zegt nee tegen toptransfer Senesi' https://t.co/gSqmx7R4XV reageer retweet
100 miljoenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:21 schreef Caland het volgende:
Grootheidswaanzin. Die jongen heeft net een paar leuke wedstrijden gespeeld.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:21 schreef Caland het volgende:
Beste cv in de eredivisiequote:Op donderdag 2 juli 2020 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin. Die jongen heeft net een paar leuke wedstrijden gespeeld.
Volgens mij is dat geen cvquote:Op donderdag 2 juli 2020 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net als de Jorg zeker van paar jaar terug.
hij deed het wel goed toch en linksbenig dus ik vind 20 wel een redelijk bedragquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn prijs. Bij een astronomisch bod moet je hem natuurlijk laten gaan. Maar liever nog even een jaartje bij ons. Kom op zeg, die gozert is er net, heeft net een half jaar in ons fraaie shirt gespeeld.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goh, op FR12 vinden ze dat Feyenoord de duurste uitgaande transfer moeten blokkeren.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:21 schreef Caland het volgende:
Ah, een soort Lurling dus.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:27 schreef Generationalpha het volgende:
Ik vind de teneur wel vrij negatief hier. Met Linssen erbij heb je een elftal dat garant staat voor veel goals en ook nog een optie voor de matig bezette spitspositie.
Die nooit hebben geboden bedoel je?quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Weten jullie nog, die ene keer dat Feyenoord een bod van City op De Guzman afwees.
Staat toch een prima elftal zo.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zou niet ontevreden zijn als Linssen erbij komt.
Nouja ik vind het altijd erg gevaarlijk om de goals die zo iemand bij Vitesse of all places maakt door te rekenen naar Feyenoord.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij zo weinig gaat scoren?
Mwoah. Mag nog wel een verdediger bij, maar alles bij elkaar genomen een degelijk elftal ja.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Staat toch een prima elftal zo.
Maar wat waren je verwachtingen 2 maanden geleden dan? Je haalt er nu een stuk of 15-20 goals bij, (Diemers en Linssen) je verlengt belangrijke steunpilaren (Fer, Kokcu) en over een paar maanden is Sinisterra ook weer fit.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik vind het altijd erg gevaarlijk om de goals die zo iemand bij Vitesse of all places maakt door te rekenen naar Feyenoord.
Ja, hier weiger ik dus in mee te gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar wat waren je verwachtingen 2 maanden geleden dan? Je haalt er nu een stuk of 15-20 goals bij, (Diemers en Linssen) j
Wat ik gewoon probeer aan te geven is dat de selectie er in ieder geval niet op achteruit is gegaan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hier weiger ik dus in mee te gaan.
Dat moet nog maar blijken, september is nog ver.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat ik gewoon probeer aan te geven is dat de selectie er in ieder geval niet op achteruit is gegaan.
Eens, Zal dus wel weer een verkooprecord worden.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:03 schreef Haringkop het volgende:
Oei. De afgelopen twee seizoenen vond in het uitshirt best geslaagd, nu slaan we wel de plank mis zeg.
Ik vind Linssen een versterking tov Larsson, maar Diemers is nog wel minder dan Tapia. Daarnaast zijn we Botje en Ozyakup nu kwijt. Zou het voor nu dus toch als een kleine achteruitgang beschouwen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat ik gewoon probeer aan te geven is dat de selectie er in ieder geval niet op achteruit is gegaan.
Karsdorp.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Linssen een versterking tov Larsson, maar Diemers is nog wel minder dan Tapia. Daarnaast zijn we Botje en Ozyakup nu kwijt. Zou het voor nu dus toch als een kleine achteruitgang beschouwen.
Alhoewel spelers als Kökcü, Bijlow, Malacia en Senesi weer een seizoen verder zullen zijn in hun ontwikeling natuurlijk
Tsjah als de jeugd het mooi vind dan ben je uitgepraat. Dacht alleen dat de felle kleuren meer in trek waren bij de jeugd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, Zal dus wel weer een verkooprecord worden.
Mag je Ozyakup überhaupt meerekenen? Heeft een uurtje in Feyenoord 1 gespeeld ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Linssen een versterking tov Larsson, maar Diemers is nog wel minder dan Tapia. Daarnaast zijn we Botje en Ozyakup nu kwijt. Zou het voor nu dus toch als een kleine achteruitgang beschouwen.
Alhoewel spelers als Kökcü, Bijlow, Malacia en Senesi weer een seizoen verder zullen zijn in hun ontwikeling natuurlijk
De jeugd (17) hier thuis vind t mooi.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsjah als de jeugd het mooi vind dan ben je uitgepraat. Dacht alleen dat de felle kleuren meer in trek waren bij de jeugd.
Ik vind dat zwarte shirt met rode broekje vooral leuk staan bij jongens als vBeek.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:06 schreef Generationalpha het volgende:
Mooie rode broek erbij.
[ afbeelding ]
Ja precies. Was veel beter geweest als het bordeauxrood was, maar ja, felle kleuren verkopen he.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:35 schreef fetX het volgende:
Jammer dit shirt. Niets eens heel lelijk, maar is gewoon Excelsior.
Twee bij voorkeur. Een rcv en rb.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mwoah. Mag nog wel een verdediger bij, maar alles bij elkaar genomen een degelijk elftal ja.
Rcv sowieso, met alleen Beekie het seizoen in kan natuurlijk niet. Rechtsback denk ik dat ze het gaan gokken op Nieuwkoop en Geertruida. Hopen dat één van die twee een goede ontwikkeling laat zien, anders wordt die positie wel onze zwakke plek. Begrijp echter wel dat het geen prio is om daar nu door te selecteren.quote:
RB zullen ze wel als klaar zien omdat je Geertruida en Nieuwkoop daar hebt. Ook niet mijn keuzes, maar ja.quote:
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 02-07-2020 om 09:48:54The numbers on the back are pure retro football shirt porn. https://t.co/nar6SojtWC
reageer retweet
Geertruida heeft een paar leuke potten laten zien, maar ook veel hele matige (vooral het begin). Snap ook wel dat de prio daar niet ligt, maar dan moet je in ieder geval wel een goede rcv hebben die er meteen staat. Zo’n vBeek kan ook echt niet meer. Niveau Heracles.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rcv sowieso, met alleen Beekie het seizoen in kan natuurlijk niet. Rechtsback denk ik dat ze het gaan gokken op Nieuwkoop en Geertruida. Hopen dat één van die twee een goede ontwikkeling laat zien, anders wordt die positie wel onze zwakke plek. Begrijp echter wel dat het geen prio is om daar nu door te selecteren.
Rechtsback is ook niet per se de belangrijkste positie, en Geertruida en Nieuwkoop zijn in ieder geval wel ander type spelers dus het vult elkaar wel aan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
RB zullen ze wel als klaar zien omdat je Geertruida en Nieuwkoop daar hebt. Ook niet mijn keuzes, maar ja.
Ja, mee eens, behalve dat ik Beekie niet per se niveau Heracles vind, haast lager inmiddels. Die knul maakt zo vaak belachelijke fouten en heeft ook nu al twee volledige seizoenen gemist door blessures. Het gekke was dat ie het seizoen onder Rutten echt prima was en zelfs al tegen het Nederlands elftal aanzat. Kan je je nu niet meer voorstellen als je je bedenkt dat nu een van de beste CV’s van Italië bankt...quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Geertruida heeft een paar leuke potten laten zien, maar ook veel hele matige (vooral het begin). Snap ook wel dat de prio daar niet ligt, maar dan moet je in ieder geval wel een goede rcv hebben die er meteen staat. Zo’n vBeek kan ook echt niet meer. Niveau Heracles.
het kan aan mij liggen maar er zal wel een 3e shirt bij moeten want dit shirt is qua kleurstelling niet onderscheidend genoeg van thuisquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind het niet heel lelijk hoor. Was wel leuker met groen geweest.
Maar het is niet echt speciaal ofzo.
Hoewel ik geen fan van hem ben is het misschien een optie om Geertruida op zijn eigen plek in het centrum te proberen. Feyenoord heeft er een handje van on CV’s op de back positie te zetten en ze compleet te verneukenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Geertruida heeft een paar leuke potten laten zien, maar ook veel hele matige (vooral het begin). Snap ook wel dat de prio daar niet ligt, maar dan moet je in ieder geval wel een goede rcv hebben die er meteen staat. Zo’n vBeek kan ook echt niet meer. Niveau Heracles.
quote:Feyenoord heeft Christian Conteh aangetrokken. De 20-jarige aanvaller van Duits-Ghanese origine komt over van 1. FC Sankt Pauli uit Hamburg. De Rotterdamse club heeft Conteh vastgelegd tot medio 2024.
'We houden Conteh al een tijdje in de gaten,' vertelt Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord. 'Hij is razendsnel, heeft een goede actie en is iemand die achter de linies voor een flinke dosis gevaar kan zorgen. Deze jongen heeft veel potentie, en we willen hem dan ook de tijd, ruimte en aandacht geven om die verder te ontwikkelen.'
Wel een luxe dat we niet zo vroeg hoeven te beginnen, directe plaatsing ELgod.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Begin er weer zin in te krijgen. Augustus pas weer oefenpotjes
quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zag de foto op Insta langskomen met de tekst ‘transfer’ dus ik dacht dat Haps vertrokken was
Tot zover mijn racisme.
Een gekleurde als echte spits is lang geleden.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zag de foto op Insta langskomen met de tekst ‘transfer’ dus ik dacht dat Haps vertrokken was
Tot zover mijn racisme.
Het is geen spits toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een gekleurde als echte spits is lang geleden.
JA voor rascime.
All kleurtjes matterquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bedoel meer in de zin van een neger.
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 02-07-2020 om 12:11:24Christian #Conteh is rond met #Feyenoord. Dick kan gaan slijpen 👇🏼 https://t.co/UVHPjsaS6X reageer retweet
Hey Ronald, kijk eens een beetje domtwitter:ronaldmax80 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 12:10:20Is kit niet met een D @VraagFeyenoord ? https://t.co/90VkPS5Rip reageer retweet
Post Ff het verhaal dan maatquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:34 schreef Generationalpha het volgende:
Klinkt als een jongen die het mentaal niet gaat redden.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)ten/share/77cdca8468
Mooi dat hij niet mee wilde doen aan die extreem linkse onzin van dat 'cult'clubjequote:Op donderdag 2 juli 2020 12:34 schreef Generationalpha het volgende:
Nu al een heldquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi dat hij niet mee wilde doen aan die extreem linkse onzin van dat 'cult'clubje
Waar haal je dat uit?quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:34 schreef Generationalpha het volgende:
Zeker klinkt als een nuchtere jongen, past prima op Zuid.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi dat hij niet mee wilde doen aan die extreem linkse onzin van dat 'cult'clubje
Terwijl de sportdirecteur terugkeek op het fletse jaar en uitlegde waarom de club besloot te breken met de Nederlandse coach – hij was weinig flexibel – ging om tien voor half negen de deur open en stapte Christian Conteh de zaal binnen. De spelers keken even om en schudden bijna simultaan hun hoofden. Twintig minuten te laat, eigenlijk vijftig als ze vanaf 19.30 uur rekenden. Typisch Christian Conteh. Sommige ploeggenoten hadden de aanvaller al maanden niet gezien of gesproken. Vanaf het moment dat de aanvaller last kreeg van een hamstringblessure, trainde hij niet meer op de club, maar revalideerde hij ergens anders. Weg van iedereen.quote:
En daar haal je uit dat hij mentaal zwak zou zou zijn? Weet je wie ook altijd te laat kwam?quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Terwijl de sportdirecteur terugkeek op het fletse jaar en uitlegde waarom de club besloot te breken met de Nederlandse coach – hij was weinig flexibel – ging om tien voor half negen de deur open en stapte Christian Conteh de zaal binnen. De spelers keken even om en schudden bijna simultaan hun hoofden. Twintig minuten te laat, eigenlijk vijftig als ze vanaf 19.30 uur rekenden. Typisch Christian Conteh. Sommige ploeggenoten hadden de aanvaller al maanden niet gezien of gesproken. Vanaf het moment dat de aanvaller last kreeg van een hamstringblessure, trainde hij niet meer op de club, maar revalideerde hij ergens anders. Weg van iedereen.
Ongrijpbaar, zo noemen ze Christian Conteh bij FC Sankt Pauli, op en buiten het veld. Ze omschrijven hem als een jongen die graag op zichzelf is, na de training vertrok hij vaak als een van de eersten naar huis. Maar tegelijkertijd roemen ze zijn potentie. Ze hebben zelden een speler meegemaakt die zo snel is als Christian Conteh. De aanvaller heeft wat dat betreft wel indruk gemaakt tijdens de eerste zeven wedstrijden in de Tweede Bundesliga. Het begon al met zijn officiële debuut, uit tegen de latere kampioen Arminia Bielefeld. Nog nooit had Conteh een profwedstrijd gespeeld, maar hij liet meteen zien waartoe hij in staat is: snel, dreigend, direct in zijn manier van spelen. Hij bekroonde zijn wedstrijd met een prachtig doelpunt en een nieuwe ster was geboren in Hamburg.
Conteh; wie kent hem niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 02-07-2020 om 12:11:24Christian #Conteh is rond met #Feyenoord. Dick kan gaan slijpen 👇🏼 https://t.co/UVHPjsaS6X reageer retweet
Ik zeg het niet graag maar op basis van het verhaal kan Generationalpha wel gelijk hebben. Vaak te laat komen, als eerste weg willen, niet meedoen aan de acties van de club maar wel daar per se willen blijven (alhoewel dat kwam door die trainer natuurlijk), en zeven maanden verdwijnen bij een blessure waarop zeven weken staat, het is wel allemaal een vreemd verhaal hoor. Kan meerdere oorzaken hebben, maar mogelijk is er mentaal toch wel iets met hem aan de hand.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
En daar haal je uit dat hij mentaal zwak zou zou zijn? Weet je wie ook altijd te laat kwam?
Ja zo kun je overal wel een punt aan lullen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mentaal vrij sterk dus door gewoon zijn eigen weg te kiezen.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mentaal vrij sterk dus door gewoon zijn eigen weg te kiezen.
Als jouw werkgever debiele demonstraties organiseert waar je geen enkele affiniteit mee hebt en je laat dat duidelijk blijken, ben je dan mentaal zwak, of juist sterk?quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar op basis van het verhaal kan Generationalpha wel gelijk hebben. Vaak te laat komen, als eerste weg willen, niet meedoen aan de acties van de club maar wel daar per se willen blijven (alhoewel dat kwam door die trainer natuurlijk), en zeven maanden verdwijnen bij een blessure waarop zeven weken staat, het is wel allemaal een vreemd verhaal hoor. Kan meerdere oorzaken hebben, maar mogelijk is er mentaal toch wel iets met hem aan de hand.
Gurney is best oke.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar op basis van het verhaal kan Generationalpha wel gelijk hebben. Vaak te laat komen, als eerste weg willen, niet meedoen aan de acties van de club maar wel daar per se willen blijven (alhoewel dat kwam door die trainer natuurlijk), en zeven maanden verdwijnen bij een blessure waarop zeven weken staat, het is wel allemaal een vreemd verhaal hoor. Kan meerdere oorzaken hebben, maar mogelijk is er mentaal toch wel iets met hem aan de hand.
Ook op het thuisshirt neem ik aan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die cijfers zijn wel echt fapwaardig hoor
Eens ja, wat een onzin dat die voetballers daar aan mee moeten doen. Daar hebben die lui toch helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jouw werkgever debiele demonstraties organiseert waar je geen enkele affiniteit mee hebt en je laat dat duidelijk blijken, ben je dan mentaal zwak, of juist sterk?
Het klinkt al met al een beetje als een treurige sekte.
Sankt Pauli is een pauperclub maar dat staat los van je sportieve mentaliteit natuurlijk. En die lijkt ook niet al te beste te zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jouw werkgever debiele demonstraties organiseert waar je geen enkele affiniteit mee hebt en je laat dat duidelijk blijken, ben je dan mentaal zwak, of juist sterk?
I dunno, maar hij heeft een contract getekend om aan die onzin mee te doen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet doen, dan blijft hij bezig!quote:
Ja te laat komen is nooit goed. Laten we hopen dat hij bij ons wel goed kan gedijen, Boetius bijvoorbeeld kon het ondanks voldoende potentie hier ook nooit laten zien en is in Duitsland juist opgeleefd. We gaan het meemaken, heb op zich wel heel veel vertrouwen in Dick wat dat aan gaat.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sankt Pauli is een pauperclub maar dat staat los van je sportieve mentaliteit natuurlijk. En die lijkt ook niet al te beste te zijn.
Ik lees hier van experts dat hij het mentaal niet gaat redden. Direct maar weer verkopen?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet doen, dan blijft hij bezig!
Lijkt mij wel aardig op de brommer die Conteh. Prima gokje als ik het zo lees voor een paar ton.
Ik zou me meer zorgen maken om die mysterieuze blessure.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees hier van experts dat hij het mentaal niet gaat redden. Direct maar weer verkopen?
Het is sowieso de vraag hoe zo'n jongen (met ijzersterke concurrentie van Linssen en Sinisterra op zijn positie) zich gaat gedragen op de bank.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja te laat komen is nooit goed. Laten we hopen dat hij bij ons wel goed kan gedijen, Boetius bijvoorbeeld kon het ondanks voldoende potentie hier ook nooit laten zien en is in Duitsland juist opgeleefd. We gaan het meemaken, heb op zich wel heel veel vertrouwen in Dick wat dat aan gaat.
Ja, mee eens. Weinig risico, maar met een beetje geluk haal je hier een hoop moois uitquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet doen, dan blijft hij bezig!
Lijkt mij wel aardig op de brommer die Conteh. Prima gokje als ik het zo lees voor een paar ton.
Inderdaad, het is niet alsof Sankt Pauli er een geheim van maakt dat ze nogal activistisch zijn. Maar goed, als dat z'n enige probleem was heeft ie hier weinig te vrezen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
I dunno, maar hij heeft een contract getekend om aan die onzin mee te doen.
Das een beetje flauw. Klinkt juist als een groeipotentieel waar een beetje vreemd kantje aan kleeft. Ben ontzettend benieuwd, ik vind dit slim opgepikt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees hier van experts dat hij het mentaal niet gaat redden. Direct maar weer verkopen?
Het valt reuze mee hoe snel Sinisterra is hoor. En dat is na zo'n zware knieblessure meestal niet beter. Vooroordelen op basis van iemands huidskleur zijn niet altijd negatief dusquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
Toch wel fijn twee van die supersnelle negers op de linksbuitenplaats.
Gaf ook geen stuiver om SinisterGOD na zijn eerste paar optredens
Ik doel vooral op meneer voorbarige conclusies. Ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das een beetje flauw. Klinkt juist als een groeipotentieel waar een beetje vreemd kantje aan kleeft. Ben ontzettend benieuwd, ik vind dit slim opgepikt.
Jij hebt echt niks in je leven hequote:Op donderdag 2 juli 2020 13:17 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[..]
HALLO WAKKER WORDEN ONLOGISCH
Fijn dat het is weggehaald. Kan echt niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks in je leven he
Ik schat Feyenoord op dit moment in ieder geval hoger in dan PSV.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:18 schreef PSVCL het volgende:
Kökcü nog niet klaar bij Feyenoord: 'Ik wil als kampioen vertrekken
![]()
Dat magquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat Feyenoord op dit moment in ieder geval hoger in dan PSV.
Net als dit jaar bedoel je?quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat maguiteindelijk eindigen ze toch weer hoger dan Feyenoord
Sinds Feyenoord uit het diepste dal is geklommen (oftewel het vertrek van Been) zijn ze vier keer boven PSV geëindigd en PSV dus vijf keer boven ons. Ik zou het geen incident meer willen noemen over die tijdspanne.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
was een incident johkomt goed .. het zal weer tussen ajax en PSV gaan
Nu ga je woorden gebruiken die PSVvEL nog niet helemaal begrijpt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds Feyenoord uit het diepste dal is geklommen (oftewel het vertrek van Been) zijn ze vier keer boven PSV geëindigd en PSV dus vijf keer boven ons. Ik zou het geen incident meer willen noemen over die tijdspanne.
Das toch mooi, dat ie dat niet begrijpt of wil volgen. Dat laat wel zien hoe mentaal sterk PSVvEL isquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu ga je woorden gebruiken die PSVvEL nog niet helemaal begrijpt.
En hoevaak kampioen ?quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds Feyenoord uit het diepste dal is geklommen (oftewel het vertrek van Been) zijn ze vier keer boven PSV geëindigd en PSV dus vijf keer boven ons. Ik zou het geen incident meer willen noemen over die tijdspanne.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Racist.quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:10 schreef Generationalpha het volgende:
Komt in het Duits dan toch weer een stuk nuchterder over dan ik dacht.![]()
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op donderdag 02-07-2020 om 13:54:11CONTEH DAN HÉ?! https://t.co/WfIb39NJg2 reageer retweet
Nuttige aankoop. Gaan we meer aan hebben dan het bonkje ergernis met de naam Narsingh.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord hengelt Linssen vrijwel zeker alsnog binnen
https://www.ad.nl/nederla(...)nog-binnen~a33b7667/
En Johnston. En eventueel kan je Geertruida ook nog meerekenen, maar die heeft daar nog nauwelijks gespeeld in het 1e elftal.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Welke centrale verdedigers hebben we nu eigenlijk nog? Van Beek en Senesi?
Dat is wel heel mager. Toch twee spelers centraal erbij nodig want Van Beek is niks en Johnston moet het nog laten zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Johnston. En eventueel kan je Geertruida ook nog meerekenen, maar die heeft daar nog nauwelijks gespeeld in het 1e elftal.
Ik zou niet op meer dan 1 rekenen. Hopelijk is dat niet Ié.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat is wel heel mager. Toch twee spelers centraal erbij nodig want Van Beek is niks en Johnston moet het nog laten zien.
Meer dan Johnstonquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Johnston. En eventueel kan je Geertruida ook nog meerekenen, maar die heeft daar nog nauwelijks gespeeld in het 1e elftal.
Touchéquote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meer dan Johnston
Maar Botteghin en ook vdHeijden en Taap vallen nu weg ja.
Je moet maar zien of Botje echt gaat vertrekken, er is nog altijd geen definitieve melding. Denk dat dit een gevalletje is dat beide partijen niet veel beters gaan vinden, net als bij Linssen. Bot is te oud om nog iets nieuws op te bouwen bij een vergelijkbare club, niet bijzonder genoeg om flink te verdienen in de zandbak en ballen in Brazilië kan ook over een jaar wel, terwijl Feyenoord gewoon een CV nodig heeft en anders in de categorie ‘Schwaab’ moet vissen. De onderhandelingen zullen dan niet soepel lopen maar dit komt wel goed johquote:Op zaterdag 4 juli 2020 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Touché
Maar Geertruida staat nu wel bekend als rechtsback denk ik. Je hoort nu alleen maar geruchten over centrale verdedigers dus daar gaat er wel 1 van komen. Ik moet zeggen dat het me allemaal reuze meevalt qua financiële slagkracht, na de verhalen van 2 maanden terug. We hebben straks Fer en Kökcü verlengd, Diemers, Conteh en waarschijnlijk Linssen gehaald en daar lijkt nog een verdediger bij te komen. En de enige belangrijke speler die tot nu toe is vertrokken is Botteghin.
Fer en Kökcü is mooi, zijn beide prima spelers. Maar Diemers en Linssen is echt grijze ED middelmaat en bij Conteh weet ook niemand wat zijn niveau is natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Touché
Maar Geertruida staat nu wel bekend als rechtsback denk ik. Je hoort nu alleen maar geruchten over centrale verdedigers dus daar gaat er wel 1 van komen. Ik moet zeggen dat het me allemaal reuze meevalt qua financiële slagkracht, na de verhalen van 2 maanden terug. We hebben straks Fer en Kökcü verlengd, Diemers, Conteh en waarschijnlijk Linssen gehaald en daar lijkt nog een verdediger bij te komen. En de enige belangrijke speler die tot nu toe is vertrokken is Botteghin.
Ach, die jongens heb je ook nodig op de bank.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Fer en Kökcü is mooi, zijn beide prima spelers. Maar Diemers en Linssen is echt grijze ED middelmaat en bij Conteh weet ook niemand wat zijn niveau is natuurlijk.
Het gaat erom dat ik niet had verwacht dat ze zoveel spelers vast zouden kunnen leggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Fer en Kökcü is mooi, zijn beide prima spelers. Maar Diemers en Linssen is echt grijze ED middelmaat en bij Conteh weet ook niemand wat zijn niveau is natuurlijk.
Is tot nu toe gewoon een geweldige transferperiode voor Feyenoord. Iedereen die meer had verwacht leeft echt in een illusie.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik niet had verwacht dat ze zoveel spelers vast zouden kunnen leggen.
Behalve dan de CV. Botteghin zie ik liever vertrekken eigenlijk. Heeft zijn kwaliteiten natuurlijk maar zijn traagheid is al jaren een blok aan het been.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is tot nu toe gewoon een geweldige transferperiode voor Feyenoord. Iedereen die meer had verwacht leeft echt in een illusie.
Je haalt 2 stabiele, nuchtere jongens binnen die veel goals met zich meebrengen, je verlengt 2 sterkhouders op het middenveld en er staat gewoon een goede as.
Houd op met die laatste zin hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is tot nu toe gewoon een geweldige transferperiode voor Feyenoord. Iedereen die meer had verwacht leeft echt in een illusie.
Je haalt 2 stabiele, nuchtere jongens binnen die veel goals met zich meebrengen, je verlengt 2 sterkhouders op het middenveld en er staat gewoon een goede as.
Zijn gewoon breedteversterkingen. En Feyenoord heeft nou eenmaal het geld niet om directe versterkingen te halen. Was dat wel zo geweest, dan hadden ze Diemers en Linssen niet gehaald.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Houd op met die laatste zin hoor'Stabiele nuchtere jongens'. Diemers en met name ook Linssen zijn gewoon aankopen in de categorie Lex Immers. Dat ze zo lekker nuchter zijn is leuk, maar dat maakt niet dat ze ineens een hoger niveau halen ofzo. Jammer, want Feyenoord was juist lekker bezig met het verlengen van spelers die wél het gewenste niveau hebben en een speler als Senesi lijkt ook zijn draaien inmiddels te hebben gevonden.
Je moet de rol van Bakatti ook niet gaan overdrijven. Lag goed in de groep, maar hij was echt niet de enige die verantwoordelijk was voor de trainingsmethoden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:11 schreef F.M.D. het volgende:
Vind het maar dom dat Feyenoord toelaat dat Advocaat weer iemand uit z'n vriendenclubje aan de staf toevoegt..Daar zit nu echt te veel van hetzelfde en zijn allemaal idolaat van Dick. Gaat niet werken vrees ik. Voor de balans in de staf heb je een type Bakatti nodig, een jongere assistant met innovatie ideeen en andere trainingsmethoden. Dat heeft goed gewerkt wat je ook terug zag in betere positiespel. Met Petrovic gooi je dat weer helemaal over boord. Zonde.
Hij was toch een stabiele kracht en de wisselwerking met Senesi was erg goed. Ik vond dat ie het prima deed onder Advocaat en ik vrees dat een eventuele vervanger een stuk minder gaat zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Behalve dan de CV. Botteghin zie ik liever vertrekken eigenlijk. Heeft zijn kwaliteiten natuurlijk maar zijn traagheid is al jaren een blok aan het been.
Categorie Lex Immers doe je Linssen wellicht ietwat tekort (eens dat Diemers dat wel is), maar het zijn idd breedteversterkingen. Niet meer dan dat. Ze zullen beide vaker banken dan spelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Houd op met die laatste zin hoor'Stabiele nuchtere jongens'. Diemers en met name ook Linssen zijn gewoon aankopen in de categorie Lex Immers. Dat ze zo lekker nuchter zijn is leuk, maar dat maakt niet dat ze ineens een hoger niveau halen ofzo. Jammer, want Feyenoord was juist lekker bezig met het verlengen van spelers die wél het gewenste niveau hebben en een speler als Senesi lijkt ook zijn draaien inmiddels te hebben gevonden.
Had eigenlijk toch graag gezien dat ze Botteghin verlengen en daar achter een talent halen in de vorm van Hecke oid.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was toch een stabiele kracht en de wisselwerking met Senesi was erg goed. Ik vond dat ie het prima deed onder Advocaat en ik vrees dat een eventuele vervanger een stuk minder gaat zijn.
Ja ik ook. Botteghin is voor de coaching achterin ook vrij belangrijk geweest, en Senesi en Karsdorp pakken zijn tekortkomingen goed op. Denk dat het met ons huidige budget vrij lastig wordt om zowel een CV te vinden die er gelijk staat als een voor de toekomst, laat staan beiden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Had eigenlijk toch graag gezien dat ze Botteghin verlengen en daar achter een talent halen in de vorm van Hecke oid.
Jammer dat we nu de post van @PSVCL niet meer kunnen quoten later.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het PSV-topic is iets verderop.
80 goals van die flopaanvallers, het Feyenoordtopic vergeet niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer dat we nu de post van @:PSVCL niet meer kunnen quoten later.
Pas nou op, hij kreeg ook gelijk met zijn voorspelling dat PSV meer uitwedstrijden ging spelen vorig seizoenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer dat we nu de post van @:PSVCL niet meer kunnen quoten later.
Zeg het maar. Voor een bedrag tussen de 20-25 miljoen verkopen?quote:Feyenoord raakt Marcos Senesi mogelijk deze zomer al kwijt aan Sevilla. De Spanjaarden zagen een bod van 17 miljoen euro geweigerd worden, maar zijn volgens Voz Federal van plan om binnenkort terug te komen met een verbeterd voorstel.
Technisch directeur Frank Arnesen wil naar verluidt 20 miljoen euro voor de Argentijn en Sevilla zou bereid zijn om het verschil in vraag en aanbod te verkleinen. Mochten de Rotterdammers er inderdaad in slagen om de centrale verdediger voor dat bedrag te verkopen dan wordt dat de grootste transfer van Feyenoord ooit.
wel eens jaquote:Op zondag 5 juli 2020 09:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zeg het maar. Voor een bedrag tussen de 20-25 miljoen verkopen?
Zou jammer zijn als hij vertrekt, maar zo'n bedrag kun je toch eigenlijk niet weigeren?
Klinkt in dit geval als fake news, maar er zal vast veel aan Senesi getrokken worden ja.quote:Op zondag 5 juli 2020 09:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zeg het maar. Voor een bedrag tussen de 20-25 miljoen verkopen?
Zou jammer zijn als hij vertrekt, maar zo'n bedrag kun je toch eigenlijk niet weigeren?
begrijpelijk en de club zal er net zo over denken maar 20 miljoen is een bedrag dat Feyenoord nog niet zo heel vaak heeft geïncasseerd voor een spelerquote:Op zondag 5 juli 2020 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt in dit geval als fake news, maar er zal vast veel aan Senesi getrokken worden ja.
Ik zou pas bij 30 akkoord gaan, vergeet niet dat we aardig wat van het transferbedrag gaan kwijtraken aan externe partijen. Dan ligt er (grof gezegd) maar iets van 13 miljoen over, das ook niet heel veel, zeker als je daarmee twee centrale verdedigers wil halen. Senesi heeft nog een contract van drie seizoenen en gaat écht niet minder waard worden. De laatste wedstrijd dit seizoen tegen Willem II was ie echt vreselijk goed, als ie dat doorzet is hij gewoon de beste CV van de Eredivisie.
Ik verkies in dit geval kwaliteit boven snel geld.
Ja ik weet het, en na de fiasco’s met de Guzman en Jørgensen is het ook moeilijk om zo’n bod af te wijzen, maar 20 miljoen is gewoon (zelfs na de crisis) vrij weinig. Dat Feyenoord nooit een dergelijke verkoop heeft gedaan ligt ook aan vGeel die na een goed seizoen iedere speler voor een paar voedingscoupons eruit flikkerde.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijpelijk en de club zal er net zo over denken maar 20 miljoen is een bedrag dat Feyenoord nog niet zo heel vaak heeft geïncasseerd voor een speler
Niet helemaal waar. Er zaten altijd wel haken en ogen aan uitgaande transfers. Wijnaldum en Fer moesten weg voor een prikkie omdat we geen geld hadden. De Vrij had nog maar een 1-jarig contract. Pellè was al niet meer de jongste. Karsdorp en Kongolo waren backs, die zijn nooit heel duur. En in die eerste jaren konden we geen topcontracten geven, dus lag er altijd druk om een speler te verkopen.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik weet het, en na de fiasco’s met de Guzman en Jørgensen is het ook moeilijk om zo’n bod af te wijzen, maar 20 miljoen is gewoon (zelfs na de crisis) vrij weinig. Dat Feyenoord nooit een dergelijke verkoop heeft gedaan ligt ook aan vGeel die na een goed seizoen iedere speler voor een paar voedingscoupons eruit flikkerde.
30 miljoen voor iemand die buiten de eredivisie niks heeft laten zien?quote:Op zondag 5 juli 2020 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt in dit geval als fake news, maar er zal vast veel aan Senesi getrokken worden ja.
Ik zou pas bij 30 akkoord gaan, vergeet niet dat we aardig wat van het transferbedrag gaan kwijtraken aan externe partijen. Dan ligt er (grof gezegd) maar iets van 13 miljoen over, das ook niet heel veel, zeker als je daarmee twee centrale verdedigers wil halen. Senesi heeft nog een contract van drie seizoenen en gaat écht niet minder waard worden. De laatste wedstrijd dit seizoen tegen Willem II was ie echt vreselijk goed, als ie dat doorzet is hij gewoon de beste CV van de Eredivisie.
Ik verkies in dit geval kwaliteit boven snel geld.
Als je iemand enkel op de slechte momenten gaat beoordelen komt er geen speler goed vanaf natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:13 schreef PIETR het volgende:
Zat nog even die tegengoals van Rangers thuis terug te kijken. Dat was echt belachelijk slecht gedaan van Senesi.
Het is een goede speler hoor, maar als je dan kijkt hoe Senesi het op Europees niveau deed dan was dat niet heel denderend. Wordt best een beetje overhyped.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je iemand enkel op de slechte momenten gaat beoordelen komt er geen speler goed vanaf natuurlijk.
Uiteindelijk is dat het belangrijkste, want daar verlies je wedstrijden door.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je iemand enkel op de slechte momenten gaat beoordelen komt er geen speler goed vanaf natuurlijk.
quote:Op zondag 5 juli 2020 12:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat het belangrijkste, want daar verlies je wedstrijden door.
Domoor.
Goed in de duels, uitstekende tackles, prima opbouwer. We gaan echt niemand terughalen die aan zijn niveau kan tippenquote:Op zondag 5 juli 2020 12:07 schreef PIETR het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik Senesi helemaal niet zo'n bijzondere speler. Degelijk, aanvallend kopsterk, maar staat vaak verkeerd en is niet heel snel. Daar zullen er toch wel meer van rondlopen in Zuid-Amerika?
Ieder bod boven de 20 miljoen accepteren.
Linkspoten zijn ook gewoon wat schaarser en dus duurderquote:Op zondag 5 juli 2020 12:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is een goede speler hoor, maar als je dan kijkt hoe Senesi het op Europees niveau deed dan was dat niet heel denderend. Wordt best een beetje overhyped.
Wijze woorden.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Duitse nationaliteit heeft hij nog niet zo heel lang geloof ik. Verder is het duidelijk een gokje. Arnesen heeft hem vorig jaar gezien en hij viel hem op. Kost amper wat, dus ik vind het prima.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:23 schreef -XOR- het volgende:
Conteh is trouwens nog jong maar heeft zelfs in de tweede bundesliga amper wedstrijden gespeeld en ook geen historie als Duits jeugdinternational. Waarom Feijenoord zo'n speler haalt snap ik eigenlijk niet zo goed.
Ja dus? Lekker mee doorgaan zou ik zeggen. Zo werkt de voetbalwereld nou eenmaal. Zeker alle Zuid-Europese en Britse clubs scouten zo opportuun als de neten man.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is een goede speler hoor, maar als je dan kijkt hoe Senesi het op Europees niveau deed dan was dat niet heel denderend. Wordt best een beetje overhyped.
Ja klopt wel, het was vooral dat al die jongens in recordtempo verkocht werden (behalve Fer, dat was goed gedaan toen). Het WK was net klaar en de Vrij, Pelle, Janmaat en Indi waren al verkocht, waardoor we vCL moesten spelen met Schaken als rechtsbackquote:Op zondag 5 juli 2020 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er zaten altijd wel haken en ogen aan uitgaande transfers. Wijnaldum en Fer moesten weg voor een prikkie omdat we geen geld hadden. De Vrij had nog maar een 1-jarig contract. Pellè was al niet meer de jongste. Karsdorp en Kongolo waren backs, die zijn nooit heel duur. En in die eerste jaren konden we geen topcontracten geven, dus lag er altijd druk om een speler te verkopen.
In dat geval dus meegaan op de hype en verkopen aan de hoogste bieder. Je hebt 0 garanties dat hij niet geblesseerd raakt of een kut seizoen speelt. Dus als de kans zich voordoet, om een grote zak met geld te innen; doen.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dus? Lekker mee doorgaan zou ik zeggen. Zo werkt de voetbalwereld nou eenmaal. Zeker alle Zuid-Europese en Britse clubs scouten zo opportuun als de neten man.
Alsof je zo makkelijk een nieuwe CV van dit kaliber oppikt in Zuid-Amerika. Senesi halen was al een gigantisch drama, en dat dat kon was al een gelukje. Er was zelfs een user hier die continu updates van Schiphol aan het bijhouden was of ie écht wel zou landen. Hou Senesi nou gewoon lekker, hij is pas net een seizoen gewend.
40 miljoen is wel wat karig.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zou Senesi graag een volledig seizoen gewoon bij ons zien spelen eigenlijk.
Vanaf 40 miljoen praten, anders niet.
Als Sven Botman al 8 o.i.d. oplevert dan is 20 wel karig iddquote:Op zondag 5 juli 2020 14:28 schreef fetX het volgende:
Ik zou ‘t niet doen voor 20 miljoen eerlijk gezegd.
Maar dat komt puur door de naam Ajax.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als Sven Botman al 8 o.i.d. oplevert dan is 20 wel karig idd
VI had onlangs een artikel met als kop: Clubs staan in de rij voor Veltman.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar dat komt puur door de naam Ajax.
Je moet niet vergelijken met Ajax eigenlijk. Daar worden spelers sowieso voor achterlijke bedragen verkocht. Kwaliteit of niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als Sven Botman al 8 o.i.d. oplevert dan is 20 wel karig idd
Hahaha ja, bizar hoe ze elke kut speler voor veel geld kunnen slijten.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
VI had onlangs een artikel met als kop: Clubs staan in de rij voor Veltman.
Daar werd ik wel een beetje verdrietig van.
twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 05-07-2020 om 18:36:22De interesse van Sevilla in #Feyenoord verdediger Marcos Senesi klopt. De club uit Andalusië mag zich echter met een exorbitant bod gaan melden in Rotterdam: Er wordt veel hoger ingezet dan de in de media genoemde ¤20m. Sevilla scoutte de LCV zowel in uit- als thuiswedstrijden. https://t.co/otFys48Jru reageer retweet
twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 05-07-2020 om 18:37:21Feyenoord nam de 23-jarige Argentijn vorige zomer voor ca. ¤7.6m over van San Lorenzo. Bij deze deal werd een doorverkooppercentage beklonken van 15%. reageer retweet
Gijpgodtwitter:Feyenoord twitterde op zondag 05-07-2020 om 18:50:55𝐍𝐢𝐜𝐤𝐲 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞𝐫 𝐆𝐢𝐣𝐩 (𝟏𝟗) 𝐰𝐢𝐧𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐅𝐞𝐲𝐞𝐧𝐨𝐨𝐫𝐝 𝐞𝐋𝐞𝐚𝐠𝐮𝐞 🎮
De derde editie van het toernooi vond dit jaar online plaats.
Verslag: reageer retweet
Priemquote:Op zondag 5 juli 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 05-07-2020 om 18:36:22De interesse van Sevilla in #Feyenoord verdediger Marcos Senesi klopt. De club uit Andalusië mag zich echter met een exorbitant bod gaan melden in Rotterdam: Er wordt veel hoger ingezet dan de in de media genoemde ¤20m. Sevilla scoutte de LCV zowel in uit- als thuiswedstrijden. https://t.co/otFys48Jru reageer retweet
twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 05-07-2020 om 18:37:21Feyenoord nam de 23-jarige Argentijn vorige zomer voor ca. ¤7.6m over van San Lorenzo. Bij deze deal werd een doorverkooppercentage beklonken van 15%. reageer retweet
Wel benieuwd wat eruit komt, maar zou hem heel graag nog een vol seizoen willen zien. Denk ook beter voor hem.quote:Op zondag 5 juli 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
Het zou Feyenoord financieel wel wat lucht geven. Nu in rondo wordt gezegd dat Dickie een sponsor heeft gevonden om het salarisverschil van Linssen bij te leggenquote:Op zondag 5 juli 2020 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat eruit komt, maar zou hem heel graag nog een vol seizoen willen zien. Denk ook beter voor hem.
Denk dat het vooral te maken heeft met dat Botteghin niet heeft bijgetekend, maar goed.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou Feyenoord financieel wel wat lucht geven. Nu in rondo wordt gezegd dat Dickie een sponsor heeft gevonden om het salarisverschil van Linssen bij te leggen
Ik het liefst ook, maar financieel kan je een klapper gewoon niet laten lopen in deze tijd.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat eruit komt, maar zou hem heel graag nog een vol seizoen willen zien. Denk ook beter voor hem.
Volgend jaar is er weer veel meer geldquote:Op zondag 5 juli 2020 22:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik het liefst ook, maar financieel kan je een klapper gewoon niet laten lopen in deze tijd.
Het is tijd voor zijn houten pyjama.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:22 schreef KillemWieft het volgende:
Leo Beenhakker:'Feyenoord moet voorbeeld aan Madrid nemen'
https://www.rijnmond.nl/n(...)eld-aan-Madrid-nemen
Zucht.....quote:Op zondag 5 juli 2020 23:56 schreef PIETR het volgende:
Wat nou "" Die ouwe heeft gelijk. Renoveren die Kuip.
Zucht. In dat nieuwe stadion gaan we er maar een paar miljoen op vooruit. Moet je daarvoor die enorme risico's nemen en De Kuip verlaten? Heb je de ontwerpen trouwens gezien, ziet er niet uit. Werkelijk niets unieks aan.quote:Op maandag 6 juli 2020 05:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zucht.....
De Kuip kán simpelweg niet gerenoveerd worden, althans niet zodat het economisch rendabel wordt.
Bovendien behoud je de Kuip in dat geval al helemaal niet.
Maar ik heb geen zin in die herhaling van zetten. Ik (en anderen) hebben dat pas honderd keer uitgelegd ofzo.
Schijnbaar weet je niet dat "die paar miljoen" dat we in een nieuw stadion erop vooruitgaan (de genoemde 25 miljoen) gegarandeerd zijn en dat dat bedrag verder kan oplopen (tot maximaal 48 miljoen). Dat is dus geen vast bedrag dat tot in de lengte der dagen hetzelfde zal blijven. Het is alleen de ondergrens.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zucht. In dat nieuwe stadion gaan we er maar een paar miljoen op vooruit. Moet je daarvoor die enorme risico's nemen en De Kuip verlaten? Heb je de ontwerpen trouwens gezien, ziet er niet uit. Werkelijk niets unieks aan.
Vooral benieuwd of men het aan de investeerderskant rondkrijgt. Angstvallig stil op dat gebied.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnbaar weet je niet dat "die paar miljoen" dat we in een nieuw stadion erop vooruitgaan (de genoemde 25 miljoen) gegarandeerd zijn en dat dat bedrag verder kan oplopen (tot maximaal 48 miljoen). Dat is dus geen vast bedrag dat tot in de lengte der dagen hetzelfde zal blijven. Het is alleen de ondergrens.
Verder zal een gerenoveerde Kuip ook een verkracht stadion opleveren dat totaal geen eer doet aan de historische Kuip. Dan heb ik wat dat betreft sowieso liever een geheel nieuw ontwerp.
is niet te vergelijken maar ik denk wel dat het nieuwe stadion Feyenoord niet gaat brengen wat iedereen hier hooptquote:Op zondag 5 juli 2020 22:22 schreef KillemWieft het volgende:
Leo Beenhakker:'Feyenoord moet voorbeeld aan Madrid nemen'
https://www.rijnmond.nl/n(...)eld-aan-Madrid-nemen
Dat laatste weet ik wel zeker.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niet te vergelijken maar ik denk wel dat het nieuwe stadion Feyenoord niet gaat brengen wat iedereen hier hoopt
Wat hoopt iedereen dan? Volgens mij lopen de verwachtingen flink uiteenquote:Op maandag 6 juli 2020 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niet te vergelijken maar ik denk wel dat het nieuwe stadion Feyenoord niet gaat brengen wat iedereen hier hoopt
verwachtingen zijn niet hetzelfde als hoop maar het gaat erom dat je met een nieuw stadion minimaal kan wedijveren met Ajax qua begroting en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat hoopt iedereen dan? Volgens mij lopen de verwachtingen flink uiteen
Werkelijk niemand die dat denkt.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
verwachtingen zijn niet hetzelfde als hoop maar het gaat erom dat je met een nieuw stadion minimaal kan wedijveren met Ajax qua begroting en dat zie ik niet gebeuren.
Want Ajax is alles in NL?quote:Op maandag 6 juli 2020 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat niet het doel is hoef je er ook niet aan te beginnen
Nee, niet met Ajax. Ik heb dat hier ook nooit gelezen.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
verwachtingen zijn niet hetzelfde als hoop maar het gaat erom dat je met een nieuw stadion minimaal kan wedijveren met Ajax qua begroting en dat zie ik niet gebeuren.
Ik weet niet hoe de begroting van Ajax precies is opgebouwd, maar Ajax heeft in de afgelopen 5 jaar flinke stappen gemaakt. Als je transferresultaat en Europees voetbal niet meerekent (dat is te volatiel en afhankelijk van sportieve prestaties), kan ik me voorstellen dat de begrotingsgroei vooral in sponsoring zit. Dat ga je met een nieuw stadion natuurlijk niet goedmaken.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:
Het universum draait niet alleen om Ajax. Al denken jullie dat daar graag.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat niet het doel is hoef je er ook niet aan te beginnen
Dan kunnen we elke vorm van plannen financiële of sportieve innovatie bij clubs eigenlijk wel direct afschieten.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]voor mij wel maar zonder dollen dat is toch wel de club waar je je op moet richten qua begroting
Waarom zou je niet moeten streven naar de begroting van de grootste club? Het is niet onmogelijk, alleen onwaarschijnlijk. Bij voorbaat opgeven heb je in ieder geval niets aan. Het gaat alleen fout als je onverantwoordelijke risico's neemt om daar te komen.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan kunnen we elke vorm van plannen financiële of sportieve innovatie bij clubs eigenlijk wel direct afschieten.
wat een lange tenen, als je dat eruit haalt begrijp je het niet, als je niet mikt op de hoogste begroting ook niet, heeft weinig met Ajax op zich te maken maar gewoon waar je je op moet richten, zo'n investering doen om een stap te zetten met alle risico's van dien, doe het dan maar niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Het universum draait niet alleen om Ajax. Al denken jullie dat daar graag.
Een stap zetten in begroting en betere faciliteiten zijn van meet aan de bedoeling.
Je moet streven naar een groter (spelers)budget, de enige manier waarbij je hiermee naar Ajax zou moeten kijken is om leerzame lessen te trekken uit hun commercieel en aankoop/verkoopbeleid.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet moeten streven naar de begroting van de grootste club? Het is niet onmogelijk, alleen onwaarschijnlijk. Bij voorbaat opgeven heb je in ieder geval niets aan. Het gaat alleen fout als je onverantwoordelijke risico's neemt om daar te komen.
Feyenoord heeft de potentie om een nieuw, groter stadion vol te spelen. De stadionbaten kunnen er daarmee flink op vooruit gaan. Dat is deel 1. Daarnaast moet je beleid erop gericht zijn om zoveel mogelijk geld te verdienen aan uitgaande transfers (door investeren in jeugd en scouting), dan krijg je een vliegwiel aan het draaien die nieuwe investeringen mogelijk maakt. Parallel aan die ontwikkeling moeten dan sportieve prestaties en daarmee hogere inkomsten uit merchandise en sponsoring vanzelf volgen, met een capabele commercieel directeur.
Het is eigenlijk niet zo ingewikkeld, maar bij Feyenoord staat de korte termijn te vaak in de weg van goed beleid
Je zegt letterlijk dat als je de club met de hoogste begroting (Ajax dus) niet minstens naar de loef kan afsteken je er niet aan moet beginnen. Waarom in godsnaam? Een verkleining van de marge en beter spelersmateriaal is toch in elke hoedanigheid al pure winst voor de supporters?quote:Op maandag 6 juli 2020 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een lange tenen, als je dat eruit haalt begrijp je het niet, als je niet mikt op de hoogste begroting ook niet, heeft weinig met Ajax op zich te maken maar gewoon waar je je op moet richten, zo'n investering doen om een stap te zetten met alle risico's van dien, doe het dan maar niet.
ik zeg alleen maar dat je je op die begroting moet richten, je bent de huidige begroting ook gedeeld 2e met PSV dus waarom enorm investeren om dan nog 2e te zijn, als je dat bij voorbaat al weet hoef je er toch niet aan te beginnen want het is uiteraard niet zonder financieel risico.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat als je de club met de hoogste begroting (Ajax dus) niet minstens naar de loef kan afsteken je er niet aan moet beginnen. Waarom in godsnaam? Een verkleining van de marge en beter spelersmateriaal is toch in elke hoedanigheid al pure winst voor de supporters?
Je loopt nu financieel al decennia op het tandvlees aan te kloten terwijl je in potentie de tweede club van Nederland bent.
Door wie gegarandeerd??quote:Op maandag 6 juli 2020 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnbaar weet je niet dat "die paar miljoen" dat we in een nieuw stadion erop vooruitgaan (de genoemde 25 miljoen) gegarandeerd zijn en dat dat bedrag verder kan oplopen (tot maximaal 48 miljoen). Dat is dus geen vast bedrag dat tot in de lengte der dagen hetzelfde zal blijven. Het is alleen de ondergrens.
Verder zal een gerenoveerde Kuip ook een verkracht stadion opleveren dat totaal geen eer doet aan de historische Kuip. Dan heb ik wat dat betreft sowieso liever een geheel nieuw ontwerp.
Zolang er geen onverantwoorde risico's genomen worden zie ik het probleem niet zo. Het gat metquote:Op maandag 6 juli 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat je je op die begroting moet richten, je bent de huidige begroting ook gedeeld 2e met PSV dus waarom enorm investeren om dan nog 2e te zijn, als je dat bij voorbaat al weet hoef je er toch niet aan te beginnen want het is uiteraard niet zonder financieel risico.
het kan aan mij liggen maar het lijkt me als profvoetbalclub een heel normaal streven, zeker als het er in zit, Feyenoord is ooit de rijkste club van Europa geweest, nu is dat wat moeilijk maar proberen weer de rijkste van NL te worden is niks mee, is toch een normale ambitie, of het dan lukt is wat anders maar er niet voor gaan begrijp ik nog minder.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er geen onverantwoorde risico's genomen worden zie ik het probleem niet zo. Het gat met
Ajax is ook met de komst van een nieuw stadion niet zomaar te overbruggen maar een leuke bijkomstigheid is wel dat je er in potentie het gat mee kunt verkleinen.
Die twee zaken moet je denk ik een beetje los zien, je bouwt geen nieuw stadion om per se je concurrentie af te troeven, maar omdat je qua capaciteit en voorzieningen uit je je jasje groeit. Of omdat het technisch niet meer van deze tijd is/versleten is of te kostbaar gaat worden om te onderhouden. Als je een stadion bouwt puur om Ajax proberen te evenaren ben je natuurlijk verkeerd bezig. Van wat Ajax op de bank heeft staan en op het veld nog heeft lopen kun je onderhand een nieuw stadion bouwen
Het is te hopen dat Cees de Bruin Feyenoord in z'n testament had opgenomen..quote:Op maandag 6 juli 2020 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd of men het aan de investeerderskant rondkrijgt. Angstvallig stil op dat gebied.
Wat is je punt nou? Dat je geen nieuw stadion moet bouwen als je vervolgens niet de begroting van Ajax kan evenaren?quote:Op maandag 6 juli 2020 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen maar het lijkt me als profvoetbalclub een heel normaal streven, zeker als het er in zit, Feyenoord is ooit de rijkste club van Europa geweest, nu is dat wat moeilijk maar proberen weer de rijkste van NL te worden is niks mee, is toch een normale ambitie, of het dan lukt is wat anders maar er niet voor gaan begrijp ik nog minder.
Verder weet ik niet wat de risico's voor Feyenoord inhouden maar een stadion bouwen voor 400 miljoen zonder risico lijkt me ook een utopie.
daar komt het wel min of meer op neer, als dat niet je doel is laat het dan maar zittenquote:Op maandag 6 juli 2020 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is je punt nou? Dat je geen nieuw stadion moet bouwen als je vervolgens niet de begroting van Ajax kan evenaren?
Het spel zonder 'nieten' bestaat ook niet. Dus uiteraard zijn er risico's voor Feyenoord aan verbonden. Waar ik het meest naar benieuwd naar ben is dat men een groeiscenario voor ogen heeft zonder dat er nu bijvoorbeeld wachtlijsten zijn (ook niet voor de seats). Feyenoord zal vooral zelf beter moeten presteren om de latente behoefte te voeden.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen maar het lijkt me als profvoetbalclub een heel normaal streven, zeker als het er in zit, Feyenoord is ooit de rijkste club van Europa geweest, nu is dat wat moeilijk maar proberen weer de rijkste van NL te worden is niks mee, is toch een normale ambitie, of het dan lukt is wat anders maar er niet voor gaan begrijp ik nog minder.
Verder weet ik niet wat de risico's voor Feyenoord inhouden maar een stadion bouwen voor 400 miljoen zonder risico lijkt me ook een utopie.
Nee dat is totaal niet reëel scenario of normale ambitie, wat je noemt zijn kinderachtige sentimenten die vooral bij (de tikkeltje naïeve) supporters wellicht een rol spelen om voor zo'n stadion te zijn. Het gat met Ajax is financieel niet te overbruggen met alleen een nieuw stadion. Punt.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Giotwitter:FIFAcom twitterde op maandag 06-07-2020 om 10:20:33🇳🇱🚀🤯
📅 10 years ago today, @The_real_Gio did this to open the scoring in a #WorldCup semi-final 💥
#OnThisDay | @OnsOranje
https://t.co/RL5EOV3Laa reageer retweet
Je haalt twee dingen door elkaar.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar komt het wel min of meer op neer, als dat niet je doel is laat het dan maar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |