begrijpelijk en de club zal er net zo over denken maar 20 miljoen is een bedrag dat Feyenoord nog niet zo heel vaak heeft geïncasseerd voor een spelerquote:Op zondag 5 juli 2020 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt in dit geval als fake news, maar er zal vast veel aan Senesi getrokken worden ja.
Ik zou pas bij 30 akkoord gaan, vergeet niet dat we aardig wat van het transferbedrag gaan kwijtraken aan externe partijen. Dan ligt er (grof gezegd) maar iets van 13 miljoen over, das ook niet heel veel, zeker als je daarmee twee centrale verdedigers wil halen. Senesi heeft nog een contract van drie seizoenen en gaat écht niet minder waard worden. De laatste wedstrijd dit seizoen tegen Willem II was ie echt vreselijk goed, als ie dat doorzet is hij gewoon de beste CV van de Eredivisie.
Ik verkies in dit geval kwaliteit boven snel geld.
Ja ik weet het, en na de fiasco’s met de Guzman en Jørgensen is het ook moeilijk om zo’n bod af te wijzen, maar 20 miljoen is gewoon (zelfs na de crisis) vrij weinig. Dat Feyenoord nooit een dergelijke verkoop heeft gedaan ligt ook aan vGeel die na een goed seizoen iedere speler voor een paar voedingscoupons eruit flikkerde.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijpelijk en de club zal er net zo over denken maar 20 miljoen is een bedrag dat Feyenoord nog niet zo heel vaak heeft geïncasseerd voor een speler
Niet helemaal waar. Er zaten altijd wel haken en ogen aan uitgaande transfers. Wijnaldum en Fer moesten weg voor een prikkie omdat we geen geld hadden. De Vrij had nog maar een 1-jarig contract. Pellè was al niet meer de jongste. Karsdorp en Kongolo waren backs, die zijn nooit heel duur. En in die eerste jaren konden we geen topcontracten geven, dus lag er altijd druk om een speler te verkopen.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik weet het, en na de fiasco’s met de Guzman en Jørgensen is het ook moeilijk om zo’n bod af te wijzen, maar 20 miljoen is gewoon (zelfs na de crisis) vrij weinig. Dat Feyenoord nooit een dergelijke verkoop heeft gedaan ligt ook aan vGeel die na een goed seizoen iedere speler voor een paar voedingscoupons eruit flikkerde.
30 miljoen voor iemand die buiten de eredivisie niks heeft laten zien?quote:Op zondag 5 juli 2020 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt in dit geval als fake news, maar er zal vast veel aan Senesi getrokken worden ja.
Ik zou pas bij 30 akkoord gaan, vergeet niet dat we aardig wat van het transferbedrag gaan kwijtraken aan externe partijen. Dan ligt er (grof gezegd) maar iets van 13 miljoen over, das ook niet heel veel, zeker als je daarmee twee centrale verdedigers wil halen. Senesi heeft nog een contract van drie seizoenen en gaat écht niet minder waard worden. De laatste wedstrijd dit seizoen tegen Willem II was ie echt vreselijk goed, als ie dat doorzet is hij gewoon de beste CV van de Eredivisie.
Ik verkies in dit geval kwaliteit boven snel geld.
Als je iemand enkel op de slechte momenten gaat beoordelen komt er geen speler goed vanaf natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:13 schreef PIETR het volgende:
Zat nog even die tegengoals van Rangers thuis terug te kijken. Dat was echt belachelijk slecht gedaan van Senesi.
Het is een goede speler hoor, maar als je dan kijkt hoe Senesi het op Europees niveau deed dan was dat niet heel denderend. Wordt best een beetje overhyped.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je iemand enkel op de slechte momenten gaat beoordelen komt er geen speler goed vanaf natuurlijk.
Uiteindelijk is dat het belangrijkste, want daar verlies je wedstrijden door.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je iemand enkel op de slechte momenten gaat beoordelen komt er geen speler goed vanaf natuurlijk.
quote:Op zondag 5 juli 2020 12:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat het belangrijkste, want daar verlies je wedstrijden door.
Domoor.
Goed in de duels, uitstekende tackles, prima opbouwer. We gaan echt niemand terughalen die aan zijn niveau kan tippenquote:Op zondag 5 juli 2020 12:07 schreef PIETR het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik Senesi helemaal niet zo'n bijzondere speler. Degelijk, aanvallend kopsterk, maar staat vaak verkeerd en is niet heel snel. Daar zullen er toch wel meer van rondlopen in Zuid-Amerika?
Ieder bod boven de 20 miljoen accepteren.
Linkspoten zijn ook gewoon wat schaarser en dus duurderquote:Op zondag 5 juli 2020 12:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is een goede speler hoor, maar als je dan kijkt hoe Senesi het op Europees niveau deed dan was dat niet heel denderend. Wordt best een beetje overhyped.
Wijze woorden.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Duitse nationaliteit heeft hij nog niet zo heel lang geloof ik. Verder is het duidelijk een gokje. Arnesen heeft hem vorig jaar gezien en hij viel hem op. Kost amper wat, dus ik vind het prima.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:23 schreef -XOR- het volgende:
Conteh is trouwens nog jong maar heeft zelfs in de tweede bundesliga amper wedstrijden gespeeld en ook geen historie als Duits jeugdinternational. Waarom Feijenoord zo'n speler haalt snap ik eigenlijk niet zo goed.
Ja dus? Lekker mee doorgaan zou ik zeggen. Zo werkt de voetbalwereld nou eenmaal. Zeker alle Zuid-Europese en Britse clubs scouten zo opportuun als de neten man.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is een goede speler hoor, maar als je dan kijkt hoe Senesi het op Europees niveau deed dan was dat niet heel denderend. Wordt best een beetje overhyped.
Ja klopt wel, het was vooral dat al die jongens in recordtempo verkocht werden (behalve Fer, dat was goed gedaan toen). Het WK was net klaar en de Vrij, Pelle, Janmaat en Indi waren al verkocht, waardoor we vCL moesten spelen met Schaken als rechtsbackquote:Op zondag 5 juli 2020 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er zaten altijd wel haken en ogen aan uitgaande transfers. Wijnaldum en Fer moesten weg voor een prikkie omdat we geen geld hadden. De Vrij had nog maar een 1-jarig contract. Pellè was al niet meer de jongste. Karsdorp en Kongolo waren backs, die zijn nooit heel duur. En in die eerste jaren konden we geen topcontracten geven, dus lag er altijd druk om een speler te verkopen.
In dat geval dus meegaan op de hype en verkopen aan de hoogste bieder. Je hebt 0 garanties dat hij niet geblesseerd raakt of een kut seizoen speelt. Dus als de kans zich voordoet, om een grote zak met geld te innen; doen.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dus? Lekker mee doorgaan zou ik zeggen. Zo werkt de voetbalwereld nou eenmaal. Zeker alle Zuid-Europese en Britse clubs scouten zo opportuun als de neten man.
Alsof je zo makkelijk een nieuwe CV van dit kaliber oppikt in Zuid-Amerika. Senesi halen was al een gigantisch drama, en dat dat kon was al een gelukje. Er was zelfs een user hier die continu updates van Schiphol aan het bijhouden was of ie écht wel zou landen. Hou Senesi nou gewoon lekker, hij is pas net een seizoen gewend.
40 miljoen is wel wat karig.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zou Senesi graag een volledig seizoen gewoon bij ons zien spelen eigenlijk.
Vanaf 40 miljoen praten, anders niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |