Mwoah. Mag nog wel een verdediger bij, maar alles bij elkaar genomen een degelijk elftal ja.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Staat toch een prima elftal zo.
Maar wat waren je verwachtingen 2 maanden geleden dan? Je haalt er nu een stuk of 15-20 goals bij, (Diemers en Linssen) je verlengt belangrijke steunpilaren (Fer, Kokcu) en over een paar maanden is Sinisterra ook weer fit.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik vind het altijd erg gevaarlijk om de goals die zo iemand bij Vitesse of all places maakt door te rekenen naar Feyenoord.
Ja, hier weiger ik dus in mee te gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar wat waren je verwachtingen 2 maanden geleden dan? Je haalt er nu een stuk of 15-20 goals bij, (Diemers en Linssen) j
Wat ik gewoon probeer aan te geven is dat de selectie er in ieder geval niet op achteruit is gegaan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hier weiger ik dus in mee te gaan.
Dat moet nog maar blijken, september is nog ver.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat ik gewoon probeer aan te geven is dat de selectie er in ieder geval niet op achteruit is gegaan.
Eens, Zal dus wel weer een verkooprecord worden.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:03 schreef Haringkop het volgende:
Oei. De afgelopen twee seizoenen vond in het uitshirt best geslaagd, nu slaan we wel de plank mis zeg.
Ik vind Linssen een versterking tov Larsson, maar Diemers is nog wel minder dan Tapia. Daarnaast zijn we Botje en Ozyakup nu kwijt. Zou het voor nu dus toch als een kleine achteruitgang beschouwen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat ik gewoon probeer aan te geven is dat de selectie er in ieder geval niet op achteruit is gegaan.
Karsdorp.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Linssen een versterking tov Larsson, maar Diemers is nog wel minder dan Tapia. Daarnaast zijn we Botje en Ozyakup nu kwijt. Zou het voor nu dus toch als een kleine achteruitgang beschouwen.
Alhoewel spelers als Kökcü, Bijlow, Malacia en Senesi weer een seizoen verder zullen zijn in hun ontwikeling natuurlijk
Tsjah als de jeugd het mooi vind dan ben je uitgepraat. Dacht alleen dat de felle kleuren meer in trek waren bij de jeugd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, Zal dus wel weer een verkooprecord worden.
Mag je Ozyakup überhaupt meerekenen? Heeft een uurtje in Feyenoord 1 gespeeld ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Linssen een versterking tov Larsson, maar Diemers is nog wel minder dan Tapia. Daarnaast zijn we Botje en Ozyakup nu kwijt. Zou het voor nu dus toch als een kleine achteruitgang beschouwen.
Alhoewel spelers als Kökcü, Bijlow, Malacia en Senesi weer een seizoen verder zullen zijn in hun ontwikeling natuurlijk
De jeugd (17) hier thuis vind t mooi.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsjah als de jeugd het mooi vind dan ben je uitgepraat. Dacht alleen dat de felle kleuren meer in trek waren bij de jeugd.
Ik vind dat zwarte shirt met rode broekje vooral leuk staan bij jongens als vBeek.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:06 schreef Generationalpha het volgende:
Mooie rode broek erbij.
[ afbeelding ]
Ja precies. Was veel beter geweest als het bordeauxrood was, maar ja, felle kleuren verkopen he.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:35 schreef fetX het volgende:
Jammer dit shirt. Niets eens heel lelijk, maar is gewoon Excelsior.
Twee bij voorkeur. Een rcv en rb.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mwoah. Mag nog wel een verdediger bij, maar alles bij elkaar genomen een degelijk elftal ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |