En hoevaak kampioen ?quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds Feyenoord uit het diepste dal is geklommen (oftewel het vertrek van Been) zijn ze vier keer boven PSV geëindigd en PSV dus vijf keer boven ons. Ik zou het geen incident meer willen noemen over die tijdspanne.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds Feyenoord uit het diepste dal is geklommen (oftewel het vertrek van Been) zijn ze vier keer boven PSV geëindigd en PSV dus vijf keer boven ons. Ik zou het geen incident meer willen noemen over die tijdspanne.
Racist.quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:10 schreef Generationalpha het volgende:
Komt in het Duits dan toch weer een stuk nuchterder over dan ik dacht.![]()
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op donderdag 02-07-2020 om 13:54:11CONTEH DAN HÉ?! https://t.co/WfIb39NJg2 reageer retweet
Nuttige aankoop. Gaan we meer aan hebben dan het bonkje ergernis met de naam Narsingh.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord hengelt Linssen vrijwel zeker alsnog binnen
https://www.ad.nl/nederla(...)nog-binnen~a33b7667/
En Johnston. En eventueel kan je Geertruida ook nog meerekenen, maar die heeft daar nog nauwelijks gespeeld in het 1e elftal.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Welke centrale verdedigers hebben we nu eigenlijk nog? Van Beek en Senesi?
Dat is wel heel mager. Toch twee spelers centraal erbij nodig want Van Beek is niks en Johnston moet het nog laten zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Johnston. En eventueel kan je Geertruida ook nog meerekenen, maar die heeft daar nog nauwelijks gespeeld in het 1e elftal.
Ik zou niet op meer dan 1 rekenen. Hopelijk is dat niet Ié.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat is wel heel mager. Toch twee spelers centraal erbij nodig want Van Beek is niks en Johnston moet het nog laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |