abonnement Unibet Coolblue
pi_193883682
Met scherp schieten is waarom BLM er nou juist is.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_193883690
-doe normaal-

[ Bericht 96% gewijzigd door capricia op 02-07-2020 10:37:34 ]
pi_193883700
Incompetente racisten bij de politie? Mee eens!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_193883706
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 04:58 schreef OMG het volgende:
Incompetente racisten bij de politie? Mee eens!
Tja dat racismegeroep is eigenlijk hun enig zelfverklaard bestaansrecht. Straks komen ze erachter dat ze het racismeprobleem nog erger gemaakt hebben door stereotiepen te bevestigen over hun rol in de samenleving. Wat overigens niet al te rooskleurig was, zelfs lang voor de komst en neergang van George Floyd.
pi_193883717
De enige stereotypen die keer op keer worden bevestigd is dat tal van politiekorpsen vol racisten zitten, meer niet.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_193883730
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:03 schreef OMG het volgende:
De enige stereotypen die keer op keer worden bevestigd is dat tal van politiekorpsen vol racisten zitten, meer niet.
En ze telkens weer te lijf gaan en hele volksbuurten met de grond gelijk maken, dat gaat zeker helpen. :|W Meestal hun eigen buurten ook nog. 😅

Ik zou zeggen laat ze als politie het lekker zelf uitzoeken. De vertegenwoordiging van zwart op zwart misdaad is vele malen hoger dan de aantallen van politiegeweld ooit kan hopen te zijn. Daar hoor de vuist klemmende blm terroristen nooit over. Dat noem ik selectieve verontwaardiging.
pi_193883748
Die vergelijking is dan ook het hele probleem niet, maar dat afro-amerikanen onevenredig vaak het slachtoffer zijn van politiegeweld, zwaardere straffen voor dezelfde delicten, noem maar op. Maar dat zul je wel weer niet willen snappen gok ik.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_193883765
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:10 schreef OMG het volgende:
Die vergelijking is dan ook het hele probleem niet, maar dat afro-amerikanen onevenredig vaak het slachtoffer zijn van politiegeweld, zwaardere straffen voor dezelfde delicten, noem maar op. Maar dat zul je wel weer niet willen snappen gok ik.
Tja een kogel die door een neger afgevuurd wordt dat zeker heilig en geen enkel probleem, maar komt het door een witte politieagent is dat onverbloemd racisme en moet de hel losbreken. Dát pas is het hoogtepunt van racisme. Vuile hypocrieten.
pi_193883768
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:16 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

Tja een kogel die door een neger afgevuurd wordt dat zeker heilig en geen enkel probleem, maar komt het door een witte politieagent is dat onverbloemd racisme en moet de hel losbreken. Dát pas is het hoogtepunt van racisme. Vuile hypocrieten.
Geen idee waar je dat nou weer uit op maakt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_193883771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:18 schreef OMG het volgende:

[..]

Geen idee waar je dat nou weer uit op maakt.
Dat is precies wat ze direct of indirect zeggen. Al snappen velen daarvan het zelf niet. Want als he strikt naar de cijfers kijkt valt politiegeweld in het niet bij wat zwarten tegen elkaar doen. Of zelfs bij wat ze tegen blanken doen qua misdaad.
pi_193883776
Ik leg net uit wat nou precies het probleem is en je draait gelijk weer om naar "wat zwarten tegen elkaar doen", wat helemaal het probleem niet is. Ben je nou echt zo achterlijk?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_193883782
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:21 schreef OMG het volgende:
Ik leg net uit wat nou precies het probleem is en je draait gelijk weer om naar "wat zwarten tegen elkaar doen", wat helemaal het probleem niet is. Ben je nou echt zo achterlijk?
En ik zeg juist dat het erop neerkomt waar je je aan stoort. En dat kan letterlijk alles zijn. Oftewel wat jouw referehtiekader is. Wat in dit geval van blm en hun aanhang behoorlijk scheef, ongegrond, en onterecht is. En geen verband hudt met de realiteit. Dat begrijp jij dan weer niet. Dus jij bent weer zo'n cringeworthy fool.
pi_193883808
Dus onevenredig vaak slachtoffer zijn van politiegeweld onder de afro-amerikaanse bevolking, da's niet waar of moet maar kunnen, of wat moet ik nou weer uit die inhoudsloze post van je opmaken?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_193883885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:30 schreef OMG het volgende:
Dus onevenredig vaak slachtoffer zijn van politiegeweld onder de afro-amerikaanse bevolking, da's niet waar of moet maar kunnen, of wat moet ik nou weer uit die inhoudsloze post van je opmaken?
Kan dat misschien komen doordag hun aandeel in de criminalitiet binzonder hoog is? Denk eens na. Niet alles is de schuld van de slavernij van allang doodgegane blanke voorouders.
pi_193883921
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:43 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

Kan dat misschien komen doordag hun aandeel in de criminalitiet binzonder hoog is? Denk eens na. Niet alles is de schuld van de slavernij van allang doodgegane blanke voorouders.
Maar dat is wel degelijk een oorzaak. Honderden jaren als slaven gehouden, pas sinds de jaren 60 gelijk onder de wet, en in de tijd sindsdien op vele vlakken nog steeds enorm tegengewerkt worden, laten we een Tulsa als voorbeeld nemen.

Armoede veroorzaakt criminaliteit, en als zo'n bevolkingsgroep met bekrompen figuren zoals jij te maken krijgt die maar vast blijven houden aan ranzige vooroordelen, wat verwacht je dan precies?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_193884055
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 04:47 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

Bullshit. Bijna iedere samenkomst van blm met meer dan pak m beet 50 gasten ontaardt in totale chaos, vernielingen, massaplunderingen, brandstichtingen, geweld en soms ook doden.
Zit niet te liegen man. En hou verder je racistische gelul ook maaar voor je.
pi_193884202
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is gezellig in huize Conway. :')
Dat vraag ik me ook af hoe dat gaat tijdens het eten
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193884420
OK. boomer. Second chance.
Read the plans in tweet please.
atrupar twitterde op donderdag 02-07-2020 om 04:57:40 Trump can't name a single second term priority because he has none. He's incapable of planning ahead and just fights his way through each day, moment by moment. https://t.co/5XwXWIWsCj reageer retweet
Guess what. Nothing.
pi_193884494
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:43 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

Kan dat misschien komen doordag hun aandeel in de criminalitiet binzonder hoog is? Denk eens na. Niet alles is de schuld van de slavernij van allang doodgegane blanke voorouders.
School shootings worden vaker gepleegd door blanken. Dan komt vervolgens de mantel der liefde eroverheen door een verklaring voor het gedrag van de persoon te vinden en waarom een 'normale jongen' dit kan doen.

Dan liggen de oorzaken vervolgens in alle externe factoren behalve wapens. :')

Bij zwarte criminelen wordt daar allemaal wat rechtlijniger en minder menselijk over gedaan. Dan zijn 't meer de statistiekjes en het kleurtje.

Het enige wat beide situaties gemeen hebben is dat men niet naar de wapens kijkt.
pi_193884503
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:43 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

Kan dat misschien komen doordag hun aandeel in de criminalitiet binzonder hoog is? Denk eens na. Niet alles is de schuld van de slavernij van allang doodgegane blanke voorouders.
En waarom is hun aandeel in de criminaliteit hoog?

Omdat zwarte mensen in beginsel slechter zijn of omdat een positie in de maatschappij door het verleden (beginnend bij slavernij) slechter is?

Het antwoord op die laatste vraag bepaalt of iemand (onbewust) racistisch denkt of niet.
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:13:55 #221
8369 speknek
Another day another slay
pi_193884582
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:43 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

Kan dat misschien komen doordag hun aandeel in de criminalitiet binzonder hoog is? Denk eens na. Niet alles is de schuld van de slavernij van allang doodgegane blanke voorouders.
Informeer jezelf eens.



[ Bericht 52% gewijzigd door capricia op 02-07-2020 10:45:09 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:16:09 #222
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193884606
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:43 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

Kan dat misschien komen doordag hun aandeel in de criminalitiet binzonder hoog is? Denk eens na. Niet alles is de schuld van de slavernij van allang doodgegane blanke voorouders.
He kijk, de volgende neo-racist is in the house. Zoals altijd begint het enigszins beschaafd, maar na een beetje tegengas komt de aap uit de mouw. Zwarten deugen structureel niet, zijn een minderwaardig menssoort.

Even kijkend naar de VS (heden, verleden, toekomst) zie je een maatschappij waar veel zwarte burgers (dus zeker niet alle, er zijn plenty uitzonderingen) vanaf zijn of haar geboorte extreem veel meer inspanning moet verrichten om een normaal bestaan op te bouwen dan een blanke burger. Dat begint al vanaf de geboorte (achterbuurt, gebroken gezinnen) gaat zo door tijdens de jeugd (slecht onderwijs) tot in de tienerjaren (drugs, bendes). Ontworsteld een individu zich daaraan (wat zeker voorkomt) dan mag hij/zij zich vervolgens extra bewijzen omdat het vinden van een goede baan ook nog eens net iets moeilijker is.

• Sommige blanken janken dan over het feit dat universiteiten plaats maken voor zwarte jongeren.
• Sommige blanken janken over het feit dat zwarte mensen als evenwaardig willen worden gezien.
• Sommige blanken noemen zwarte protestbewegingen terroristisch of maken vergelijkingen met de klan.

Dat soort blanken noemen wij (de andere blanken) dan racisten.
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:22:48 #223
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193884682
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:03 schreef OMG het volgende:
De enige stereotypen die keer op keer worden bevestigd is dat tal van politiekorpsen vol racisten zitten, meer niet.
He politiekorps zit niet "vol" met racisten, daar ga je even uit de bocht, maar ze zitten er wél . Één rotte appel is genoeg om alles weer te laten escaleren. Vooral wanneer die agent een populair figuur is in het korps. Er wordt maar al te snel een oogje dichtgeknepen wanneer iemand uit het korps een vergrijp pleegt. Het snaaien van een donut, een tante niet beboeten, een nek-klem zetten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:24:54 #224
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193884701
Even weer on topic:

Zijn de Trumpfans hier al overtuigd dat Trump op de hoogte was dat de Russen de Taliban betaalden voor het doden van Amerikaanse soldaten?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:07:39 #225
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193885066
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 08:16 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

He kijk, de volgende neo-racist is in the house. Zoals altijd begint het enigszins beschaafd, maar na een beetje tegengas komt de aap uit de mouw. Zwarten deugen structureel niet, zijn een minderwaardig menssoort.

Even kijkend naar de VS (heden, verleden, toekomst) zie je een maatschappij waar veel zwarte burgers (dus zeker niet alle, er zijn plenty uitzonderingen) vanaf zijn of haar geboorte extreem veel meer inspanning moet verrichten om een normaal bestaan op te bouwen dan een blanke burger. Dat begint al vanaf de geboorte (achterbuurt, gebroken gezinnen) gaat zo door tijdens de jeugd (slecht onderwijs) tot in de tienerjaren (drugs, bendes). Ontworsteld een individu zich daaraan (wat zeker voorkomt) dan mag hij/zij zich vervolgens extra bewijzen omdat het vinden van een goede baan ook nog eens net iets moeilijker is.

• Sommige blanken janken dan over het feit dat universiteiten plaats maken voor zwarte jongeren.
• Sommige blanken janken over het feit dat zwarte mensen als evenwaardig willen worden gezien.
• Sommige blanken noemen zwarte protestbewegingen terroristisch of maken vergelijkingen met de klan.

Dat soort blanken noemen wij (de andere blanken) dan racisten.
Uitstekende definitie. Laten we hopen dat het inzinkt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:46:52 #226
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193885646
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:31 schreef Szura het volgende:

[..]

Whut? Er is juist enorm veel (politieke) discussie geweest. Hier is het alleen niet zo enorm gepolariseerd dat het dragen van een mondkapje door een deel van de bevolking direct wordt geassocieerd met ‘pro Rutte’ of ‘anti Rutte’.
Nouja, er is inderdaad politieke discussie en discussie in de media geweest. Maar onder de bevolking een stuk minder. Ik zie buiten het ov ook bijna niemand mondkapjes dragen, zeker de autochtone bevolking niet.

Terwijl het niet aanbevelen van mondkapjes door Trump en tot voor kort Pence als extreem en zeer onverantwoord wordt gezien door liberaal Amerika, heb ik het idee. (Dat idee baseer ik op wat ik lees op Reddit, dus kan er uiteraard naast zitten.)
pi_193886166
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nouja, er is inderdaad politieke discussie en discussie in de media geweest. Maar onder de bevolking een stuk minder. Ik zie buiten het ov ook bijna niemand mondkapjes dragen, zeker de autochtone bevolking niet.

Terwijl het niet aanbevelen van mondkapjes door Trump en tot voor kort Pence als extreem en zeer onverantwoord wordt gezien door liberaal Amerika, heb ik het idee. (Dat idee baseer ik op wat ik lees op Reddit, dus kan er uiteraard naast zitten.)
Mondkapjes worden daar meer dan hier idd gezien als iets wat verstandig is om te doen.

Je hebt daar trouwens ook winkels/bedrijven die het verplichten en om het dan als soort van protest expres niet te doen (en zelfs boos worden als je de toegang geweigerd wordt) komt aardig asociaal over, ook al kun je zelf van mening zijn dat het waarschijnlijk vrij beperkt effect heeft.

Die cultuur van het niet dragen zal ook vaker gepaard gaan met geen afstand houden enzo, want het wel dragen of ander sociaal acceptabel gedrag is natuurlijk super politiek correct en die mensen zijn zelf niet politiek correct vinden ze.
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 11:19:10 #229
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193886665
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 04:30 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

Het gaat erom dat acties van individuele leden nooit op de groep terug te voeren zijn want die staan lekker erbuiten. Zo kon lange tijd de kkk met hun praktijken doorgaan want als iemand toch nog werd opgepakt werd de rest van de groep met rust gelaten. Net als blm eigenlijk. Verder heeft blm ook een hierarchie wanneer het hen uitkomt. Om protesten te organiseren, speeches te houden, marsen te organiseren, mensen te mobiliseren, en fotomomenten te regelen. Dat gebeurt niet zomaar. Daar is planning voor nodig.

Verder kan je achter hen staan of juist niet. Maar dat moet er niet toedoen. Dit zijn gewoon onafhankelijke observaties die niet te ontkennen zijn.
Je lult uit je nek en wel compleet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193886676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je lult uit je nek en wel compleet.
Dat doet half vijf 's nachts met je.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193886811
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 05:06 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

En ze telkens weer te lijf gaan en hele volksbuurten met de grond gelijk maken, dat gaat zeker helpen. :|W Meestal hun eigen buurten ook nog. 😅

Ik zou zeggen laat ze als politie het lekker zelf uitzoeken. De vertegenwoordiging van zwart op zwart misdaad is vele malen hoger dan de aantallen van politiegeweld ooit kan hopen te zijn. Daar hoor de vuist klemmende blm terroristen nooit over. Dat noem ik selectieve verontwaardiging.
Misschien is het wel goed om even herinnerd te worden dat lokale politiemachten, de NSA en de FBI signalen hebben dat de geweldadige rellen mede aangestuurd werden door lokale gangsters (o.a. motorcycle gangs) en witte superioriteits groepen.

quote:
But according to The Nation, which cited an internal FBI situation report, the bureau’s Washington, DC, field office “has no intelligence indicating Antifa involvement/presence” in the violence that took place on Sunday.

The FBI report listed a series of violent acts including instances of bricks being thrown at police officers and a backpack that contained explosives. But based on “CHS [Confidential Human Source] canvassing, open source/social media partner engagement, and liaison,” the bureau had no evidence that those acts were directly linked to antifa, The Nation said.

But the FBI’s report did warn that people associated with a far-right social-media group had “called for far-right provocateurs to attack federal agents” and “use automatic weapons against protesters.”

Politico also reported on Monday that a Department of Homeland Security intelligence note warned law enforcement officials that a white supremacist channel on the encrypted messaging app Telegram encouraged its followers to incite violence to start a race war during the protests.

Citing the FBI, it said that two days after Floyd’s death, the channel “incited followers to engage in violence and start the ‘boogaloo’ – a term used by some violent extremists to refer to the start of a second Civil War – by shooting in a crowd.”
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

Dat de politiek bij monde van Trump, diens puppet Barr en rechtse politici als Gaetz en Cotton alleen naar antifa en BLM wijzen zal niet verbazen maar is vooral projectie en wordt door hun eigen inlichtingendiensten zwaar genuanceerd.

quote:
While federal law enforcement officials say intelligence gathered so far in dozens of investigations shows that some of the chaos was fanned or carried out by agitators from a mix of extremists across the ideological spectrum, both left and right, federal and local officials also say that local criminal groups, including gangs and neighborhood crews known for other criminal activity, posed a major part of the disorder.
[..]
In Los Angeles, police observed a caravan of cars preparing together ahead of a looting spree. In New York, investigators believe it was "opportunist action by regular criminal groups" that led to the ransacking of blocks of ritzy SoHo stores. And in Philadelphia, three men with local criminal records have already been charged with attempting to steal from ATMs.
[..]
While a majority of the protesters are peaceful, there are certainly instigators, agitators and opportunists seeking to exploit these demonstrations to commit violence or rioting, and exactly who these people are, who is driving them, what's driving them, what tactics they use, varies widely sometimes from city to city, sometimes even from night to night."
https://edition.cnn.com/2(...)me-antifa/index.html

Groepen uit alle soorten van het maatschappelijke en politieke spectrum zagen hun kans. Maar we moeten wel de protesten tegen racisme en politiegeweld blijven scheiden van de opportunisten.
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:41:36 #232
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193887024
https://www.nytimes.com/2(...)ns-evangelicals.html

Tja, dat komt er van als je voor een photo-op het terrein van de Episcopal Church of Washington leeg laat jagen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:42:27 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_193887036
Yep, veel van de eerdere discours rond BLM ging over rellen en de moord op twee politieagenten om aan te tonen dat het een stel losgeslagen criminelen waren die er met law and order weer ondergebracht moest worden. Al vrij snel bleken een gedeelte van de rellen door agitators van buiten de staat te komen. Pas weken later bleken die twee politieagenten door een extreemrechtse boogaloo vermoord te zijn. De rellen en plunderingen zijn al weken vrijwel volledig voorbij, maar als je dan in je rechtse fake news bubbel blijft hangen, dan denk je dat law and order nog steeds heel noodzakelijk zijn, in plaats van erkennen dat niet de hele wereld gek is geworden, maar het probleem een stuk dichterbij ligt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:56:37 #234
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193887277
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 00:17 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ja.. ik nu ook :')

Misschien was de KKK een slecht voorbeeld, mijn excuus.

Wat ik probeer te zeggen is dat je tegenwoordig als blanke man een racist bent, totdat het tegendeel is bewezen.

Als ik in de stad fiets of loop en ik kom een donker iemand tegen is er voor mijn gevoel altijd spanning. Ik denk "hij vind me vast een racist" en hij denkt "Dat is een racist"

Geen goede ontwikkeling en ik kan me niet voorstellen dat dit niet het doel is.
Misschien maak jij je er iets te druk over. Daarnaast zijn er heel veel mensen die zeggen dat Black Panthers en BLM e.d. allemaal terroristische organisaties zijn en als je dan verder vraagt doet men net alsof het de zwarte KKK is.

Dan heb je niet helemaal goed opgelet en ben ik bang dat je eigenlijk nogal beïnvloed wordt door wat je leest of hoort. Zo was het verzet tegen de Duitsers natuurlijk ook een terroristische groep...

Edit: Heb nu pas de rest van je comments gelezen, en inderdaad begin je heel raar te zeuren over BLM is KKK. En die zwarten hebben het er zelf naar gemaakt. Maar als jij dan eventueel als racist gezien zou worden omdat je blank bent (of denkt dat ze dat denken) dan ga je huilen.

Zie je dat het misschien projectie van jezelf is? Zou een zwarte man kunnen stellen dat statistisch gezien de meeste blanken racisten zijn als jij kan stellen dat zwarten het er zelf naar maken?

Wat ik wil zeggen is dat je een groep individuelen aankijkt op iets wat een andere individueel doet, maar als zo'n individueel dan zegt dat je een racist bent, telt je eigen groep individuelen ineens niet meer?

[ Bericht 19% gewijzigd door Vis1980 op 02-07-2020 12:07:15 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 donderdag 2 juli 2020 @ 12:05:42 #235
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193887468
Heeft Trump nu weer Poetin nagepraat over die premies op soldaten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 2 juli 2020 @ 12:44:57 #236
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193888010
ddale8 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 04:23:11 Sinclair's Eric Bolling gave Trump a "retake" on his empty answer to Hannity on his priorities for a second term. Here's how Trump answered this time: https://t.co/zKIRKcAtVB reageer retweet
Antwoord van de Klapjosti-in-Chief in de tweet. Weer een bezopen word salad waar geen touw aan vast te knopen is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 2 juli 2020 @ 13:00:35 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_193888222
Nieuwe merch van de Trump campaign







They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193888310
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 12:44 schreef Ulx het volgende:
ddale8 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 04:23:11 Sinclair's Eric Bolling gave Trump a "retake" on his empty answer to Hannity on his priorities for a second term. Here's how Trump answered this time: https://t.co/zKIRKcAtVB reageer retweet
Antwoord van de Klapjosti-in-Chief in de tweet. Weer een bezopen word salad waar geen touw aan vast te knopen is.
Prima te begrijpen toch? Hij legt de focus op de economie: meer en betere trade deals, meer productie in Amerika zelf.
  Overall beste user 2022 donderdag 2 juli 2020 @ 13:08:29 #239
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193888349
Het heeft alleen weinig met de realiteit te maken. Meer dan wat roepen is het niet. Ik zie niets concreets.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 2 juli 2020 @ 13:08:53 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193888356
kylegriffin1 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 13:00:01 The White House is not planning an immediate response to intelligence reports of Russian bounties given to Taliban-linked militants to kill U.S. and coalition forces in Afghanistan because Trump does not believe the reports are true or "actionable." https://t.co/QlMri7QkWi reageer retweet
Zwak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 2 juli 2020 @ 13:09:43 #241
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193888366
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:00 schreef speknek het volgende:
Nieuwe merch van de Trump campaign

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
beetje vergezocht, ze hadden toch wel een wat moderner t-shirt kunnen ontwerpen? Dit is oubolligheid ten top.

nee dan het tshirt die door Biden supporters gedragen wordt:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193888407
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

beetje vergezocht, ze hadden toch wel een wat moderner t-shirt kunnen ontwerpen? Dit is oubolligheid ten top.

nee dan het tshirt die door Biden supporters gedragen wordt:
[ afbeelding ]
Is oubolligheid niet wat je wil als je focust op conservatieve kiezers?
pi_193889029
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Is oubolligheid niet wat je wil als je focust op conservatieve kiezers?
Sarcastisch much...?of je ziet echt niet de overeenkomst...?

ByeDon is goed gevonden zeg. _O-
  donderdag 2 juli 2020 @ 14:15:34 #244
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193889415
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Is oubolligheid niet wat je wil als je focust op conservatieve kiezers?
zoveel conservatieven zijn er niet. Trump zou zich eigenlijk moeten richten op de swingstates, want als je het hele pakketje conservatieven bij elkaar op telt kom je niet aan een meerderheid.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 2 juli 2020 @ 14:21:50 #245
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_193889487
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:00 schreef speknek het volgende:
Nieuwe merch van de Trump campaign

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Da's een focking grap toch zeker?


Hoop ik.
Op het scherp van de snede.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 2 juli 2020 @ 14:53:06 #246
426493 crew  PippenScottie
pi_193889875
Ondertussen in het ultra-liberale Texas.

Politics_Polls twitterde op donderdag 02-07-2020 om 14:47:01 TEXAS
Biden 48% (+2)
Trump 46%
@ppppolls/@emilyslist (D) 6/24-25
https://t.co/Qmoaz481Fd reageer retweet
pi_193889947
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:21 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Da's een focking grap toch zeker?


Hoop ik.
Gewoon een foutje joh. Net als die rooie driehoek die hij steeds had bij z'n antifa huilbuien.

Bij Trump zelf zal het volledig langs hem geen gaan denk ik, die man heeft geen historisch besef en is alleen met zijn ego bezig. Maar het campagneteam maakt de ene na de andere referentie. Wat voor foutjes hebben we nou gezien de laatste twee weken? 14 words, 88/HH, die rooie driehoek en nu dit. Straks begint hij nog over lebensraum joh.

Het staat in ieder geval daadwerkelijk zo op zijn site:https://shop.donaldjtrump.com/products/america-first-tee-1

[ Bericht 15% gewijzigd door BlackLining op 02-07-2020 15:19:44 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:24:42 #248
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_193890270
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gewoon een foutje joh. Net als die rooie driehoek die hij steeds had bij z'n antifa huilbuien.

Bij Trump zelf zal het volledig langs hem geen gaan denk ik, die man heeft geen historisch besef en is alleen met zijn ego bezig. Maar het campagneteam maakt de ene na de andere referentie. Wat voor foutjes hebben we nou gezien de laatste twee weken? 14 words, 88/HH, die rooie driehoek en nu dit. Straks begint hij nog over lebensraum joh.

Het staat in ieder geval daadwerkelijk zo op zijn site:https://shop.donaldjtrump.com/products/america-first-tee-1
Oh, man, wat een tijdlijn, wat een tijdlijn.

Dank voor je reactie.
Op het scherp van de snede.
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 15:42:49 #249
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193890485
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Prima te begrijpen toch? Hij legt de focus op de economie: meer en betere trade deals, meer productie in Amerika zelf.
Tja, hij is degene die niet in staat blijkt om dat voor elkaar te krijgen. Productie banen zijn onder Trump afgenomen en hij heeft niets gepresteerd op het gebied van trade deals
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:47:41 #250
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193890555
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, hij is degene die niet in staat blijkt om dat voor elkaar te krijgen. Productie banen zijn onder Trump afgenomen en hij heeft niets gepresteerd op het gebied van trade deals
Daarnaast zijn het dingen die je makkelijk kunt zeggen. Een beter Amerika, met betere banen en betere trade deals. Het is nogal inhoudsloos.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')