abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193855983

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤ 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤ 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland
Flixable

Categorieën
Films en series zijn ingedeeld in categorieën met elk een eigen code.
In deze lijst zijn alle codes/categorieën opgenomen zodat je gerichter kunt zoeken.

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193856018
Oh shit, die TT is niet handig zie ik
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193856049
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:45 schreef Slayage het volgende:
Oh shit, die TT is niet handig zie ik
Doh :|W

:P
pi_193856732
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:47 schreef StephanL het volgende:

[..]

Doh :|W

:P
Zeg tegen zo'n mod dat ie het moet fixen dan :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193856954
Nee, liever een andere TT Tx :D
pi_193857248
Wat is was er met de TT :?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Admin dinsdag 30 juni 2020 @ 12:15:13 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_193857322
Hoppa, nieuwe TT.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_193858708
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is was er met de TT :?
Er is ook een Dark topic in f en s. Verwarrend natuurlijk. Als de algemene Netflix topic ook zo heet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193858848
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:43 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Gut ik weet nog wel dat er hier eentje nogal commentaar op mij had toen ik zei dat ik de reeks van Dolly Parton-films echte vrouwenfilms vond en het niet echt aan een man zou aanraden om te kijken. Van die waargebeurde-woensdagavondfilms waren dat.

Dead To Me heb ik het eerste seizoen eerst met ene vriend gekeken daarna nog een keer met een andere vriend. Het tweede seizoen ook met 1 van die vrienden gekeken gewoon.

Tweede seizoen vonden we allebei trouwens minder leuk.

Vind het echt niet een typische vrouwenserie, het is geen Gilmore Girls ofzo of die Dolly Parton serie aan films :P
Tweede seizoen Dead To Me gedragen die vrouwen zich dusdanig irritant, dat het, voor een man althans, op momenten wel moeilijk te kijken is
pi_193858859
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 13:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

Er is ook een Dark topic in f en s. Verwarrend natuurlijk. Als de algemene Netflix topic ook zo heet.
Ah helder ^O^.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_193858887
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 14:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Tweede seizoen Dead To Me gedragen die vrouwen zich dusdanig irritant, dat het, voor een man althans, op momenten wel moeilijk te kijken is
Nou voor mij dus ook als vrouw :D
Jammer want we hadden na het eerste seizoen toch wel veel meer ervan verwacht.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 17:15:15 #12
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_193861268
Ik lig een paar jaar achter, maar heb pas sinds kort Netflix. Ben nu bezig aan het laatste seizoen van Sons of Anarchy. Geweldige serie, naar mijn smaak.

Nu wil ik binnenkort beginnen aan Prison Break. Is dat een aanrader?
F.K.A. SuperwormJim
pi_193861446
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik lig een paar jaar achter, maar heb pas sinds kort Netflix. Ben nu bezig aan het laatste seizoen van Sons of Anarchy. Geweldige serie, naar mijn smaak.

Nu wil ik binnenkort beginnen aan Prison Break. Is dat een aanrader?
Sws doen _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Redactie Frontpage dinsdag 30 juni 2020 @ 17:32:45 #14
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_193861509
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik lig een paar jaar achter, maar heb pas sinds kort Netflix. Ben nu bezig aan het laatste seizoen van Sons of Anarchy. Geweldige serie, naar mijn smaak.

Nu wil ik binnenkort beginnen aan Prison Break. Is dat een aanrader?
Fan van Sons of Anarchy? Dan kan ik je zeker Peaky Blinders aanraden. Zelfde stijl, ook veel functioneel geweld
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:46:05 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193861696
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik lig een paar jaar achter, maar heb pas sinds kort Netflix. Ben nu bezig aan het laatste seizoen van Sons of Anarchy. Geweldige serie, naar mijn smaak.

Nu wil ik binnenkort beginnen aan Prison Break. Is dat een aanrader?
PB S1 is extreem goed, daarna kent het wel wat dips omdat ze het concept recyclen. Blijft wel vermakelijk maar zo goed als S1 wordt het nooit meer.

S1 is wel verplichte kost, en zou je als afgesloten geheel kunnen zien.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 18:08:39 #16
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_193862022
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:28 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Sws doen _O_
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

PB S1 is extreem goed, daarna kent het wel wat dips omdat ze het concept recyclen. Blijft wel vermakelijk maar zo goed als S1 wordt het nooit meer.

S1 is wel verplichte kost, en zou je als afgesloten geheel kunnen zien.
Mooi, de keuze is gemaakt. ^O^
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 18:09:27 #17
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_193862028
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:32 schreef Djeez het volgende:

[..]

Fan van Sons of Anarchy? Dan kan ik je zeker Peaky Blinders aanraden. Zelfde stijl, ook veel functioneel geweld
Deze ga ik zeker even opzoeken. 14.gif
F.K.A. SuperwormJim
pi_193862036
Volgend jaar nieuwe en laatste seizoen Ozark op Netflix.

Bron: https://twitter.com/netflixnl/status/1277995316743036928?s=21
pi_193862398
Adú – 2020 12 1:59 uur - Netflix Original | Drama
Vlak bij een Spaanse stad in Noord-Afrika maakt een kind een pijnlijke reis, komt een vader opnieuw in contact met zijn dochter en voelt een kustwacht zich schuldig.

Back to the Future – 1985 6 1:56 uur | Actie, Avontuur, Comedy, Feelgood
De excentrieke uitvinder Doc Brown verandert een DeLorean in een tijdmachine die per ongeluk zijn jonge vriend Marty McFly 30 jaar terug in de tijd stuurt.

Back to the Future Part II – 1989 6 1:48 uur | Actie, Avontuur, Comedy, Feelgood
Marty en Doc zijn er weer in dit vervolg op de kaskraker uit 1985. Het tijdreizende duo gaat naar het jaar 2015 om vijanden van de familie McFly een les te leren.

Big Lebowski, The – 1998 12 1:57 uur | Comedy, Offbeat
Nietsnut Jeff 'De Dude' Lebowski belandt in een gigantische puinhoop van gebeurtenissen als hij wordt verward met een andere man, Lebowski.

BNA – S01 2020 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Michiru is getransformeerd in een beastman-wasbeer. Ze zoekt in de speciale zone van Anima-Stad naar een schuilplaats en antwoorden met hulp van beastman-wolf Shirou.

George Lopez: We'll Do It For Half – 2020 AL 0:51 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Comedian George Lopez bespreekt de toekomst en het verleden van de Amerikaanse Latinx-cultuur. Hij gaat in op immigratie, zijn stoere familie, ouder worden en veel meer.

Homemade – V01 2020 12 - Netflix Original | Drama
Veelgeprezen filmmakers van over de hele wereld bundelen hun creativiteit tijdens de COVID-19-quarantaine in deze gevarieerde collectie van korte films.

How the Grinch Stole Christmas – 2000 6 1:44 uur | Avontuur, Comedy
De Grinch besluit kerst in het dorpje van de Wie's te verpesten maar de vriendelijkheid van kleine Cindy Lou Who en haar familie doen zijn hart smelten.

Ride Along – 2014 12 1:39 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Wanneer zijn praatgrage zwager toetreedt tot de politieschool, neemt een doorgewinterde agent uit Atlanta hem mee op een trip, maar hij krijgt al snel spijt.

Scarface – 1983 16 2:49 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Al Pacino schittert als Cubaanse vluchteling Tony Montana, een drugsbaron in Florida. Hij maakt de fatale fout om high te worden van zijn eigen voorraad.

Scent of a Woman – 1992 AL 2:36 uur | Drama
Om er wat bij te verdienen tijdens de Thanksgiving-vakantie zorgt een arme leerling voor een blinde en gepensioneerde kolonel en zeurpiet.

Snow White & the Huntsman – 2012 12 2:07 uur | Actie, Avontuur, Sci-Fi
In deze nieuwe kijk op het verhaal van Sneeuwwitje neemt het meisje het op tegen de boze koningin met vaardigheden die ze heeft geleerd van de jager die haar moest doden.

Be curious, not judgmental
pi_193862505
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 14:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Tweede seizoen Dead To Me gedragen die vrouwen zich dusdanig irritant, dat het, voor een man althans, op momenten wel moeilijk te kijken is
Ik denk dat ik seizoen twee maar zal skippen dan. Ik vond seizoen 1 eigenlijk al genoeg closure hebben tbh
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193862524
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:

Nu wil ik binnenkort beginnen aan Prison Break. Is dat een aanrader?
Sommigen zeggen dat de serie te lang I doorgegaan anderen zijn lyrisch.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193862572
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik lig een paar jaar achter, maar heb pas sinds kort Netflix. Ben nu bezig aan het laatste seizoen van Sons of Anarchy. Geweldige serie, naar mijn smaak.

Nu wil ik binnenkort beginnen aan Prison Break. Is dat een aanrader?
Absoluut!
(seizoen 5 is wel matig, maar er komt nog een seizoen 6 aan)

En als het bevalt om een gevangenisserie te kijken, is Vis à Vis ook wel een serie die je gezien moet hebben. Ook Avlu (een remake van Wentworth, heb zelf Wentworth niet gezien) is dan een aanrader
pi_193862698
Netflix tegenwoordig voor al mijn streamingplezier? Srsly?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193862871
Back to the future (en dan met name deel 1) een van de beste films ooit gemaakt _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193864070
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:11 schreef TLC het volgende:
Back to the future (en dan met name deel 1) een van de beste films ooit gemaakt _O_
Heb recent de trilogie gezien. Heel tof om op het grote scherm te zien.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 30 juni 2020 @ 21:20:09 #26
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_193864772
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

Sommigen zeggen dat de serie te lang I doorgegaan anderen zijn lyrisch.
Absoluut Prison Break fan hier. Maar ook aanhanger van dat het te lang doorging.
S1 is echt legendarisch goed.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_193865104
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:10 schreef Newone82 het volgende:
Volgend jaar nieuwe en laatste seizoen Ozark op Netflix.

Bron: https://twitter.com/netflixnl/status/1277995316743036928?s=21
Nice! Ene kant wel jammer dat het de laatste is. Maargoed liever sterk afsluiten dan nog 4 matige seizoenen
pi_193865641
Ik ben van plan binnenkort met 24 te beginnen, al moet ik eerst seizoen 2 en 3 van Fauda kijken
(en eigenlijk moet Vis à Vis El Oasis (s5) ook tussendoor, The Rain s3 kan wel even wachten)
Maar... als seizoen 1 al 24 afleveringen heeft en er negen seizoenen zijn... :o
Hoop ik niet dat het zo verslavend is dat ik wil bingen :@ :')
Dat zou de langste serie zijn die ik ooit gezien heb
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 22:41:34 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_193865819
Heeft iemand The Order gekeken?
S02E08 wat een topshow _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_193866585
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:41 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand The Order gekeken?
S02E08 wat een topshow _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, was echt grappig, en totaal onverwacht. :D
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:59:16 #31
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193866893
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:41 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand The Order gekeken?
S02E08 wat een topshow _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik zit in S2 aflevering 2, het heeft iets, ik weet niet wat. Humor sowieso. Wel wat puber-achtig maar niet irritant.
pi_193867008
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:10 schreef Newone82 het volgende:
Volgend jaar nieuwe en laatste seizoen Ozark op Netflix.

Bron: https://twitter.com/netflixnl/status/1277995316743036928?s=21
14 ipv 10 afleveringen, we krijgen het wel opgesplitst blijkbaar in 2 aparte delen van 7 afleveringen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193867050
Oeh, Gladiator zie ik :D

ARE YOU NOT ENTERTAINED ??!!! >:O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator woensdag 1 juli 2020 @ 09:38:44 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_193869378
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 23:59 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ja, ik zit in S2 aflevering 2, het heeft iets, ik weet niet wat. Humor sowieso. Wel wat puber-achtig maar niet irritant.
Ze zijn wat mij betreft ook niet TE jong, als het echt pubers waren geweest had ik het denk ik niet gekeken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_193870776
Dark afgekeken O+ Ik bedacht me ineens dat het zó allemachtig fijn is om een serie te kijken waar niet constant grapjes voor comic relief in zitten _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:39:52 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193875048
Iemand een mening over `unsolved mysteries??

Heb net de 2 seizoenen van Norseman gezien (al een oudje) maar wat is die goed!
Subtiele hints, grof soms onverwachts.. Ja, heb in mijn eentje vaak genoeg hardop gelachen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193875102
Unsolved Mysteries staat er pas sinds vanmorgen op, geef ons even de tijd :P
Tap tap tap
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:01:40 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193875355
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Unsolved Mysteries staat er pas sinds vanmorgen op, geef ons even de tijd :P
Oeps :P :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Admin woensdag 1 juli 2020 @ 16:43:35 #39
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_193875900
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:32 schreef -Wereld- het volgende:
Ik ben van plan binnenkort met 24 te beginnen, al moet ik eerst seizoen 2 en 3 van Fauda kijken
(en eigenlijk moet Vis à Vis El Oasis (s5) ook tussendoor, The Rain s3 kan wel even wachten)
Maar... als seizoen 1 al 24 afleveringen heeft en er negen seizoenen zijn... :o
Hoop ik niet dat het zo verslavend is dat ik wil bingen :@ :')
Dat zou de langste serie zijn die ik ooit gezien heb
Aangezien het "24" heet hebben (bijna) alle seizoen 24 afleveringen. ;)

Maar het is wel de moeite waard. Zeker de eerste seizoenen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_193878415
A Cinderella Story – [VS] 2004 AL 1:35 uur | Comedy, Feelgood
In deze moderne vertolking van het klassieke sprookje speelt Hilary Duff Assepoester, de middelbareschoolstudente Sam.

Ali Baba ve 7 Cüceler | Ali Baba and the Seven Dwarfs – [Turkije] 2015 12 1:54 uur | Actie, Avontuur, Comedy
Een verkoper van tuinkabouters en zijn zwager bezoeken een beurs in Sofia, waar ze bij toeval de smerige zaken van een maffiabaas ontdekken.

Avonturen van Bruintje Beer, De – [Frankrijk] S01 2003 AL | Kinderserie
Een schattig jong beertje leert allerlei lessen wanneer hij gaat sleeën, verdwaalt op een markt, ruzie maakt met zijn mama, zijn speelgoed verzamelt en meer.

Blues Brothers, The – [VS] 1980 6 2:12 uur | Actie, Comedy
Twee kleine criminelen willen het katholieke weeshuis waarin ze zijn opgegroeid redden door hun voormalige band weer bijeen te brengen voor een liefdadigheidsconcert.

Catch Me If You Can – [VS] 2002 12 2:21 uur | Drama, Misdaad
Frank W. Abagnale Jr. doet zich met succes voor als piloot, advocaat en arts – en dat alles voor zijn 21ste verjaardag!

Chico Bon Bon: Het aapje met gereedschap – [VS] S02 2020 AL - Netflix Original | Kinderserie
Gewapend met gereedschap en technische kennis helpen monteur-aapje Chico Bon Bon en zijn Klusteam de mensen van Blunderburg om al hun problemen op te lossen.

Daylight – [VS] 1996 12 1:54 uur | Actie, Thriller
Als een groep forenzen door een explosie vast komt te zitten in een overstroomde tunnel onder de Hudson, proberen reddingswerkers hen te redden voordat ze verdrinken.

Donnie Brasco – [VS] 1997 16 2:06 uur | Drama, Duister, Misdaad
FBI undercover-agent Joe Pistone neemt de identiteit aan van een gangster en juwelendief. Waar hij niet op gerekend had was de hechte vriendschap met 'maffioso' Lefty.

Fullmetal Alchemist – [Japan] S01 2003 12 | Actie, Fantasy, Sci-Fi
De broers Edward en Alphonse willen hun moeder weer tot leven wekken met behulp van alchemie, maar door een chemische reactie worden hun lichamen verwoest.

Gladiator – [VS] 2000 16 2:35 uur | Actie, Drama
Een Romeinse generaal die de troonopvolger is van de overleden keizer, wordt ter dood veroordeeld door de machtswellustige zoon van de overleden heerser.

Gotham – [VS] S05 2014 16 | Drama, Misdaad
Lang voordat hij commissaris werd, bestreed de onervaren politieagent James Gordon misdaad en corruptie in Gotham City om de moord op de ouders van Bruce Wayne te wreken.

Grease – [VS] 1978 6 1:50 uur | Comedy, Musical, Romantisch, Tienerfilm
John Travolta en Olivia Newton-John schitteren in deze musical over een vetkuif en het lieve meisje op wie hij verliefd wordt. Tot grote ergernis van zijn vrienden.

Holiday, The – [VS] 2006 6 2:15 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Amanda uit Los Angeles en de Londense Iris zitten vast in een vicieuze cirkel van doodlopende relaties met ontrouwe mannen, en besluiten woningruil te doen.

Hot Fuzz – [VK] 2007 16 2:00 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Een politieman uit Londen moet onderzoek verrichten in een schijnbaar saai plaatsje dat plotseling wakker wordt geschud door een aantal macabere 'ongelukken'.

Hotel Transsylvanië – 2012 6 1:31 uur | Comedy, Fantasy
De eigenaar van Hotel Transsylvanië, Dracula, doet dubbel werk als overbezorgde vader wanneer een ongewenste aanbidder interesse toont voor zijn tienerdochter.

How to Lose a Guy in 10 Days –[VS] 2003 6 1:56 uur | Comedy, Romantisch
Een speler wedt met zijn collega's dat hij een vrouw in tien dagen verliefd op hem kan laten worden. Maar hij wedt op de verkeerde: een schrijfster met een eigen agenda.

Hudson Hawk – [VS] 1991 12 1:40 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Een geveltoerist wordt na zijn vrijlating afgeperst om nog één klus te doen: hij moet een uitvinding van Leonardo da Vinci stelen waarmee lood in goud verandert.

Identity Thief – [VS] 2013 12 1:51 uur | Comedy, Misdaad
Als een man in Colorado beschuldigd wordt van misdaden die hij niet gepleegd heeft gaat hij op zoek naar zijn identiteitsdief die in Florida woont.

Insidious: Chapter 3 – [VS] 2015 16 1:37 uur | Horror
Als de helderziende Elise Rainier met tegenzin een tiener helpt contact te zoeken met haar overleden moeder, laat ze onbedoeld een demon vrijkomen die het meisje kwelt.

Into the Storm – [VS] 2014 12 1:29 uur | Actie, Avontuur
Als een stadje wordt verwoest door een stel tornado's, haasten de meeste inwoners zich richting veiligheid. Anderen proberen de wervelwinden juist vast te leggen op film.

It's Kind of a Funny Story – [VS] 2010 AL 1:41 uur | Comedy, Drama
Tiener Craig laat zich opnemen op de psychiatrische afdeling maar dat pakt anders uit als hij bij de volwassen patiënten geplaatst wordt.

Journey 2: The Mysterious Island – [VS] 2012 9 1:34 uur | Actie, Avontuur
Als een noodsignaal hem naar de locatie van z'n grootvader op een onbekend eiland leidt, vormt tiener Sean een team samen met een verrassende bondgenoot: zijn stiefvader.

Karppi | Deadwind – [Duitsland/Finland] S02 2018 16 - Netflix Original | Duister, Intellectueel, Misdaad, Mystery
Slechts enkele maanden na een tragisch verlies onderzoekt rechercheur Sofia Karppi de moord op een vrouw die banden heeft met een bouwbedrijf in Helsinki.

Little Women – [VS] 1994 6 1:58 uur | Feelgood, Historisch drama
Vier zussen en hun moeder gaan om met de ups en downs van het leven tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog nadat hun vader hen heeft verlaten om mee te vechten.

MacGruber – [VS] 2010 12 1:30 uur | Comedy, Satire
De onhandige voormalige geheim agent MacGruber moet weer aan de bak om een sluwe slechterik tegen te houden die Washington D.C. wil verwoesten met een kernwapen.

Miami Vice – [VS] 2006 16 2:12 uur | Actie, Misdaad, Thriller
In een poging om de groep te identificeren achter een reeks recente moorden werken detectives Tubbs en Crockett undercover met een drugsdealer uit Zuid-Florida.

Nitro Circus: The Movie – [VS] 2012 9 1:32 uur | Comedy
Maak kennis met de opwindende wereld van freestyle motorcrosser Travis Pastrana en zijn vrienden, terwijl ze wereldwijd de meest ongelooflijke stunts uitvoeren.

Pek Yakında | Coming Soon – [Turkije] 2014 12 2:13 uur | Comedy
Een voormalige figurant probeert zijn vrouw terug te winnen door een fantasyfilm te maken, maar hij noch zijn team heeft een talent voor filmmaken.

Pitch Perfect – [VS] 2012 12 1:51 uur | Comedy, Feelgood, Musical
Deze muzikale comedy gaat over de wereld van a-capellagroepen die het opnemen tegen elkaar in een zinderende wedstrijd.

Public Enemies – [VS] 2009 16 2:19 uur | Actie, Misdaad
In de nasleep van de Grote Depressie bloeit de misdaad op, en het is aan J. Edgar Hoover en de FBI om de criminelen in te rekenen.

Queen of the South – [VS] S01-04 2016 16 | Drama, Misdaad
Teresa wordt gedwongen te werken voor een drugskartel dat haar vriend heeft vermoord. Met haar levenservaring, een vriend en een mysterieus notitieblok moet ze overleven.

Robin Hood – [VK/VS] 2010 12 2:20 uur | Actie, Avontuur, Drama
In deze groots aangepakte adaptatie, ontmoet soldaat Robin de stervende Robert uit Loxley en belooft hij hem zijn zwaard terug te geven aan zijn familie in Nottingham.

San Andreas – [VS] 2015 12 1:54 uur | Actie
Een verwoestende aardbeving treft Californië. Een helikopterpiloot en zijn aanstaande ex-vrouw moeten hun dochter redden voordat er een tweede komt.

Say I Do – [VS] S01 2020 AL - Netflix Original | Feelgood, Reality
In deze realityshow worden stellen die obstakels moesten overwinnen, verrast met een droombruiloft die in minder dan een week door drie experts wordt georganiseerd.

Sjakie en de chocoladefabriek – [VS] 2005 6 1:54 uur | Avontuur
De excentrieke Willy Wonka stelt zijn chocoladefabriek open voor vijf gelukskinderen en deelt met hen de geheimen van zijn verbazingwekkende lekkernijen.

Sotto il sole di Riccione | Under the Riccione Sun – [Italië] 2020 12 1:42 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een groepje tieners raakt bevriend tijdens een vakantie op de stranden van Riccione en steunt elkaar in romantische relaties en zomerliefdes.

Ted – [VS] 2012 12 1:46 uur | Comedy
Een feestende, grofgebekte teddybeer komt tot leven en dreigt een obstakel te worden voor zijn mensenvriend. Deze wil volwassen worden en in het huwelijksbootje stappen.

Teen Titans Go! – [VS] S05 2013 6 | Kinderserie
De superhelden Robin, Starfire, Raven, Beast Boy en Cyborg beschermen Jump City tegen slechteriken als ze het niet te druk hebben met gekibbel en onderlinge rivaliteit.

Twister – [VS] 1996 12 1:52 uur | Actie, Thriller
Twee van elkaar vervreemde meteorologen werken samen om hun nieuwe technologie in te zetten tijdens een reeks hevige tornado's.

Unsolved Mysteries – [VS] V01 2020 12 - Netflix Original | Docuserie
Deze spannende revival van de bekende documentaireserie gaat over waargebeurde, raadselachtige verdwijningen, schokkende moorden en bovennatuurlijke ervaringen.

Wrecked – [VS] 2011 16 1:30 uur | Duister, Mystery, Psychologische thriller
Een man wordt wakker in een gecrashte auto zonder zicht op redding. Hij probeert te overleven en herinnert zich beetje bij beetje hoe hij daar terecht is gekomen.

You, Me and Dupree – [VS] 2006 12 1:49 uur | Comedy
Nadat hij zijn jeugdvriend heeft geholpen, verliest Randy zijn baan en wordt een kroegloper die zich vastklampt aan een pasgetrouwd stel.

Be curious, not judgmental
  woensdag 1 juli 2020 @ 19:43:05 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193878654
I got chilllllls
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 1 juli 2020 @ 19:43:42 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193878663
They're multiplying
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193878681
Ik zie dat KassandraGODIN speelt in de Eurovisie film, nu wil ik bijna de film helemaal zien.
SOONY
pi_193878697
Ze hebben weer een blik open getrokken met oude shit of films die er al hebben op gestaan......
SOONY
pi_193879778
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
I got chilllllls
1978 was een topjaar *O*

8-)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193879786
Olijfje O+ O+
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193882710
Bestaat er ook zo iets als een spin-off van een spin-off ?

Ik zie namelijk El Camino Christmas staan :P ~:)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193885014
Be curious, not judgmental
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:28:46 #49
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_193885299
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Dark afgekeken O+ Ik bedacht me ineens dat het zó allemachtig fijn is om een serie te kijken waar niet constant grapjes voor comic relief in zitten _O_
Humor in een Duitse serie is sowieso niet very likely :+
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_193886677
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
I got chilllllls
Zal ook wel gecensureerd worden binnenkort -O-
Be curious, not judgmental
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')