abonnement Unibet Coolblue
pi_193859623
En dit is zo'n voorbeeld vande verschrikkelijke ethnic profiling die donkere Amerikanen ondergaan door de verschrikkelijke Amerikaanse politie


:') :') :') :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:23:25 #203
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193860593
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:28 schreef Isdatzo het volgende:

Niet dat plaatje, maar mijn redenatie lijkt me aardig solide.
En daar denk ik dus anders over aangezien er een gapend gat zit tussen plunderen en vreedzaam... Maar dat kwartje wil maar niet vallen bij jou.

quote:
En hoezo werkt dat niet zo? Ik stel iets, waarop jij reageert dat er niks van klopt. Ik leg uit waarom ik dat zeg, en vervolgens vraag ik aan jou waarom jij van mening bent dat het niet klopt. Dat is niet zo gek, wel?
Wie stelt bewijst, zo werkt het normaliter. En ik ben simpelweg van mening dat jouw stelling ver bezijden de waarheid is. Jij bent van mening dat het er allemaal vreedzaam aan toegaat omdat er geen complete steden zijn platgebrand... Op die manier kun je een treffen van hooligans met de ME ook wegzetten als "vreedzaam" omdat de betreffende stad niet tot het laatste huis afgebrand is.

En ik heb je al uitgelegd waarom ik er anders over denk, zie alle berichtgeving omtrent de incidenten van BLM.

quote:
Je vergeet even dat niet ik, maar jij hier diegene bent die iets opmerkelijks claimt.
Jij claimt dat het een "vreedzame oprechte" club is, ik niet.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:27:59 #204
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193860663
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Alles wat tussen plunderen en vreedzaam in zit...
Ja, en waar doel je dan concreet op?
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:54:09 #205
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193861004
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:27 schreef Poem_ het volgende:

Ja, en waar doel je dan concreet op?
Dus in deze hele ondertussen 34 delige reeks ben je niks tegengekomen wat tussen plunderen en vreedzaam in zit? We hebben het nu al 34 delen lang over een stel Hare Krishna's op de dam ofzo?

Je hebt dus niks gelezen over trespassing, lui inelkaar beuken, mensen uit auto's trekken, schelden en geweld van BLM tegen lui die het niet met je eens zijn, stelen, spullen van mensen afpakken, beelden bekladden/ vernielen, CHOP/CHAZ etc. etc.? Of denk je echt dat maar iets van 5% daar verantwoordelijk voor is? Ik denk dat je op zijn best op een fifty fifty verdeling uitkomt. Maar goed, ik heb het idee dat we hier toch niet gaan uitkomen.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:59:54 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193861078
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus in deze hele ondertussen 34 delige reeks ben je niks tegengekomen wat tussen plunderen en vreedzaam in zit? We hebben het nu al 34 delen lang over een stel Hare Krishna's op de dam ofzo?

Je hebt dus niks gelezen over trespassing, lui inelkaar beuken, mensen uit auto's trekken, schelden en geweld van BLM tegen lui die het niet met je eens zijn, stelen, spullen van mensen afpakken, beelden bekladden/ vernielen, CHOP/CHAZ etc. etc.? Of denk je echt dat maar iets van 5% daar verantwoordelijk voor is? Ik denk dat je op zijn best op een fifty fifty verdeling uitkomt. Maar goed, ik heb het idee dat we hier toch niet gaan uitkomen.
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 23:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jij denkt dat het merendeel van de mensen die deelnamen aan demonstraties de door jou genoemde (of soortgelijke) gedragingen hebben gepleegd.

Wat denk je dat er gebeurt wanneer er miljoenen mensen lui in elkaar beuken, auto's jatten en gaan stelen? Daar is echt in de verste verte geen sprake van geweest.
Jij denkt dat je op basis van wat er in dit topic voorbij komt aan beelden een goed beeld kan vormen van de verhouding ellende/vreedzaam? Nogmaals: er hebben mil-joe-nen mensen deelgenomen aan die demonstraties.

Met die 5% zit je in elk geval dichter bij de waarheid dan met 50%. Maar inderdaad, ik vrees ook dat we er niet uit gaan komen.
Huilen dan.
pi_193861153
quote:
Die hebben inmiddels ook wel door dat het goed werkt om óveral "white supremacy" in te zien, maakt niet uit wat, een standbeeld, een merknaam, een witte auto, witte mensen, een vlag, straatnamen, je kunt het werkelijk waar overal op labelen en het scoort. Misschien nog wel krachtiger dan "racism". Wil je verandering? Stemmen op de Democrats!
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:09:41 #208
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193861191
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
Jij denkt dat je op basis van wat er in dit topic voorbij komt aan beelden een goed beeld kan vormen van de verhouding ellende/vreedzaam? Nogmaals: er hebben mil-joe-nen mensen deelgenomen aan die demonstraties.
Ja en? Wat voor autoriteit ben jij eigenlijk op dit gebied? Wat precies maakt dat jouw mening zwaarder weegt dan die van mij? Waarom heb jij meer gelijk dan mij? Jij doet een claim op basis van je eigen onderbuik waar ik niet in geloof en ik kan dan geen goed beeld vormen... Wat is dat voor arrogantie?

quote:
Met die 5% zit je in elk geval dichter bij de waarheid dan met 50%.
Ik vind van niet.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:25:58 #209
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193861410
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus in deze hele ondertussen 34 delige reeks ben je niks tegengekomen wat tussen plunderen en vreedzaam in zit? We hebben het nu al 34 delen lang over een stel Hare Krishna's op de dam ofzo?

Je hebt dus niks gelezen over trespassing, lui inelkaar beuken, mensen uit auto's trekken, schelden en geweld van BLM tegen lui die het niet met je eens zijn, stelen, spullen van mensen afpakken, beelden bekladden/ vernielen, CHOP/CHAZ etc. etc.? Of denk je echt dat maar iets van 5% daar verantwoordelijk voor is? Ik denk dat je op zijn best op een fifty fifty verdeling uitkomt. Maar goed, ik heb het idee dat we hier toch niet gaan uitkomen.
Als we uitgaan van de miljoenen deelnemers aan demonstranten lijkt 5% me een redelijke schatting, ja. Maar desnoods ga je uit van 10 of 20%. Ook goed.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:26:40 #210
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193861418
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:25 schreef Poem_ het volgende:

Als we uitgaan van de miljoenen deelnemers aan demonstranten lijkt 5% me een redelijke schatting, ja. Maar desnoods ga je uit van 10 of 20%. Ook goed.
Lijkt mij niet.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:28:24 #211
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193861444
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:26 schreef AchJa het volgende:

[..]

Lijkt mij niet.
Er zijn miljoenen demonstranten op de been geweest, waarvan dus zo'n beetje de helft er van geweld zou hebben toegepast? :D
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:33:07 #212
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193861519
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:28 schreef Poem_ het volgende:
Er zijn miljoenen demonstranten op de been geweest, waarvan dus zo'n beetje de helft er van geweld zou hebben toegepast? :D
Zucht.... De doelpalen worden ook per reactie verzet door jullie he? Plunderingen, steden afbreken, rellen, geweld... _O-

Alles anders dan "vreedzaam en oprecht", knoop dat nou eens in je oren en kom dan terug ja?
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:36:38 #213
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193861561
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zucht.... De doelpalen worden ook per reactie verzet door jullie he? Plunderingen, steden afbreken, rellen, geweld... _O-

Alles anders dan "vreedzaam en oprecht", knoop dat nou eens in je oren en kom dan terug ja?
Ik vroeg je net naar concrete voorbeelden en toen had je het hier over:

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:54 schreef AchJa het volgende:
Je hebt dus niks gelezen over trespassing, lui inelkaar beuken, mensen uit auto's trekken, schelden en geweld van BLM tegen lui die het niet met je eens zijn, stelen, spullen van mensen afpakken, beelden bekladden/ vernielen, CHOP/CHAZ etc. etc.? Of denk je echt dat maar iets van 5% daar verantwoordelijk voor is? Ik denk dat je op zijn best op een fifty fifty verdeling uitkomt. Maar goed, ik heb het idee dat we hier toch niet gaan uitkomen.
Dat bestaat toch voornamelijk uit geweld. Dus wat je net noemde valt onder geweld en plunderen en rellen valt daar eveneens onder.

Dus met andere woorden: jij wil stellen dat van de miljoenen demonstranten er zo rond de 50% zich schuldig maakten aan geweld?
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:37:59 #214
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193861583
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:36 schreef Poem_ het volgende:

Ik vroeg je net naar concrete voorbeelden en toen had je het hier over:

Dat bestaat toch voornamelijk uit geweld. Dus wat je net noemde valt onder geweld en plunderen en rellen valt daar eveneens onder.

Dus met andere woorden: jij wil stellen dat van de miljoenen demonstranten er zo rond de 50% zich schuldig maakten aan geweld?
Jij mist het deel "etc etc"?

Prima joh... :')

Maar goed, ik ben benieuwd waar ik die brillen kan kopen om te zien dat het 1 groot vreedzaam circus is...
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:40:42 #215
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193861623
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jij mist het deel "etc etc"?

Prima joh... :')

Maar goed, ik ben benieuwd waar ik die brillen kan kopen om te zien dat het 1 groot vreedzaam circus is...
Dat beweert niemand. Jij stelt echter dat zo'n 50%(!) van de demonstranten niet zouden 'deugen'.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:48:52 #216
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193861729
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:40 schreef Poem_ het volgende:

Dat beweert niemand. Jij stelt echter dat zo'n 50%(!) van de demonstranten niet zouden 'deugen'.
Geef eerst maar eens een fatsoenlijke onderbouwing van die 95% claim van je voordat je de bal bij mij probeert neer te leggen.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:51:37 #217
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193861769
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

Geef eerst maar eens een fatsoenlijke onderbouwing van die 95% claim van je voordat je de bal bij mij probeert neer te leggen.
Miljoenen demonstranten, een miljoen gewelddadige delicten?

Zelfs Marokkanen halen die verhouding niet, maar de BLM-demonstranten hebben ineens, geheel onverklaarbaar, een ontzettende neiging om geweld in te zetten? :D
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:54:21 #218
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193861811
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:51 schreef Poem_ het volgende:

Miljoenen demonstranten, een miljoen gewelddadige delicten?

Zelfs Marokkanen halen die verhouding niet, maar de BLM-demonstranten hebben ineens, geheel onverklaarbaar, een ontzettende neiging om geweld in te zetten? :D
Waar blijft het bewijs?
pi_193862885
Timcast twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 14:20:47 I love how the Revolution™ has corporate sponsorship https://t.co/zlG3EUlABV reageer retweet
_O-
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:29:58 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193863132
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja en? Wat voor autoriteit ben jij eigenlijk op dit gebied?
Geen. Alleen volgt wat ik zeg logisch uit de beschikbare informatie.
quote:
Wat precies maakt dat jouw mening zwaarder weegt dan die van mij? Waarom heb jij meer gelijk dan mij? Jij doet een claim op basis van je eigen onderbuik waar ik niet in geloof en ik kan dan geen goed beeld vormen... Wat is dat voor arrogantie?
Haha. Mijn onderbuik? De ironie.
quote:
[..]

Ik vind van niet.
Dat is raar, maar dat staat je vrij natuurlijk. Je mag ook vinden dat de maan een gigantische ijslolly is, maar dat maakt het niet minder waar.
Huilen dan.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:34:14 #222
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193863211
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:29 schreef Isdatzo het volgende:

Geen. Alleen volgt wat ik zeg logisch uit de beschikbare informatie.

Haha. Mijn onderbuik? De ironie.
Jouw claim. Jouw "waarheid". Ergo, jouw onderbuik.

quote:
Dat is raar, maar dat staat je vrij natuurlijk. Je mag ook vinden dat de maan een gigantische ijslolly is, maar dat maakt het niet minder waar.
Want wat jij zegt is wel waar natuurlijk... Kom nou maar gewoon met bewijs van je gedane claims.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:39:38 #223
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193863313
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Waar blijft het bewijs?
quote:
The unrest began as local protests in the Minneapolis–Saint Paul metropolitan area of Minnesota before quickly spreading nationwide and in over 60 countries internationally in support of the Black Lives Matter movement. By June 13, over 2,000 cities and towns in the United States and around the world saw protests and demonstrations as protests extended for a fourth week overlapping with the observation of Juneteenth. Many police have responded to the protests with more police brutality, against the protesters, as well as bystanders and medics.

While the majority of protests have been peaceful, demonstrations in some cities descended into riots and looting, with more being marked by street skirmishes and significant police brutality, notably against peaceful protesters and reporters. At least 200 cities in the U.S. had imposed curfews by June 3, while at least more than 30 states and Washington, D.C, activated over 62,000 National Guard personnel due to the mass unrest. By June 3, at least 11,000 people had been arrested, including all four police officers involved in the arrest which led to Floyd's death.
quote:
Far more peaceful protestors turned up in person or contributed online than any criminals or subversive forces. According to the Washington Post's fact-checking unit as of June 22, 2020, police had made 14,000 arrests in 49 cities since the protests began, by far the most being locals charged with low-level offenses, such as violating curfew or blocking a roadway. However, expert analysis, media reporting and police records do point to a few lone anarchists, extremist groups and radicals using the moment opportunistically to incite violence or attempt to spread their own messages. Experts at the Institute for Research and Education on Human Rights mapped the appearance of various right wing or far-right actors or extremist groups at rallies throughout the country; by June 19, there had been 136 confirmed cases, with many unconfirmed and adding to the numbers daily. The groups included Boogaloo Boys, Three Percenters, Oath Keepers, Proud Boys, neo-Confederates, white nationalists, and an assortment of “militias”. However, spokesperson Devin Burghart said that the main white nationalist groups are "exponentially larger online and exponentially more racist and violent online" rather than turning up in person at this point.

Those involved in looting and riotous behavior were not ideologically organized, although many were motivated by anger towards police. Others just took advantage of the occasion for personal gain. However, the vast majority of protests and protestors rallied peacefully.[153]

A few vigilante groups or militias turned up, mostly in small towns and rural areas, with these groups having a large overlap with those who protested against pandemic restrictions in April. Individuals were mainly white males, and often in states with permissive gun laws.

The Boogaloo Boys, who do not fit any single profile and are not an organized group, but in general are pro-gun and anti-authoritarian, have turned up at at least 40 of the protests, several reportedly linked with violence.

Antifa too are not an organized group, and while it's likely that some of those who identify as antifa have turned up at protests, none have been cited as having been charged with any offenses.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:41:23 #224
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193863340
stillgray twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 18:24:22 A blac bloc Antifa/BLM militant fired multiple times into an SUV in Provo, Utah during a Black Lives Matter demonstration on Monday. https://t.co/KmsK6pgagc reageer retweet
stillgray twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 18:24:22 Zoomed in and slowed down video of the anti-police militant firing a handgun into the vehicle as it attempted to escape the mob. https://t.co/qsAIb24NG2 reageer retweet
lekker schieten op mensen die gewoon naar hun plaats van bestemming willen :{
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:45:11 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193863389
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jouw claim. Jouw "waarheid". Ergo, jouw onderbuik.
[..]

Want wat jij zegt is wel waar natuurlijk... Kom nou maar gewoon met bewijs van je gedane claims.
Het is een kwestie van simpele logica. Je bestrijdt toch niet dat er miljoenen mensen op de been waren? Hoe kan je dan met droge ogen beweren dat het merendeel daarvan zich schuldig heeft gemaakt aan gedragingen zoals

quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 23:13 schreef AchJa het volgende:

lui inelkaar beuken, auto's jatten, anderen intimideren, illegaal eigendommen betreden, eigendommen afpakkem etc
zonder dat er aanwijzingen voor zijn dat dit soort praktijken op grote schaal plaatsgevonden hebben. Of in elk geval, die aanwijzingen heb ik niet gezien en jij hebt ze ook niet aangeleverd.

Het is niet zo gek dat wanneer er miljoenen ontevreden mensen, verspreid over honderden demonstraties, op de been zijn, er her en der wat fout gaat (niet goed te praten, maar zo is het nou eenmaal). Kijk eens naar een normale uitgaansavond in een willekeurige grote stad. Dat er elke avond wel enkele vechtpartijen zijn, betekent toch ook niet dat het merendeel van de mensen die op stap gaan uit is op ruzie?

Evenzo zijn er bij elke beladen voetbalwedstrijd wel ongeregeldheden (van verschillend formaat). Daaruit volgt toch niet dat het merendeel van de voetbalfans een bende losgeslagen hooligans is?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')