Tja...twitter:FCShakhtyorEN twitterde op zondag 14-06-2020 om 21:07:01Honestly though, there were more fans there today than normal, but hearing the fans roar especially when BATE scored. And the decent noise when we scored. As well as the home fans going mad when we equalised. That's proper football! Shove your fake crowd noise up your arse. TIA⚒️ reageer retweet
Oehquote:Op dinsdag 30 juni 2020 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk eens, helemaal voor jou!
[ afbeelding ]
wel k verhaal was je mee bezig dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 02:22 schreef Strani het volgende:
Nou, klaar met werken, meteen maar op bed aan. Truste!
Geen verhaal hoor, zo spannend was het niet. Ik moest uitvogelen of een gele kaart in een wedstrijd wel of niet had plaastsgevonden. Als het zo was, dan was het tijdens replays voor een doelpunt. Helaas gaf Twitter ook geen duidelijkheid.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 02:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wel k verhaal was je mee bezig dan?
weltrusten!
quote:
Ik had dat gisteren, maar ga vanavond ook maar vroeg op bed.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben moe.![]()
Vanavond op tijd naar bed.
Gisteravond viel ik ook al bijna in slaap, maar vervolgens pas na tienen ook daadwerkelijk mijn bed opzoeken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik had dat gisteren, maar ga vanavond ook maar vroeg op bed.
Strani zie je ook zelden voor 11 uur postenquote:
Andere ritmes.quote:
quote:
Dan is het een zware dag voor de mensheidquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die postte ik vanmorgen ook al.
Ah, is de jeuk wel al wat verminderd?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:37 schreef Arizona het volgende:
Mogguh.
Ben ook moe, ik slaap slecht van de jeuk en de verbouwstress
Vanavond vroeg slapen zit er niet in want ik heb tennisles tot 22:00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |