Tja...twitter:FCShakhtyorEN twitterde op zondag 14-06-2020 om 21:07:01Honestly though, there were more fans there today than normal, but hearing the fans roar especially when BATE scored. And the decent noise when we scored. As well as the home fans going mad when we equalised. That's proper football! Shove your fake crowd noise up your arse. TIA⚒️ reageer retweet
Oehquote:Op dinsdag 30 juni 2020 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk eens, helemaal voor jou!
[ afbeelding ]
wel k verhaal was je mee bezig dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 02:22 schreef Strani het volgende:
Nou, klaar met werken, meteen maar op bed aan. Truste!
Geen verhaal hoor, zo spannend was het niet. Ik moest uitvogelen of een gele kaart in een wedstrijd wel of niet had plaastsgevonden. Als het zo was, dan was het tijdens replays voor een doelpunt. Helaas gaf Twitter ook geen duidelijkheid.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 02:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wel k verhaal was je mee bezig dan?
weltrusten!
quote:
Ik had dat gisteren, maar ga vanavond ook maar vroeg op bed.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben moe.![]()
Vanavond op tijd naar bed.
Gisteravond viel ik ook al bijna in slaap, maar vervolgens pas na tienen ook daadwerkelijk mijn bed opzoeken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik had dat gisteren, maar ga vanavond ook maar vroeg op bed.
Strani zie je ook zelden voor 11 uur postenquote:
Andere ritmes.quote:
quote:
Dan is het een zware dag voor de mensheidquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die postte ik vanmorgen ook al.
Ah, is de jeuk wel al wat verminderd?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:37 schreef Arizona het volgende:
Mogguh.
Ben ook moe, ik slaap slecht van de jeuk en de verbouwstress
Vanavond vroeg slapen zit er niet in want ik heb tennisles tot 22:00 uur
Zoiets jaquote:
Wat waren ze allemaal voor spannends aan het doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:23 schreef molloot200 het volgende:
Zo fijn als de mensen op de badkamer zo hard geluid maken dat je om 7:00 wakker wordt terwijl je je bed eigenlijk niet uit hoeft
Och hemelquote:
Zal die dat ooit zijn?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemelDe wereld is nog niet klaar voor Jobi 2.0.
Het wordt het begin van het einde ben ik bangquote:
Gokje. Laat gaan slapen, later op, later ontbijten. Onprettig gevoel in de maag.quote:
Die komt hier altijd vrij stipt om 13:30.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Strani zie je ook zelden voor 11 uur posten
Helemaal niksquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat waren ze allemaal voor spannends aan het doen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:37 schreef Arizona het volgende:
Mogguh.
Ben ook moe, ik slaap slecht van de jeuk en de verbouwstress
Vanavond vroeg slapen zit er niet in want ik heb tennisles tot 22:00 uur
quote:
quote:
Of ben jķj nog niet klaar voor Jobi 2.0?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemelDe wereld is nog niet klaar voor Jobi 2.0.
Het viel gisteren juist wel meequote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gokje. Laat gaan slapen, later op, later ontbijten. Onprettig gevoel in de maag.
Laat mij iig zeggen dat het vaak samenvalt met nachtbraker.
Ohquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Helemaal niksTandenpoetsen en zo, zich klaarmaken voor de dag
Ik maak deel uit van de wereldquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of ben jķj nog niet klaar voor Jobi 2.0?
Ah, jij houdt de administrani beter bij dan ikquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die komt hier altijd vrij stipt om 13:30.
Tweetakttandenborstel met 35 pkquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhHoe kun je daar nou zoveel geluid bij maken joh
quote:
Mocht ik ooit willen samenwonen met iemand, dan wordt zoiets wel een dealbreaker hoorquote:
Hahaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, jij houdt de administrani beter bij dan ikDank je!
Oh gezellig! Wilde gok: pretparken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een gesprek had met @:Hamlapjes Ik weet alleen niet meer waar het over ging
Na vandaag heb je de kutste dag deze week weer gehad!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:47 schreef Guanabana het volgende:
Dinsdag, de kutste dag van de week voor mij
Maarja, go me
Ik weet het echt niet meer, maar dan houden we het daar maar op ja!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh gezellig! Wilde gok: pretparken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |