Doen doen doen!quote:Op maandag 29 juni 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik wilde Avatar sowieso nog kijken op Netflix binnenkort omdat ik het op tv nooit echt in volgorde heb gezien en voor de beleving wil ik dat nog wel eens meemaken
Ik kan er niet zo snel 1 opnoemen, die van death note, attack on titan, ghost in the shell vond ik iig niet zo heel veel aan.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat zou jij eerder moeten weten denk ik
Oh dat moet je wel echt doen! HEb ik vorig jaar ook gedaan, dan is het wel echt leuk.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik wilde Avatar sowieso nog kijken op Netflix binnenkort omdat ik het op tv nooit echt in volgorde heb gezien en voor de beleving wil ik dat nog wel eens meemaken
Dan denk ik het niet inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2020 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo snel 1 opnoemen, die van death note, attack on titan, ghost in the shell vond ik iig niet zo heel veel aan.
Yes ik ben niet de enige! Alleen laatste aflevering was echt heel gek en matig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem nog nooit gezienquote:Op maandag 29 juni 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
Avatar is de enige film ooit die ik twee keer ben gaan kijken in de bioscoop. In 3D
Ja natuurlijk, de serie was ook gewoon op kinderen gericht (uitgezonden op Nickelodeon). Dus dat verwacht ik ook niet zo zeer, maar ik denk dat het nog steeds wel leuk om te kijken isquote:Op maandag 29 juni 2020 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat moet je wel echt doen! HEb ik vorig jaar ook gedaan, dan is het wel echt leuk.
Al had avatar van mij wel ieeeets meer ehm, bloed mogen hebben. Maarja snap wel dat ze het voor alle leeftijden willen houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste betje dat ik weer eens sinds corona plaats.
quote:Op maandag 29 juni 2020 23:48 schreef skysherrif het volgende:
Jaaaaaaaa getafe scoort
Dat ik dat ooit zou zeggenNetjes, netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste betje dat ik weer eens sinds corona plaats.
Zij hebben het niet over de blauwe ruimte-Pocahontasquote:Op maandag 29 juni 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
Avatar is de enige film ooit die ik twee keer ben gaan kijken in de bioscoop. In 3D
Generatiekloofje?quote:Op maandag 29 juni 2020 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zij hebben het niet over de blauwe ruimte-Pocahontas
Ik denk dat hij het wel doorhad eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2020 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zij hebben het niet over de blauwe ruimte-Pocahontas
Ik vrees van niet, maar hoe kan een film uit 2009 al voor een generatiekloof zorgen?quote:Op maandag 29 juni 2020 23:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel doorhad eigenlijk
Nu echt een not sure ifquote:Op maandag 29 juni 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, maar hoe kan een film uit 2009 al voor een generatiekloof zorgen?
quote:Op maandag 29 juni 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat ik eventjes afhaak voor nu. Thuissituatie is niet geweldig nu en ik merk dat ik niet echt heel fijn nu kan reageren hier.![]()
Trusten alvast![]()
En misschien haak ik later nog wel aan
Oh wat naarquote:Op maandag 29 juni 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat ik eventjes afhaak voor nu. Thuissituatie is niet geweldig nu en ik merk dat ik niet echt heel fijn nu kan reageren hier.![]()
Trusten alvast![]()
Succesquote:Op maandag 29 juni 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
Trusten alvast![]()
Wel met series in het algemeen?quote:Op maandag 29 juni 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee van die anime-avatar had ik echt nooit gehoord, maar ik heb dan ook echt 0,0 met anime.
Op zich was dit ook wel een kinderserie en Avatar de film nietquote:Op maandag 29 juni 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
De anime is zelfs nog ouder dan de smurfenfilm Avatar zie ik. Dus als het al een generatiekloof is dan zijn jullie de boomers
Ben er dan waarschijnlijk niet meer, maar een goeie nacht gewenstquote:Op maandag 29 juni 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
Trusten alvast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |